home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 478 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Die Rothosen (Midlertidig Pause)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Die Rothosen (Midlertidig Pause)  (Læst 24537 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #90: 12 Mar 2012, 22:31 »



BLANDET SÆSONSTART


Truppen er nu tilbage fra ferie, og sæsonen er i fuld gang. Transfervinduet er netop lukket. Endnu et meget travlt vindue for klubben. De store klubber har virkeligt fået øje på vores hold, og vores unge profiler.

Jeg ser ingen grund til at gennemgå hvert enkelt køb og salg. Men der er uden tvivl blevet tyndet godt ud i truppen, med nogle flotte store salg.

På samme tid, er der ankommet en massiv talentmasse, hvor nogle allerede er blevet lejet videre ud, til vores samarbejdsklub, Karlsruhe. Karlsruhe spiller i 2. Bundesliga, og vil helt sikkert kunne hjælpe vores kommende stjerner til at udvikle sig meget mere. (screenshots kommer når jeg ser, hvordan de udvikler sig, eller på opfordring)


Champions League grupperne er nu også udtrukket. En hård gruppe, men dog en gruppe jeg synes vi SKAL videre fra. Værste rival bliver uden tvivl Arsenal.

Gruppe A
ARSENAL
HSV
PSV
DNIPRO

Første betydningsfulde kamp denne sæson, var lige som de andre år, den tyske Supercup. Det var et møde, der bød på vores resultatmæssige største rivaler, Bayern München. Desværre, og første gang siden jeg overtog ansvaret i klubben, tabte vi finalen. Bayern var overlegne, og vandt fortjent 2-1

Werder 0-0
Gladba. 1-0
Fürth     4-0
Leverk. 2-2

I Ligaen er vi på sin vis startet ud ganske godt. Vi har kun lukket to mål ind i de første 4 kampe, Men er dog ikke tilfreds alligevel. Specielt mod Leverkusen, hvor vi var foran med heel 2-0 en halv time før tid. Vore drenge oppe foran skal helt sikkert til at komme i gang. Jeg tvivler ikke på holdets kvaliteter, men vi skal slå til, på alle de chancer som vi spiller os frem til.

Har glædet mig meget til denne sæson. Der er virkeligt nogle målsætninger, som kan få stor betydning for fremtiden. Håber bestemt vi kan hive den 5. Bundesligatitel i træk.

Logged


Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #91: 12 Mar 2012, 23:43 »

Syns din blog er super god læsning! Keep it up :-D
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #92: 12 Mar 2012, 23:45 »

Syns din blog er super god læsning! Keep it up :-D

Tak Fred er jeg glad for at høre, er skønt med lidt respons engang imellem Smiley Glad for du følger med Smiley
Logged


Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #93: 13 Mar 2012, 00:17 »

man får helt lyst til at spille i det tyske hehe Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #94: 13 Mar 2012, 00:19 »

man får helt lyst til at spille i det tyske hehe Wink

Det er skam også en ret fed Liga. Og masser af hold at vælge imellem, plus penge osv er ret godt i Tyskland også Wink Så kan kun anbefale det Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #95: 13 Mar 2012, 16:57 »

Bloggen holder en lille pause, mens jeg fortsætte kampen i Spanien i Ubådens Kamp. Håber I har lyst til at læse med derovre også, indtil jeg vender tilbage til Hamburger SV Smiley
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010