home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  1 Bruger, 629 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 98538 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #45: 25 Jul 2008, 23:15 »

Sjovt du siger det. Jeg havde lige en samtale med en ven i dag, og han sagde at der blev taget 23 dopingtests under EM her i sommers. 23!? Det er jo næsten hvad der tages i Touren på 1-2 dage...

Jeg synes man skal passe på med at "være efter cykelsporten" hele tiden, når der tales om doping. Jo, der har været mange skandaler, men var det ikke TV2 der afslørede at SAS-ligaklubberne havde samme forbrug af gigtpiller som et helt plejehjem? Det sætter vist tingende lidt i relief.

Argghh alle rytterne bliver jo ikke testet 23 gange på 1-2 dage.

og skulle de gøre det er det jo Cykelsportens egen skyld alle de skandaler der har været før i tiden vil altid følge Touren
Logged

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #46: 25 Jul 2008, 23:18 »

Tror bare han mener alle ryttere generelt og ikke at hver enkelt rytter bliver testet 23 gange på 1-2 dage.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #47: 25 Jul 2008, 23:19 »

Også fuldstændigt forrykt at man sigter på en 60-årig mand med en skarpladt pistol, for at tjekke hans bil for doping. Fair nok man vil tjekke hans bil, men måden de gør det på, er fuldstændig væk.
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #48: 25 Jul 2008, 23:20 »

Tror bare han mener alle ryttere generelt og ikke at hver enkelt rytter bliver testet 23 gange på 1-2 dage.

Så et felt bestående af 200 ryttere cirka bliver testet bliver 23 af rytterene testet over 2 dage?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #49: 25 Jul 2008, 23:20 »

Så et felt bestående af 200 ryttere cirka bliver testet bliver 23 af rytterene testet over 2 dage?
EDIT: 78 ryttere Smiley
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #50: 25 Jul 2008, 23:21 »

Det må rytterne jo så tage højde for.  Wink.
Shit, hvor meget følger du med i cykling, for umiddelbart lyder det ikke til du føler det store for sporten. At sige det er rytternes eget ansvar er den nemme løsning, og vil aldrig nogensinde kunne ske. Sporten vil uddø, da ingen vil vise sporten i fjernsynet, hvis doping er legalt, der vil ingen tilskuere komme, sponsorerne vil forsvinde, løbene vil forsvinde pga. pengemangel. Jeg cykler selv lange ture flere gange om ugen på min racercykel, og ser samtlige cykelløb, som vises i fjernsynet, og selvfølgelig er det ærgeligt, at der bliver taget ryttere under det største løb, men det er da bedre end de får lov til og køre videre.
Hvordan ville samfundet ikke se ud, hvis man fjernede reglerne pga. der var mange der overtråde dem ?
Vi fjerner alle fartgrænser, for dem er der alligevel mange der ikke overholder... den holder altså ikke..
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #51: 25 Jul 2008, 23:23 »

Så et felt bestående af 200 ryttere cirka bliver testet bliver 23 af rytterene testet over 2 dage?

Ja, der bliver taget prøver af;

- Ham der bærer den gule trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære den gule trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer den grønne trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære den grønne trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer den prikkede trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære prikkede trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer ungdoms trøjne.
- Ham der efter etapen kommer til at bære ungdomstrøjen(kan være samme som ovenstående)
- Etapevinder
- Plus stikprøver af feltet. Efter sigende ca. 5 ryttere...

Gang dette med 2 dage?
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #52: 25 Jul 2008, 23:26 »

Shit, hvor meget følger du med i cykling, for umiddelbart lyder det ikke til du føler det store for sporten. At sige det er rytternes eget ansvar er den nemme løsning, og vil aldrig nogensinde kunne ske. Sporten vil uddø, da ingen vil vise sporten i fjernsynet, hvis doping er legalt, der vil ingen tilskuere komme, sponsorerne vil forsvinde, løbene vil forsvinde pga. pengemangel. Jeg cykler selv lange ture flere gange om ugen på min racercykel, og ser samtlige cykelløb, som vises i fjernsynet, og selvfølgelig er det ærgeligt, at der bliver taget ryttere under det største løb, men det er da bedre end de får lov til og køre videre.
Hvordan ville samfundet ikke se ud, hvis man fjernede reglerne pga. der var mange der overtråde dem ?
Vi fjerner alle fartgrænser, for dem er der alligevel mange der ikke overholder... den holder altså ikke..

