|
Nekker
|
|
Hvis førersædet er lidt løs i ens bil. Klipper i så pladerne på bilen, det er jeg lige blevet bildt ind? (Og har kigget på google)  Ja, det kan du godt regne med. Det kan jo være decideret livsfarligt... En enkelt hård opbremsning og du kysser forruden med sædet i nakken! Så den vil blive indkaldt til syn og nægtet kørsel indtil den er bestået 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Ja, det kan du godt regne med. Det kan jo være decideret livsfarligt... En enkelt hård opbremsning og du kysser forruden med sædet i nakken! Så den vil blive indkaldt til syn og nægtet kørsel indtil den er bestået  Cool nok. Det er ikke min bil Ingen udlevering af IP adresse osv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekker
|
|
Cool nok. Det er ikke min bil Ingen udlevering af IP adresse osv. Klart det ikke er din bil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Klart det ikke er din bil  Jeg spørg bare for nogen andre. Men tak for svaret - Jeg er fyldt med politi spørgsmål kan du høre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nekker
|
|
Jeg spørg bare for nogen andre. Men tak for svaret - Jeg er fyldt med politi spørgsmål kan du høre  Du fyrer dem bare af 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KyleBrotzman
Gæst
|
|
Jeg spørg bare for nogen andre.
Sjovt du altid spørger for andre end dig selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Sjovt du altid spørger for andre end dig selv.
Der fordi alle dem jeg kender de er banned herinde fra. Nekker han optræder jo ikke på alle sites!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Kan man melde en eller flere personer for chikane, hvis de fx. ringer på ens hoveddør og dørtelefon midt om natten, gentagne gange, for derefter at stikke af? Og ja, jeg ved hvem personerne er.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Er det rigtigt at man kan risikere at blive drugtested til køreprøven i dag? Hørte om en der blev taget til køreprøven for hash en 2 uger efter hun havde røget nemlig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tottenhamfrem
|
|
Hvis nu du bliver taget for at fx sidde 2 på en cykel, og politiet siger du får en bøde. Er det så ikke noget med at man skal have en form for kvitering af politiet? eller kan man jo nægte at kende til den pågældende bøde?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
"du", "man" .. det hedder "jeg"
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
Corvette
|
|
Er det rigtigt at jeg kan risikere at blive drugtested til køreprøven ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Tak 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
|
|
KyleBrotzman
Gæst
|
|
Hvis nu du bliver taget for at fx sidde 2 på en cykel, og politiet siger du får en bøde. Er det så ikke noget med at man skal have en form for kvitering af politiet? eller kan man jo nægte at kende til den pågældende bøde?
du skulle gerne få tilsendt et bødeforlæg af politiet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|