home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Die Rothosen (Midlertidig Pause)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Die Rothosen (Midlertidig Pause)  (Læst 24398 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #60: 07 Mar 2012, 01:13 »

Som jeg har sagt før, så gør du et fint stykke arbejde i HSV Wink

Nice at du formåede at vinde gruppen med de modstandere Wink

KIU Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #61: 07 Mar 2012, 09:35 »

Som jeg har sagt før, så gør du et fint stykke arbejde i HSV Wink

Nice at du formåede at vinde gruppen med de modstandere Wink

KIU Wink

Takker Smiley...Gør mit bedste, og styrker truppen konstant Smiley

Ja, synes det var en hård gruppe, men en sejr på Stamford hjalp meget på det.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #62: 07 Mar 2012, 09:50 »



FORÅRSSÆSONEN ER I GANG


Det lykkedes os at blive Herbstmeister som forventet. Et solidt forspring ned til efterfølgerne. Der er en stor tro i hele byen på, at vi igen vil sikre os mesterskabet. Det bliver min opgave, at sørge for, at spillerne ikke bliver for selvtilfredse. Der er stadig lang vej endnu.

Det startede heller ikke for godt. Vi har tabt to kampe i ligaen. Spillet dårligt i et par stykker også, hvor vi dog var heldige stadigt at vinde. Oveni det tabte vi også i pokalen. Så starten på året var bestemt ikke alt for god. Vi er nu begyndt at ryste det værste dårlige spil af os, og har tre sejre i træk. I disse kampe har vi vist rigtigt godt spil, og igen været i stand til at styre kampene. Vores normale målfarlighed savner jeg dog. Vi scorer ikke på nok chancer, og det er begyndt at påvirke vore angribere, og deres selvtillig. Specielt Damiao er virkelig inde i en scoringskrise. Jeg bliver dog ved med at sende ham på banen, ved det er et spørgsmål om tid før han bomber igen.

I Champions League trak vi Celtic. Vi har netop overstået kampen på Celtic Park, og vandt med 1-0 efter en meget tæt kamp, hvor jeg dog synes vi havde flest store chancer. Men igen kniber det med skarpheden.

TRANSFER

Endnu en stor spiller er blevet tilføjet til truppen, nemlig Lucas Moura. Da en agent tilbød ham, var det umuligt at lade denne chance forpasse. Jeg glæder mig meget til at se, hvad han kan udrette for holdet, når han om nogen måneder er spillet helt ind på holdet.

Samtidigt er der ankommet lidt forskellige talenter, der skal starte med at spille på div. reservehold. Totalt er der købt for knap 228 millioner.

Michael Mancienne samt Juan Albin har forladt HSV, da jeg mente, de nu var kommet i overskud. De indbragte tilsammen 97,5 millioner.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #63: 07 Mar 2012, 23:17 »



3 PÅ STRIBE



HSV endnu engang mestre. Tre på stribe er det nu blevet til. Fantastisk af drengene, endnu mere fordi mesterskabet er sikret 6 runder før afslutningen på Bundesligaen. Vi er hele 23 point foran de nærmeste forfølgere.

Ingen tvivl om, at der vil blive festet i dagevis. Der går nu nogen uger, før drengen får lov at at få deres helt store fest. Der er stadigt vigtige kampe i sæsonen. Champions League semifinalen er stadig inden for rækkevidde.


Deutsche Meister 2012,2013 & 2014
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #64: 08 Mar 2012, 09:38 »

Hvem er Mourinho & Guardiola?!

Det er helt vildt at du vinder for tredje år i træk, og økonomien har du også for styr på. Du køber ind for mange penge, men sælger også for ligeså mange. Fornuftigt at du vælger at skyde Doumbia afsted for 190 mio - 40 mio i fortjeneste, for en spiller som slet ikke slog igennem.

Hvad kan det blive til?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #65: 08 Mar 2012, 09:55 »

Hvem er Mourinho & Guardiola?!

Det er helt vildt at du vinder for tredje år i træk, og økonomien har du også for styr på. Du køber ind for mange penge, men sælger også for ligeså mange. Fornuftigt at du vælger at skyde Doumbia afsted for 190 mio - 40 mio i fortjeneste, for en spiller som slet ikke slog igennem.

