home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 883 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  [33] Jorden Er Rund
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: [33] Jorden Er Rund  (Læst 18995 gange)
Jyden
Gæst
 
Sv: [32] Jorden Er Rund
« Svar #60: 21 Feb 2011, 11:15 »

Ganske godt skrevet, og jeg følger forsat med (:
Synd med FA Cuppen..
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [32] Jorden Er Rund
« Svar #61: 23 Feb 2011, 19:32 »



Så er der endelig blevet taget hul på 2014/2015 sæsonen, efter en lang opstart, efter min mening. En håndfuld spillere, som havde rundet de 32 år, forlod efter sidste sæson klubben, da hverken de, eller jeg, var interesseret i at forlænge deres kontrakter. Heriblandt var spillere som Zurab Khizanishvili og Nadir Belhadj, som begge var blevet ramt af alderen, og ikke havde formen til Premier League mere.

Spillere, som er ankommet til klubben, er først og fremmest Ryan Babel. Efter et par sæsoner uden succes i italienske Lazio og israelske B. Jerusalem, så var Babel klar til at skifte tilbage til England, hvor han tidligere har spillet for Liverpool. Babel blev hentet for 27.000.000,- kroner, og skal formodentlig være backup til angrebet, samt Van der Vaarts erstatning, når VdV en dag forlader Blackburn. Det kan godt blive i nærmeste fremtid, da han har rundet de 31 år, og ikke er interesseret i at forlænge med klubben.

Den anden spiller som er kommer til klubben her og nu er regen spilleren David Khuzwayo. David blev hentet for 92.500.000,- kroner i Juventus. Han prøvede i sidste sæson kræfter med Premier League, da han var udlejet til Wigan. David er en 19-årig sydafrikaner, som indtil videre har spillet 11 kampe for sit land, hvor han har nettet hele 13 gange. Han er selvfølgelig boksspiller, og han skal gøre hvad han kan, for at dække tabet af Belfodil, som kun var på lejekontrakt i sidste sæson.

Den sidste spiller som har sat sin underskrift hos Blackburn er russeren Igor Akinfeev. Målmanden ankommer til klubben første januar 2015, og CSKA Moskva skulle have 44 millioner i erstatning for tabet af Akinfeev. Keeperen skal formodentlig erstatte en efterhånden aldrende Paul Robinson, efter denne sæson.

Resultatmæssigt er vi gået videre til gruppespillet i Europa League. Vi trådte ind i fjerde runde, hvor vi skulle vinde samlet over vores modstandere, for at have sikret os adgang til gruppespillet. Tyrkiske Eskisehirspor blev trukket op af hatten, og dermed kunne to lette opgør starte.
Første kamp skulle spille hjemme på Ewood Park, og her blev nyerhvervet Khuzwayo matchvinder, da han med 2 ud af kampens 3 mål var med til at sikre os en 3-0 sejr. Den 24-årige englænder, Alex Marrow, scorede kampens tredje scoring.
I returopgøret satte vi os igen tungt på spillet, og da vi havde en 3-0 sejr i bagagen, så var det ikke os som skulle frem og angribe. Dog var det dog kun os som skulle komme på måltavlen, idet David Hoilett og Rafael van der Vaart hver skulle nettet en enkelt gang i anden halvleg, og sikre os en samlet 5-0 sejr.

I gruppespillet har vi været forholdsvis heldige. De tre øvrige hold som vi er havnet i gruppe med er skotske Celtic, russiske CSKA Moskva og østrigske Rapid Wien. Allesammen er overkommelige modstandere, som nok spiller nogenlunde på vores niveau. Så umiddelbart ville jeg ikke kunne spå, hvilke hold som sikre sig de to øverste pladser i denne gruppe.



Logged


bødskov7
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: [33] Jorden Er Rund
« Svar #62: 23 Feb 2011, 19:44 »

fuck en syg blog! Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [33] Jorden Er Rund
« Svar #63: 04 Mar 2011, 23:07 »

Hvor er det fantastisk at have vundet kåringen af "månedens blog". Det er første gang en af mine blogs har fået den ære, så det er jeg super glad for Smiley

DOG, så må jeg meddele jer trofaste læsere, at mit spil, "Jorden Er Rund" er blevet ramt af en slem FM virus - nemlig "crash dumps". Jeg har ingen anelse om man kan løse dette problem, da jeg indtil videre ikke har kunne finde nogen løsning. Derfor må jeg indtil videre melde bloggen for "døden nær", da jeg ikke ved hvordan jeg skal komme videre uden savet.

Tak for de roser der kommet, og jeg er super, super glad for titlen. Tak! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010