home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  a Caccia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: a Caccia  (Læst 28528 gange)
Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #15: 11 Jun 2009, 16:23 »

Fin blog ind til videre. Grafikken er også god, men bryder mig dog ikke om dit topbanner.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #16: 11 Jun 2009, 22:22 »

Tak skal du have. :-)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #17: 11 Jun 2009, 22:24 »

Flotte updates.
Rigtig godt indkøb af Simao også. Han fuldender din midtbane synes jeg. En god arbejdsstærk midtbane som også har nogle offensive kvaliteter. Jeg vil dog mene han skal danne par med Cambiasso på dit hold, så du har de to til at arbejde.

Men ellers flot arbejde, Zulue!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #18: 11 Jun 2009, 22:29 »

Rigtig flot skrevet som sædvanlig. Grafikken er også god, men synes godt dit topbanner og sidebanner kunne passe bedre sammen, dette ville gøre bloggen komplet. KIU!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #19: 11 Jun 2009, 22:44 »

Rigtig, rigtig fornem læsning. Jeg følger helt sikkert med.

Det er en ganske spændende trup, du har. Glæder mig til at se, hvad du kan få ud af den.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #20: 12 Jun 2009, 00:29 »

Flotte updates.
Rigtig godt indkøb af Simao også. Han fuldender din midtbane synes jeg. En god arbejdsstærk midtbane som også har nogle offensive kvaliteter. Jeg vil dog mene han skal danne par med Cambiasso på dit hold, så du har de to til at arbejde.

Men ellers flot arbejde, Zulue!
Simao er da fløj, så han skal ikke arbejde sammen med Cambiasso? (:

Rigtig flot skrevet som sædvanlig. Grafikken er også god, men synes godt dit topbanner og sidebanner kunne passe bedre sammen, dette ville gøre bloggen komplet. KIU!
Jeg skal prøve at kigge på top- og sidebanner kombinationen. Tak!

Rigtig, rigtig fornem læsning. Jeg følger helt sikkert med.

Det er en ganske spændende trup, du har. Glæder mig til at se, hvad du kan få ud af den.
Tusinde tak Toby. Jeg glæder mig til at fortælle videre om spillet.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #21: 12 Jun 2009, 15:30 »


          trettende december totusinde og otte
Vi har taget et ordentligt spring frem i tiden, nærmere præcist i omegnen af tre en halv måned – 2008s udløbsdato render snart ind på os, så det er tid til at gøre status efter 15 kampe for Inter med Baresi i førersædet.
Ovenpå Super Cup-succesen, den forventede succes, startede Inter skuffende ud med en uafgjort til Genoa, inden
Catania blev slået 2-0 på mål af Ibrahimovic og Muntari. I sæsonens første udekamp mod Udinese, rendte Inter også ind i sæsonens første spand vand i hovedet til de tilhængere, der havde forventet endnu en sæson i automat-gear, og hvor Inter kunne accelerere og sætte sine modstandere, som det passede dem. Simao bragte med sit første mål det til 0-1 efter fem minutter og efter et gedigent Interpres, vendte Udinese kampen med to scoringer indenfor seks minutter og vandt 2-1 på egen bane.

TOPSCORERLISTE
MATERAZZI 5
JIMENEZ 4
ADRIANO 4
SIMAO 3

Herefter tog man to flotte 3-0 sejre mod henholdsvis Lazio hjemme og Palermo på Sicilien, inden Torino blev slået med 1-0 og Cagliari sendt hjem fra Milano med et 2-0 nederlag i bagagen. Fire sejre i træk, blandt andet takket være Luiz Jiménez der med et mål i hver kamp sender ham som den klare topscorer for Inter, overraskende nok. Ikke helt så godt gjorde Jimenez og holdkammeraterne det i de to næste kampe, da udbyttet imod Chievo og Lecce – to normale pligtsejre – blev til skræmmende ringe 2 point, hvilket sendte Inter et godt stykke tilbage i den tætte top.

