home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Die Rothosen (Midlertidig Pause)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Die Rothosen (Midlertidig Pause)  (Læst 24290 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #75: 11 Mar 2012, 09:13 »



TILBAGE HVOR VI HØRER TIL


December og Januars interne uroligheder, virker til at være mere eller mindre løst. Er da helt sikkert en start at en af spillerme, Daniel Sturridge, nu har undskyldt og bedt om at få lov at blive i truppen.

Samtidigt er vi bestemt på rette vej i ligaen, Vi ligger igen nummer et foran Bayern. Der er blevet rettet op på placeringen, bla. ved sejre over Bayern og Mainz. der tidligere lå over os. Det er en dejlig positiv udvikling, og rigtigt lækkert, at spillerne har bakket op og præsteret, på trods af primadonnaernes ønsker om at forlade klubben.

Den genfundne trupharmoni og de flotte præstationer på banen har igen givet vore fantastiske fans noget at juble over. Jublen og spændingen er også enorm, efter at HSV fik 1-1 mod Real Madrid i første CHL kamp på Bernabeu. Et super resultat, og vi er alle meget spændte på returopgøret hjemme på Imtech Arena.


Vi har også med lethed spillet os frem til dette års pokalfinale, så vi nu er meget tæt på et af vore mål for denne sæson.

Et meget roligt transfervindue. Kun enkelt ung spiller ankom til klubben. Han går direkte ind på ungdomsholdet.  Samtidigt har vi sagt farvel til Ognjen Vukojevic. Han var en stabil defensiv midt, med masser af kvaliteter. Men han havde nået de 30 år, plus vi har i forvejen adskillige spillere til denne plads. Dette års transferoverskud ligger pt på 245 millioner.


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #76: 11 Mar 2012, 10:27 »



HSV SKUFFELSE



Den store kamp mod Real Madrid blev til det helt store Drama. Et utroligt skarpt Real Madrid hold indtog Imtech Arena. De var utroligt skarpe, og vandt 1. halvleg med hele 3-0. Det så nu meget meget svært ud for os, da vi skulle op og score hele 4 gange for videre avancement i turneringen.

Kan roligt sige, at spillerne i pausen, fik at vide hvad jeg mente om deres præstation. Det virkede til at motivere dem ekstra meget.

2. halvleg var 6 minutter gammel, da Westermann stiger til vejrs i feltet og støder bolden i nettet. Vi var i live, og troen var på vej tilbage. 3 minutter senere rykker indskiftede Niang sig fri og knalder bolden op i hjørnet. Jublen brød løs på Imtech Arena, og sikkert også ude i de små stuer. Hamburg var tilbage!

Trods en del chancer til HSV, begyndte det at virke en smule nervøst fra begge sider, jo længere hen vi kom i kampen. I det 89. minut dribler Damiao forbi to forsvarer og ligger den smukt op i hjørnet uden chance for målmanden. 3-3!

Men det var for sent, trods massivt pres i slutminutterne, og en enkelt friløber til Niang, sluttede kampen desværre 3-3.

Trods et flot comeback er det en stor skuffelse allerede at være ude inden 1/4 finalerne, og specielt på denne måde. Vi kan dog nu fokusere på den tætte Bundesliga.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2012, 10:30 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #77: 11 Mar 2012, 15:54 »



4 UD AF 4


4 sæsoner og 4 mesterskaber, HSV er for alvor ved at kunne kalde sig Tysklands bedste fodboldklub. Der var langt mere konkurrence i ligaen denne sæson. Ikke før efter nytår nåede vi op på VORES 1.plads. Holdene har virkeligt været opsatte på, at få HSV ned med nakken.

Godt nok vandt vi med 10 point ned til Bayern, men det var først i de sidste tre runder at de smed de sidste 4 point. Er skønt at stå med trofæet igen, efter en sæson med meget større konkurrence, og endda interne problemer. Alle problemer er løst, og spillerne har gjort det upåklageligt. Ung som rutineret, har drengene virkeligt givet alt, hvad de har haft i sig.

Champions League

Som alle ved, røg vi ud på den triste måde til Real Madrid, og vi mangler stadigt at slå igennem i Europa. Hidtil er en kvartfinale vores bedste. Vi ønsker alle at forbedre dette, og tro mig vi gør alt, hvad der står i vores magt for at gøre det bedre i verdens stærkeste turnering.

Pokalturneringen


Det blev til en triumf i denne turnering også, med en 3-1 sejr på Olympiastadion i Berlin. Hoffenheim kæmpede bravt. Den ordinære spilletid var utrolig tæt og chancefattig, men i den forlængede satsede vi offensivt, og det gav pote. Er meget glad for vi ikke skulle ud i en straffesparkskonkur rence.

