home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  a Caccia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: a Caccia  (Læst 28523 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
a Caccia
« : 09 Jun 2009, 17:18 »


Han kunne godt mærke, måden, hun kiggede på ham, ikke behagede. Han kunne godt mærke hun gjorde ham nervøs, han kunne mærke, det ikke var rigtigt. Han rejste sig, fra restaurantens bord. ”Undskyld mig. Jeg går lige på toilettet.”

Sveden dryppede under armene, men det gik egentlig meget godt. Han ringede tilbage på det ubesvarede opkald. ”Ja. Det går, tror jeg. Jeg ringer senere”
Han gik ud tilbage ud i restauranten, følte sig sort i kanten af øjnene, følte sig lidt svimmel, men følte, tilstanden var tilpas. De snakkede, de snakkede meget. Hun kiggede meget. Kiggede ned mod hans slips, når han ikke snakkede, kiggede væk, når han snakkede. Det sortnede endnu mere for øjnene.

Pludselig sad han i bilen. Klokken var mere, end han huskede det som til sidst. Han kørte mod en afkørsel på motorvejen, alene i bilen, med musikken højt skruet op. Kiggede på mobilen, der havde endnu et ubesvaret opkald. Kiggede op mod frakørselen … Milano? Han var helt væk.
a caccia


Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #1: 09 Jun 2009, 17:21 »

Jeg fornemmer en sammenhæng mellem din og Infernos blogs, og jeg ved jo at i snakker en del sammen. Glæder mig til at se udviklingen! Smiley
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #2: 09 Jun 2009, 17:30 »

Dejligt med en ny blog fra dig!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #3: 09 Jun 2009, 18:31 »

Sådan man!

En af mine yndlingsbloggere er tilbage på scenen med en blog! Går ud fra det er Inter Milano du snakker om, så nu kan vi følge med i Cesc og dine Inter blog. Skal nok blive spændende det her Zulue.
Jeg synes du skriver utroligt spændende og det er rigtig godt lavet det der med at han tager telefonen, så man ser det fra et andet synspunkt. Har et spørgsmål:

Hvad betyder a Caccia? Og det topbanner du har der, kan man lave det i sådan en form i PhotoFiltre?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #4: 09 Jun 2009, 20:00 »

Tak tak, alle tre,
håber jeg kan indfri jeres forventninger.

Jeg ved ikke lige hvornår min næste update dropper, men snart, meget snart.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #5: 09 Jun 2009, 20:05 »

Glæder mig til at følge med, man må sige der bliver blogget rigeligt om den italienske top lige pt. Kan være jeg hopper med her snart!
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Bave
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #6: 09 Jun 2009, 20:07 »

Rigtig spændende Intro.
Glæder mig til at læse mere fra Blogmesteren Wink
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #7: 09 Jun 2009, 20:08 »

ser sku godt ud glæder mig til at følge med. har dog ikke set nogle af dine andre blogs, men lyder som du har 100% styr på det  Opstemt
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #8: 10 Jun 2009, 02:18 »


Ikke mange uger, var gået i sommerens transfervindue, da Internazionale under Giuseppe Baresi – Jose Mourinhos tidligere assistent, der med Mourinhos pludselige tilbagetræk fra fodbolden, midlertidigt har overtaget styringen i
den milanske storklub – kunne købe og præsentere en efterhånden gammel ræv indenfor international fodbold.

Pedro Fonceca Sabrosa med det noget mere kendte fornavn Simao er den fløj, Inter har valgt at sætte deres penge på i denne omgang. Selv udtaler Baresi, at ’Simao i lang tid har været blandt hans foretrukne spillere, og nu, hvor han selv stod i spidsen for Internazionale, ville han ikke misbruge chancen for at hente ham til klubben’, mens en smilende, lidt nervøs, Simao ikke selv sagde meget, men blot strålede af glæde.