Problemet havde været de uskarpe angribere – og på de to kampe, formåede Inter blot at score på én ud af 35 chancer, hvilket selvfølgelig ikke er godt nok. Helt anderledes støvler, havde Inter dog fået på imod Atalanta, hvor Materazzi med to kasser sikrede en 3-0 sejr, inden den mod Fiorentina i Firenze igen var gal og sæsonens andet nederlag fortjent kom i hus.
Til slut rendte Inter igen i en firekamps stime med lutter sejre – blandt andet over ligaens førerhund Juventus med 2-0, og i Rom 2-1. Blandt Inters bedste spillere har Jimenez, men også nyindkøbet Simao vist sig fra deres bedste side; noget de to, uomtvisteligt vil prøve at vedligeholde, hvis man skal rykke den enkelte placering op i tabellen og ende øverst i Italien i Jagten på Titlerne.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #22: 12 Jun 2009, 15:43 »

Det kører jo bare kongern her, intet at sætte en finger på. Måske blev det lige lidt hurtigt fortalt, men det er jo ingen skam, når du er fortælleren!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #23: 13 Jun 2009, 02:30 »

          fra den syttende august til den tiende december totusinde og otte
Seedet 1’er kvalificerede Inter sig forholdsvist let videre fra gruppespillet i Champions League, og uden de helt store udfoldelser fra hverken Baresi eller spillerne, formåede Internazionale efter fire sejre, en uafgjort og naturligvis et enkelt nederlag af hive 13 point hjem; hvilket sikrede dem en stensikker førsteplads i Gruppe H.

Vi starter i gruppens første kamp, Inters modstander PSV hjemme i Holland tog imod de formstærke italienere hjemme i støvlelandet – men i det flade Holland, havde italienerne svært ved at styre en vis Ola Toivonen, Zlatans landsholdskammerat i Sverige, og selvom Mancini udlignede til 1-1 først i anden halvleg, måtte Inter se Toivonen score sit andet mål efter 53 minutter til kampens slutstilling 2-1.
Mod Celtic tegnede Inter sig derimod som et perfekt hold, og det var da også kun på grund af et klodset straffespark af den lettere aggressive Materazzi, at kampen fik en lille smule spænding. Luis Jimenez bragte Inter foran, inden Materazzi dummede sig. Inters midterforsvarer gjorde dog skaden god igen med en scoring til 2-1, inden først Cambiasso og senere Julio Cruz lukkede og slukkede.

ASSIST I CHAMPIONS LEAGUE
FIGO 3
MANCINI 3
MUNTARI 2
OBINNA 2 

Mod gruppens sidste hold, Spartak, tog Inter seks point med en sejr i det kolde Rusland og endnu en i hjemlige omgivelser. Jimenez og Materazzi fortsatte målstimen fra tidligere kampe, denne gang suppleret af Luis Figo og en sejr på 1-3 til Inter i Moskva. Hjemme var det Adriano, som udnyttede en sjælden skade hos makkeren Ibrahimovic til at slå sig fast og med to mål i anden halvleg og en titel som kampens bedste spiller, gjorde Adriano hvad han kunne. Muntari slog sejren fast med fem minutter igen, 3-0.

Netop Muntari sørgede ene og alene for revanche over PSV, da hollænderne måtte lede samme skæbne som sine modstandere blot tidligere havde været udsat for. Med to flotte mål sikrede den beggebenede midtbanespiller Inter en vital sejr og kvalificering, inden det i sidste kamp i Skotland ude mod Celtic, ikke handlede om andet end at komme igennem uden en ydmygelse, og 1-1 klarede det problem. Dermed ser stillingen således ud efter 6 kampe.


