home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 42508 gange)
OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #15: 10 Jul 2010, 22:20 »

Jeg håber ikke at vi kommer til at skal se kampene fra en managers synsvinkel, da man jo overhovedet ikke har det samme overblik, fordi man er på plan med banen.

Det ville jeg i hvert fald aldrig blive glad for.

Sådsn er det jo? Opstemt
Logged

Rossoneri Per Sempre!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #16: 10 Jul 2010, 22:24 »

Sådsn er det jo? Opstemt

Njaaae...

I virkeligheden vil du kunne vende hovedet lynhurtigt, og i det hele taget kunne overskue langt mere end du vil kunne igennem en 'virtuel' managers øjne. Styringen ville aldrig nogensinde kunne blive som i virkeligheden, og det ville være noget nær umuligt, at aflæse spillernes præstation ud fra andet end det de lavede på banen (skud, afleveringer, tacklinger etc). I virkelighedens verden kan du aflæse attitude og engagement i spillernes kropssprog og ansigter, og på den måde kan man gennemskue om de er sat ordentligt op til kampen. Det kan man ikke med animerede spillere på samme måde.

Så jeg tilslutter mig Sindsygts anke.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #17: 10 Jul 2010, 22:33 »

Njaaae...

I virkeligheden vil du kunne vende hovedet lynhurtigt, og i det hele taget kunne overskue langt mere end du vil kunne igennem en 'virtuel' managers øjne. Styringen ville aldrig nogensinde kunne blive som i virkeligheden, og det ville være noget nær umuligt, at aflæse spillernes præstation ud fra andet end det de lavede på banen (skud, afleveringer, tacklinger etc). I virkelighedens verden kan du aflæse attitude og engagement i spillernes kropssprog og ansigter, og på den måde kan man gennemskue om de er sat ordentligt op til kampen. Det kan man ikke med animerede spillere på samme måde.

Så jeg tilslutter mig Sindsygts anke.

Ja, det vel rigtigt nok, kunne bare forestille mig billedet.
Men så om 10 år når teknologien er til det haha d;
Logged

Rossoneri Per Sempre!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #18: 11 Jul 2010, 13:31 »

En forbedring som jeg også ønsker i FM, er mere talentjagt hos de større europæiske klubber.. Sådan noget som at hive unge spillere til prøvetræning i klubben.

I dag høre man jo hele tiden om talenter der kommer til de store klubber på en prøvetræning i 1-2 uger, hvorefter de enten får en kontrakt, eller bliver sendt hjem igen.. Dette kunne jeg godt tænke mig at se de computerstyrede klubber gøre...

Det er selvfølgelig kun en "mindre detalje" i spillet, men det vil være med til at øge realismen.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #19: 11 Jul 2010, 14:30 »

præsident valg syntes jeg at der mangler.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #20: 11 Jul 2010, 14:46 »

Man burde kunne leje unge spillere ud lige når man har købt dem uden de blive utilfredse.
Og det kunne være fedt hvis nu en stor stjerne ville slutte af i en af sine barndomsklubber eller en klub der har betydet rigtig meget for ham.
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #21: 13 Jul 2010, 15:38 »

En ting som også irritere mig er at man ikke ser sig selv på sidelinjen, ikke at man skal kunne noget, bare man sad/stod der sammen med assistenter osv Smiley
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #22: 13 Jul 2010, 15:51 »

jeg syntes at priserne skal være mere realistiske.. Syntes at man giver alt for meget i overpris i spillet..
Logged


40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #23: 13 Jul 2010, 15:55 »

1)
vil sige der skal være nogle ting man skal kunne købe få sine penge man får i løn, som fx, huse, biler og som der blev sagt at man kunne starte sin egne klub, vil også sige man skal og kunne finde sig en dame hvis i forstår hvad jeg mener, da det vil hjælpe lidt mere på spillet, så man også kan få børn som man så kan få på sit hold hvis de er god nok eller andre klubber kan købe dem.