U/19

U19 holdet vandt også deres Liga. Dejligt at se ungdomsholdet er et af de bedste i Tyskland. Det lover bestemt godt for fremtiden.

Økonomi

Sæsonen gav et overskud på 606 millioner. Uden tvil transfer og præmiepenge der er skyld i dette. Men dejligt med sorte tal på bundlinjen. Klubbens værdi er på 1,78 Mia. og en tilbageværende gæld på 205 millioner

Målsætning

Jeg lavede nogle målsætninger inden sæsonstarten.

1. Holdet
- Mestre OPFYLDT
- Kval. til Champions League semifinaler. IKKE GODT NOK
- Vinder af Pokalturneringen. OPFYLDT

U/19-holdet
- Vinder af ligaen. OPFYLDT

Økonomisk Målsætning.

Vi skal som minimum slutte året med 300 millioner i plus. OPFYLDT

4 ud af fem er ikke så dårligt;)


Årets Spiller

Daniel Sturrige er blevet valgt til årets spiller af fans og hans medspillere. Han har været dejlig skarp foran mål, samtidigt leveret at hav af målgivende afleveringer. Er skønt at se, at han er ved at være den alt mulig mand i det offensive, som jeg håbede han ville udvikle sig til. Han har i sæsonen lavet 14 mål og 13 assists i 22 kampe i ligaen. Samtidigt er han blevet valgt til kampens spiller hele 6 gange. Så på trods af at både Damiao og Niang scorede flere mål, var ingen i tvivl om , at Daniel fortjener dette.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #78: 12 Mar 2012, 13:43 »

Tillykke med det 4. mesterskab... CL skal nok komme... Smiley

Også nice at du anerkender at det ikke nødvendigvis er den mand der scorer mest, der er den vigtigste spiller Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #79: 12 Mar 2012, 13:53 »

Tillykke med det 4. mesterskab... CL skal nok komme... Smiley

Også nice at du anerkender at det ikke nødvendigvis er den mand der scorer mest, der er den vigtigste spiller Wink

Håber du har ret med hensyn til CHL. Synes jeg har været uheldig de sidste to år. Men kræver jo også både held og et stærkt spillende hold, at vinde den satans turnering Wink

Nej, kan sgu også have forsvarer som årets profil. Man lægger bare mere mærke til målene. Er mest overrasket over at fansne også valgte Sturridge, og ikke Damiao eller Niang:)
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #80: 12 Mar 2012, 14:20 »



FINT BESØG




Endnu engang havde Sir Alex Ferguson meldt sin ankomst på Imtech Arena. Der har længe svirret rygter om hans interesse i Xherdan Shaqiri. Forlydender var at dette var et sidste tjek af Xherdan, inden et bud ville komme. I pressen har jeg tydeligt givet udtryk for, at jeg ikke var i sinde at sælge, hverken Shaqiri eller for den sags skyld andre af mine profiler. Følte at bestyrrelsen og Frank Arnesen var gået lidt bag min ryg her.

Men under middagen aftenen inden kampen fik jeg Sir Alex Ferguson ved min side. Jeg var på den ene side stolt af at være til bords med denne legende indenfor fodboldverden, men samtidigt også småirriteret. Vi havde en vigtig kamp dagen efter, plus jeg var slet ikke interesseret i at snakke om at skulle slippe Shaqiri, men emnet ville nok være uundgåeligt. Efter at Ferguson havde rost klubben, og måden den var kommet tilbage til toppen af Europa på, drejede han samtalen ind på spillerne. Om det var fordi, han havde rost mig selv og hele klubben, eller hvad det var, ved jeg ikke, men jeg blev interesseret i hans interesse for Shaqiri. Helt utraditionelt kom han med et bud på 165 millioner kroner. Det var mange penge men ikke nok. Jeg fortalte ham, at holdet ikke var klar til at slippe Shaqiri, da vores unge kant, Lucas Andersen, stadig havde et par år inden han for alvor kunne blive dominerende på kanten. Han respekterede mit svar, og resten af aftenen var der slet ikke snak om handler osv.

Efter selve kampen hjemme mod Werder Bremen, som jeg bevidst holdte Shaqiri ude af, troede jeg faktisk, at det var ovre, og at Shaqiri var min/vores endnu en sæson. Men Sir Alex ringede til mig sent om aftenen, og sagde han havde tænkt over det. Han kunne sagtens se mit problem, men han havde et forslag. Han vidste, jeg havde haft kig på Antonio Valencia tidligere, og at jeg beundrede hans kvaliteter. Så et nyt bud blev slynget ud i telefonen. Jeg kunne få Valencia!!!

