home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23293
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28347 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9# Rekordtransfers - The Toon Army
« Svar #60: 13 Jun 2008, 09:17 »

Ja, ham Elmander har godt nok ikke gjort det imponerende i de 3 liga kampe han har fået indtil videre, men når han er spillet ind på holdet, skal det nok komme.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9# Rekordtransfers - The Toon Army
« Svar #61: 13 Jun 2008, 12:04 »

Ja, ham Elmander har godt nok ikke gjort det imponerende i de 3 liga kampe han har fået indtil videre, men når han er spillet ind på holdet, skal det nok komme.

Det er lidt sjovt at du siger men jeg synes faktisk at han har spillet okay.. han har skabt chancer til ham selv og hans holdkammerater så hvorfor hans gennemsnitbedømmels e er så lav forstår jeg ikke helt.. men mon ikke det kommer.. Peace Samarbejdet med Michael Owen ser ud til at fungere for han scorer på samlebånd.. Grin
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#10# CL Kval - The Toon Army
« Svar #62: 13 Jun 2008, 13:51 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#10# CL Kval - The Toon Army






33 mål i 4 kampe svarer til 8,25 mål per kamp er helt fantastisk, men modstanderne har også været meget svage. Flere spillere er blevet spillet ind på holdet og vi har tanket selvtillid inden CL Kvalifikation kampe mod de tyske pokalvindere fra Dortmund.

Top 3 mål
1. Michael Owen 11
2. Naldo 6
3. Alan Smith 5

Top 3 assists
1. Joaquín 10
2. Damien Duff 4
3. ”Diverse” 2


I 3. Runde af kvalifikationen trak vi de tyske pokalmestre og bronzevindere fra Dortmund og første kamp blev spillet på Signal Iduna Park i Dortmund. Newcastle startede bedst og pressede tyskerne i bund, hvilket gav pote efter 7 minutter da Michael Owen bragede gæsterne i front. Diego fandt Owen mellem 2 forsvarer med ryggen mod mål, hvor han så vendte om og bankede den i bag en chanceløs Weidenfeller. Newcastle forsatte med at presse og bl.a. Michael Owen havde flere store chancer.

Første halvleg endte derfor med en 1-0 føring til gæsterne som lagde lige så hårdt ud i anden halvleg. Milner kom sammen med Smith på banen uden at skabe det helt store, men Joaquín og Owen forsatte med at brillere. Flotte driblinger, gode afleveringer og fikse stikninger var der masser af, de havde bare problemer med at holde bolden inden for rammen. Hjemmeholdet bød ikke ind med det helt store og Lloris kunne godt have fungeret som en ekstra markspiller indtil sidst i kampen. Dortmund har lullet Newcastle i søvn og et langt udspark fra Weidenfeller headede Kringe tilbage til Tinga. Tinga lagde en millimeterpræcis aflevering til Valdez, som kom helt alene igennem med Lloris. Valdez svigtede ikke og Lloris blev passeret til stillingen 1-1, hvilket ikke var retvisende hvis kigger på 90 minutter. 1-1 er dog stadig et godt resultat selvom Newcastle havde fortjent sejren.

Dortmund - Newcastle 1-1
0-1 Owen '7
1-1 Valdez '82

59.979 ud af 60.000 pladser var fyldte på St. James Park og de fik masser for pengene. Hjemmeholdet startede igen bedst og viste endnu gang at de ville frem på banen. Spanske Adrían startede på banen i stedet en skadet Johan Elmander og det skulle vise sig at være en god idé eftersom at han bragede The Toon Army i front efter 24 minutter. Et velspillet kontraangreb blev afsluttet af Diego, som lagde bolden til rette for Adrían, som med et fabelagtigt skud sendte bolden helt op i krydset i det fjerneste hjørne uden nogen chance for keeperen.

Dortmund forsøgte desperat at komme tilbage i kampen og Federico tryllede på kanten, men efter 31 minutter gik det galt. Milner stjal bolden og spillede bolden hen mod Adrían. Den nåede dog aldrig så langt da Rukavina plantede en albue i hovedet på ham. Dommeren vurderede det til det røde kort til trods for store protester fra Dortmund og Delgado modtog også et gult kort for brok. Newcastle overtog igen styringen af kampen og satte fuldstændigt på kampen.

Chance på chance blev brændt foran tyskernes mål og specielt Dédé ofrede sig meget for at holde Dortmund inde i kampen og han var uden tvivl bedste Dortmund-spiller sammen med Valdez. Selvom jeg troede kampen var slut viste det sig at den var alt andet end slut, da stadionuret viste 91.37. Brzenska sendte et frispark fra omkring midten ned mellem Marchisio & Naldo, og der opstod en tvivl om hvem der skulle tage bolden. Valdez udnyttede forvirringen, rundede Naldo og bankede kuglen i kassen til 1-1 og kampen må fortsætte i forlænget spilletid.

