home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 1 FC Kaiserslautern #35 (Tidl. Junior & Cameroon)  (Læst 30445 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #25
« Svar #75: 19 Maj 2008, 19:02 »

Super med at du tager på ture, for at se dine spillere Wink Ikke de bedste resultater for Eto'o og Co, men mon ikke de kommer op i omdrejninger? Thumbs Up

Ja, man er jo nødt til at se, hvordan de præstere i deres klubber Smiley

Nej restultaterne har ikke været i top, men de skal jo lige spilles ind i taktiken, jeg regner med at formen topper omkring VM Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #25
« Svar #76: 19 Maj 2008, 19:38 »

Det er skuffende at der ikke er flere folk har kommenteret din superblog.. Ærgeligt med de 2 uafgjorte, men jeg håber du får ret i at de topper ved VM.. Wink Hvornår er der nyt fra Junior??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #25
« Svar #77: 19 Maj 2008, 19:55 »

Det er skuffende at der ikke er flere folk har kommenteret din superblog..

Det syntes jeg også  Wink
Og mange tak.

Ærgeligt med de 2 uafgjorte, men jeg håber du får ret i at de topper ved VM.. Wink
Ja det er lidt bittert, men i det mindste var vi spil styrende, desværre er Et to'o tre mål rendt ind i en skade, han bør dog nå at blive klar til næste kamp.
Meeen som tidligere sagt, så topper vi ved VM, og vi kan næsten ikke lade sig gøre at undgå og kvalificere os nu.

Hvornår er der nyt fra Junior??

Er igang ved tasterne lige nu, regner med den kommer op lidt senere Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #25
« Svar #78: 19 Maj 2008, 20:21 »





* Handler *


Nu, hvor vinduet er lukket, kan jeg sige at vi har forstærket os med 2 spillere, til en samlet sum af 975.000 £. Samtidigt er Luis Coronell skiftet til Santa Fe for 140.000 £ og 50 % af næste salg. Bernardo Cabezas skiftede til Cúcuta for 120.000 £.
Den tidligere Junior venstre back Machacón er nu solgt videre fra Cúcuta til Flamengo, vi tjenere yderligere 150.000 £ på ham, over de næste 24 måneder.


Sherman Cárdenas (midten) har deltaget
aktivt på Columbias ungdomslandshold

De ene af de to spillere der er kommet til, er Jimmy Bermúdez der er 21 år gammel og spiller på defensive midtbane. Bermúdez kom til fra Bucaramanga for 100.000 £.
Den anden der er kommet til Juan Ramón Pérez der er en hurtig venstreback og midtbane. Han blev hentet for 875.000 £ i Once Caldas.
Vi har valgt at gøre brug af endnu en af vores egne talenter, her i anden del af sæsonen, det drejer sig om den offensive centrale midtbane Diego Causado som blev taget i brug, mens Sherman Cárdenas og James Rodríguez var med ungdomslandsholdet.
Til sidst skal det lige nævnes at Kewin Ortega har slået Flávio af målmandsposten, i hvert fald for et stykke tid. Ortega har spillet godt i de kampe han har været med i, og skal derfor have nogle flere chancer.

Resultatmæssig startede vi under førstehalvdels niveau.
Første kamp i anden halvdel af sæsonen var mod Cúcuta, Emerson Acuña bragte os på 1-0 efter kun 10 minutter, så der var fest og farver i Barranquilla. Føringen holdt, næsten, til slut, ti minutter før tid udlignede Jorge Vargas desværre. Total set over hele kampen var det uafgjorte resultat mere end fair over for Cúcuta, men jeg ærgrer mig alligevel over at vi ikke formåede at holde den hjem.

De næste tre kampe, ude mod Bucaramanga, hjemme mod Le Equidad og ude mod Deportivo Cali endte alle tre med nederlag, og endda fortjente nederlag. Vores spil kunne simpelthen ikke hænge sammen.