Jeg kunne få Valencia samt 177 millioner kroner. Jeg kunne simpelthen ikke lade være at smile i den anden ende af røret. Jeg kunne få en ordentligt pose penge, samt en af de bedste kantspillere i verden, for Shaqiri, der uden tvivl har været en stærk profil, men som også var en af "tøsedrengene" fra sidste sæson, der ville sælges. Jeg svarede tilbage, at med 10 % af næste salg oveni, så havde vi en aftale.

Resten er historie, og en fantastisk handel er gennemført. Antonio Valencia kan nu betragtes som en af de frygtede Rothosen


« Seneste Redigering: 12 Mar 2012, 20:44 af TripleX9 » Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #81: 12 Mar 2012, 14:25 »

Rigtig god handel, tilbød han virkelig Valencia oveni eller havde du lige en finger med i spillet?  Cool
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #82: 12 Mar 2012, 14:27 »

Rigtig god handel, tilbød han virkelig Valencia oveni eller havde du lige en finger med i spillet?  Cool

Jeg blev tilbudt Valencia bagefter for 18 mill, og havde solgt ham for 195 + 10 % Wink Gav selv 85 mill, da jeg hentede ham. Smiley
Logged


NiklasV
Gæst
 
Sv: Die Rothosen
« Svar #83: 12 Mar 2012, 14:32 »

Screenshot af Valencia? Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #84: 12 Mar 2012, 14:33 »

Screenshot af Valencia? Smiley

Det får du klokken ca 0800 i aften når jeg kommer hjem, deal? Wink
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #85: 12 Mar 2012, 14:34 »

Jeg blev tilbudt Valencia bagefter for 18 mill, og havde solgt ham for 195 + 10 % Wink Gav selv 85 mill, da jeg hentede ham. Smiley

Så forstår jeg bedre, det lød bare lidt skørt Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #86: 12 Mar 2012, 14:36 »

Så forstår jeg bedre, det lød bare lidt skørt Wink

Ja, men giver det samme jo Wink... Men nej han smed ham ikke oveni af sig selv. Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #87: 12 Mar 2012, 15:03 »



SÆSONKRAV


Denne sæson vil jeg dele det op i krav og forventinger. Bliver kravene ikke opfyldt, er dette min sidste sæson i HSV. Det vil være trist med det hold, som er blevet bygget op, men sådan er livet.

KRAV

TYSK MESTER 5. GANG I TRÆK
OVERSKUD. når året er omme, vil samtidigt se om jeg kan betale gælden ned i løbet af året.

Hvis jeg bliver tysk mester igen, vil jeg kræve et større stadion. Har prøvet flere gange, men kan ikke udbygge, og bestyrrelsen vil ikke bygge nyt, da de ikke mener, der er grundlag for det. Jeg er dog dybt uenig, da vi i 2 sæsoner har ligget på 99% udnyttelse af kapaciteten. Med kræve mener jeg ultimatum, hvis det kommer så langt.

FORVENTNINGER

POKALVINDER
U19-VINDER
SEMIFINALE CHL

Jeg mener alle krav og forventninger er realistiske, men ved også at, der er en risiko for, at de ikke bliver opfyldt. Efter sæsonen, vil det vise sig, om jeg skal fortsætte i denne fantastiske klub, eller om tiden er inde til et nyt eventyr. Indtil videre har Arsenal, Inter & Real Madrid været ude efter mig, så mon ikke det bliver en kort arbejdsløs periode, hvis det ender med et farvel.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #88: 12 Mar 2012, 15:21 »

Sku meget sjovere at du drejer historien mht valencia handlen Wink Synes selv det er langt bedre læsning end kedelig transfernews Wink

Lyder som fornuftige målsætninger for 5. sæson... og ja, de bør tage at se på en stadion udvidelse, men er i samme båd i Arsenal hvor der i snit er mindre end 5 pladser fri... Smiley sådan var det i sidste sæson...

Og tillykke med din Villarealblog blev månedens blog...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #89: 12 Mar 2012, 15:25 »

Sku meget sjovere at du drejer historien mht valencia handlen Wink Synes selv det er langt bedre læsning end kedelig transfernews Wink

Lyder som fornuftige målsætninger for 5. sæson... og ja, de bør tage at se på en stadion udvidelse, men er i samme båd i Arsenal hvor der i snit er mindre end 5 pladser fri... Smiley sådan var det i sidste sæson...

Og tillykke med din Villarealblog blev månedens blog...

Var jo lige det jeg tænkte, fik da min middag med Ferguson, hvor mange kan lige prale med det? Peace.... Tror jeg vil prøve at få lidt flere historier af den type ind. Ikke lige at det er transfer hver gang, kan være andre ting også. Smiley

De må tage sig sammen, og få bygget et stadion, de har da ikke råd til, at JEG forlader klubben Peace

Tak igen Highbury, er sgu meget fedt Wink... ender mig jeg snart skal tilbage til den så Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010