home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 479 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 30343 gange)
manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #90: 09 Maj 2013, 11:59 »

Hjælp jeg har skiftet min formation til 4-2-3-1 fra 4-2-4 fordi den gik død og havde ikk boldbesiddelse nok
Boruc
Clyne forren fonte shaw

Shneiderlein(boldvindene defensiv) hughes(fremskudt playmaker offensiv)

Dyer(offensiv wing).    Ramírez(fremskudt playmaker suport).    Lallana(indvendig angriber offensiv)
      Le fondre(skarpretter)
Har i en god taktik til denne formation
Skal jeg spille offensiv flydene?
Og hvordan skal holdindstillingee være pres, korte afleveringer?
Forsvaret skal være dybt?
Alt det der
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #91: 10 Maj 2013, 15:33 »

Hvad bruger i Ward-prowse som? Smiley
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #92: 10 Maj 2013, 16:05 »

Hvad bruger i Ward-prowse som? Smiley
Dybdeliggende playmaker support:)
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #93: 10 Maj 2013, 16:08 »

Kan nogle af jer der spiller med southampton ikk ligge en SS af jeres formation og holdindstillinger og skrive om i bruger den samme hver kamp eller i skifter når i fx spiller mod United eller Reading:)
Jeg kan ikk få det til fungere
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #94: 10 Maj 2013, 16:57 »

Til manutdman:
Jeg er nået til sæson 2025 med Southampton.
Jeg brugte denne taktik de første 5 sæsoner med udemærket succes: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7099, dog bare med en flad forsvarslinie.
Til sæson 6 skiftede jeg til denne taktik med stor succes: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7313
Jeg brugte den med targetmand på toppen. I starten spillede jeg kontra på udebane og på hjemmebane mod de gode hold og offensivt mod de dårligere hold på hjemmebane. Men det kommer jo meget an på hvilke spillere du har i truppen.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #95: 10 Maj 2013, 17:28 »

Til manutdman:
Jeg er nået til sæson 2025 med Southampton.
Jeg brugte denne taktik de første 5 sæsoner med udemærket succes: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7099, dog bare med en flad forsvarslinie.
Til sæson 6 skiftede jeg til denne taktik med stor succes: http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=7313
Jeg brugte den med targetmand på toppen. I starten spillede jeg kontra på udebane og på hjemmebane mod de gode hold og offensivt mod de dårligere hold på hjemmebane. Men det kommer jo meget an på hvilke spillere du har i truppen.
Tusind tak:) kigger på de 2:) jeg har altid været Manchester United og første gang prøver jeg små hold så det noget nyt for mig og rigtig svært Smiley
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #96: 10 Maj 2013, 18:12 »

Til manutdman. Held og lykke med taktikkerne. Ellers plejer AVP taktikken i det sidste link være god til mellem hold
Logged

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #97: 10 Maj 2013, 18:14 »

Dybdeliggende playmaker support:)

Tak Wink
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #98: 10 Maj 2013, 18:58 »


tak prøver begge 2 håber det går godt
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #99: 10 Maj 2013, 19:00 »

Tak Wink
men synes ikke han er noget specielt men tror først det i 2-3 sæsson han bliver rigtig god men ellers køb will hughes (17 år i første sæsson) han bliver fast man på mit hold allerede i første sæsson:)
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #100: 10 Maj 2013, 19:23 »

Så lidt. Giv gerne lidt feedback
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #101: 10 Maj 2013, 19:49 »

Hvad bruger i Ward-prowse som? Smiley

Wing/Bolderobrende/Fremskudt playmaker.

Han spiller 3 forskellige pladser her og er blevet helt vanvittig.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

crille759
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #102: 11 Maj 2013, 19:29 »

Wing/Bolderobrende/Fremskudt playmaker.

Han spiller 3 forskellige pladser her og er blevet helt vanvittig.

Lyder godt hvad taktik bruger du? Opstemt
Logged

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #103: 19 Maj 2013, 13:10 »

Så gav mit forsøg med kun britiske og danske spillere potte. Da jeg i femte sæson sikrede mig det engelske mesterskab. Virkelig lækkert. Nu er målet så at jeg skal ende med at få langt de fleste spillere fra egen avl og til sidst skal alle komme fra egen avl.
Er virkelig helt optaget af dette save pt. hvor jeg også har vundet 2 liga cup titler, 1 fa cup titel og 2 PL andenpladser. Samtidig har jeg netop vundet Charity Shield og er indtil videre ubesejret i denne nye sæson. Hvilket giver mig 18 point efter 6 kampe.


Spillere som Will Hughes, Cork, Prowse, Dehn, Shaw og Frederik Sørensen er virkelig gode for mig. Butland er også begyndt at blive et rigtig bæst mellem stængerne.

Der har siden 2. sæson kun været britiske og danske spillere i truppen. Min nuværende gennemsnitalder er 22 år og jeg har 90% hjemlige spillere pt.
Samtidig er bundlinjen helt oppe over regnearket da jeg netop har passeret 1.3 milliarder på balancen. Min taktik er en 4-4-2 som jeg altid bruger uanset modstanderen.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #104: 03 Jul 2013, 15:25 »

Har netop afsluttet min anden sæson i Southampton, og er i starten af den tredje sæson.