I hjemme kampen med Los Millonarios ændrede det sig dog, da Emerson Acuña scorede til 1-0 efter 4 minutter, en stilling der holdt til slut. Kampen var meget lige, men jeg er meget glad for at vi i sidste ende trak det længste strå.
Der efter har fulgt to sejre, på 3-2 og 3-1 over henholdsvis Medellín og Envigado. Med de tre seneste sejre rykker vi op på 10. pladsen, 1 point efter de to nederste slutspilspladser, og 6 point efter førerholdet og vores ærkerivaler Unión Magdalena.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #79: 19 Maj 2008, 20:29 »

Så kom der logoer.. lækkert.. (Jeg beklager, hvis jeg først har opdaget det nu Rullende Øjne) Et par spændende handler og jeg håber de kan hjælpe dig til at kravle højere op i tabellen..  Wink Har du fået tilbud fra Europa??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #80: 19 Maj 2008, 20:36 »

Så kom der logoer.. lækkert.. (Jeg beklager, hvis jeg først har opdaget det nu Rullende Øjne) Et par spændende handler og jeg håber de kan hjælpe dig til at kravle højere op i tabellen..  Wink Har du fået tilbud fra Europa??

Nej, for jeg satte ikke min status til tidl. prof. fodbold spiller, tror jeg tog en af dem i midten.
Ja jeg håber også de kan hjælpe mig lidt, har da i hvert fald vundet et par kampe efter deres tilgang Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #81: 21 Maj 2008, 11:01 »

Er det snart tid til en bette update??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #82: 21 Maj 2008, 11:22 »

Er det snart tid til en bette update??

Det er der i hvert fald, den kommer til at omhandle landsholdet, og er lige på vej op, når jeg har fundet nogle billeder Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #83: 21 Maj 2008, 11:23 »

Det er der i hvert fald, den kommer til at omhandle landsholdet, og er lige på vej op, når jeg har fundet nogle billeder Wink
Super Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #84: 21 Maj 2008, 11:32 »





* 2 sidste kval. kampe *



Triste Cameroon spillere efter
Namibias andet mål

I den første af de to resterende kvalifikations kampe nåede vi et hidtidigt lavpunkt, resultatmæssigt i hvert fald. Modstanderen hed Namibia, og de lagde på andenpladsen i vores gruppe. De var alligevel et hold der skulle slås. Det blev de i midlertidigt ikke, kun 8 minutter var der spillet da lystavlen på Sam Nujoma Stadium viste cifrene 2-0. Endnu engang en rigtig dårlig start fra os, det har været ligesom om vi ikke rigtig har været klar når vi er gået på banen, og bare regnet med at målene scorer sig selv, det gør de ikke, og når man så tilmed sover så går de det desværre ind i den anden ende. Til trods for at vi styrer kampen i de resterende 82 minutter, hvor vi bombardere Namibias mål, får vi alligevel ikke bolden ind over stregen.
Da vi havde tabt den kamp begyndte jeg at fortvivle på om mine taktikker overhovedet fungerede, men besluttede mig alligevel for at de skulle have en sidste chance i den sidste kvalifikations kamp.

Den sidste kamp vi skulle spille i kvalifikationen var mod bundproppen Congo, og vi ikke bare vandt den sidste kamp på hjemmebane, nej vi udraderede Congo fuldstændig og helt og aldeles. Kun 2 minutter var spillet og Stéphane Mbia headede os i front. Lige over et kvarter efter vores fører mål laver Samuel Eto’o et 7 minutters hattrick, 18’, 23’ og i 25’ satte han de tre mål ind. Det betød at vi kunne gå til pausen med en 4-0 føring, der i den grad behagede hjemmepublikummet.
I anden halvleg fordoblede vi målscoren fra 4 til 8-0. Først scorede Zenaba selvmål, da han måske følte han også ville prøve at scorer, men vidste at det var umuligt at passere Kameni. 20 minutter før slutfløjtet scorede Eric Djemba Djemba, derefter ville Samuel Eto’o lige vise sig igen, inden Eric Djemba Djemba lukkede og slukkede med målet til 8-0.
50.671 så os vinde, og festede i gaderne bagefter, vi var sikret deltagelse ved VM, næste sommer.

Sådan sluttede Cameroons VM kvalifikationsgrupp e.

Der er blevet trukket lod til African Cup of Nations, og vi er endt i en stærk gruppe, hvor både Elfenbenskysten, Tunesien og Zambia er i.
Elfenbenskysten er som altid drabeligt farlige, og især frontløber Drogba bliver svær at holde styr på. Der ud over er deres defensiv også rigtig stærk, Arsenals Kolo Touré og Emmanuel Eboué, må regnes for meget stærk. Kolos bror Yaya Touré bliver også en svær nød at knække på deres midtbane.
Tunesien er et hold man aldrig må undervurdere, hvor vi især vil have respekt for Issam Jemaa der altid er en farlig kraft offensiv. Men generelt har Tunesien et hold der kan drille de fleste.
Gruppens sidste hold er Zambia, som vi jo tidligere i år har spillet uafgjort mod, deres stjerne er Brøndbys Chris Katongo, og også et hold vi ikke må undervurdere.

