home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedringer til FM 2011
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Forbedringer til FM 2011  (Læst 42592 gange)
Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Forbedringer til FM 2011
« : 10 Jul 2010, 12:41 »

Jeps, tråden bød på mange sjove tiltag sidste år, så lad os se hvad folk har nu Wink


Syntes selv det kunne være fedt hvis der blev lavet turneringer/små cups med u-holdene, som der f.eks er i virkeligheden, så kunne man jo prøve sine talenter af på "internationalt" niveau ..

Logged

[Min signatur er for stor]

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #1: 10 Jul 2010, 12:51 »

UHA, jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en forbedring af "kampmotoren", den mangler efter min mening total alsidighed. Når man har spillet mange kampe i FM, så begynder man at kunne se et mønster i hvordan kampene udvikler sig. Tit ser man det ene hold dominere kampen totalt, de får kun scoret et mål, og det hold der ikke har haft en chance hele kampen scorer til sidst, til tider også to mål så de vinder kampen. Jeg ved godt at det sker i virkeligheden, men ikke så ofte som jeg ser det. Det er naturligvis bare min mening, men jeg synes det er et stort problem. Derfor vil jeg sige MERE ALSIDIGHED I KAMPMOTOREN TAK! Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #2: 10 Jul 2010, 12:56 »

Mere økonomisk indflydelse. F. eks. hvis klubben har et lån, og der er penge til transfers som jeg ikke har brugt, vil jeg gerne have lov til at give de penge til at slette lånet.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #3: 10 Jul 2010, 13:02 »

Mere økonomisk indflydelse. F. eks. hvis klubben har et lån, og der er penge til transfers som jeg ikke har brugt, vil jeg gerne have lov til at give de penge til at slette lånet.

Det hører ikke med til en managers job Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #4: 10 Jul 2010, 13:06 »

Mere økonomisk indflydelse. F. eks. hvis klubben har et lån, og der er penge til transfers som jeg ikke har brugt, vil jeg gerne have lov til at give de penge til at slette lånet.

Det hører ikke med til en managers job Smiley

Helt enig med Sunbao, at de ikke er en managers job.. Men omvendt, så kunne man tilføje en knap under bestyrelseslokalet, hvor man kan anmode om at få betalt gælden, hvorefter bestyrelsen kan tage stilling til det..
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #5: 10 Jul 2010, 13:13 »

igen i år vil jeg ønske man kunne starte som assistent. Det kunne foregå ved at man kunne give råd til træneren, og så lære af ham.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #6: 10 Jul 2010, 13:24 »

igen i år vil jeg ønske man kunne starte som assistent. Det kunne foregå ved at man kunne give råd til træneren, og så lære af ham.

Jeg kan godt se ideen i det, men tror det ville gå hen og blive utrolig kedeligt, da du som sådan ingen rigtig funktion har.. Du kan komme med alle de ideer du ønsker, men man vil aldrig få en reel indflydelse på kampen, da alt er op til træneren..
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #7: 10 Jul 2010, 13:28 »

Mindre mærkelige offside kendelser Tunge

Hader når der bliver dømt offside på en spiller som ikke er i nærheden af bolden.
Logged


alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #8: 10 Jul 2010, 13:38 »

Kunne godt tænke mig at dødboldsituationern e blev endnu mere præcise, at man kunne vælge en spiller til at løbe mod forreste og med et ryk være ved bagerste, så man kunne sidde og finde på nogle fede dødboldsituationer Smiley
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #9: 10 Jul 2010, 13:53 »

at man kan bruge de penge man tjener til som f. eks at danne sin egen klub når man har nok eller på en eller anden måde at smide penge i den klub man er manager for
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #10: 10 Jul 2010, 14:31 »

