home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:59:28 Brodtgaard Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132695 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Spørg Politiet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 79 Udprint
Forfatter Emne: Spørg Politiet  (Læst 272949 gange)
tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1080: 25 Maj 2014, 18:22 »

du skulle gerne få tilsendt et bødeforlæg af politiet.

Men er det ikke noget med at man får en kvitering på stedet, hvor der står tid, dato, lovovertrædelse osv?

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1081: 25 Maj 2014, 19:04 »

Altså de skal jo have dit navn og adresse, via sygesikringsbevis.. . Derefter sender de bøden med posten.
Er ikke sikker på at de SKAL give dig en kvittering...
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1082: 25 Maj 2014, 19:21 »

Men er det ikke noget med at man får en kvitering på stedet, hvor der står tid, dato, lovovertrædelse osv?
Tror ikke. Hvis du ikke betaler, bliver sagen sendt til retten, hvor du bliver indkaldt til et retsmøde.

Jeg tror, ligesom Gungner, at du modtager et girokort samt bødeforlægget med posten.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1083: 25 Maj 2014, 23:21 »

Hvis nu du bliver taget for at fx sidde 2 på en cykel, og politiet siger du får en bøde. Er det så ikke noget med at man skal have en form for kvitering af politiet? eller kan man jo nægte at kende til den pågældende bøde?

Som de andre siger, så får du bødeforlægget og girokortet med posten, mens du får en tilkendegivelse af at du har snakket med politiet på gerningstidspunktet . Men om de skal give tilkendegivelsen... det ved jeg ikke.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1084: 08 Jun 2014, 16:28 »

Lige angående en episode jeg var udefor i nat.

Var til fest, da en af gæsterne omkring klokken 05:30 om morgenen, blev aggressiv og rent faktisk gik amok.
Det resulterede i at vi ringede til politet. Gud hjælpende om vi så ikke får afvide af ham betjenten i røret at det har de ikke tid til at tage sig af. Så kan jeg love dig for jeg blev sur, og efter omkring 5 minutters snak i telefonen med ham betjenten sender han endelig en patrulje!

Mit spørgsmål er nu, hvad i alverden jeres job er, hvis i ikke har tid eller ressourcer til at komme ud og anholde en mand som er voldelig og aggresiv? Jeg var simpelthen dybt chokeret over måden ham i røret handlede på og det var under al kritik.

Jeg snakkede med betjentene der kom og anholdte ham og de fortalte at det har noget at gøre med at der nok er 10.000 mennesker i Aarhus midtby på sådan en lørdag nat, og det derfor er det område de normalt kun har ressourcer til. (Festen jeg var til var i Tilst ca 10 kilometer fra Aarhus midtby)

Men hvad nu hvis ham som jeg talte med i røret blev ved med at nægte mig en patrulje og vedkommmende som var aggresiv havde slået en i gulvet?

Hvordan i alverden kan ham fætteren i telefonen vurdere hvor voldsom det var for os, når han ikke er tilstede?

Han sagde ligefrem til mig "Det lyder ikke som om der er nogle som går amok"

Til sidst vil jeg lige rose tiden det tog fra han sendte vognen til den var fremme. Det gik imponerende hurtigt.
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1085: 09 Jun 2014, 21:40 »

Lige en hurtig Smiley Her forleden var jeg vidst så uheldig at blive blitset i en by zone men når jeg ikke er ejer af den bil jeg kørte og ikke står registreret nogen steder som bruger af bilen. Kan ejeren så gå ned på kommunen eller en anden indstans og få bøden skrevet over til mig?
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1086: 09 Jun 2014, 21:44 »

Dine venner er syge i hovedet X.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1087: 11 Jun 2014, 13:25 »

Har lige en oplevelse fra en fodboldkamp i Viborg fra tilbage i maj.

Der blev under kampen antændt pyroteknik, og da vi efter kampen var færdig gik samlet mod udgangen, tog vagterne min ven til siden og sagde, at han havde antændt pyroteknik - derfor fik han en bøde på 1000 kr. Han fik derfor også karantæne med det samme for FCKs kampe.

HAN ER/VAR USKYLDIG. 

Dagen efter fik han annulleret karantænen, fordi det kun var de fire fede vagters ord, de havde. De har intet at dokumentere det med (vi var endda under 200 mennesker afsted, og der var et kamera lige i snotten på os).

Politiet kan/vil dog ikke annullere bøden, så hvis han ikke vil betale den, så skal han i retten i VIBORG... Det er så sygt, at nogle vagter kan være så talentløse og direkte idioter.   

Hvordan kan det være sådan, og hvad ville være bedst at gøre i denne situation?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1088: 11 Jun 2014, 14:37 »

Tag den i retten. Det er en good time tbh.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1089: 11 Jun 2014, 14:40 »

Betal.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1090: 11 Jun 2014, 14:47 »

Tag den i retten. Det er en good time tbh.
Det overvejer han også. Men kan det betale sig? Får han transport dækket derover og tilbage osv?

Jakob E: hvorfor betale for noget, du ikke har gjort?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1091: 11 Jun 2014, 14:49 »

Haha selvfølgelig skal i ikke betale bøden. Hvis bøden er givet på uretfærdigt grundlag, og ikke kan bevises skal i naturligvis ikke betale for den, da man er uskyldig til modsat er bevist.

Eneste grund til at i skulle punge ud er jeres tilhørsforhold, men der havde min bøde til jer nok ligget på 10 gange så meget Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1092: 11 Jun 2014, 15:01 »

Det overvejer han også. Men kan det betale sig? Får han transport dækket derover og tilbage osv?

Jakob E: hvorfor betale for noget, du ikke har gjort?
han får ingen udgifter dækket, hvis retsmøder holdes i Viborg.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1093: 11 Jun 2014, 15:07 »

han får ingen udgifter dækket, hvis retsmøder holdes i Viborg.
Det er jo hul i hovedet. Så koster det næsten lige så meget at komme til Viborg, som bøden koster. Hvad fuck er logikken i det...?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørg Politiet
« Svar #1094: 11 Jun 2014, 15:11 »

I må squ da bare finde udad om han ikke kan dukke op til retssalen elektronisk over skype el. Det burde det squ være i et så civiliseret samfund som vores, det er jo ikke ligefrem et mord han har lavet..
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 79 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010