home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
Helt
- 35 (51,5%)
Skurk
- 10 (14,7%)
Ingen af delene
- 23 (33,8%)
Antal Stemmer: 68

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??  (Læst 24945 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #45: 26 Maj 2007, 11:58 »

Hvad han har gjort galt? - Han har snydt sig til ære, penge og en heltestatus i landet, en del af den danske kulturkanon(ikke at jeg er fortaler for denne). Han har bedraget, og er ikke en ærlig sportsmand. At du mener, at han gjorde det rigtige ved at stå frem, er jeg ganske enig i. Men at du ikke kan se, hvad han har gjort galt er ganske rystende. Hvor demoraliserende er det som elitesportsmand og se en mand stadig blive hædret efter at have fortalt omverdenen, hvorledes han har snydt sig til sin store titel? - Jo, så går det da den helt rigtige vej Ubeslutsom

Selvfølgelig er det aldrig godt at snyde. Skulle nok have formuleret mig således: Hvad har han gjort mere galt end andre på det tidpunkt?. Selvfølgelig skal man ikke snyde, men det er min opfattelse at det var en del af sporten på det tidspunkt. Man er godt nok naiv hvis man tror Bjarne var den eneste. Kan du følge mig? At han har bedraget hele Danmarks befolkning, skal jeg ikke udtale mig for meget om. Jeg var trods alt kun 3 år på det tidspunkt.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #46: 26 Maj 2007, 12:05 »

Det er vel lidt svært, når han ikke kører på cyklen mere Opstemt



Det er en mindre detalje jeg skal arbejde på Djævel

Bjarne burde kalde Peron tilbage. Siden han gik er alt gået galt Wink.

Selvfølgelig er det aldrig godt at snyde. Skulle nok have formuleret mig således: Hvad har han gjort mere galt end andre på det tidpunkt?. Selvfølgelig skal man ikke snyde, men det er min opfattelse at det var en del af sporten på det tidspunkt. Man er godt nok naiv hvis man tror Bjarne var den eneste. Kan du følge mig? At han har bedraget hele Danmarks befolkning, skal jeg ikke udtale mig for meget om. Jeg var trods alt kun 3 år på det tidspunkt.

Om du var 2, 3 eller 5 år er ikke væsentligt... Man er/var lidt naiv hvis man ikke var klar over Riis var dopet... Han er en bedrager en svindler og er en stor egoist, som egentlig kun tænker på sit eget ve og vel. Hårde men sande ord.
Ingen tvivl om han var en super rytter, men han er ikke noget godt menneske hvis du spørger mig...
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #47: 26 Maj 2007, 12:08 »

Det er en mindre detalje jeg skal arbejde på Djævel

Bjarne burde kalde Peron tilbage. Siden han gik er alt gået galt Wink.

Om du var 2, 3 eller 5 år er ikke væsentligt... Man er/var lidt naiv hvis man ikke var klar over Riis var dopet... Han er en bedrager en svindler og er en stor egoist, som egentlig kun tænker på sit eget ve og vel. Hårde men sande ord.
Ingen tvivl om han var en super rytter, men han er ikke noget godt menneske hvis du spørger mig...

Jeg føler mig i hvert fald ikke bedraget. En egoist er måske så meget sagt, men forkert var det. Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #48: 26 Maj 2007, 12:22 »

Jeg føler mig i hvert fald ikke bedraget. En egoist er måske så meget sagt, men forkert var det. Smiley

Det er jo ikke der egoist kommer ind i billedet, men han er fuldstændig ligeglade med sin ryttere. Kan de ikke præstere pga. en længevarne skade selvom de har været tro i flere år, så ryger de ud...
Det jeg mener, desuden er der andre ting som viser han er egoist...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #49: 26 Maj 2007, 12:25 »

Det er jo ikke der egoist kommer ind i billedet, men han er fuldstændig ligeglade med sin ryttere.

Loooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo oooooooooooooool.
Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #50: 26 Maj 2007, 12:28 »

Loooooooooooooooooo ooooooooooooooooooo oooooooooooooool.
Smiley

Ja naturligvis ikke sådan Wink Altså han er ligegald med om en rytter er loyal, de skal bare gøre som ham ellers er de en idiot...
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #51: 26 Maj 2007, 12:28 »

Selvfølgelig er det aldrig godt at snyde. Skulle nok have formuleret mig således: Hvad har han gjort mere galt end andre på det tidpunkt?. Selvfølgelig skal man ikke snyde, men det er min opfattelse at det var en del af sporten på det tidspunkt. Man er godt nok naiv hvis man tror Bjarne var den eneste. Kan du følge mig? At han har bedraget hele Danmarks befolkning, skal jeg ikke udtale mig for meget om. Jeg var trods alt kun 3 år på det tidspunkt.
Jae, jeg kan da godt se, hvad du mener. Men den helte-rolle han har fået sig er bare bare sprøjtet på ham - af ham selv, bogstavelig talt. Ad.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #52: 26 Maj 2007, 12:28 »

Det er jo ikke der egoist kommer ind i billedet, men han er fuldstændig ligeglade med sin ryttere. Kan de ikke præstere pga. en længevarne skade selvom de har været tro i flere år, så ryger de ud...