Newcastle fortsatte det massive pres og belejringen af Dortmunds felt var enorm, men alligevel ville bolden bare ikke ind. Men så 14 sekunder før den forlængede spilletid skulle ud i ekstra tid fik Newcastle hjørnespark. Indskiftede Damian Duff luntede ud for sparke, mens vores 2 midterforsvarer Naldo & Criscito kom ind i feltet. Duff svingende bolden lige uden for rækkevidde af Weidenfeller og her dukkede Criscito helt umarkeret op. Criscito satte pandebrasken på og da bolden gik ind over stregen brød jublen løs på bænken, på banen og ikke mindst på tribunen.

Newcastle kunne fejre en fortjent sejr og at de var klar til Champions League Gruppespillet.

Newcastle - Dortmund 2-1
1-0 Adrían '24
1-0 Rukavina '31
1-1 Valdez '92
2-1 Criscito '120



« Seneste Redigering: 13 Jun 2008, 14:48 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10# CL Kval - The Toon Army
« Svar #63: 13 Jun 2008, 14:38 »

Congrats, JimmyGP.... Hvad jeg næsten synes der er mere overraskende i grupperne er Zaragoza Shockeret

Men det lader til at sammenspillet mellem Joaquín og Owen ser ud til at virke Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10# CL Kval - The Toon Army
« Svar #64: 13 Jun 2008, 14:53 »

Congrats, JimmyGP.... Hvad jeg næsten synes der er mere overraskende i grupperne er Zaragoza Shockeret

Næh, det mest overraskende er da, at der er et hold fra suppen med i CL  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10# CL Kval - The Toon Army
« Svar #65: 13 Jun 2008, 15:14 »

Congrats, JimmyGP.... Hvad jeg næsten synes der er mere overraskende i grupperne er Zaragoza Shockeret

Men det lader til at sammenspillet mellem Joaquín og Owen ser ud til at virke Thumbs Up

Takker Wink Jeg synes det er mere overraskende at Kayserispor, Beitar og de 2 rumænske hold er med.. men FCK mødte også "bare" Lillestrøm.. he he

Ja det kører bare derud af.. det er dejligt.. Thumbs Up
Næh, det mest overraskende er da, at der er et hold fra suppen med i CL Wink

Eller de 4 jeg har skrevet til vesper.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 13 Jun 2008, 15:20 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#11# Ustoppelig - The Toon Army
« Svar #66: 14 Jun 2008, 22:25 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#11# Ustoppelig - The Toon Army




Newcastle er intet mindre ustoppelige i dette års udgave af Premier League, hvor det er blevet til 9 sejre ud af 10 mulige samt 2 sejre ud af 2 mulige i Champions League. Derudover vandt man 3-1 over Middlesbrough i Carling Cuppens 3 runde og i Premier League har man allerede møde de 4 såkaldte top4 clubs. Newcastle cruiser bare derud og alt går deres vej. Liverpool tabte med 1-0 og Chelsea fik 1-1 på St. James Park, mens man har slået Arsenal med 2-1 på udebane og Manchester United tabte med hele 5-2 på Old Trafford i meget lige kamp. Hugo Lloris har været den store forskel og i United-kampen leverede han flere drømmeredninger og han blev også MoM med et velfortjent 10-tal. Lloris har været den store forskel samt den helt store oplevelse og det er også derfor at han blev kåret månedens unge spiller i september.

Det betyder at Newcastle topper ligaen efter 10 runder med 28 point, mens Chelsea er lige efter med 26 point skarpt forfulgt at Manchester City med 24 point og Arsenal med 22 point. Reading ligger overraskende på 5. Pladsen, mens Liverpool & Manchester United skuffende ligger på 10. og 11. pladsen. De 2 hold har dog spillet henholdsvis 9 & 8 kampe, men mon ikke det vender for de 2 giganter på et tidspunkt? United har udvist interesse i den tidligere Liverpool-angriber Michael Owen, men han er ikke til salg ifølge Newcastle;

Nej Owen bliver hvor han er. 11 mål i 3 venskabskampe og 13 mål i 13 kampe er mere end godkendt. Owen bringer rutine og stabilitet på holdet og de andre nyder at spille sammen med ham. Han er uden tvivl på vej mod sin bedste Newcastle sæson overhovedet og jeg håber vi kan holde væk fra skaderne. Vi måtte undvære ham i omkring 6 måneder i sidste sæson og det var et hårdt slag for holdet. De andre spillere roser ham til skyerne og der er pt. ingen der kan true på sin plads”. J. Poulsen.

