home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 449 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189391 gange)
southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #240: 12 Feb 2015, 14:52 »

Jeg har vinterferie og tænker, jeg vil give FM15 en chance.

Jeg leder efter et hold, der helst skal spille i England eller Spanien. De må gerne ligge uden for den bedste række, og det engelske hold må gerne have en ng kerne af spillere, der har noget pace, så jeg kan bygge en aggressiv, direkte 4-4-2 op.

Det spanske hold må gerne have gode pasningsspillere.

Må indrømme jeg ikke har tjekket om holdende har spillere med god pace, men jeg tror nok jeg husker at du godt kan lide hold med gode ungdoms faciliteter og god ungdoms rekruttering.

Middlesbrough
Junior Coaching: Good
Youth Facilities: Excellent
Youth Recruitment: Established

Fulham
Junior Coaching: Good
Youth Facilities: Great
Youth Recruitment: Above Average

Watford
Junior Coaching: Good
Youth Facilities: Superb
Youth Recruitment: Established

Southampton
Junior Coaching: Excellent
Youth Facilities: Top
Youth Recruitment: Well established
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #241: 12 Feb 2015, 14:53 »

Adzke jeg ville tage et kig på MK Dons. De havde i hvert fald 4 unge spillere, som nemt kunne klare sig i Prl da jeg rykkede op i min 2. sæson.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #242: 12 Feb 2015, 15:45 »

Jeg kigger på Middlesbrough og Dons, er der nogen, der har erfaringer med Colchester?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #243: 12 Feb 2015, 15:49 »

Jeg kigger på Middlesbrough og Dons, er der nogen, der har erfaringer med Colchester?

Colchester er et af mine favorit hold i England - de har faciliteterne til det store, men spiller materialet samt pengene gør det til en udfordring - et godt hold til at bygge på unge spillere og salg af nøglespillere
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #244: 12 Feb 2015, 15:52 »

Colchester er et af mine favorit hold i England - de har faciliteterne til det store, men spiller materialet samt pengene gør det til en udfordring - et godt hold til at bygge på unge spillere og salg af nøglespillere

Fedt at høre! Jeg har kig på dem, fordi de har Macauley Bonne og Tosun Olufemi, der virker til at passe perfekt ind i det, jeg gerne vil.

Har du spillet med dem i FM15?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #245: 12 Feb 2015, 16:00 »

Fedt at høre! Jeg har kig på dem, fordi de har Macauley Bonne og Tosun Olufemi, der virker til at passe perfekt ind i det, jeg gerne vil.

Har du spillet med dem i FM15?

Ja, spillede 7 eller 8 sæsoner med dem Smiley - nåede en 4. plads i PL
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #246: 12 Feb 2015, 16:14 »

Jeg har vinterferie og tænker, jeg vil give FM15 en chance.

Jeg leder efter et hold, der helst skal spille i England eller Spanien. De må gerne ligge uden for den bedste række, og det engelske hold må gerne have en ng kerne af spillere, der har noget pace, så jeg kan bygge en aggressiv, direkte 4-4-2 op.

Det spanske hold må gerne have gode pasningsspillere.
Hvis du også vil kigge lidt på spanske mandskaber, så kan du måske se nærmere på min spanske favoritklubs ærkerivaler - Sporting Gijon. De ligger nede i 2. Divisionen nu, hvor jeg tror de er blandt de bedre hold. Jeg mener de har nogle ganske gode ungdomsfaciliteter.
Hvor stærke pasningsspillere de har fra start må jeg være dig svar skyldig, men da det er Spanien, så mon ikke de ligger inde med en god sjat af den slags.
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #247: 12 Feb 2015, 16:24 »

Hvis du også vil kigge lidt på spanske mandskaber, så kan du måske se nærmere på min spanske favoritklubs ærkerivaler - Sporting Gijon. De ligger nede i 2. Divisionen nu, hvor jeg tror de er blandt de bedre hold. Jeg mener de har nogle ganske gode ungdomsfaciliteter.
Hvor stærke pasningsspillere de har fra start må jeg være dig svar skyldig, men da det er Spanien, så mon ikke de ligger inde med en god sjat af den slags.

Men måske er de for gode? Jeg kunne godt tænke mig et hold, hvor jeg kan soppe lidt rundt i de lavere rækker i et par år.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #248: 12 Feb 2015, 16:49 »

Men måske er de for gode? Jeg kunne godt tænke mig et hold, hvor jeg kan soppe lidt rundt i de lavere rækker i et par år.
Ja, det kunne nok sagtens være at de er det. Jeg kan se at de IRL ligger 3'er i 2. Divisionen, og uden at vide det, så tror jeg også de er seedet til top 6 minimum i FM.
Ellers skal du kigge på de 80 hold i 3. Divisionen og se om der er et hold med gode ungdomsfaciliteter. Som udgangspunkt plejer der altid at være en håndfuld af disse, dog har de som det meste altid det tilfældes, at de ligger inde med en større gæld - men det vil måske kun hjælpe til med at du får en solid udfordring?
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #249: 12 Feb 2015, 17:01 »

Jeg hader allerede det der med, at man kan sætte sine attributes.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #250: 12 Feb 2015, 18:19 »

Queen's Park fra den skotske League Two? Tunge
Ingen penge, amatør status, masser af unge spillere... og spiller deres hjemmekampe på national stadionnet Hampden Park med plads til over 55,000 Wink
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #251: 12 Feb 2015, 18:33 »

Jeg kunne også gøre et forsøg med Falkirk, dem har jeg før haft et rigtig sjovt save med.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #252: 12 Feb 2015, 20:24 »

Queen's Park fra den skotske League Two? Tunge
Ingen penge, amatør status, masser af unge spillere... og spiller deres hjemmekampe på national stadionnet Hampden Park med plads til over 55,000 Wink
Det er bare så godt som en umulig opgave. Man bliver jo aldrig prof. Selv når man rykker op i den øverste række, kan man stadig kun få spillere med kvalitet til den skotske League Two. Smiley
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #253: 12 Feb 2015, 20:50 »

Søger inspiration til et nyt spil... har nu fået 14 dage uden manager, grunde manglende interesse og motivation til et nyt spil.
Forrige spil var med Nottm Forest, hvor jeg efter 5 sæsonner havde 3 PRL trofæer og ét enkelt CHL trofæ, og det er jeg nu kørt død i.
Alt kan nærmest bruges, lige fra at arbejde med editor til tophold. Det eneste krav er en lille kort, men rigtig god salgstale.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #254: 12 Feb 2015, 21:34 »

Søger inspiration til et nyt spil... har nu fået 14 dage uden manager, grunde manglende interesse og motivation til et nyt spil.
Forrige spil var med Nottm Forest, hvor jeg efter 5 sæsonner havde 3 PRL trofæer og ét enkelt CHL trofæ, og det er jeg nu kørt død i.
Alt kan nærmest bruges, lige fra at arbejde med editor til tophold. Det eneste krav er en lille kort, men rigtig god salgstale.

Prøv et af de 2 nye expansion teams i MLS, Orlando City med Kaka eller New York City FC med Lampard og David Villa.
De kommer først i MLS i 2015, så hvis du vælger MLS som starttidspunkt starter du i 2014, og så har du 1 år til at signe spillere, da holdene ellers er tomme.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010