I starten var jeg fint tilfreds med truppen, kom af med nogle marginalspillere, og fik styrket mit centerforsvar betydeligt.
Den eneste tilføjelse der blev gjort var Nemanja Pejcinovic fra OGC Nice. Som spillede til 7.50 i sine 37 kampe, en køb jeg er meget tilfreds med.



Den første sæson gik som en blandet forestilling i lange perioder, men til sidst i sæson ramte holdet en god stime og gik fra 15. pladsen til 9. pladsen i den sidste fjerdedel af sæsonen.



Bortset fra det svingende spil i store perioder, var jeg yderst tilfreds med sæsonen og en flot 9. plads.


Op til anden sæson blev jeg tildelt 210 millioner til at forstærke holdet, havde inden da hentet 4 spillere til nye sæson via Bosman-reglen. Specielt tilgangen af David Ospina var noget som jeg var specielt glad for, en meget fin målmand for ingen penge. Da Boruc som havde regeret mellem stængerne sæsonen forinden, var begyndt at tabe niveau, han havde dog stået en fin sæson, men en opgradering var nødvendig!

To spillere blevet hentet i den næstbedste engelske række, Burnley rykkede dog op. Men det forhindrede mig ikke i at hentet deres talisman Charlie Austin, som havde bombet Burnley op i Premier League nærmest på egen hånd med 36 scoringer i nPower Championship!

Tom Ince blev købt hovedsageligt fordi at holdet skreg efter en ny wing, sæsonen forinden havde hhv. Emmanuel Mayuka, Adam Lallana & Gastón Ramirez roteret på kanterne. De to sidst nævnte roterede på pladsen som OMC. De penge som jeg ikke følte jeg sparede på Charlie Austin, synes jeg blev sparet på Tom Ince.

Bestyrelsen tilbød mig ved årsskiftet at ændre forventningerne, og derefter forhøje mit indkøbsbudget. Hvilket mundede ud i at jeg sikrede mig Kurt Zouma, til en overkommelig pris ifh. til hans potentiale. Det er første gang jeg køber ham i FM-regi, og er svært tilfreds med min nye forsvarsklippe. Han var skadet i starten da han kom, men nåede at spille 9 ligakampe med 3 mål til følge og en rating på 7,67!



Anden sæson gik meget bedre, ihvertfald rent spillemæssigt. i slutningen af første sæson skiftede jeg taktik fra en hjemmelavet 4411, til Wester's 4-2-3-1. Den reddede meget af sidste sæson, og den valgte jeg selvfølgelig at forsætte med. Den blev brugt igennem hele anden sæson, med lidt tweaks, som jeg følte ville passe enkelte spillere og holdet godt. Det gik også fint, en forbedring af min 9. plads, som blev belønnet med europæisk fodbold i tredje sæson.



Sæsonen bød på flere store resultater for klubben, som kan ses under.

Kampen mod Chelsea var kamp nummer 3 i ligaen, og de første 2 kampe var blevet tabt til Arsenal og Liverpool, så inden kampen befandt jeg mig sidst i ligaen. Så en udekamp mod Chelsea var ikke ligefrem en kamp man regner for 3 point, men Charlie Austin ville det anderledes. Og han har siden haft min FM-kærlighed.




Fantastisk resultat, var bare ustyrlig glad efter den her kamp.
 



Spurs lagde inden kampen nummer 1, og regnede den ikke videre for noget, allerhøjest et kryds. 30 utrolige minutter lagde dog et godt udgangspunkt, det var som at alt gik ind bag Lloris.




Alle 3 kampe, er nogle af de fedeste kampe jeg har spillet i dette års udgave!

I slutningen af anden sæson, udtrykte Gastón Ramirez sin utilfredshed og ville gerne forlade klubben. Jeg gjorde selvfølgelig et forsøg på at beholde ham, ved at love ham guld og grønne skove. Han var fantastisk i sin sidste sæson med 10 mål og assist. Men han ville senere blive solgt.

Jeg fik op til tredje sæson 330 millioner kroner at købe spillere for, og med et salg af Ramirez som endte med at løbe op i 190. Stod jeg lige pludselig med over 500 millioner, som ikke ville blive noget problem at bruge.

Jeg fik inden sæsonen sikret mig Jordy Clasie fra Feyenoord på en fri transfer, i løbet af vinduet er der blev købt nogle talentfulde unge spillere, som min Sportschef Les Reed har stået for alle pånær Amadou Dia som jeg selv har hentet til klubben. Jeg sprængte i januar banken ved at hente Kurt Zouma til som det dyreste indkøb i klubbens historie, det gentog jeg i sommeren 14, ved at fordoble det beløb. Det skete da jeg aktiverede Bernard's frikøbsklausul. Jeg stod enligt og manglede en OMC, men efter at Lallana fik en slem skade, og er faldet i niveau betydeligt, så har jeg valgt at rykke James Ward-Prowse op som OMC og flytte Bernard ud på kanten.



De første kampe af sæsonen er godt nogenlunde som forventet:

EC
Zagreb 3-0 (u)
Zagreb 6-1 (h)
Rosenborg 3-1 (h)
Rosenborg 1-0 (u)

PL
Aston Villa 2-0 (h)
Tottenham 1-2 (u)
Everton 1-0 (h)


Det her er klart mit fedeste spil i FM13, selvom det er uden trofæer indtil videre, så er det en fornøjelse!

Wester's 4-2-3-1 : http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36144.0

En virkelig god taktik, som har virket godt mig! Credit herfra! Thumbs Up

Det var alt  Peace
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010