home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 638 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  a Caccia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: a Caccia  (Læst 28713 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #75: 24 Jun 2009, 18:49 »

Tillykke med liga-sejren. Wink Som altid; godt skrevet, grafikken er helt i top, og så er dit nye topbanner helt genialt. Wink
Tak skal du have, og tak for du kan lide det nye topbanner.

Tillykke Wink

Super godt skrevet, en af de bedste blogge jeg nogensinde har læst.

Rigtig god grafik, og dit topbanner er som Magnus sagde genialt.

Jeg følger trofast med!  Wink
Flotte ord, tak skal du have. Jeg er rigtig glad for, du kan lide det hele.

Ja, du får dig vist næppe et bedre angreb - det er jo helt vildt.

Og så må man sige, at det er en fantastisk blog, du har kørende. Håber på det bedste i de to finaler.
Det er nemlig helt vildt - jeg havde forventet noget vildt, men ikke så overlegent et angreb.
Tak skal du have, opdateringen kommer engang i aften. Tak igen.
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #76: 24 Jun 2009, 19:03 »

hvilket program kan man bruge til at lave noget af billedet sort/hvid og resten farver? Shockeret
btw. genial blog ! Opstemt
Logged

YNWA <3

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #77: 24 Jun 2009, 19:05 »

Ja du genvandt mesterskabet endnu en gang.
Hvad mere kan man forlange og hvad mere kan man skrive her, Zulue?

F A N T A S T I S K!

Ps. Held og lykke mod Arsenal og Fiorentina!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #78: 24 Jun 2009, 20:45 »


Olimpico dannede rammen om pokalfinalen, der i sidste sæson gik til Internazionale foran Roma. I år er mestrene tilbagevendt, men med lilla udfordring i form af Fiorentina, et superskarpt Fiorentina, seende skarpere ud en nogensinde. Uden Zlatan Ibrahimovic i front, måtte David Villa og ’Acqua’ klare Inters offensive spil – men det var som om, noget manglede, med Zlatan ude.
STATUS INTERNAZIONALE
THE ITALIAN SUPERCUP - 3-1 VS ROMA
THE ITALIAN CUP - 0-2 VS FIORENTINA
THE SERIE A - 94 POINTS, NUMBER 1
THE CHAMPIONS LEAGUE - 1-1 (5-4) VS ARSENAL
Fiorentina startede nemlig kampen klart bedst, og på trods af Firenze-mandskabet på papiret var underdogs i kampen, fik Jovetic, det montenegrinske stortalent, der bedst opererer på venstre- og central offensiv midtbane gjort det til 1-0 efter 11 minutter. Jovetic dannede i dag angreb med Gilardino, og det var ikke det sidste Interforsvaret fik at lære om den 21-årige Fiorentina-spiller. Men mere om det, for efter føringsmålet skulle man tro Inter ville tage overtaget, men det blev ikke til meget af en sløv Interoffensiv i første halvleg.

I halvlegen kom Silva ind på den offensive midtbane og Simao ind på venstrefløjen i stedet for en svagt spillende Quaresma, der bestemt ikke har haft sit bedste år i karrieren og helt sikkert er på vej væk til sommer. Det blev ikke meget bedre, da de to offensivspillere kom ind, og et skud på Frey, der røg på stolpen var det nærmeste Inter kom på en udligning. I stedet dukkede Jovetic op for anden gang med 20 minutters spil igen og gjorde det til 2-0, samt sikrede en pokaltitel hjem til Firenze. Dermed bliver det heller ikke til The Treble for Baresi i denne omgang, men Champions League-finalen var stadig i spil for de sort/blå-stribede fra Milano.
Bernabeu dannede rammen om årets største kamp, endnu engang med Inter Milan som den ene part af denne – i år med Arsenal ved sin side, efter man sidste år tabte til Barcelona. Barcelona blev sendt ud af Inter selv i semifinalen dette år, hvilket er beviset på, at Inter har vokset siden sidste sæson. Og det var et tydeligt revanchelystent – både over den tabte pokalfinale og sidste års Champions League-finale – Interhold, der bragede derudaf fra starten og den første scoring faldt akkurat som i pokalfinalen på det 11. minut ved Walter Samuel, inden Johan Djorou efter 35 minutters spil gjorde det til 1-1.

