home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 305 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28087 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#17# Premier League - The Toon Army
« Svar #90: 16 Jun 2008, 14:59 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#17# Premier League - The Toon Army




En lang sæson har nået sin ende og Newcastle var tæt at hente Arsenal i kapløbet om det engelske mesterskab. De få pointtab, der var her sidst til var nok til at give Arsenal et forspring på hele 10 point og deres 14. engelske mesterskab. De sidste 8 kampe i streg blev sikkert vundet af Londonholdet, som over hele sæsonen har været det bedste hold til trods for at Newcastle har vundet de 2 indbyrdes opgør. Adrian Mutu, Theo Walcott samt topscorer Emmanuel Adebayor har brilleret, mens Armand Traoré, Gaël Clichy og Kolo Touré har lukket af bag til. I Newcastle er det Joaquín, Michael Owen, Johan Elmander, Hugo Lloris, Naldo og Steven Taylor, der har været de bærende kræfter på et hold, der endnu engang har imponeret de fleste.

Arsenal slutter sæsonen på toppen med imponerende 96 point, mens Newcastle snupper sølvet med 86 point. Manchester United har kæmpet sig op igennem tabellen og med 3 runder igen overhalede de Chelsea, som de overlod 4. pladsen til. I den tunge ende af tabellen må de 3 oprykkere fra Ipswich, Hull og Sheffield United tage den lange tur tilbage til den næstbedste række, mens Derby rykker op sammen med Barnsley og playoff-vinderne fra Wigan. FA Cuppen blev vundet af Manchester United som vandt 3-1 over Fulham, mens Newcastle jo so bekendt vandt Carling Cuppen efter straffespark mod Reading.

Arsenal, Newcastle, Manchester United og Chelsea skal derfor ud og spille Champions League i næste sæson, mens Manchester City, Liverpool og Fulham kommer til at spille med i UEFA Cuppen. West Ham bliver sidste engelske hold i Europa og de deltager i Intertoto Cuppen.

Didier Drogba er manden alle taler om og med hele 26 mål er han ikke bare den mest scorende Chelsea-spiller, mens også topscorer i Premier League. Blot 2 mål efter ligger svenske Johan Elmander, som har spillet en imponerende debutsæson i det engelske. Det skyldes måske holdkammeraterne Joaquín & Adrían, som topper assists listen.


Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ->Lukket<- #17# Premier League - The Toon Army
« Svar #91: 16 Jun 2008, 22:11 »

Hvorfor står der lukket? Græder
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ->Lukket<- #17# Premier League - The Toon Army
« Svar #92: 16 Jun 2008, 22:12 »

Hvorfor står der lukket? Græder

Fordi jeg trænger til en blogpause..  Skuffet var desværre ved at køre død i det.. måske bliver den genoplivet.. Ubeslutsom
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#18# Back Again - The Toon Army
« Svar #93: 03 Sep 2008, 23:32 »


Stort tak til -Benja- for banner Thumbs Up

#18# Back again - The Toon Army



Det er efterhånden to år siden at jeg overtog jobbet i Newcastle efter Kevin Keegan, som blev smidt på porten efter et seriøst alkoholmisbrug. Keegan er kommet ud af sit misbrug, men han er endnu ikke vendt tilbage til fodboldens verden. Men jeg er dog placeret midt i hovedpulsåren og jeg står på tærskelen af et meget hektisk transfervindue. Transfervinduet er en levende organisme og jeg frygter at mine stjernespillere bliver ædt levende af de store rovdyr i transferfødekæden. Inter, Real Madrid og Chelsea har allerede meldt deres interesse i Hugo Lloris, Steven Taylor, Joaquín og Adrían, men jeg vil kæmpe til sidste blodsdråbe for samtlige spillere, som jeg har tænkt mig at bruge i den kommende sæson. Vi skal ud og spille Champions League igen og mine personlige ambitioner er at komme længere end sidst. Det betyder at vi skal vinde samlet i semifinalen og det bliver utroligt svært.

Derfor skal hentes store navne til truppen og en allerede stærk trup kan se frem til at blive endnu stærkere. Jeg skal snart til møde med bestyrelsen og bestyrelsesformand Mike Ashley, hvor vi skal diskutere vores mål for den kommende sæson og hvor mange penge jeg vil få stillet til rådighed. Det drejer sig uden tvivl om rigtig mange penge, eftersom at vi i sidste sæson hentede sølvmedaljer i Premier League og vandt Carling Cuppen. Real Madrid sendte os ud af Champions League, hvor semifinalen blev endestationen, mens Arsenal sendte også ud af FA Cuppens fjerde runde.
 
