home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 866 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Southampton
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Southampton  (Læst 42642 gange)
PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #105: 05 Dec 2011, 02:40 »

Southampton har så sindssygt mange penge når man tænker på de er en Championship klub .. Når man sælger de spillere der ikke kan bruges, + køber over 48 måneder, tror jeg at jeg købte ind for 600-800 mio den første sæson Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #106: 05 Dec 2011, 09:31 »

Southampton har så sindssygt mange penge når man tænker på de er en Championship klub .. Når man sælger de spillere der ikke kan bruges, + køber over 48 måneder, tror jeg at jeg købte ind for 600-800 mio den første sæson Smiley

Det har de bestemt..

Men 600-800 millioner på transfers i et transfervidnue for en Championship klub er da en vanvittig belastning af økonomien og det tager meget lang tid at tjene de penge ind igen? eller det bare mig, der er sippet?
Logged

- Veni, vidi, vici -

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #107: 05 Dec 2011, 11:00 »

Kan HELT KLART anbefale Nauzet Alemán, hold kæft han gør det godt for mig! Nu har jeg ikke lige spillet åbent, men han har scoret 10-12 mål i omkring 20 kampe som højrekant, og lagt op til Pablo Mouche som også gør det forrygende. Ligger pt nr. 1/2 (kan ikke huske helt præcist), og er godt på vej mod oprykning!
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #108: 05 Dec 2011, 11:16 »

Har fri 2 timer idag på grund af oso, så jeg er selv lige startet op med Southampton
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #109: 05 Dec 2011, 11:19 »

Har virkelig meget brug for en ny målmand?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Southampton
« Svar #110: 05 Dec 2011, 11:24 »

Har virkelig meget brug for en ny målmand?

Hvorfor dog det? Davis er da fin nok det første år, + han har sindssygt meget erfaring.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #111: 05 Dec 2011, 13:51 »

Hvorfor dog det? Davis er da fin nok det første år, + han har sindssygt meget erfaring.
Har nu spillet 3 kampe og han har lukket 4 mål ind, 2 af kampene har været i ligaen og det er der alle mål er blevet lukket ind, dog har det alligevel kastet sejre af med 5-2 over Burnley og 4-2 over Ipswich Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #112: 05 Dec 2011, 13:56 »

Det har de bestemt..

Men 600-800 millioner på transfers i et transfervidnue for en Championship klub er da en vanvittig belastning af økonomien og det tager meget lang tid at tjene de penge ind igen? eller det bare mig, der er sippet?

Nej, det er måske ikke en god ide at gøre det.. Det var bare at man kunne Wink
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #113: 05 Dec 2011, 14:14 »

Har virkelig meget brug for en ny målmand?

Joe Lewis, Joe Lewis, Joe Lewis.

Og Timo Hildebrand bliver også fri efter januar.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #114: 05 Dec 2011, 14:52 »

Nej, det er måske ikke en god ide at gøre det.. Det var bare at man kunne Wink

Kommer vel også en smule an på hvem/hvad man køber ind.. jeg mener spillere der skal have 10-15k i løn helt sikkert, men hvis det samtidigt skal være noget kvalitet så vil de sikkert have en pænt stor løn.. Og findes der virkelig så god kvalitet at man kan hente i championship, så det kan betale sig at bruge 6-800 mil, for til så store beløb ville jeg da mene man skal kunne købe sig til en midterplacering i PL i anden sæson. Huh
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #115: 05 Dec 2011, 17:59 »

Man mister helt lysten når man ryger ud til Hearts så man ikke kommer i Europa League, taber fucking 4-1 på udebane, og vinder 1-0 hjemme....
Logged

nikl0707
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Southampton
« Svar #116: 05 Dec 2011, 19:06 »

Så har jeg også fået lavet transfers til 5 sæson. Mine første kampe er ikke forløbet helt godt, 2 uafgjorte og exit i Europa League, er jeg ikke helt tilfreds med, men måske også min egen skyld, da jeg valgte at sælge Kaboul, men jeg syntes han var ved at være gammel og så kunne jeg lige tjene nogle penge på ham. Men jeg må klare mig med dem jeg har nu. Men sidste dag nåede jeg også at købe Gary Cahill, så fik også en rutineret alligevel derned.

Transfers ind:
Fabian Delph, 150 mio, Aston Villa.
Stefan Bell, 170 mio, Mainz.
Gary Cahill, 100 mio, Bolton.
Wesley Biemba, 45 mio, AEK.
Toni, Fri.
I alt: 485 mio.