”Det er en drøm. Dette er en af mine meget store drømme, og jeg vil gøre alt for at spille op til klubbens niveau og føre os langt, både internationalt og nationalt,” fik den 29-årige portugiser dog stammet ud i starten af mødet, men ellers var de fleste spørgsmål ikke rettet imod den vævre dribler, men derimod klubbens ledelse, der fik heftige beskydninger imod sig, med hensyn til at stå uden træner.
 Klubben slog dog fast, at det ikke umiddelbart var aktuelt og at dette møde drejede sig om Simao, hvorfor, man må regne Baresi som den officielle træner for 08/09-sæsonen i Italiens største hold, Inter. Inter er seedet 1’er i den præstigefyldte hjemlige turnering og står med gode chancer for at overraske dele af den europæiske fodboldverden, ved endelig at præstere internationalt – dette må dog blive uden Simao, i det han allerede har spillet kampe for sin gamle klub, Atletico Madrid.

Simao sluttede mødet af med at sige om forventningerne til sæsonen. ”Nu kan jeg ikke selv være med internationalt på banen, men jeg kan uden for, og jeg vil og kan hjælpe i jagten på titler, jagten på missionen og jagten på passionen.”
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #9: 10 Jun 2009, 02:21 »

Det hele ser fucking kongern ud!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #10: 10 Jun 2009, 15:07 »

Damn, ja.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #11: 10 Jun 2009, 15:09 »

Kanon med en blog fra dig, Zulue!
grafikken er jo også fantastísk, bliver spænende at følge Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #12: 10 Jun 2009, 15:17 »

"...og jagten på passionen". Meget i stil med Infernos Smiley.

Det skal nok blive godt det her.
KIU! Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #13: 10 Jun 2009, 23:05 »


                    :INTERNAZIONALE, a Caccia
Kort efter købet af Simao Sabrosa offentliggjorde Interbestyrelsen, at der i denne omgang ikke ville blive råd – eller interesse – til flere indkøb, hvorfor truppen i sæsonen ligner den, vi kender fra Inter.

På målmandsposten huserer Julius Cæsar. Den 29-årige brasilianer, der efterhånden, langt om længe har spillet sig ind i varmen af det brasilianske landshold efter en lang række legendariske målmænd, der har optrådt i den guldfarvede trøje. Bag ham i rækken må man forvente den legendariske italiener Toldo står først i køen, mens Orlandoni må tage til takke med at blive tredjevalg; begge reservekeeperne er dog henholdsvis 37- og 36 år og det må være begrænset hvor lang tid der går, inden Inter henter en opkommende målmandsstjerne. 
CESAR
MAICON MATERAZZI SAMUEL MAXWELL
CAMBIASSO
MUNTARI JIMENEZ
SIMAO – MANCINI
IBRAHIMOVIC


Forsvaret er blandt verdens stærkeste, hvor man kan vælge i mellem lidt af hvert – de foretrukne backs, Maicon og Maxwell er begge offensive, mens både Chivu, Cordoba og Burdisso – udover at spille i midterforsvaret – også kan operere på backpositionerne. Materazzi og den sit benhårde ditto Walter Samuel står forrest i køen om midterforsvarsplads erne, hvor alle tre af førnævnte dog ligger tæt på en plads blandt de første elleve.
På den defensive midtbane er det forventet af Cambiasso vil tage førerrollen – med klubber som Barcelona, Real Madrid og Liverpool i hælene har Inter indset, hvor betydningsfuld den argentinske kamphund er for milanerne og har afslået alle bud. Vieira er et fremragende alternativ til en position, enten ved siden af Cambiasso, eller som førstereserve til sin ligeså skaldede kollega. Centralt har Baresi udtrykt glæde for Muntari, der er lidt af en defensiv arbejdskraft også; spændende bliver det at se, hvordan midtbanefordelingen bliver.

På de mere offensive pladser kan Inter igen vælge og vrage blandt klassespillere, og de offensive kridtstreger vil blive betrådt af Simao og Mancini, hvor den evigt gamle ræv Luis Figo må forventes at kunne støtte op og slå til, når modstanderen mindst venter det. Navnebror Luiz Jimenez ligger som Baresis foretrukne offensive midtbanekort og har allerede udtalt på flere pressekonferencer at Jimenez kunne blive Inters trumfkort i denne sæson – især i det den unge chilener er udset masser af spilletid, med Stankovic ude med en skade.