Hør nu her, det var ment ironisk m8. Jeg mener det samme som dig, men sporten er blevet mere uinteressant at kigge på, da man ikke kan stole på rytterne.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #53: 25 Jul 2008, 23:27 »

Hør nu her, det var ment ironisk m8. Jeg mener det samme som dig, men sporten er blevet mere uinteressant at kigge på, da man ikke kan stole på rytterne.

Det er så en subjektiv mening. Jeg mener at sporten er blevet mere interessant de sidste 2 år, end den har været de seneste 10.
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #54: 25 Jul 2008, 23:29 »

Det er så en subjektiv mening. Jeg mener at sporten er blevet mere interessant de sidste 2 år, end den har været de seneste 10.
Nu er jeg også kun 15, så det er begrænset hvor mange Tour de France's jeg har set i mit liv Smiley. Men som du selv siger - en subjektiv holdning Smiley
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #55: 25 Jul 2008, 23:31 »

Ja, der bliver taget prøver af;

- Ham der bærer den gule trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære den gule trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer den grønne trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære den grønne trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer den prikkede trøje.
- Ham der efter etapen kommer til at bære prikkede trøje (kan være samme som ovenstående)
- Ham der bærer ungdoms trøjne.
- Ham der efter etapen kommer til at bære ungdomstrøjen(kan være samme som ovenstående)
- Etapevinder
- Plus stikprøver af feltet. Efter sigende ca. 5 ryttere...

Gang dette med 2 dage?

Synes ikke helt man kan sammen ligne det da der er langt mindre kampdage under EM end der er ved Touren.

Og i Fodbold hvis du doper dig og blir hurtigere og Stærkere end de andre er det på ingen måde ensbetydende med at du er verdens bedste fodbold spiller.
Da de to ting heldigvis ikke er det eneste det kræves for at blive verdens bedste.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #56: 25 Jul 2008, 23:35 »

Synes ikke helt man kan sammen ligne det da der er langt mindre kampdage under EM end der er ved Touren.

Og i Fodbold hvis du doper dig og blir hurtigere og Stærkere end de andre er det på ingen måde ensbetydende med at du er verdens bedste fodbold spiller.
Da de to ting heldigvis ikke er det eneste det kræves for at blive verdens bedste.

Og det er det i cykling eller hvad? Du kender åbenbart ikke ret meget til cykling så. Og så vidt jeg ved var der kampe HVER dag under EM, bortset fra semifinale og finaledagen.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #57: 25 Jul 2008, 23:35 »

Synes ikke helt man kan sammen ligne det da der er langt mindre kampdage under EM end der er ved Touren.

Og i Fodbold hvis du doper dig og blir hurtigere og Stærkere end de andre er det på ingen måde ensbetydende med at du er verdens bedste fodbold spiller.
Da de to ting heldigvis ikke er det eneste det kræves for at blive verdens bedste.
Men på en uge er der alligevel flere dopingprøver i Touren end EM, men nej disse to sportgrene kan ikke sammenlignes, da de ikke ligner hinanden overhovedet.
Men bare fordi, det ikke er så synligt i fodbold, som i f.eks. cykling, så bør det vel ikke være lovligt, men bør da bekæmpes i ligeså høj grad som i cykling.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #58: 25 Jul 2008, 23:35 »

Synes ikke helt man kan sammen ligne det da der er langt mindre kampdage under EM end der er ved Touren.

Og i Fodbold hvis du doper dig og blir hurtigere og Stærkere end de andre er det på ingen måde ensbetydende med at du er verdens bedste fodbold spiller.
Da de to ting heldigvis ikke er det eneste det kræves for at blive verdens bedste.

Han siger jo intet om hvad der fungerer bedst. Det er jo klart at doping har større indflydelse i en udholdenhedssport.. Han siger jo bare at der blev taget 23 under EM og at det svarer til 2-3 dage under touren..
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #59: 25 Jul 2008, 23:36 »

Nu er jeg også kun 15, så det er begrænset hvor mange Tour de France's jeg har set i mit liv Smiley. Men som du selv siger - en subjektiv holdning Smiley
Jeg ønsker ikke at ødelægge endnu en debat med grammatiske rettelser, men kan du nævne én holdning, der ikke er subjektiv? Er en af de pleonasmer, jeg ikke kan ignorere.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010