Hvad kan det blive til?

Takker, vent til du ser hvor stort forspring jeg vandt med Peace

Prøver altid på at hente nogle spillere biligt, evt. fri transfer, og så sælge dem igen hurtigt. De bliver købt til holdet, men også med den viden, at jeg regner med at de maks er hos mig en sæson. Doumbia var dog ikke en af dem, han er bare ikke god nok i mine spil, MEN ved jo at han kan hive en god transfersum tilbage Wink

CHL er jo det store mål, det er dog noget mere svært end Bundesligaen. Men er også soændt på hvad det kan blive til Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #66: 08 Mar 2012, 13:32 »



ENDNU EN FANTASTISK SÆSON


Sæsonen er nu vel overstået, spillerne er sendt på ferie, og vi kan så småt gå igang med forberedelserne til den nye sæson. Vi vandt ligaen overbevisende som aldrig før. Hele 30 point foran nummer to. Imponerende af drengene.

Med en målscore på 85-20, er jeg meget godt tilfreds. Vi har været skarpe foran målet, og samtidigt har vi fået lukket acceptabelt af bagude.

CHAMPIONS LEAGUE

Det blev til et sikkert avancement fra første knockoutrunde mod Celtic. Samlet 3-0 sejr over to kampe, og på intet tidspunkt følte jeg, vi var presset. Derimod bød næste runde på mægtige Arsenal. Første kamp var på Imtech Arena. Vi startede ud forfærdeligt, og kom bagud 1-0 efter 3 minutter. Tænkte med det samme, det her det går galt. Men efter 22 minutter trak, nyindkøbte Simon Kjær, nødbremsen da Damiao var ved at slippe fri lige på kanten af feltet. Et fortjent direkte rødt, hvor vi endda scorer på frisparket. Men 2 minutter senere valgte vores unge back Vrasljko at lave selvmål. Vi fik udlignet i det 94. minut ved Niang. Men 2-2 på hjemmebane mod Arsenal, og endda en mand i overtal det meste af kampen, var langt fra tilfredsstillende.

Kampen på Emirates er der ikke så meget at sige om, der stod Arsenal på hele kampen, og de vandt fortjent 3-1. Skuffende, helt sikkert, men i det mindste nåede vi målsætningen om kvartfinalen. Der er dog ingen tvivl om at selvom vi er dominerende hjemme i Tyskland, har vi stadigt megt arbejde i Champions League.

PROFILER

Ingen tvivl om vi  har profiler, nok også nogen af de bedste i Tyskland. Jeg ser os dog mere som et hold, et rigtigt stærkt hold. Jeg kunne nævne samtlige spillere, og rose dem for div. ting. Men faktum er, at alle har gjort det super godt i denne sæson. To helt unge spillere vil jeg dog fremhæve, som virkeligt værende på vej op blandt giganterne i Europa, allerede som henholdsvis 18 & 19 år har de været profiler for HSV.



ØKONOMI

Sæsonen har igen været tilfredsstillende økonomisk, og vi ender med et plus på omkring de 200 millioner igen. Ingen tvivl om at resultaterne bidrager meget til vores økonomi, men i min bog, betyder det ikke så meget, hvor de kommer fra, bare man ved de kommer.  Samtidigt, handler og sælger jeg som regel en del, så der også på den måde kommer penge i kassen. Om ikke andet, sælger jeg altid ud, når der bliver hentet profiler. Holder min førsteholdstrup nede, så jeg har 2 til hver plads og ikke mere.

Her kort efter afslutningen var vores banemænd fra Champions League ude efter undertegnede, men jeg takkede pænt nej, og fortalte at jeg mener, at HSV har større potentiale end Arsenal de kommende 10 år . Så hører formentligt ikke fra dem igen Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #67: 08 Mar 2012, 15:45 »



STORE FORVENTNINGER


Sæsonen 14/15 er så småt ved at nærme sig sin start. Målsætningerne er blevet diskuteret flittigt henover sommeren. Specielt har jeg haft meget kontakt med Frank Arnesen, og vi er kommet frem til nogle forventninger, der er ret store i år.

1. Holdet
- Mestre
- Kval. til Champions League semifinaler.
- Vinder af Pokalturneringen.

U/19-holdet
- Vinder af ligaen.