Herefter var Inter det klart bedste hold, men flot målmandsspil fra Fabianski i Arsenal-målet holdt kampen på uafgjort og forlænget spilletid, hvor Arsenal virkede som det klart bedste hold og kom op og udlignede chancestatistikken. Her viste Cesar dig dog som den vigtige sidste skanse og holdt buret rent, samt sendte kampen i straffesparkskonkur rence. En konkurrence, der forløb således …

VILLA / EDUARDO 1-1
IBRAHIMOVIC / CAMORANESI 2-2
SILVA / FABREGAS 3-3

DIEGO / TOURE 4-4
MAXWELL / NASRI 5-4

En sejr på sidste spark af Nasri til Inter – dermed har Baresi vundet alt han kan i Internazionale, men ikke i samme sæson, og folk spekulerer i, om den eftertragtede Baresi smutter til udlandet, eller bliver i Internazionale i la caccia di Treble.


 
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #79: 24 Jun 2009, 21:08 »

Fedt lavet Zulue!

God blog, jeg har fået læst, men ikke kommenteret. Det ser godt ud, god grafik, godt sprog. Hvad mere kan man forlange? Tjaeh, det sidste kom i updatenher - nemlig en CHL-sejr! Og specielt lækkert når det er mod Arsenal! Thumbs Up

KIU!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #80: 24 Jun 2009, 21:36 »

hvilket program kan man bruge til at lave noget af billedet sort/hvid og resten farver? Shockeret
btw. genial blog ! Opstemt
Jeg bruger Photoshop.
Tak.

Ja du genvandt mesterskabet endnu en gang.
Hvad mere kan man forlange og hvad mere kan man skrive her, Zulue?

F A N T A S T I S K!

Ps. Held og lykke mod Arsenal og Fiorentina!
Tusinde tak AFC.
Og tak for held og lykkerne, håber du vil læse om, hvordan det så gik.

Fedt lavet Zulue!

God blog, jeg har fået læst, men ikke kommenteret. Det ser godt ud, god grafik, godt sprog. Hvad mere kan man forlange? Tjaeh, det sidste kom i updatenher - nemlig en CHL-sejr! Og specielt lækkert når det er mod Arsenal! Thumbs Up

KIU!
Det er okay med nogle silent readers, men det er skam også dejligt med så mange kommentarer som muligt.
Ja, CHL-sejren er rigtig dejlig, men jeg er perfektionist og ærgrer mig over, jeg tabte (og undervurderede) pokalfinalen mod Fiorentina.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #81: 24 Jun 2009, 21:50 »

Tillykke med CL sejren samt den flotte blog, jeg har i smug fulgt med her! Elsker virkelig dine sort/hvid bannere, hvor du så har fremhævet Inters farver (selvom jeg dog ikke ligefrem kan li' motivet) - Det ser rigtig godt ud, og jeg vil fortsæt læse med!
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #82: 25 Jun 2009, 09:02 »

Tillykke med CL sejren samt den flotte blog, jeg har i smug fulgt med her! Elsker virkelig dine sort/hvid bannere, hvor du så har fremhævet Inters farver (selvom jeg dog ikke ligefrem kan li' motivet) - Det ser rigtig godt ud, og jeg vil fortsæt læse med!
Tak skal du have Dau, fedt du vil følge med og tak for rosen :-)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #83: 25 Jun 2009, 12:20 »


Silly Season
Det har bestemt været tid til Silly Season, udskiftningerne og tilgangene har været større end i lang tid, for et Interhold, der næsten ikke længere kan forstærke andet end bredden. Det imponerende Interhold, der i de seneste to sæsoner har vundet to mesterskaber, en pokaltitel og en Champions League-titel, desværre for Baresi ikke i samme sæson, har sat jagten ind på de tre titler på en og samme sæson – hvor man kan blive det første hold nogensinde til at vinde Champions League to gange i træk, samt tage det sjette mesterskab i træk. To ting, der om nogen sætter en tyk streg under Internazionales dominans, både i støvlelandet, men også i ’Interna-zionale’ sammenhænge.

Det kan godt være det ikke er blevet til mange salg og derved penge i kassen, men det er blevet til mange afskeder, der både løn- og breddemæssigt har forstærket Inter. Ud er røget 5 spillere på fri transfer, samt 6 spillere på fri transfer til en ny klub. Blot 6 har man fået penge for – ud af de seks, må det største navn uden tvivl være Quaresma, den til tider sprudlende fløj, har ikke haft højt nok bundniveau til at fortsætte i Internazionale, hvorfor han ryger videre til Juventus.
For Quaresma-pengene – og den sublime startkapital, Baresi fik til indkøb, hentede Inter først stortalentet Coutinho fra Vasco, inden Luis Jimenez blev hentet helt og holdent på den del-aftale, Inter havde med Ternana – amatørklubben, som slet ikke kunne matche Inters krav på godt små to millioner danske kroner. Brescia havde ikke interesse i at forlænge med Viviano, og derfor ryger den italienske talentfulde målmand direkte ind på reservetjansen i Internazionale som målmand, foran Toldo og bagved Cesar.