Jeg tror på at vi kan gå videre fra gruppen, men vi skal godt nok klemme ballerne sammen og være professionelle mod Tunesien og Zambia. Kampen mod Elfenbenskysten kan gå til det hold der rammer formen bedst på dagen.


Tak til -Benja- for banner
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #85: 21 Maj 2008, 11:34 »

Tillykke med gruppesejren.. Jeg håber virkelig at I kan samle ballerne for ellers får i smæk.. En supersvær gruppe, hvor jeg tror at Drogba & co går videre sammen med dig.. flot update.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #26
« Svar #86: 21 Maj 2008, 11:37 »

Tillykke med gruppesejren.. Jeg håber virkelig at I kan samle ballerne for ellers får i smæk.. En supersvær gruppe, hvor jeg tror at Drogba & co går videre sammen med dig.. flot update.. KIU Thumbs Up

Det tror jeg også at gruppen ender som du siger, men jeg vil gerne have det er Tunesien der går videre i stedet Wink

Tak for rosen

Regner med at der også kommer en for Junior i dag.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #27
« Svar #87: 21 Maj 2008, 14:50 »





* Slutspil, ja tak *


Endelig, endelig, vi kvalificerede os til slutspillet for anden gang i min tid i Junior, men det holdt hårdt, og vi var heldige til sidst.
Efter de to sejre vi fik mod Medellín og Envigado, løb vi ind i to nederlag, begge på udebane, mod Chicó FC og Once Caldas.
Vi fik så på hjemmebane vendt statistikken mod Cortuluá. Vi vandt med 4-1 i en meget lige kamp, men i de sidste 20 minutter satte vi slutspurten ind og scorede 3 mål.
Efter den vigtige sejr, skulle vi igen løbe ind i flere nederlag i træk, denne gang 3 gange måtte vi forlade diverse stadiums uden point. Tolima, Unión Magdalena og América blev vores overmænd, vi var dog godt med i alle tre kampe.
4 kampe resterede og vi satte en spurgt ind for at nå slutspillet, hvilket så rimelig håbløst ud på daværende tidspunkt, men 3 sejre i træk, mod Santa Fe, Huila og nedrykkerne fra Pasto. 3 sejre bragte os op på en 8. plads, men med en svær modstander i sidste kamp, Atlético Nacional hed modstanderen, og med en sejr var vi sikre på deltagelse i slutspillet.

Torres udligning bliver fejret

Vi fik ingen sejr, men da vi efter syv minutter var bagud med 2-0 og Tolima stod uafgjort så det meget sort ud, jeg valgte at gå offensivt og satse alt på at komme med i slutspillet. Det gav pote, vi kom tilbage i kampen, først med Victor Vargas reducering til pause stilling på 2-1. Det var desværre stadig ikke nok, da Tolima stadig stod uafgjort. 63 minutter var spillet da Amir Buelvas næsten slukkede vores håb helt, med hans scoring til 3-1. Carlos Torres redede dog vores bagdel med 2 scoringer efter minut 85, reddede os på uafgjort. Tolima var dog også kommet bagud, så i sidste ende betød det alligevel ikke så meget, men jeg havde ikke fået opdateret med resultater. Det betød at jeg var næsten ved at falde om af spænding da Atlético Nacional i 93:20 ramte stolpen, men tættere kom de ikke på, og vi var i slutspillet.
Vi endte på 8. pladsen.

Vores gruppe bestod ærkerivalerne fra Unión Magdalena, de altid stærke Bucaramanga og til sidst og ikke mindst Once Caldas. En svær gruppe og jeg har min klarer tvivl om vi kan vinde gruppen og komme i finalen, men jeg vil gøre alt, hvad der står i min magt for at vi når den.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #28
« Svar #88: 21 Maj 2008, 15:23 »

Tillykke med slutspillet.. Går 2 hold videre fra gruppen??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Junior & Cameroon #28
« Svar #89: 21 Maj 2008, 15:25 »

Tillykke med slutspillet.. Går 2 hold videre fra gruppen??

Niks, nur eins, direkte til finalen.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010