Økonomisk Målsætning.

Vi skal som minimum slutte året med 300 millioner i plus.

Transfers

Allerede nu er der ankommet et par nye spillere. Begge er signet på fri transfer
-Ter Stegen
-Lucas Andersen (bliver formentligt et salgsobjekt næste sæson, alt efter præstationer)
Har samtidgt solgt sidste sæsons reservekeeper, der kom på fri transfer. Michael Rensing fortsætter i Porto, og indbringer klubben 44 millioner kroner.

Har ikke de store transferplaner for dette vindue, men kender jeg mig selv ret, sker der mere end dette.



« Seneste Redigering: 08 Mar 2012, 16:44 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #68: 08 Mar 2012, 21:10 »

Den havde jeg sgu ikke set komme. I følge RB Leipzig manager Peter Pacult er HSV det største hold i Danmark.  Thumbs Up

STØRSTE HOLD I DANMARK
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #69: 09 Mar 2012, 17:33 »



BUNDESLIGAEN SKUDT I GANG


Sommerens spændende transfervindue er nu overstået. Holdet har været igennem den hårde grundtræning og træningskampene. Alt og alle omkring klubben er toptrimmet til at starte godt ud i den nye sæson.

LIGAEN

Ligaen er så småt startet. 4 runder er færdigspillet, og vi ligger på en 4. plads. Köln har indtaget 1. pladsen med maksimum point. Vi var lidt uheldige da vi gæstede Bayern, som slog os 3-1. Vi styrede spillet, men skarpheden var meget bedre hos sydtyskerne. Et irriterende nederlag til ærkerivalerne, og vi ser allerede nu frem til at møde dem efter nytår.

SUPERCUP

For tredje år i træk kunne HSV løfte Supercup trofæet. Det blev til en sikker 3-1 sejr over Wolfsburg. Sejren kunne være blevet langt større. Men i anden halvleg blev der spillet mere kontrolleret for at holde 2 måls føringen.

CHAMPIONS LEAGUE

På trods af at klubben var i 3. seedningslag, er jeg denne sæson ganske godt tilfreds med lodtrækningen. Vi kom i Gruppe C bestående af:
Benfica
CSKA Moskva
HSV
Gent

Denne gruppe skal vi videre fra, og forventer også som nummer 1. Det tyder på at det bliver HSV og Benfica, der skal kæmpe om 1. pladsen.

TRANSFERS

Tre frie transfers har HSV sikret sig. Den nye og kommende stjerne i målet Ter Stegen, den rutinerede dansker Anders Lindegaard, samt unge Lucas Andersen har alle sluttet sig til truppen på fri transfers. Er utroligt tilfreds med at have sikret denne trio på frie transfers. To virkeligt gode unge spillere, og så rutine til bag kæden i form af Lindegaard.

Samtidigt har klubben ansaffet sig adskillige talenter. Der er virkeligt meget at bygge på til fremtiden. Flere af dem skal dog direkte ind på førsteholdet.

1. Holdet


Anders Lindegaard
Ter Stegen
Kofi Lamptey
Ibrahima Diallo
Grigoris Bougatsias
Lucas Andersen


U/19

André
Martin Kotuljac
Sabahudin Ibrahimovic


Samme vindue har vi sagt farvel til Rene Adler, Bressan og Michael Rensing. De tre spillere indbragte 255 mill. kroner, hvilket er meget tilfredsstillende, da den eneste vi har betalt transfersum for, er Bressan (2,75 mill.)

Synes vi går en spændende sæson i møde, med nye unge spillere, der skal spilles ind på holdet. Vi skulle jo gerne fortsætte vores dominans i Tyskland, og gøre det endnu bedre i Europa.





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #70: 10 Mar 2012, 01:02 »



JÆVNBYRDIG BUNDESLIGA


Efter sidste sæsons totale dominans fra vores side, lod det til at både spillere og fans har været sikre på, at det ville blive endnu en nem sæson. Det har dog vist sig at være helt anderledes. Ligaen er utrolig jævnbyrdig. Efter 14 kampe ligger hele 5 hold indenfor en afstand af 2 point.

