home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189729 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #210: 21 Jan 2015, 09:24 »

Hej Freaks.
Jeg har fået ny computer og forsikringen har taget den anden, så mistede mine saves. Jeg står og mangler et hold som kan spilles mange sæsoner og kan udvikle sig. Da jeg skall forbedre mit skriftlige sporg skal det også være en klub jeg kan blogge om. Overvejer brændby, da det hjerteklubben, men de 3 saves jeg spillede på den anden computer med dem lykkes det mig ikke rigtig, at få det til at kører. Jeg vil gerne skulle bygge det op og kunne fordybe mig i det, har i nogen gode klubber?

Hvilke krav har du til klubben? Det kan hjælpe os til at komme med forslag, fremfor bare at smide navne rundt.
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #211: 21 Jan 2015, 09:28 »

Holdet skal have potientale for at vinde ch inden for 5 sæsoner. Kunne være fedt, at man havde konomi til at scoute rundt om i verden og ikke kune nationalt, gode muligheder for at tjene penge på ungdomsafdeling og en bestyrelse der giver en tid. Hjælp det lidt?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #212: 21 Jan 2015, 12:09 »

Holdet skal have potientale for at vinde ch inden for 5 sæsoner. Kunne være fedt, at man havde konomi til at scoute rundt om i verden og ikke kune nationalt, gode muligheder for at tjene penge på ungdomsafdeling og en bestyrelse der giver en tid. Hjælp det lidt?
Nottingham Forest vil jeg mener passer ret godt, jeg føler at jeg nu til 5 sæson har gode mulighed for at være med helt i toppen.
Jeg har på 4 sæsoner, formået at rykke op og vinde PRL 2 gange, jeg er dog ikke kommet længere end 2. KO runde i CHL.
Der er gode ungdomsfaciliteter, en fornuftig bestyrrelse, med en sund økonomi, og der er basis for at få store budgetter hvis du kan holde styr på økonomien.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #213: 21 Jan 2015, 14:20 »

Holdet skal have potientale for at vinde ch inden for 5 sæsoner. Kunne være fedt, at man havde konomi til at scoute rundt om i verden og ikke kune nationalt, gode muligheder for at tjene penge på ungdomsafdeling og en bestyrelse der giver en tid. Hjælp det lidt?

Jeg tænker udimilbart Ajax, når jeg hører din beskrivelse.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #214: 22 Jan 2015, 04:49 »

Holdet skal have potientale for at vinde ch inden for 5 sæsoner. Kunne være fedt, at man havde konomi til at scoute rundt om i verden og ikke kune nationalt, gode muligheder for at tjene penge på ungdomsafdeling og en bestyrelse der giver en tid. Hjælp det lidt?

Olympique Lyon kunne også være en mulighed?
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #215: 23 Jan 2015, 17:40 »

Hej folkens. Overvejer lidt om jeg skal have fat i et spil ved siden af mit Monaco save. Jeg har i tankerne om at det skal være med en "lille" klub som skal fokusere på talentudvikling, derfor har jeg klubber i Danmark i tankerne, samt ADO Den Haag, er der andre der eller kunne være interessante at kigge på? Gider ikke spille i england Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #216: 23 Jan 2015, 18:51 »

Hej folkens. Overvejer lidt om jeg skal have fat i et spil ved siden af mit Monaco save. Jeg har i tankerne om at det skal være med en "lille" klub som skal fokusere på talentudvikling, derfor har jeg klubber i Danmark i tankerne, samt ADO Den Haag, er der andre der eller kunne være interessante at kigge på? Gider ikke spille i england Wink
Lyngby
Lens
Stabæk

De klubber har ihvert bedste youth facilities og excellent youth development.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #217: 23 Jan 2015, 21:55 »

Lyngby
Lens
Stabæk

De klubber har ihvert bedste youth facilities og excellent youth development.
Jeg stjæler lige tippet med Stabæk Thumbs Up
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #218: 24 Jan 2015, 06:21 »

Lyngby
Lens
Stabæk

De klubber har ihvert bedste youth facilities og excellent youth development.

Lyngby og Lens har været i mine tanker hele tiden. Jeg har bare et save i Frankrig, så kunne godt tænke mig noget andet. Derfor nævnte jeg ADO Den Haag, eller måske FC Utrecht da de er "små" i forhold til de andre i deres liga Smiley

Har du andre bud?
« Seneste Redigering: 24 Jan 2015, 08:10 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #219: 24 Jan 2015, 21:39 »

Jeg søger en ny udfordring.
Kravene er følgende:
Lande: England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrig
Økonomi: Ikke alt for stor gæld, og gerne en smule penge, så man kan præge holdet lidt (mindst 10 - 20 mio)
Række: Må helst ikke være i landets bedste række (bundhold i bedste rækker går dog an).

Bonus: Må meget gerne have gode ungdoms + trænings faciliteter, og dertil gode talenter.
Fyr løs, og gerne ikke blot navne, men lige en smule info/begrundelse.
« Seneste Redigering: 24 Jan 2015, 23:06 af jakob95kp » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #220: 24 Jan 2015, 22:01 »

Jeg søger en ny udfordring.
Kravene er følgende:
Lande: England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrig
Økonomi: Ikke alt for stor gæld, og gerne en smule penge, så man kan præge holdet lidt (mindst 20mio)
Række: Må ikke være i landets bedste række.

Bonus: Må meget gerne have gode ungdoms + trænings faciliteter, og dertil gode talenter.
Fyr løs, og gerne ikke blot navne, men lige en smule info/begrundelse.

Catania.

Klubben har nogen fremragende faciliteter, en rimelig stort stadion og en fornuftig økonomi. Samtidig har de mange spiller i truppen der har et stort salgspotientale så der hurtigt kan komme flere penge i kassen.

Foruden er klubben netop nedrykket fra Serie A og det forventes at man vender tilbage i første forsøg.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #221: 24 Jan 2015, 23:25 »

Jeg søger en ny udfordring.
Kravene er følgende:
Lande: England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrig
Økonomi: Ikke alt for stor gæld, og gerne en smule penge, så man kan præge holdet lidt (mindst 10 - 20 mio)
Række: Må helst ikke være i landets bedste række (bundhold i bedste rækker går dog an).

Bonus: Må meget gerne have gode ungdoms + trænings faciliteter, og dertil gode talenter.
Fyr løs, og gerne ikke blot navne, men lige en smule info/begrundelse.

Brighton fra Championship. Du får små 30 mil at handle for fra start og de har netop taget deres nye træningsfaciliteter i brug så der burde være mulighed for at få det bedste ud af solly march, JFC og Lewis Dunk og selvfølgelig alle de fremtidige stjerner som kommer frem fra ungdomsrækkerne. De har et gavelån på 1,2 milliarder men dette skal ikke betales tilbage så teknisk set har de ingen gæld selvom spillet nok skriver det i forbindelse med klubinfomationsskær men, hvor det også vil fremgå at du er forventet at slutte midt i rækken, dog kan man sagtens med de rette transfers og lejeaftaler, spille med i toppen om oprykning til PL hvor de store penge gemmer sig.
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #222: 25 Jan 2015, 11:37 »

hvad er folks erfaringer med Tottenham?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #223: 25 Jan 2015, 15:07 »

Troede ikke du gad spille i England? Wink
Logged

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #224: 25 Jan 2015, 15:13 »

hvad er folks erfaringer med Tottenham?

https://www.youtube.com/v/GJf3X31ICfE




.... Jeg finder selv ud  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010