Nu er jeg tilbage i Newcastle og jeg håber på, at i endnu engang har lyst til at læse med. Jeg kan ikke helt forklare, hvorfor lysten til dette spil er kommet tilbage, men det er den bare og det skal selvfølgelig udnyttes.
 

Logged

- Veni, vidi, vici -

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #94: 04 Sep 2008, 09:09 »

Hvis du holder din vanlige standard så læser jeg glædeligt med Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #95: 04 Sep 2008, 18:37 »

Hvis du holder din vanlige standard så læser jeg glædeligt med Smiley

Jeg skal forsøge.. Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #96: 04 Sep 2008, 18:39 »

Hvilken en af bloggen tager du Jimmy? Newcastle eller Barcelona?
Men lige en kommentar til denne update. Fremragende skrevet. Det er godt at se du holder niveauet. Elsker dine blogs. Grafikken fejler heller intet, når Benja laver det. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #97: 04 Sep 2008, 18:56 »

Dejligt, at den er tilbage. Her er forresten er her lige et lille topbanner. Sig bare til, hvis noget skal ændres da jeg stadig har psd'en. Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #98: 04 Sep 2008, 19:02 »

Ville da også lige prøve at smide et topbanner op til dig Jimmy. Thumbs Up

Kode:
http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/new.png
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #99: 04 Sep 2008, 19:21 »

Hvilken en af bloggen tager du Jimmy? Newcastle eller Barcelona?
Men lige en kommentar til denne update. Fremragende skrevet. Det er godt at se du holder niveauet. Elsker dine blogs. Grafikken fejler heller intet, når Benja laver det. Smiley

Lige pt. tager jeg spiller jeg videre med Newcastle så Barcelona er på standby.. Wink

Mange tak.. er glad for at du kan lide det.. Wink tak det er jeg glad for Thumbs Up

Nej, den er super Thumbs Up

Dejligt, at den er tilbage. Her er forresten er her lige et lille topbanner. Sig bare til, hvis noget skal ændres da jeg stadig har psd'en. Thumbs Up


Tak Thumbs Up Nej det siger fint ud og banneret kommer med i næste update.. Thumbs Up

Ville da også lige prøve at smide et topbanner op til dig Jimmy. Thumbs Up

Kode:
http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/new.png


Tak for det dasmessi.. Thumbs Up


EDIT: Jeg overvejer også at fortsætte mit spil fra blogkonkurrencen, men det bliver nok bare på hyggebasis.. Thumbs Up
EDIT2: Jeg slog lige AaB med 5-1 på Brøndby Stadion Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #100: 04 Sep 2008, 19:25 »

Snøft  Græder du vil ikk bruge mit banner, men det tager jeg som en mand Jimmy. Ved godt LFC og Benja laver bedre.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #101: 04 Sep 2008, 19:27 »

Snøft  Græder du vil ikk bruge mit banner, men det tager jeg som en mand Jimmy. Ved godt LFC og Benja laver bedre.

Du er en dreng  Grin  jeg har da på ingen måde skrevet at jeg ikke vil ikke vil bruge dit.. jeg skrev sikkert bare for hurtigt.. Wink Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #102: 04 Sep 2008, 19:29 »

Du er en dreng  Grin  jeg har da på ingen måde skrevet at jeg ikke vil ikke vil bruge dit.. jeg skrev sikkert bare for hurtigt.. Wink Peace
Jamen der står bare at LFCs vil blive brugt næste gang. Men det er bare mig. Ja jeg er en dreng. Smiley
Men fortsæt endelig Jimmy.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #103: 04 Sep 2008, 19:49 »

Jamen der står bare at LFCs vil blive brugt næste gang. Men det er bare mig. Ja jeg er en dreng. Smiley
Men fortsæt endelig Jimmy.

Ja men han postede jo også hans først.. jeg kan jo ikke bruge to bannere til én update.. den kommer med gangen efter min lille dreng.. he he crazy Hævet Øjenbryn Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #104: 04 Sep 2008, 19:51 »

Jaja, selvfølgelig. Undskyld Jimmy. Og tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010