Transfers ud:
Romario, 30 mio, Schalke.
Nicolaj Jørgensen, Leje, Stuttgart.
Barry Bannan, Leje, Everton.
Ivelin Popov, 50 mio, Villarreal.
Robert Huth, 15 mio, Twente.
Omer Damari, 60 mio, Getafe.
Younes Kaboul, 70 mio, Werder Bremen.
I alt 315 mio.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #117: 05 Dec 2011, 19:28 »

Jeg har hentet Dimitar Ivankov på fri transfer, men han kan ikke blive registeret øvøvøvøvøv!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #118: 05 Dec 2011, 21:29 »

Tror også jeg starter med Southampton Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Southampton
« Svar #119: 05 Dec 2011, 22:13 »

Kan HELT KLART anbefale Nauzet Alemán, hold kæft han gør det godt for mig! Nu har jeg ikke lige spillet åbent, men han har scoret 10-12 mål i omkring 20 kampe som højrekant, og lagt op til Pablo Mouche som også gør det forrygende. Ligger pt nr. 1/2 (kan ikke huske helt præcist), og er godt på vej mod oprykning!

Ham overvejede jeg faktisk.. ved egentligt ikke hvorfor det ikke blev til noget.. øv.. ticked off

Jeg mangler en målfarlig herre, så jeg tror da lige at jeg giver Pablo Mouche et kig.. Peace

Har fri 2 timer idag på grund af oso, så jeg er selv lige startet op med Southampton

Lækkert Thumbs Up

Har virkelig meget brug for en ny målmand?

Ja jeg tænkte det samme.. Davis har masser af erfaring, men han spillede ikke særlig godt her.. Jeg købte Brian "The Beast" Jensen og fik Hildebrand på fri i efteråret.. Thumbs Up

Hvorfor dog det? Davis er da fin nok det første år, + han har sindssygt meget erfaring.

Han var ikke særlig god for mig.. Skuffet

Har nu spillet 3 kampe og han har lukket 4 mål ind, 2 af kampene har været i ligaen og det er der alle mål er blevet lukket ind, dog har det alligevel kastet sejre af med 5-2 over Burnley og 4-2 over Ipswich Peace

BRIAN JENSEN Thumbs Up Thumbs Up Og tillykke med de to sejre Thumbs Up

Nej, det er måske ikke en god ide at gøre det.. Det var bare at man kunne Wink

Man kan mange ting.. Alle handlinger har bare en konsekvens.. så er spørgsmålet bare om den er god eller dårlig.. Thumbs Up

Joe Lewis, Joe Lewis, Joe Lewis.

Og Timo Hildebrand bliver også fri efter januar.

Er han god nok? Synes ikke hans stats så ud af meget..  Skuffet Hildebrand skrev med mig den 19 oktober... og jeg havde heldigvis en plads til ham der Cool Thumbs Up

Kommer vel også en smule an på hvem/hvad man køber ind.. jeg mener spillere der skal have 10-15k i løn helt sikkert, men hvis det samtidigt skal være noget kvalitet så vil de sikkert have en pænt stor løn.. Og findes der virkelig så god kvalitet at man kan hente i championship, så det kan betale sig at bruge 6-800 mil, for til så store beløb ville jeg da mene man skal kunne købe sig til en midterplacering i PL i anden sæson. Huh

Agree Thumbs Up

Man mister helt lysten når man ryger ud til Hearts så man ikke kommer i Europa League, taber fucking 4-1 på udebane, og vinder 1-0 hjemme....

Ja det er fandeme øv.. Op på hesten igen min ven Thumbs Up

Så har jeg også fået lavet transfers til 5 sæson. Mine første kampe er ikke forløbet helt godt, 2 uafgjorte og exit i Europa League, er jeg ikke helt tilfreds med, men måske også min egen skyld, da jeg valgte at sælge Kaboul, men jeg syntes han var ved at være gammel og så kunne jeg lige tjene nogle penge på ham. Men jeg må klare mig med dem jeg har nu. Men sidste dag nåede jeg også at købe Gary Cahill, så fik også en rutineret alligevel derned.

Transfers ind:
Fabian Delph, 150 mio, Aston Villa.
Stefan Bell, 170 mio, Mainz.
Gary Cahill, 100 mio, Bolton.
Wesley Biemba, 45 mio, AEK.
Toni, Fri.
I alt: 485 mio.

Transfers ud:
Romario, 30 mio, Schalke.
Nicolaj Jørgensen, Leje, Stuttgart.
Barry Bannan, Leje, Everton.
Ivelin Popov, 50 mio, Villarreal.
Robert Huth, 15 mio, Twente.
Omer Damari, 60 mio, Getafe.
Younes Kaboul, 70 mio, Werder Bremen.
I alt 315 mio.

Spændende transfers.. SS af Delph og Cahill? evt. alle de nye Rullende Øjne

Jeg har hentet Dimitar Ivankov på fri transfer, men han kan ikke blive registeret øvøvøvøvøv!

Oh why oh why?

Tror også jeg starter med Southampton Smiley

Do it.. det er så fedt et hold Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010