home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 468 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  a Caccia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: a Caccia  (Læst 28516 gange)
SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #105: 28 Jun 2009, 23:10 »

Endnu engang fantastisk, Zulue! Længden på dine updates, er spot on, og sproget og grafikken er efter min mening sidens bedste lige nu. Thumbs Up Og ja, AFC, læs lige updaten...
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #106: 29 Jun 2009, 13:53 »

Tillykke med mesterskabet endnu en gang. Flot du kan tage den 3 år i træk. Det er ikke alle der kan det. Du må have en god taktik. Må jeg ikke se et SS af dine taktikker? Bare af hold?
Jaeh ...
Hvis jeg vinder mesterskabet, så skal du da nok få SS af mine taktikker, nu får vi se, hvordan det går.

Øhn AFC, du skulle måske læse updates'ne inden du kommenterer.

Han er kun halvvejs gennem sæsonen, og derfor er mesterskabet naturligvis ikke sikret endnu.

Med Zulue, rigtig god blog her, fungerer mest som 'silent reader', men du skal sku lige have en kommentar for denne vidunderlige blog. God grafik, godt skriftligt og lækker opsætning. Bloggen har ganske enkelt det hele.

KIU!  Smiley
Tak skal du have Newton, silent readers er uundgåelige, men det er dejligt, når nogle også ser sit snit til at kommentere. Tak.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #107: 29 Jun 2009, 16:15 »

Enrom fed update igen. Shockeret
Ser ud til at Messi og Silva bomber på livet løs !  xD

OMG! kan man blive kærester med dit grafik !! ? Wink  - Seriøst fedt grafik!

Nyder at læse min ynglings blog igen og igen!

KIU !

Ps. Sjovt at lader Ibrahimovic sidde på bænken Wink - Men med en god grund Grin
Logged

(:

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #108: 30 Jun 2009, 20:24 »

Enrom fed update igen. Shockeret
Ser ud til at Messi og Silva bomber på livet løs !  xD

OMG! kan man blive kærester med dit grafik !! ? Wink  - Seriøst fedt grafik!

Nyder at læse min ynglings blog igen og igen!

KIU !

Ps. Sjovt at lader Ibrahimovic sidde på bænken Wink - Men med en god grund Grin
Haha .. tak.


Til alle ved jeg ikke lige hvornår næste update kommer. Det gode vejr forhindrer mig i at blive indenfor, men jeg vil samtidig gerne opdatere så tit som muligt.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #109: 01 Jul 2009, 11:14 »

Okay.  - Selv tak.


Det er skam også et fantastisk godt vejr. .. Så forstår dig godt. lligevel håber jeg dog på en ny update inden for de næste 10 dage.  Wink
Logged

(:

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #110: 02 Jul 2009, 13:05 »


23. februar 2011
Et hurtigt tilbageblik på de sidste måneder, følger et avancement i pokalturneringen og et understregning af Inters suveræne klasse i toppen. Det er siden nederlaget mod Udinese ikke blevet til nederlag i 16 kampe i træk, og det er svært at se, hvilket hold, som kan stoppe Inter i deres fremdrift mod den bedste sæson under Baresi.

Hjemme mod Sampdoria i Copa Italia bragte Santon Inter foran efter 9 minutter. Et flot mål af den unge back, der i dagens anledning fik spilletid og udviklingstid og altså kvitterede med et mål, der satte festen i gang på Meazza.
Ibrahimovic og Cambiasso havde efter 20 minutter gjort det til imponerende 3-0, inden halvlegen blev sluttet af med en scoring af selvsamme Cambiasso, hvilket gjorde halvlegsstillingen til 4-0 til Inter. Det kunne godt se ud til Cambiasso og holdkammeraterne slappede lidt mere af, for slutstillingen lød 5-3 i en målrig kamp, hvor der aldrig var tvivl om vinderen.
Seks kampe i ligaen er det blevet til siden sidst, hvor vi har fulgt en Carlos Vela i en rivende udvikling. Det hele startede da Inter tog imod Napoli, hvor mafioso-holdet ikke kunne gøre meget imod mestrene. På to mål af den unge Vela suppleret med scoringer fra Villa og Toni Kroos endte kampen 4-0 til Internazionale, der nok engang viste sig langt stærkere end resten af ligaen. Carlos Vela holdte pause i næste kamp, men hjemme imod Brescia, kunne det have set ud til Vela havde spist noget mexicansk chili, for der var røde ører og fart benene hos den tidligere Arsenal-spiller, Vela.

