home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
Helt
- 35 (51,5%)
Skurk
- 10 (14,7%)
Ingen af delene
- 23 (33,8%)
Antal Stemmer: 68

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??  (Læst 25499 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #60: 26 Maj 2007, 13:02 »

Ja, hvis jeg har læst dine indlæg rigtig og du mener at han er en egoist, fordi han har taget epo og andet. Og så det med at han lader loyale ryttere gå, som har fulgt holdet i lang tid

Jeg har sagt at han ikke er egoist bare fordi han har brugt doping. Nok en hold ting, så ingen bad feelings over det, ud over han ikke er en "lovlig" vinder...
Ja det mener jeg. Han er efter min mening bedøvende ligeglad med rytterres loyalitet.

OT: Noget jeg er ved at være godt træt af er at ligeså snart jeg siger min mening der er anderledes end andres så går folk på mig. Istedet for at blande jer i hvad det virkelig drejer sig om, så kommenterer i bare mig. Der er specielt to der er slemme, nævne naturligvis igen navne. Og lad nu være med at opfatte mig som et tudefjæs, men er trær af at det næsten sker ved hver eneste debat... Skriv en PB hvis i vil være sikre på om det er jer... Hvis ikke helt i orden...
« Seneste Redigering: 26 Maj 2007, 13:06 af Soccerpop » Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #61: 26 Maj 2007, 13:06 »


Ja det mener jeg. Han er efter min mening bedøvende ligeglad med rytterres loyalitet.

Der tror jeg så du tager fejl. Han har da altid virket loyal over for hans ryttere så vidt jeg husker, men man skal samtidig huske på, at det er en konkurrenceverden vi lever i, så hvis man ikke levere varen ryger man nok højest sandsynligt. Men hvis du havde et eksempel eller 2, for jeg kan ikke lige komme på nogle han har være iloyale overfor
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #62: 26 Maj 2007, 13:08 »

Ja det mener jeg. Han er efter min mening bedøvende ligeglad med rytterres loyalitet.

Kan du evt. komme med eksempler på dette? TV, aviser og Internet skriver noget helt andet :-P
Hamilton, Basso, Sastre, Schleck er da 4 eksempler på, at han overhovedet ikke er ligeglade med sine ryttere Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #63: 26 Maj 2007, 13:12 »

Der tror jeg så du tager fejl. Han har da altid virket loyal over for hans ryttere så vidt jeg husker, men man skal samtidig huske på, at det er en konkurrenceverden vi lever i, så hvis man ikke levere varen ryger man nok højest sandsynligt. Men hvis du havde et eksempel eller 2, for jeg kan ikke lige komme på nogle han har være iloyale overfor
Kan du evt. komme med eksempler på dette? TV, aviser og Internet skriver noget helt andet :-P
Hamilton, Basso, Sastre, Schleck er da 4 eksempler på, at han overhovedet ikke er ligeglade med sine ryttere Smiley

Okay. Et eksempel. Min yndlingsrytter Andre Peron. Han leverede nogen super flotte resultater, og fik sikkert også tilvud fra andre hold, men istedet blev han... Et år skal de så til touren. Peron vil rigtig gerne med, han har leveret gode resultater og er en stabil bjergrytter, istedet tager Riis en ny rytter Vande velde med. Han har ikke leveret noget specielt stort, men hvorfor da vælge en ydmyg dygtig rytter når man kan tage Vande Velde, som for øvrigt kørte som noget være skidt...
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #64: 26 Maj 2007, 13:15 »

Kan du evt. komme med eksempler på dette? TV, aviser og Internet skriver noget helt andet :-P
Hamilton, Basso, Sastre, Schleck er da 4 eksempler på, at han overhovedet ikke er ligeglade med sine ryttere Smiley

Desuden er det alle de store ryttere du nævner der. Hvad med folk som Bekim Leif Christensen og Thomas Bruun?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #65: 26 Maj 2007, 13:17 »

Okay. Et eksempel. Min yndlingsrytter Andre Peron. Han leverede nogen super flotte resultater, og fik sikkert også tilvud fra andre hold, men istedet blev han... Et år skal de så til touren. Peron vil rigtig gerne med, han har leveret gode resultater og er en stabil bjergrytter, istedet tager Riis en ny rytter Vande velde med. Han har ikke leveret noget specielt stort, men hvorfor da vælge en ydmyg dygtig rytter når man kan tage Vande Velde, som for øvrigt kørte som noget være skidt...

