home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 22576 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #75: 10 Jan 2013, 15:11 »

Bare rolig Liverpool skal nok blive mestre. På et tidspunkt  crazy

Tør godt garanterer Jordens undergang før det sker. Også selvom i skulle ende i 4. kartoffelrække. Wink

Tillykke til vinderne - pånær VK naturligvis. :*
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #76: 11 Jan 2013, 17:29 »

Som jeg ser det er årets fesne oplevelse ikke selve musiksmagen men selve det faktum at han holder sig væk fra Musiktråden. Han er derinde, men havde ærligt talt forventet mere....

De gange jeg har været aktiv derinde har det været med album anmeldelser.
Det gad jeg så ikke rigtigt mere da jeg er rimelig alene med min musiksmag crazy

Men jeg kan da godt smide nogle musikvideoer derind, så folk kan se hvad der virkelig rykker.
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #77: 12 Jan 2013, 14:38 »

fedt min ide med Taktik-tråden, er blevet brugt så meget Smiley
og tillykke med de andre vindere Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #78: 13 Jan 2013, 00:29 »

Tillykke til vinderne. Synes dog ikke det var fortjent i en eneste af awardsene!

Didas blog - ugennemtænkt og uengageret

VK - Sjov? Pisse irriterende og generelt pænt negativ overfor alt og alle, hvis de pisser på hans hold! (hvilket sker tit). Jakob E burde have vundet for sine irriterende dårlige argumenter for Chelsea og Lampard!

TheX og musik - Kanon musiksmag, latterligt han skal hænges ud! Bare fordi han tør stå ved det! Juuuuustin og Disney <3

Grafik - Skal det nu være in?

Pisse-stiv - Skal vi nu prøve at lokke brugerne til at drikke, for derefter at udleve deres drukture på nettet, så de kan føle sig værdsat. Og skal vi pludselig hylde en skide islænding! Bliv dog på Island!

Taktik-tråd - Den er godt nok til grin! Hvornår kommer taktik ind i FM. Det er bare at sætte et hold og vælge en tilfældig taktik. Hvorfor gøre det sværere end som så?

Wester - Årets bruger? Tjaaa når det ikke blev mig, hvilket jeg stadig ikke forstår, så er Wester vel ok. En gammel mand i stedet for alle de unge nymodens mode gutter!

Flot aktivitet - Hvor? Når jeg kan være en af de mest aktive brugere, så kan jeg slet ikke se formålet med denne kåring. Så kunne man jo ligeså godt lade være med at have siden, hvis dette aktivitetsniveau er godt!

Logoer - Er det nu så in?

Pigetråden - Man burde kåre chatten? Hold da kæft nogle folk tåger rundt i den chat! Men jaja, lad os da få nogle fif, så den kan vel godtages!

Pluto - Hmmmm... Jaja, når lige ind og snyde sig til en pris! Nu forlader han vel crewet indenfor et par dage!

Crewmedlem - Nej nej nej, hvis man ikke kan tåle, at folk snyder, så må man lade være med at have en anonym afstemning. Hvis den endte uafgjort i første omgang og endte med 1 stemmes forskel i anden, så er Acido den rigtige vinder. Jeg stemte kun i anden omgang, derfor er det min stemme der afgør det. Tillykke Acido, men synes klart at Sunbao var den rigtige vinder her. Altid aktiv og godt debatterende!

Tak - og godt nytår til siden.. CM is the future - back to basic!

Hvis det ikke fremgår, så er dette indlæg 100% ironisk! Tillykke til alle vinderne!
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 00:48 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #79: 13 Jan 2013, 00:46 »

Sikke dog en solstråle du er Wink

Nu synes jeg ikke det ligner dig at være så negativ, så antager at det skal tages med et glimt i øjet. Du skal raffinere din humor en anelse, du gamle. Du lyder bare som en sur gammel mand, der brokker sig for at brokke sig Tunge

EDIT
Din edit hjælper gevaldigt Opstemt

Ligner dig heller ikke at være en gnavpotte Wink
« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 00:51 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #80: 13 Jan 2013, 00:46 »

Sikke dog en solstråle du er Wink

Nu synes jeg ikke det ligner dig at være så negativ, så antager at det skal tages med et glimt i øjet. Du skal raffinere din humor en anelse, du gamle. Du lyder bare som en sur gammel mand, der brokker sig for at brokke sig Tunge

Ahr... det er ikke rigtig, så har du ikke hørt Sunbao brokke sig Pluto!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #81: 13 Jan 2013, 00:54 »

Ahr... det er ikke rigtig, så har du ikke hørt Sunbao brokke sig Pluto!

Sune brokker sig ikke for at brokke sig Tunge

Han brokker sig over at han ikke har nogen penge og at vi ikke må opkræve penge bare for at opkræve dem (så gør han det sgu da også svært for os!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #82: 13 Jan 2013, 00:55 »

Alle kunne jo gennemskue den unge herre var ironisk. Alle ved jo at jeg er in med de unge mennesker og ingenlunde er en gammel mand. Det var et indlæg fyldt med pep og gas. N17 er en værre lurendrejer. Det var bare knæhøj karse og bred ymer...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #83: 13 Jan 2013, 00:56 »

Alle kunne jo gennemskue den unge herre var ironisk. Alle ved jo at jeg er in med de unge mennesker og ingenlunde er en gammel mand. Det var et indlæg fyldt med pep og gas. N17 er en værre lurendrejer. Det var bare knæhøj karse og bred ymer...

Noget nær det fedeste indlæg jeg har set fra dig til dato Grin  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #84: 13 Jan 2013, 00:57 »

Noget nær det fedeste indlæg jeg har set fra dig til dato Grin  Thumbs Up

+1 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #85: 13 Jan 2013, 00:58 »

+1 Thumbs Up

Er fristet til at sige, at vi ikke vil have +1 indlæg, men eftersom jeg overvejede det samme, så lad gå Wink

Genialt skrevet, Wester Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #86: 13 Jan 2013, 00:59 »

Er fristet til at sige, at vi ikke vil have +1 indlæg, men eftersom jeg overvejede det samme, så lad gå Wink

Genialt skrevet, Wester Grin

Heheh.. Så må i få en "synes godt om knap" til sådanne indlæg Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #87: 13 Jan 2013, 01:02 »

Heheh.. Så må i få en "synes godt om knap" til sådanne indlæg Wink

Ville jeg virkelig elske, at vi fik Peace

Men igen, der er mange 'moderne' elementer jeg godt kunne tænke mig at FmF fik. Det kræver bare noget programmering vi ikke har råd til -.-
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #88: 13 Jan 2013, 01:06 »

Ville jeg virkelig elske, at vi fik Peace

Men igen, der er mange 'moderne' elementer jeg godt kunne tænke mig at FmF fik. Det kræver bare noget programmering vi ikke har råd til -.-

Nej enig knap er roden til alt ondt! En af FMF stærke sider er det aktive forum, fordi det kræver man rent faktisk skriver noget af værdi. Man er tvunget til at komme med en holdning i debatterne og kan ikke bare nøjes med at FB like  Thumbs Up

Jeg hader det like lort!

Så hold jer væk fra sådan noget nymodes pjat...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #89: 13 Jan 2013, 01:08 »

Nogle gange er den bare lige præcis det vi mangler Opstemt

Kunne nu også godt tænke mig et notifikationssystem, så man kunne tilmelde sig tråde uden at det skal være med mail-notitser.

Men det hører vist til i en anden tråd, hvor det allerede er blevet foreslået utallige gange crazy

Back to awards Grin
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010