Der må jeg godt nok lige sæt foden ned, Pop - Rytterne er det eneste, som Riis tænker på (og så lige sponsorene)
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #53: 26 Maj 2007, 12:29 »

Ja naturligvis ikke sådan Wink Altså han er ligegald med om en rytter er loyal, de skal bare gøre som ham ellers er de en idiot...

Æh, hvor i den lede hule får du det fra? Smiley
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #54: 26 Maj 2007, 12:33 »

Om du var 2, 3 eller 5 år er ikke væsentligt... Man er/var lidt naiv hvis man ikke var klar over Riis var dopet... Han er en bedrager en svindler og er en stor egoist, som egentlig kun tænker på sit eget ve og vel. Hårde men sande ord.
Ingen tvivl om han var en super rytter, men han er ikke noget godt menneske hvis du spørger mig...

Hvad så hvis Eddie Merckx og Fausto Coppi var dopet? Var de så også kun egoister? Tilbage i 90'erne var alle stort set på doping, der var slet ikke samme kontrol som i dag. Walter Godefroot har da også udtalt at han ikke var døv, når han kunne høre at stort set hele feltet talte om doping. Det kan da godt være at Bjarne var på doping det år, men når top 5 mere eller mindre også er, så viser han jo alligevel at han er den stærkeste.

Richard Virenque er blevet knaldet for doping og har haft karantæne, men alligevel har han nærmest heltestatus i Frankrig. For selvom han var på dope ligesom Bjarne var han jo en super rytter. Hvis du så vender den om nu, så er Bjarne Riis sammen med CSC nok dem som gør aller mest for at bekæmpede doping i cykelsporten lige nu.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #55: 26 Maj 2007, 12:37 »

Hvad så hvis Eddie Merckx og Fausto Coppi var dopet? Var de så også kun egoister? Tilbage i 90'erne var alle stort set på doping, der var slet ikke samme kontrol som i dag. Walter Godefroot har da også udtalt at han ikke var døv, når han kunne høre at stort set hele feltet talte om doping. Det kan da godt være at Bjarne var på doping det år, men når top 5 mere eller mindre også er, så viser han jo alligevel at han er den stærkeste.

Richard Virenque er blevet knaldet for doping og har haft karantæne, men alligevel har han nærmest heltestatus i Frankrig. For selvom han var på dope ligesom Bjarne var han jo en super rytter. Hvis du så vender den om nu, så er Bjarne Riis sammen med CSC nok dem som gør aller mest for at bekæmpede doping i cykelsporten lige nu.

Kan ikke være mere enig, Chelidze.

Det var en anden tid dengang og Riis var den stærkeste i sommeren 96  Thumbs Up
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #56: 26 Maj 2007, 12:43 »

Hvad så hvis Eddie Merckx og Fausto Coppi var dopet? Var de så også kun egoister? Tilbage i 90'erne var alle stort set på doping, der var slet ikke samme kontrol som i dag. Walter Godefroot har da også udtalt at han ikke var døv, når han kunne høre at stort set hele feltet talte om doping. Det kan da godt være at Bjarne var på doping det år, men når top 5 mere eller mindre også er, så viser han jo alligevel at han er den stærkeste.

Richard Virenque er blevet knaldet for doping og har haft karantæne, men alligevel har han nærmest heltestatus i Frankrig. For selvom han var på dope ligesom Bjarne var han jo en super rytter. Hvis du så vender den om nu, så er Bjarne Riis sammen med CSC nok dem som gør aller mest for at bekæmpede doping i cykelsporten lige nu.
Hvis du gad læse de andre indlæg fra mig ville du vide at min hentydning intet har med hans doping brug har at gøre Wink
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #57: 26 Maj 2007, 12:47 »

Hvis du gad læse de andre indlæg fra mig ville du vide at min hentydning intet har med hans doping brug har at gøre Wink

Jeps, men var heller ikke specielt møntet bare på dig, mere generalt.

Men hvorfor er man en egoist hvis man tager doping? Det kan da godt være, at en rytter har kørt på holdet i lang tid, men intet vinder, så er der jo reelt intet at bruge ham til, for det hele handler jo om at vinde. Men fatter ikke at du kan kalde ham en egoist, fordi han har taget doping eller præstationsfremmend e midler, for så er denne verden sgu fyldt med egoister....
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #58: 26 Maj 2007, 12:50 »

Jeps, men var heller ikke specielt møntet bare på dig, mere generalt.

Men hvorfor er man en egoist hvis man tager doping? Det kan da godt være, at en rytter har kørt på holdet i lang tid, men intet vinder, så er der jo reelt intet at bruge ham til, for det hele handler jo om at vinde. Men fatter ikke at du kan kalde ham en egoist, fordi han har taget doping eller præstationsfremmend e midler, for så er denne verden sgu fyldt med egoister....

Undskyld, men var den møntet på mig?
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #59: 26 Maj 2007, 12:53 »

Undskyld, men var den møntet på mig?

Ja, hvis jeg har læst dine indlæg rigtig og du mener at han er en egoist, fordi han har taget epo og andet. Og så det med at han lader loyale ryttere gå, som har fulgt holdet i lang tid
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010