Det er dog ikke kun Vela der har nettet – Walter Samuel gjorde comeback efter en lang tur på bænken i kampen mod Vicenza, og det var tydeligt at Walter Samuel ikke var tilfreds med Baresis favorisering af de yngre spillere. Samuel vandt kampen ene og alene for Inter, i det den iltre argentiner var klart højst på 2 hjørnesparksbolde – og samtidig sikrede Inter 3 point i en kamp, hvor man ikke ville have haft råd til at tabe dem med et stærkt Fiorentinamandskab i hælene. Hjemme mod Genoa var der endnu flere raserier der skulle ud af en – måske tidligere? – startellever; Zlatan Ibrahimovic har ikke fået den spilletid han er berettiget til, i det David Villa simpelt har scoret mere og Vela og Balotelli har delt pladsen med Ibrahimovic. Svenskeren havde overtaget pladsen ved siden af Vela i dagens anledning og kvitterede med et stensikkert hattrick i en 3-0 sejr over de chanceløse Genoaspillere.

Udover bred succes i ligaen, er det blevet til et godkendt resultat i Champions Leagues første knockout-runde, hvor Maicon i overtid udlignede en tidlig græsk scoring. Dermed venter et returopgør, hvor Inter er klare favoritter med et udebanemål og hjemmebanefordelen – det bliver interessant at se, om Inter bukker under for presset og fejler i denne sæson, hvor alt skulle lykkedes. Håbet for samtlige turneringer lever stadig …

1 › INTERNAZIONALE
2 › FIORENTINA
3 › UDINESE

HELE STILLINGEN
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #111: 02 Jul 2009, 13:18 »

kan man faa et ss af kerlon
Logged

FMFreaks inside you.

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: a Caccia
« Svar #112: 02 Jul 2009, 13:28 »

hvad er det for et tema du har inde i selve spillet ?

Rigtig god blog du har der, og et godt hold Opstemt
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #113: 02 Jul 2009, 13:52 »

hvad er det for et tema du har inde i selve spillet ?

Rigtig god blog du har der, og et godt hold Opstemt
Det er Flex..
Logged

FM2008
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: a Caccia
« Svar #114: 02 Jul 2009, 14:02 »

ok
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #115: 02 Jul 2009, 16:29 »

kan man faa et ss af kerlon
Ja da. Kerlon er rykket på reserveholdet, men han udvikler sig fint med min træning, så det er på en måde lidt ærgerligt.

http://roflsaurus.com/users/public/v25675Ikke-navngivet-4w21.png
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #116: 02 Jul 2009, 21:35 »

Smadder god update igen !

- En flot 1 plads du ligger på. (Men det er fandme også dårligt gået hvis du lå nummer 2 eller 3 med det hold Shockeret)

Syntes dog snart du skal give Zlatan lidt spilletid.. For han spiller så godt  Græder  funny (dog scorede han jo mod Sampdoria så han er da inde nogle gange Wink)

Elsker stadig banneret !!  xD
Kerlon er da også et super køb til reserveholdet  Wink

                                                                           KIU !! KIU !! KIU !!
Logged

(:

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #117: 03 Jul 2009, 14:39 »

Jeg har lige, midt i al ferie-myldren, uploadet et vanvittigt mål, Messi scorede i en af sæsonens første kampe i mod Roma. 3-1 sejr, og tak for kaffe, Messi

Regner med en update i aften. Jeg tager på ferie 3 uger i nat, så ville være lækkert at kunne runde sæsonen af.
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #118: 03 Jul 2009, 15:02 »

Jeg har lige, midt i al ferie-myldren, uploadet et vanvittigt mål, Messi scorede i en af sæsonens første kampe i mod Roma. 3-1 sejr, og tak for kaffe, Messi

Regner med en update i aften. Jeg tager på ferie 3 uger i nat, så ville være lækkert at kunne runde sæsonen af.
Holy shit en kasse Shockeret Shockeret! Glæder mig til næste update.
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #119: 03 Jul 2009, 19:10 »

Jeg har lige, midt i al ferie-myldren, uploadet et vanvittigt mål, Messi scorede i en af sæsonens første kampe i mod Roma. 3-1 sejr, og tak for kaffe, Messi

Regner med en update i aften. Jeg tager på ferie 3 uger i nat, så ville være lækkert at kunne runde sæsonen af.

Ordentlig Roberto Carlos alligvel   Tunge  Cool Shockeret

Sikken kasse crazy  Sådan en har han aldrig lavet i min Barca karriere  Græder

Glæder mig til næste update  Peace
Logged

(:

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010