Første reelle køb, Inter præsterede var, at hente Mark Beevers i Ipswich. Da Inter meldte sig interesserede i Beevers, det engelske kæmpetalent til forsvaret, meldte flere klubber sig interesseret, hvilket angiveligt har fået Inter til at presse prisen unødigt højt op – hvilket dog ikke så ud til at have svækket pengekassen i Milano.
For godt to uger senere, blev Carlos Vela – en 21-årig mexicansk landsholdsspiller, alle med en fodboldviden, efterhånden må kende til – hentet. Carlos Vela kommer fra Arsenal, der ikke var meget for at slippe sin guldfugl, men da prisen blev præsenteret for de engelske mestre, sagde Arsene Wenger og co. ikke nej tak. Vela kommer i første omgang til at agere som backup, både i angrebet og på fløjene, så der burde være masser udviklingsmulighede r for den unge dribler, der i fremtiden formentlig skal danne et skræmmende angreb, med ditto unge Mario Balotelli.

Vela, Beevers, Jimenez eller Coutinho – de fordampede alle, glemtes og forsvandt ud i atomstørrelse, da transfervinduets største indkøb, blev gjort. Godt 10 dage efter Vela-indkøbet og præsentationen, holdt Baresi, en Baresi smilende som aldrig før, igen pressemøde, og denne gang var der næsten Galaticos på skemaet. Ved siden af den garvede italiener, sad en efterhånden også garvet superstjerne, verdens efterhånden måske bedste spiller, Lionel Messi. For en klausul i Barcelonas kontrakt med Leo Messi, eller Lionel Messi, havde Internazionale udnyttet, og da de den 2. august 2010 kunne præsentere Messi, var det med fornemmelsen af det mest skræmmende hold, fodboldverdenen havde set i lang tid. Messi, Ibrahimovic, Villa, Silva i offensiven, suppleret af Diego, Vela og Balotelli kunne næsten ikke blive meget bedre, men så faldt endnu en bombe. Dog en del mindre end Messi-købet, men stadig et voldsomt køb af Toni Kroos, der kan forstærke offensiven; måske nu, men i hvert fald også i fremtiden.

Dermed er Internazionaleholde t klar til at tage alle turneringer, rydde bordet og tage rub og stub i næste sæson – følg med, når vi rapporterer fra Milano og verdens, hvor hele verdenspressen er på øjnene af verdens mest stjernespækkede hold, med forventningerne oppe i det umulige.
CESAR
MAICON   BEEVERS   BURDISSO   MAXWELL
MESSI   CAMBIASSO   KROOS   SILVA
VILLA   IBRAHIMOVIC


Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #84: 25 Jun 2009, 20:16 »

Jeg overvejer lidt en holdgennengang, inden jeg går i gang med sæsonen, for holdet er generelt rigtig godt i år.
Ved ikke hvad I siger til det, eller siger til bloggen generelt -- jeg vil prøve noget layoutmæssigt lidt anderledes, bare til en forandring.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #85: 25 Jun 2009, 20:19 »

For satan et hold du har man!
Rimeligt offensivt må man sige, men Inter er vel også et hold som er offensivt orienteret og ikke defensivt. Det er kun godt at se og dit hold må jo vinde alle kampe med det hold der. Det er jo verdensklasse. Man kan måske så diskutere om du køber for mange stjernespillere, og så forsøge at hente noget ungt talentfuldt, men det er jo op til dig.

Men rigtig flot sprog og blog Zulue. Håber du kan holde ved!
Jeg får helt lyst til et Inter save.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #86: 25 Jun 2009, 20:24 »

Hold da kæft en hold du får Shockeret..

God gennemgang af markedet, og jeg vil rigtig gerne have en trup gennemgang, for dit hold er virkeligt godt! Smiley

KIU Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #87: 25 Jun 2009, 20:54 »

Det er da imponerende det her, Zulue.. Den start 11'er, og for ikke at snakke om offensiven, tror jeg ikke der er mange der kan hamle op med i dit spil.. Smiley

Formidabelt so far.
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: a Caccia
« Svar #88: 25 Jun 2009, 21:05 »

Du fortsætter bare, du er kongen!
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: a Caccia
« Svar #89: 25 Jun 2009, 22:10 »

Fantastisk! Shockeret Alt ser jo godt, og har fulgt med lige fra starten. Ville elske en trupgennemgang. Denne blog har været en lille inspiration til mit eget Inter-hold. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010