Owen imponerer sammen med Diego, Taylor, Joaquín og Lloris som alle spiller den ene fantastiske kamp efter den anden. I særdelshed fungerer samarbejdet mellem 3-kløveret Joaquín, Diego og Owen, hvilket virkelig får angrebsspillet til at flyde og det skræmmer de fleste hold. I den anden ende af banen har unge Lloris styr på forsvaret og han nyder virkelig at spille sammen med viceanfører Taylor. Alle 5 nyder tilværelsen i Newcastle og det skaber rigtig god stemning i omklædningsrummet og på træningsbanerne. Det ulmer ellers i krogene, da både Naldo, Given og Motta er utilfredse med tilværelsen. Naldo er skuffet over at han ikke fik lov til at forhandle med Chelsea, Liverpool, AC Milan, Fiorentina, Inter og Villarreal, men ingen af klubberne var villige til at betale de 250.000.000 kroner, som Newcastle forlanger og Naldo forventes at forlade St. James Park enten i januar eller til sommer. Motta og Givens utilfredshed skyldes manglende spilletid, men det er svært at finde plads til dem når spillere på deres positioner spiller den ene drømmekamp efter den anden. Motta og Given spiller dog også i pokalturneringen og mod de svagere hold i ligaen og begge spillede en rigtig flot match i den seneste kamp mod Hull.




 


Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11# Ustoppelig - The Toon Army
« Svar #67: 14 Jun 2008, 22:41 »

Flot klaret! Følger helt sikkert med
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: #11# Ustoppelig - The Toon Army
« Svar #68: 14 Jun 2008, 22:43 »

Flot Klaret og Genialt Skrevet Thumbs Up

KIU
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11# Ustoppelig - The Toon Army
« Svar #69: 14 Jun 2008, 23:20 »

Flot klaret! Følger helt sikkert med

Mange tak.. det er jeg da glad for at høre.. Thumbs Up Thumbs Up

Flot Klaret og Genialt Skrevet Thumbs Up

KIU

2 gange mange tak Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#12# Drømmen - The Toon Army
« Svar #70: 15 Jun 2008, 00:22 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#12# Drømmen - The Toon Army




Jeg vil til Spanien og træne enten landsholdet eller en af de helt store, men som det ser ud pt. er der intet job at få. Men derfor er det stadig min drøm at komme til Spanien og vise hvad jeg duer det. Jeg besidder evner og det viser jeg gang på gang i Newcastle. Holdet mangler blot at vinde trofæer før at det virkelig tæller på mit lille CV. Men er det bare noget at jeg bilder mig ind? Er jeg overhovedet god nok til f.eks. Real Madrid? Det kan kun fremtiden vise og som det ser ud nu hedder nutiden Newcastle United. Der er langt fra St. James Park til Santiago Bérnabeu, men det er også langt fra Newcastle til en af de helt store klubber i England. Hvis jeg vil have min drøm opfyldt må jeg hellere tage mig sammen og klø på.

Det er sært at jeg nu kan drømme igen? Et års tids følelsesmæssig tomgang og nedtur er vendt til noget positivt og mit liv kører atter på skinner. Min dejlige kone er kommet til Newcastle igen og vi har fundet ud af vores fælles problemer. Hun har arbejdet meget med sig selv og hun respekterer efterhånden, hvor tidskrævende mit job er. Hun har fået sig et job, som medhjælper i en børnehaveklasse og hun nyder hendes anonyme tilværelse og jeg må dele rampelyset med mig selv. Hun har mødt flere af spillernes koner og hun har fået sig et par nye bekendte. Vores problemer er forsvundet som dug for solen og vi lever igen som mand og kone. Vi hygger, griner og tager ud og spise sammen. Vi er som et ungt teenagepar, som er smaskforelsket og jeg har fået diverse bøder til træning for at skrive Sms’er til hende. Men jeg er ligeglad. Mit liv er i øjeblikket helt perfekt og i fællesskab med min kone kan jeg skrive kommende far på CV’et. At vi har genoptaget vores forhold har båret frugt og jeg glæder mig vanvittigt til at det sker. Jeg håber at jeg bliver en god far og jeg håber på at lykken vil fortsætte med at tilsmile mig.

