home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 862 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  a Caccia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: a Caccia  (Læst 28738 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #90: 26 Jun 2009, 15:57 »


Startende på Baresis tredje sæson i klubben som frontmand og ansigtet udadtil, har Inter forstærket holdet i en sådan grad, at det ser urørligt ud med hensyn til den kommende sæson, hvor Inters egne forventninger ligger på at vinde magiske The Treble – pokalturneringen, ligaen og Champions League. Det er aldrig så let som det ser ud til, på trods af holdet eller spillerne. Alt skal gå op i en højere enhed, for at dette lykkedes, men hvis det skal lykkes, ser det ud til, at Inter er et meget realistisk bud.

For med et stjernespækket hold, breddespillere på alle pladser og talentafdelingen i orden, ser Internazionale ud til at have lavet mange rigtige ting i de seneste sæsoner. Julio Cesar er stadig holdes bedste målmand, og på trods af, at han ikke har fået meget udfordring fra Toldo og Orlandoni om kampen, har Julio Cesar presset sig selv til at spille det yderste. I denne sæson er delejede Viviano kommet til på fuld tid som reserve i stedet for Toldo, men Cesar kan han ikke røre.

Brasilianske Maicon og Maxwell styrer hver sin backposition, som de har gjort de seneste sæsoner i stor stil. Begge backsne bliver betegnet i verdens absolutte topklasse, og de to 29-årige spillere udgør et rutineret og fremragende makkerskab på et efterhånden yngre og yngre Interhold. Davide Santon, det helt store italienske talent banker også på ved Maicons højreback, mens Ivan Fatic, en ganske fremragende 22-årig montenegriner, også snart har overtaget Maxwells plads. Midt i forventes Walter Samuel, 32, at tage en af sine aller sidste sæsoner i klubben. På trods af alderen, har Samuel gjort det yderst fortrinligt, og må nok tage den ene af pladserne midt for i stedet for unge Beevers, der dog har tid nok til at kunne nå at slå sin læremester af pinden. Chivu må ligesom Beevers agere reserve for Burdisso, mens Cordoba og Materazzi synes forduftet helt væk fra startpladserne i Milano.

Den defensive midtbane styres som sædvanligt af den 30-årige Cambiasso, der dog nok må sande, at dette er den sidste sæson, med en yngre og efterhånden ligeså god, Bolzoni på bænken. Tilmed er Bolzoni italiener, hvilket er noget de kritiske Interfans vægter højt. Den offensive del af midtbanepladserne, er nok der, hvor Inter er stærkest besat, med både Diego, Luiz Jimenez og den nyankomne Toni Kroos. Ingen ved rigtigt hvem, som kommer til at husere på banen – Diego har underpræsteret, Jimenez er gået ned i kadence, mens Toni Kroos virker som et frisk pust på en lidt død offensiv midtbane. Fløjene bliver baseret på en Messi-Silva cocktail, hvor især Messi har forventningerne oppe i det umulige. Simao er blevet slået af efter 2 fremragende år, mens Mancini ser ud til at være lidt længere væk end Simao. Balotelli og Vela kan også agere backups for Messi og Silva, så det er realistisk, at de to vil få så meget spilletid som muligt – både på midtbanen og i angrebet.

For det er nemlig i angrebet, de har deres største styrker – men at slå enten David Villa eller Zlatan Ibrahimovic af deres plads, er sin sag. Det er nemlig ikke lige sådan at erstatte 52 mål i ligaen sidste år, men mon ikke årene og tiden går Balotelli og Vela’s vej? Baresi var ude at udtale, at han sagtens kunne se, hvorfor kritikerne var oppe at ringe efter, han havde brugt næsten 200 millioner danske kroner på en reserve, men han sagde, at folk med tiden, aldrig mere ville spekulere.

Dermed er det ikke andet at sige, end at sæsonen skal skydes i gang, inden vi kan vurdere den egentlige styrke for Interholdet – på papiret virker holdet som en trussel for alt og alle, men papiret kan snyde og praksissen fejle.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #91: 26 Jun 2009, 16:03 »

Det er et sygt hold du har.. God gennengamg, kunne dog godt tænke mig nogle ss's evt. kun af de forventede starting-11 Smiley.