INTERNAZIONALE 4 1 1 – 13 POINT

CELTIC 2 2 2 – 8 POINT
SPARTAK 2 1 3 – 7 POINT
PSV 2 0 4 – 6 POINT
 


Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: a Caccia
« Svar #24: 13 Jun 2009, 09:04 »

God update og god blog i det hele taget;) KIU Thumbs Up
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #25: 13 Jun 2009, 14:21 »

Vildt Materrazzi er topscorer for dig, og fedt du gik videre fra din CHL gruppe.
Jeg glæder mig til at se hvem du skal møde, for jeg tror sgu du går hele vejen! Og hvis du kan fortsætte med at holde dette niveau for bloggen, jamen så er jeg overbevist om, at du kan blive en af de største bloggere her på sitet!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #26: 13 Jun 2009, 15:11 »

         
                     den 31 januar ’09

⁄⁄ DAVID SILVA
25.000.000 £
valencia · internazionale

⁄⁄ DIEGO
11.250.000 £
werder bremen · internazionale

 

 
På trods af en flot halvsæson af nyindkøbet Simao, følte Inter sig åbenbart ikke sikre nok i offensiven, til at lade januarvinduet gå hen uden indkøb. Skader til blandt andet Ibrahomovic, Luiz Jimenez og Mancini har fået Baresi til at overveje om bredden på holdet har været god nok, og på et pressemøde den tredje januar, udtalte Baresi således.
”Bestyrelsen og jeg selv er blevet enige om i fælles beslutning, at forstærke holdet med en spiller, måske to mere i dette vindue. Jeg har fået midler til at gøre det indkøb, jeg i første gang har udsigt mig at gøre, og jeg regner med, at vi kan præsentere en klassespiller på Meazza indenfor en uge.”

Helt så hurtigt gik det dog ikke. Vi skulle yderligere en uge frem, inden mange dages spekulationer om at Werder Bremens vævre troldmand, Diego, skulle befinde sig i Internazionale resten af sæsonen, blev bekræftet, da Baresi og en smilende Diego blev præsenteret i trøje nummer 27. Diego er hentet fra Werder Bremen, hvor han har spillet siden 2006 og forventes at have kostet i omegnen af 80 millioner danske kroner. Diego Ribas de Cunha som den 175 centimeter høje landsholdsspiller er døbt, kommer fra en tilværelse i Werder Bremen som den absolutte stjernespiller – det bliver han ikke i Inter, hvilket han ser frem til, i det byrden på hans skuldre til tider, har vejet for tungt.

Diegos skifte til Inter kom ikke som nogen overraskelse for ret mange medier, men da Valencias David Silva fire dage efter indtog samme smilende rolle, som Diego havde gjort det, kom der for alvor gang i paparazziblitzen og journalisternes spørgsmål. Baresi indledte igen pressemødet med en lille tale.
”At vi har skulle købe Silva, var fra starten ikke planen. Jeg fik et tip, om at Silva havde en frikøbsklausul, og jeg er personligt en fan af Silva, så på tidspunktet var jeg ikke i tvivl. Det er jeg stadig ikke. Nu føler jeg mig sikker på, vi kan tage vores førsteplads tilbage. Jeg er meget tilfreds,” smilede Baresi stolt over sine to nyindkøb. Silvas frikøbsklausul var på 177 millioner danske kroner, så det er klart at sige, Baresi og Inter har gjort sig et regulært kup, ved at sikre sig europamesteren til Milano.

JULIO CESAR
MAICON MATERAZZI SAMUEL MAXWELL
SIMAO MUNTARI CAMBIASSO SILVA
DIEGO
IBRAHIMOVIC

Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #27: 13 Jun 2009, 15:17 »

G-L-I-M-R-E-N-D-E update med stort G-L-I-M-R-E-N-D-E..
Også nogle helt fantastiske handler
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #28: 13 Jun 2009, 15:54 »

Klase indkøb. Du henter sgu stjernespillere på samlebånd. Er helt overbevist om, at du vinder mesterskabet nu og tager alle titler faktisk. Dine updates giver mig helt lyst til at spille med netop FC Internazionale.
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #29: 13 Jun 2009, 19:29 »

Sikke en blog  Thumbs Up.
Rigtig flot skrevet og grafikken er meget enkel og flot.
Og så må man da sige at indkøbene på ingen måde fejler noget  Opstemt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010