I angrebet siges Inters vigtigste kort at folde sine vinger ud, den langhårede svensker med attituden, der kan provokere de fleste, men fodboldevnerne, der kan imponere alle – Zlatan er den ubestridte stjerne i Inter, nøglen til succes og manden, der skal hive Inter op ad alle kriser og vise sit værd for mestrene, hvis spillet ikke fungerer. Det har Zlatan gjort før og vil helt sikkert gøre det igen – selv med dygtige spillere som Adriano og gunstige målscorere i Crespo og Julio Cruz skubbende i ryggen.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #14: 10 Jun 2009, 23:51 »


Med venskabskampene veloverstået, en målscore på 27-1 over seks kampe gjorde udslaget for at noget måtte have fungeret for storholdet fra Milano. Hurtigt rettede folk øjnene mod angrebet, men det var ikke engang her, Inter havde lavet de fleste mål fra – midtbanen med Muntari og Jimenez havde fungeret bedre end nogle havde forventet og især det største spørgsmålstegn, Muntari havde med 5 mål i ditto kampe gjort sit for, at være aktuel til Super Cup-kampen mod Roma.
INTERNAZIONALE ; ROMA
:FIGO48
:TOTTI53
:MANCINI76
:CICINHO85

:JIMENEZ105

For netop denne kamp, var Muntari også udtaget til og på den forventede placering på midtbanen ved siden af Jimenez, men bagved de to, skulle den helt store overraskelse blandt de 22 spillende findes. Med Vieira og Cambiasso ude med skader, var Bolzoni, en 18-årige midtbaneslider, der er inbegrebet af alt, hvad en defensiv midtbanespiller skal kunne. Dog er Bolzoni endnu vægtet for ung til at kunne kæmpe blandt Vieira og Cambiasso, men mon ikke vi for alvor ser et gennembrud for Bolzoni i næste sæson. Figo startede på Simaos fløj – nyindkøbet var ude med en lille skade og man valgte at spare ham op imod kampstart, men ellers var alt normalt for milaneserne i dagens anledning, hvor fansene ikke accepterede andet end en sejr.

Romerne stillede op i en 4-3-2-1 pyramide på midtbanen, med legenden Totti på toppen, samt den vigtige midtbanemand De Rossi på midtbanen, hvilket gjorde udslaget for en super romersk start, der dog ikke udmøntede sig i nogen scoringer. Scoringer blev der ingen af inden pausen, men holdene var blot kommet tilbage inden det var held i uheld, at Simao var småskadet – Figo gjorde det, på et exceptionelt langskud lagt til rette af Bolzoni det til 1-0 og bragte hjemmepublikummets temperatur op på kogepunktet; der blev dog hurtigt hældt koldt vandt i gryden, da Totti udlignede på et placeret langskud.
På Figos modsatte fløj, gjorde Mancini det efter en clearing på et hjørnespark det flot til 2-1 – ganske fortjent, i det skudstatistikken på daværende tidspunkt sagde 22 – 7 i Inters favør. Det kunne godt se ud som to uskarpe hold, men Roma gjorde sit til, at den statistik ikke kunne klandres på dem, da Cicinho sendte en bold forbi Cesar – komplet ufortjent til stillingen 2-2 og vi skulle derfor i forlænget spilletid.

Forlænget spilletid er som oftest præget af langsomt tempo og trætte ben, og det var også akkurat, hvad denne blev. Første halvleg var så godt som gået, da Figo skruede bolden mod Donis mål. Den italienske keeper fik blot prikket bolden til hjørnespark, hvor Figo selv tog sig af en udadskruet bold, der ramte Jiménez i pandebrasken og den tekniske midtbanespiller blev dermed matchvinder. Roma havde intet at byde ind med, og det var fortjent på skudstatistikken (30-10) at Internazionale med Baresi i spidsen tog første spadestik mod en fremragende sæson.


Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010