2)
det vil også være lidt bedre hvis man kan få en menu hvor man kan se hvad for nogle titler man har vundet, som fx bundesliga, FA cup.

det var så hva jeg kunne tænke at der kunne komme med, da det vil hjælpe lidt mere, da der en grund til man tjener sine penge og man kan bruge dem på noget, ellers kan jeg ikke se hvorfor vi skal ha løn, hvis vi ikke kan bruge dem til noget Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #24: 13 Jul 2010, 15:59 »

jeg syntes at priserne skal være mere realistiske.. Syntes at man giver alt for meget i overpris i spillet..
Enig, nu har jeg mit save med köln, hvor jeg vil så byde på zoran tosic efter hans lån var afsluttet, jeg byd så, derefter kom de med et tilbud på 300 mio som efter mig som vil være en meget dyr aftale, så fandt jeg bare elia fra HSV som jeg fik få 130 mio
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #25: 13 Jul 2010, 16:10 »

40xmax - Det med pengene er noget man kan i Fifa manager, kan godt forstå folk vil bruge lønnen til noget, tror bare ikke de vil tage for meget opmærksomhed væk fra fodbolden, at få damer på krogen og købe biler osv er måske lidt for irrelevant, men der er en del som foreslår det, så kan være det er mig der er galt på den Smiley
Logged

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #26: 13 Jul 2010, 16:18 »

Alex champen - tænkte bare det kunne gøre for at det ville blive bedre, så man har noget at bruge sine penge på, ellers kan jeg ikke se hvorfor vi skal ha løn vi skal ha noget at bruge penge på, man kunne da også give det til klubben, fx hvis man var viborg og har lidt være træner og man har fået 2 mio ind, så kunne man give det til klubben. iknow det er fra fifa manager Smiley det er også derfor jeg spiller fifa manager, men gøre det ikke så meget mere som jeg har gjort efter jeg gik over til FM da det er bedre Smiley
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #27: 13 Jul 2010, 16:27 »

FM er 100 % fokuseret på sporten, og ikke på ting som privatliv. Det eneste i den retning der er at finde i spillet er når spillerne har hjemve.

Jeg vil personligt ikke have noget som helst med biler og huse at gøre, for det passer slet ikke ind i FM. Indfører de det, så skal det dælme gøres ordentligt, så det ikke fjerner fokus fra spillet som det er nu. Jeg kan ikke se hvad vi skal bruge det til, men skulle ikke undre mig, hvis spilproducenterne knækker indenfor de næste par år. FM stjæler mange fans fra FIFA, og næsten alle FIFAs fans kommer med det samme ønske. 'Lad os bruge pengene til noget'...

Jeg håber bare at de stikker to fede fingre i ørerne og lader være..
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #28: 13 Jul 2010, 16:38 »

det var også kun en lille ting man kunne sætte ind, det er klart at man skal holde fokus på sporten, det var bare en lille ide, da man har så mange penge, og hvad skal man bruge dem til? men så kunne man ligeså godt fjerne lønnen fra ens manager profil, eller så må man sætte noget ende på ens profil at man kan overføre til klubben, så man også får et bedre forhold til klubbens direktør.
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #29: 13 Jul 2010, 16:55 »

1)
vil sige der skal være nogle ting man skal kunne købe få sine penge man får i løn, som fx, huse, biler og som der blev sagt at man kunne starte sin egne klub, vil også sige man skal og kunne finde sig en dame hvis i forstår hvad jeg mener, da det vil hjælpe lidt mere på spillet, så man også kan få børn som man så kan få på sit hold hvis de er god nok eller andre klubber kan købe dem.

Har du prøvet Sims? Grin Ej jeg kan godt se at det kunne være banebrydende, men ærligt talt, så synes jeg ikke at det hører hjemme i FM... FM er et manager-spil, derfor skal det ikke have noget med biler at gøre, hvilket virkeligt kunne gøre spillet til noget 2. rangs ragelse... Dog synes jeg idéen med at få sine børn på holdet kunne være en god idé Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010