KIU! Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #92: 26 Jun 2009, 17:22 »

Jeg giver ikke SS ud af alle - er der ikke nogle specifikke spillere, jeg kan vælge ud?
Og tak for rosen.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #93: 26 Jun 2009, 17:28 »

Tænkte ikke specielt på nogle.. Men det tager også lang tid, så fuld forståelse Smiley
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: a Caccia
« Svar #94: 26 Jun 2009, 17:39 »

Du skriver jo, perleupdate, efter perleupdate. Elsker det. Elsker dit hold. Elsker grafikken.

KIU. Thumbs Up
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #95: 26 Jun 2009, 17:40 »

Stadig en blok jeg følger med i.
Den er super god. Virkelig professionelt skrevet!  Thumbs Up

Gode køb også, især Diego, Villa og Messi(Fuldstændig fantastisk!!!)..  Wink  
Enorm god grafik ude i siden, og ikke mindst mit favorit topbanner!

Jeg er så misundelig på din karriere og blog. !! Klasse køb, Klasse blog. !!

Fortsær endelig/KIU !.  Thumbs Up  Peace



Logged

(:

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #96: 26 Jun 2009, 20:54 »

Tænkte ikke specielt på nogle.. Men det tager også lang tid, så fuld forståelse Smiley
Det kan være der kommer det, ved næste sæsons afslutning. Jeg tror generelt godt folk kender mine spilleres niveau, eller det gør den garvede FM'er .. (;

Du skriver jo, perleupdate, efter perleupdate. Elsker det. Elsker dit hold. Elsker grafikken.

KIU. Thumbs Up
Tak tak og tak. Rigtig flot kommentar.

Stadig en blok jeg følger med i.
Den er super god. Virkelig professionelt skrevet!  Thumbs Up

Gode køb også, især Diego, Villa og Messi(Fuldstændig fantastisk!!!)..  Wink  
Enorm god grafik ude i siden, og ikke mindst mit favorit topbanner!

Jeg er så misundelig på din karriere og blog. !! Klasse køb, Klasse blog. !!

Fortsær endelig/KIU !.  Thumbs Up  Peace
Tak, glad for du synes den er godt skrevet.
Messi og Villa har været gode indkøb, mens Diego har skuffet lidt.

Tak. Karrieren burde ikke være så svær, selv at skabe, det handler om at give sig lidt tid med sin taktik og overveje sine indkøb, så kommer det hele lidt efter lidt. (;
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #97: 26 Jun 2009, 20:59 »

Det kan være der kommer det, ved næste sæsons afslutning. Jeg tror generelt godt folk kender mine spilleres niveau, eller det gør den garvede FM'er .. (;
Tak tak og tak. Rigtig flot kommentar.
Tak, glad for du synes den er godt skrevet.
Messi og Villa har været gode indkøb, mens Diego har skuffet lidt.

Tak. Karrieren burde ikke være så svær, selv at skabe, det handler om at give sig lidt tid med sin taktik og overveje sine indkøb, så kommer det hele lidt efter lidt. (;
Ja, det gør jeg i hvert fald.
Men du er trods alt kommet et godt stykke vej i spillet, så de har jo nok ændret sig lidt. Men det er din blog - dit valg Smiley.

Hvornår kan vi forvente næste update? Smiley
Logged

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #98: 27 Jun 2009, 01:27 »

Super fed blog! Er helt vild med dit layout.
Glæder mig til næste update
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #99: 27 Jun 2009, 19:52 »


Godt et halvt år er gået, siden Messi, Kroos, Carlos Vela og de andre nye ansigter sagde hej til Italien til fordel for deres respektive andre klubber, forlod en tilværelse i toppen, for en tilværelse i verdens bedste klub. Inter har været skræmmende, Inter har været bedre end i lang tid, men ikke helt så skræmmende som alle havde forventet, eller frygtet om man vil.
ASSISTS
SILVA › 16
MESSI › 10
IBRAHIMOVIC › 7