Som mange andre herinde, syntes jeg at pressedelen er alt for monoton og intetsigende. Jeg kunne godt tænke mig man lagde mange kræfter i at forbedre denne feature, så den kunne blive mere integreret i spillet og at man havde mange flere svarmuligheder end det er tilfældet i øjeblikket. Man kunne evt. sløjfe pressekonferencer i de lavere divisioner, hvor medieopmærksomheden irl er begrænset og kun gøre det til en del af de øvre divisioner, hvilket også kun ville gøre det mere realistiskt. På den måde ville man også kunne gøre den del af spillet mere interessant, da det for det første ikke vil være en del af spillet fra start når du starter et LLM-spil og man ville kunne lægge mere vægt på konsekvenserne ved at sige eller gøre de "forkerte" ting til et pressemøde. Man skal kunne mærke presset fra medierne når man er træner for en klub i landets bedste række.....

Ved dødboldssituationer mangler jeg også at man kan lave direkte opdækning af bestemte spillere, istedet for bare at kunne sætte dem til at dække en høj, lav, osv. Det skulle være muligt at bede Rio Ferdinand om at dække Drogba op ved hjørnespark og frispark der kan slås i feltet.

Ellers er jeg ganske tilfreds med verdens mest geniale spil.........
Logged

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #11: 10 Jul 2010, 14:34 »

Noget jeg syntes kunne være superfedt var at man så kampene udfra en managers synsvinkel. Det kræver selvfølgelig at grafikken bliver bedre, ellers bliver det meget mærkeligt at se på. Men man er jo manager så det kunne være fedt at se det som manageren gør, stå på sidelinjen og kunne se fansene juble på stadion, være tættere på spillerne og se flere detaljer. Det sker nok ikke i 2011, men det kunne være fedt om nogle år.

Generelt bare grafik til kampene, det er skandaløst ringe! Opstemt

At man kunne få direkte ordre fra bestyrelsen på at man skal spille med et bestemt udgangspunkt. F.eks. er det tydeligt at Florentino Perez gerne vil have sit hold til at spille attraktiv fodbold, Per Bjerregaard i Brødby styrer også meget omkring taktikken i Brøndby.
Logged

Rossoneri Per Sempre!

jackie94
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #12: 10 Jul 2010, 14:38 »

Det ville være fedt hvis kampene blev lidt mere alá Fifa Managers 3-d kampe  Thumbs Up
Logged

Zabel16
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #13: 10 Jul 2010, 21:36 »

Mere realisme i spillerhandler, i de fleste klubber er det i samråd med bestyrelse og sportsdirektør, at man køber spillere, eller er det noget jeg er helt hen ivejret med ? selvfølgelig er  d.et manageren som udser sig nogle spillere, men tror det er i de færeste tilfælde at manageren står for det hele selv Smiley

Også noget med at gøre lidt mere ud af fodboldskoler i udlandet(afrika) ? Så der rent faktisk er mulighed for at gøre det samme som fx Fc Midtjylland Smiley
Logged

The Green Army - Plymouth Argyle

sindsygt
Gæst
 
Sv: Forbedringer til FM 2011
« Svar #14: 10 Jul 2010, 22:12 »

Noget jeg syntes kunne være superfedt var at man så kampene udfra en managers synsvinkel. Det kræver selvfølgelig at grafikken bliver bedre, ellers bliver det meget mærkeligt at se på. Men man er jo manager så det kunne være fedt at se det som manageren gør, stå på sidelinjen og kunne se fansene juble på stadion, være tættere på spillerne og se flere detaljer. Det sker nok ikke i 2011, men det kunne være fedt om nogle år.

Generelt bare grafik til kampene, det er skandaløst ringe! Opstemt

At man kunne få direkte ordre fra bestyrelsen på at man skal spille med et bestemt udgangspunkt. F.eks. er det tydeligt at Florentino Perez gerne vil have sit hold til at spille attraktiv fodbold, Per Bjerregaard i Brødby styrer også meget omkring taktikken i Brøndby.

Jeg håber ikke at vi kommer til at skal se kampene fra en managers synsvinkel, da man jo overhovedet ikke har det samme overblik, fordi man er på plan med banen.

Det ville jeg i hvert fald aldrig blive glad for.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010