Det er da alment kendt, at man stiller med det stærkeste team - især når ens ambitioner er at fremtræde som verdens bedste cykelhold. Vandevelde er en rigtig dygtig rytter, der er noget bedre end Peron er i bjergene. Og Vandevelde er da på ingen måder "ny" - han havde kørt flere år for Discovery Channel, mens Perons karriere sang på sidste vers - så hvorfor ikke køre Vandevelde i stilling? Smiley
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #66: 26 Maj 2007, 13:17 »

Okay. Et eksempel. Min yndlingsrytter Andre Peron. Han leverede nogen super flotte resultater, og fik sikkert også tilvud fra andre hold, men istedet blev han... Et år skal de så til touren. Peron vil rigtig gerne med, han har leveret gode resultater og er en stabil bjergrytter, istedet tager Riis en ny rytter Vande velde med. Han har ikke leveret noget specielt stort, men hvorfor da vælge en ydmyg dygtig rytter når man kan tage Vande Velde, som for øvrigt kørte som noget være skidt...
Var det i 2005 eller 2006? For i år 2006 kørte Vande Velde helt fantastisk for CSC og i 2005 præsterede han også lidt, mens Peron intet har vundet siden 2004. Samtidig var Peron i sit efterår, mens Vande Velde er ung i forhold til, samt han er en anderledes type. Så der kan være mange grundlag for at Riis tog ham med i stedet for.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #67: 26 Maj 2007, 13:18 »

Desuden er det alle de store ryttere du nævner der. Hvad med folk som Bekim Leif Christensen og Thomas Bruun?

Jeg nævnte blot de mest fremtrædende. Smiley Jeg kunne sagtens tilføje Lars Bak, Blaudzun, Sørensen (Dem begge to), Breschel, Lund osv., men hvor vil du hen med det? :-)
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #68: 26 Maj 2007, 13:20 »

Var det i 2005 eller 2006? For i år 2006 kørte Vande Velde helt fantastisk for CSC og i 2005 præsterede han også lidt, mens Peron intet har vundet siden 2004. Samtidig var Peron i sit efterår, mens Vande Velde er ung i forhold til, samt han er en anderledes type. Så der kan være mange grundlag for at Riis tog ham med i stedet for.

2006...
Det er jo ikke rigtig, du behøves jo ikke vinde noget for at være en dygtig rytter. Peron var en Fantastisk holdrytter, meget ydmyg og tilbageholdene og ikke en rytter som Hamilton som mener han er den bedste i verden.
Peron er samme type som Sastre, han fører sig ikke frem, men kan sagtens præstere...
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #69: 26 Maj 2007, 13:21 »

Desuden er det alle de store ryttere du nævner der. Hvad med folk som Bekim Leif Christensen og Thomas Bruun?

Bekim Leif var da med i touren et år og kørte ganske godt, men var en gammel herre. Thomas Bruun var et talent, hvilket Riis også var opmærksom på, men Bruun valgte at quitte cyklingen fordi han simpelthen blev træt af at cykle.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #70: 26 Maj 2007, 13:21 »

2005...
Det er jo ikke rigtig, du behøves jo ikke vinde noget for at være en dygtig rytter. Peron var en Fantastisk holdrytter, meget ydmyg og tilbageholdene og ikke en rytter som Hamilton som mener han er den bedste i verden.
Peron er samme type som Sastre, han fører sig ikke frem, men kan sagtens præstere...

Det er da SÅ ligemeget om man er ydmyg eller ej, når man ikke kan cykle :-)
Han var i sit efterår og det satte tydelige spor på hans præstationer.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #71: 26 Maj 2007, 13:22 »

Bekim Leif var da med i touren et år og kørte ganske godt, men var en gammel herre. Thomas Bruun var et talent, hvilket Riis også var opmærksom på, men Bruun valgte at quitte cyklingen fordi han simpelthen blev træt af at cykle.

Jep præcis. Bekim gjorde det godt og kunne godt have kørt 1-3 mere...
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #72: 26 Maj 2007, 13:23 »

Jep præcis. Bekim gjorde det godt og kunne godt have kørt 1-3 mere...

Jamen lille ven da - man vælger jo ikke bare ryttere for at vise loyalitet overfor dem. Du udtager da heller ikke et herrelendigt hold i FM, fordi du ønsker at være loyal, vel? Smiley
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #73: 26 Maj 2007, 13:24 »

2006...
Det er jo ikke rigtig, du behøves jo ikke vinde noget for at være en dygtig rytter. Peron var en Fantastisk holdrytter, meget ydmyg og tilbageholdene og ikke en rytter som Hamilton som mener han er den bedste i verden.
Peron er samme type som Sastre, han fører sig ikke frem, men kan sagtens præstere...

Der tager du så fejl. Tyler er en utrolig sympatisk fyr, hvilket jeg også har fået bekræftet flere gange. Men hvis du kan finde et sted, hvor han tror at han er den bedste og udtaler det, så må du gerne finde det Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ørnen fra Herning - Helt eller Skurk??
« Svar #74: 26 Maj 2007, 13:25 »

Det er da SÅ ligemeget om man er ydmyg eller ej, når man ikke kan cykle :-)
Han var i sit efterår og det satte tydelige spor på hans præstationer.

Kunne Peron ikke køre? det var da den værste joke jeg længe har hørt... Jeg husker bl.a. en scene fra 2004 hvor han kom kørende bagfra og var ved at vinde en bjergetape. Jeg har sjældent set så godt et tempoløb. det var jo kun fordi der var en rytter kiggede tilbage og opdagede ham han kun blev 4'er...
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010