GOALS
VILLA › 15

BEEVERS › 8
MESSI › 8

MOM
MESSI › 4

BEEVERS › 3
SILVA › 3

RATING
MANCINI › 7,5

SILVA › 7,39
TONI KROOS › 7,36


De to Super Cup-kampe viste et tydeligt tegn på for lidt venskabskampe, og på trods af, at Inter var det bedste hold, tabte man 2-1 til hhv. Fiorentina og Marseille – to ærgerlige nederlag, der kunne have fuldbyrdet Inters sæson totalt, men i stedet bliver glemt hurtigt. Da ligaen så kom i gang, var der for alvor gang i kedlerne – de to første
kampe, begge på udebane, blev vundet 4-0, hvor Messi, Villa og Ibrahimovic alle kom i gang med scoringerne, inden de efterfølgende seks kampe også blev vundet, hvor Inter stod med maksimumpoint efter 8 kampe. Det er ikke ofte, man ser et hold med maksimumpoint efter så mange kampe, men a’point med Inter, stod Fiorentina, de lilla fra Firenze og havde spillet en supersæson, samt så ud til at blive Inters helt store udfordrer. Inter tabte point til Udinese i et skuffende hjemmebanenederlag, inden man i de efterfølgende 10 kampe fortsat er ubesejret.
Det er kun blevet til et enkelt pointtab mere i ligaen – på udebane mod Sampdoria endte kampen som den startede, 0-0, men ellers har Internazionale været fremragende kørende, hvilket 17 sejre i 19 mulige også bevidner alt om. Dette sender naturligvis Internazionale på førstepladsen efter 19 spillede kampe – ditto igen.

Inters topscorer hedder i sæsonen David Villa, der efter alle kampe i ligaen er oppe på 10 mål og ligger på en andenplads på topscorerlisten. Ibrahimovic har siddet lidt på bænken til fordel for at give talenterne spilletid i de lettere kampe, men alligevel er svenskeren oppe på 7 mål i 11 kampe. Herefter følger nyindkøbene Toni Kroos, den tyske spilfordeler, der har overrasket de fleste i Milano med imponerende spil på 6 ligascoringer, samt Messi med 5. Silva ligger lige bag de to med fire mål, men Silva er i klubben ny assistkonge efter Simao er sendt ud i kulden – den spanske landsholdsspiller er ligaens mest oplæggende spiller med 8 oplæg.
På Gazetta Dello Sports karakterliste, har Inter hele fem mand i top15; med Toni Kroos på førstepladsen, Ibrahimovic 4 og Silva, Messi og den nye forsvarsmand med det giftige hoved, Beevers, på henholdsvis 8, 12 og 14.

I Champions League endte Inter i gruppe med FC Bayern, Rangers og Olympiakos – på papiret en svær gruppe – avancerede Inter på en sikker førsteplads, efter at have leget rundt med sine modspillere. De første tre kampe bød på en sejr over hver af modstanderne, inden Rangers trak en uafgjort hjem. Derefter blev Olympiakos lammebanket med hele 7-0 i en kamp, hvor Inter var foran 5-0 ved pausen og David Villa efter to mål på de første 30 minutter blev sparret. I første knockout runde har inter trukket Panathinaikos, som over to kampe SKAL besejres, og sagtens kan besejres.
Besejret blev Empoli i første runde af pokalturneringen også med 3-1 – Sampdoria venter en svær opgave på Meazza, og mon ikke også Inter avancerer i denne turnering?

Det helt store spørgsmål er, om Inter køber ind i januar-vinduet – forventet er i hvert fald, at nogle spillere ryger ud, men om svingdøren kommer til at knirke, vides ikke.

INTERNAZIONALE 1
FIORENTINA 2
UDINESE 3



Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #100: 27 Jun 2009, 20:04 »

Det ser jo godt ud, Oskar!
Glæder mig til at se, hvad der sker i næste transfervindue! Thumbs Up
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: a Caccia
« Svar #101: 27 Jun 2009, 20:28 »

Super sprog..

Super layout

Og jeg tror jeg er forelsket i din grafik !!! OMG!!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #102: 28 Jun 2009, 19:02 »

Det ser jo godt ud, Oskar!
Glæder mig til at se, hvad der sker i næste transfervindue! Thumbs Up

Tusinde tak.

Super sprog..

Super layout

Og jeg tror jeg er forelsket i din grafik !!! OMG!!
Hehe, også mange tak til dig. Glad for at i kan lide det hele, og tak for al rosen omkring grafik.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #103: 28 Jun 2009, 22:21 »

Tillykke med mesterskabet endnu en gang. Flot du kan tage den 3 år i træk. Det er ikke alle der kan det. Du må have en god taktik. Må jeg ikke se et SS af dine taktikker? Bare af hold?
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #104: 28 Jun 2009, 22:30 »

Øhn AFC, du skulle måske læse updates'ne inden du kommenterer.

Han er kun halvvejs gennem sæsonen, og derfor er mesterskabet naturligvis ikke sikret endnu.

Med Zulue, rigtig god blog her, fungerer mest som 'silent reader', men du skal sku lige have en kommentar for denne vidunderlige blog. God grafik, godt skriftligt og lækker opsætning. Bloggen har ganske enkelt det hele.

KIU!  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010