Vi har haft det specielt svært på udebane denne sæson, og taktikken er blevet ændret en smule, så holdet er mere afventende på udebane, og mere direkte spillende. Det ser ud til, at det har hjulpet, da vi lige nu her pr. 1. December har været inde i en glimrende og stabil periode. Vi ligger pt. nummer 3, kun 1 point efter Bayern München og Mainz.

Champions League

Vi har været ganske suveræne i denne turnering. Vi har vundet samtlige 5 kampe indtil videre, med en målscore på 15-4. Spillerne har spillet utroligt godt i disse kampe, selvom jeg har roteret meget. Det lover godt for forårets kampe i Champions League turneringen.

Pokalturneringen

Her er vi også uden problemer videre, og har ikke mødt meget modstand indtil nu. Spillerne gør det godt, og ved at vi også har denne turnering som målsætning denne sæson.

Spillere

Truppen er pr lige bred nok, så der vil formentligt forekomme salg i næste transfervindue. Der vil sikkert også bliver lejet et par unge spillere ud, så de kan få konstant spilletid. En aldrende profil eller to er muligvis udset som salgsobjekterne.

Den nyindkøbte Diallo, har været godt kørende i sine første kampe for HSV. Han styrer midbanen rigtigt godt og har med 2 mål og 8 assist imponeret os alle i klubben. Dejligt når de nye unge spillere kan træde direkte ind og gøre det rigtigt godt.



Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #71: 10 Mar 2012, 01:15 »

Godt med lidt mere spænding Smiley
Men super at du får integreret de unge Wink Har også li fået en ung midtbane mand til at lave mål Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #72: 10 Mar 2012, 01:39 »

Godt med lidt mere spænding Smiley
Men super at du får integreret de unge Wink Har også li fået en ung midtbane mand til at lave mål Opstemt

Spænding er godt, bare jer vinder til sidst Peace

Ja, prøver alt hvad jeg kan, at få dem til at blive en stor del af holdet Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #73: 10 Mar 2012, 10:09 »



INTERNE PROBLEMER


Frustrationerne er store på kontorrerne lige nu i HSV. Jeg er tilfreds med vores placering som nummer 3, 4 point efter Mainz her halvvejs i sæsonen. Vi spiller godt, og har uden tvivl stadigt kæmpe chancer for at vinde titlen igen. Bestyrrelsen er helt sikkert også tilfredse.

Men 5 spillere i truppen har anmodet om at blive solgt, grundet vores dårlige placering i ligaen. Jeg troede det var løgn og en dårlig joke, da den første, Willian, kom og bankede på min dør. Senere fulgte Augo,Diekmeier, Shaqiri og Khedira.

Sikke en flok forkælede snotunger, der rotter sig sammen, og skaber splid i truppen. Jeg har allermest lyst til at sælge dem alle, og sparke dem langt ud af klubben. Jeg har ikke besluttet mig endnu, men har sat dem alle til salg, og sat et prisskilt på 850 mill. på hver især, indtil jeg finder ud, hvad jeg vil stille op med disse tøsedrenge.

Kunne slet ikke tage det alvorligt, da Khedira og Shaqiri, sagde de ville gå med til at ophæve deres kontrakter for nogle millioner. Sagde direkte til dem, at de forlader ikke klubben, og så får penge ud af det. Samtidigt fik de besked på, at de næste to uger, træner de med reserverne.

Aldrig har jeg prøvet noget lignende, end ikke da jeg var assistent i Sydafrika. Kunne sgu forstå de måske havde bekymringer, hvis vi lå nummer 10 og spillede skidt, men slet ikke.

Har af bestyrelsen fået fri hænder til at håndtere situationen, som jeg mener er bedst. Det bliver uden tvivl nogle lange sidste 14 dage her i Januar.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Rothosen
« Svar #74: 10 Mar 2012, 15:58 »

Nogle forkælede spillere du har dig der, hvis en 3. plads med den margin til førstepladsen ikke er god nok...

Lå jo på en 7. plads i i slutningen af september med Arsenal, men med få point op til 1. pladsen, heldigvis ikke nogen der blev så tøsefornærmet... Skældte dog også ud da Sagna lavede rødt imod City, hvor vi tabte 2 - 0... kan være de forstod det var noget de selv var skyld i... Smiley

Om ikke andet tjener du en god sum på de spillere hvis nogen tør byde på dem...
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010