Solen skinner stadigt i november og selvom det er november går jeg rundt i shorts. Jeg har endnu engang hidkaldt Alan Shearer for at assistere, men det er ikke fordi der krise. Steve Round er syg og spillerne nyder når Shearer besøger os. Round er forhåbentligt tilbage når det gælder PL i weekenden, men jeg får skubbet det på afstand og går rundt blandt spillerne og smiler. Alan er faktisk hidkaldt som Head-coach og han beordrer mig til at smide notesblokken og deltage i den sidste del af træningen, som først er skudtræning og så 2 gange 10 minutters kamp.

Jeg hygger med drengene, men jeg vælger at stå over i anden halvleg af ”kampen”. Jeg kan allerede nu mærke det i mine ledbånd og jeg vil også gerne kunne gå i morgen. Jeg ærgrer mig lidt og placerer mig på sidelinjen for at følge slagets gang. Flere spillere går virkelig til den og man kan virkelig mærke at der er tryk på, men overraskende er der ingen konflikter. Shay Given giver den 100 % i kassen og han lukker faktisk ikke et eneste mål ind i ”2. halvleg”. Hvorfor skal det være så svært? Næste kamp hedder Sunderland på St. James Park og mon ikke jeg ender med at pege på Lloris, som min keeper. Given er dog dybt imponerende og så snart Lloris begynder at spille dårligt skal Given have chancen igen.

Livet i Newcastle går videre...

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12# Drømmen - The Toon Army
« Svar #71: 15 Jun 2008, 12:58 »

Jeg må desværre indrømme, at jeg overvejer lidt at lukke og slukke for min Newcastle-blog og tage mig en pause..  Ubeslutsom Jeg har okay-lyst til at både blogge og spille på savet, men jeg ved det ikke helt.. Der er et eller andet der siger mig at jeg skal stoppe her.. Skuffet

Det er den følelse, som jeg sidder med pt., men jeg tror jeg spiller sæson færdig med Newcastle..

Min Plan:
- spille sæsonen færdig med Newcastle (og blogge den sæson til ende)
- overveje om jeg skal fortsætte eller om jeg skal på pause
- pause

- starte en ny blog om enten CSKA Moskva/Zenit Petersborg eller Galatasaray/Fenerbahce..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Gæst
 
Sv: #12# Drømmen - The Toon Army
« Svar #72: 15 Jun 2008, 13:00 »

Det er selvfølgelig op til dig, men ville ikke være glad, hvis du stoppede denne blog. Du bestemmer selv om du vil skrive om resten af sæsonen. Men hvis du skal starte en ny blog, skal du lige prøve at spille lidt med det evt nye hold, se om det er noget for dig. Pt holder jeg selv en pause fra FM, synes ikke at lysten er der, efter en lang blog måned.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12# Drømmen - The Toon Army
« Svar #73: 15 Jun 2008, 13:06 »

Jeg har ikke læst én update i denne blog, Jimmy - og det kan være at du skyldes at jeg havde læst 'for meget' af dig under blogkonkurrencen, eller bare fordi denne blog ikke har min interesse. Jeg gider ikke læse med fra 12. update, og derfor synes jeg at du skal stoppe den og starte en ny, på trods af de hold du lige har foreslået ikke er specielt gode. Wink

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12# Drømmen - The Toon Army
« Svar #74: 15 Jun 2008, 13:11 »

Det er selvfølgelig op til dig, men ville ikke være glad, hvis du stoppede denne blog. Du bestemmer selv om du vil skrive om resten af sæsonen. Men hvis du skal starte en ny blog, skal du lige prøve at spille lidt med det evt nye hold, se om det er noget for dig. Pt holder jeg selv en pause fra FM, synes ikke at lysten er der, efter en lang blog måned.

Det er bare den følelse jeg sidder med pt., men det kan ændre sig i løbet af et par timer.. Men nu får vi se.. Hvis jeg starter en ny bliver det self. planlagt.. alt andet ville jo være tåbeligt.. Wink Jeg har til trods for en lang måned meget svært ved at slippe FM selvom jeg gerne ville.. Shockeret Men som sagt.. vi får se.. jeg tænker lige om tingene og der kommer en update senere på dagen.. Wink

Jeg har ikke læst én update i denne blog, Jimmy - og det kan være at du skyldes at jeg havde læst 'for meget' af dig under blogkonkurrencen, eller bare fordi denne blog ikke har min interesse. Jeg gider ikke læse med fra 12. update, og derfor synes jeg at du skal stoppe den og starte en ny, på trods af de hold du lige har foreslået ikke er specielt gode. Wink

hmm.. Skuffende Zulue.. Opstemt det kunne tænkes.. det er også en af grundende til at jeg overvejer at tage en pause.. Peace  nu får se.. hvorfor er de hold dårlige? Der er da ikke andre der har blogget om dem? har du bedre forslag?

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010