home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 987 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 201783 gange)
darkalf
Manager

Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #180: 11 Jan 2015, 20:57 »

Everton måske

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #181: 11 Jan 2015, 22:51 »

Hertha Berlin kunne være en mulighed.

+1, man kan utroligt hurtigt få banket noget rigtigt spændende på benene Opstemt

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #182: 11 Jan 2015, 23:52 »

Maestro som du selv nævner er spanien også en fin mulighed, i Tyskland er der kun ét super stor hold, hvor der i spanien derimod er 2.
Og til dels er der vel også det er i Frankrig (PSG og ASM), men der er vist en noget større økonomi i Spansk ift. Fransk fodbold, det hele kommer jo an på dine mål, hvor langt et spil du vil have, og hvor svært du skal have ved at nå målet Peace

Tyskland er nemmere end spansk, spansk er nemmere end fransk, og fransk og italiensk er nok noget nær hinanden.
Det er vel de 4 største ligaere i europa efter england?

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Maestrodk
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 12 Jan 2015, 20:27 »

Maestro som du selv nævner er spanien også en fin mulighed, i Tyskland er der kun ét super stor hold, hvor der i spanien derimod er 2.
Og til dels er der vel også det er i Frankrig (PSG og ASM), men der er vist en noget større økonomi i Spansk ift. Fransk fodbold, det hele kommer jo an på dine mål, hvor langt et spil du vil have, og hvor svært du skal have ved at nå målet Peace

Tyskland er nemmere end spansk, spansk er nemmere end fransk, og fransk og italiensk er nok noget nær hinanden.
Det er vel de 4 største ligaere i europa efter england?

Tak for alle input. Jeg valgte at starte med Villarreal i Spanien.

Jeg tror, at jeg faldt for idéen om at bygge et hold op fra en lille by i Spanien - kun ca. 38.000 mennesker.

Samtidig med en ejer, der insisterer på (i hvert fald i virkeligheden), at der skal spilles offensiv, boldbesiddende fodbold i klubben.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #184: 15 Jan 2015, 12:32 »

Hej jeg søger et hold uden for alle de store ligaer, men hvilket skal det være? Gerne et hold der har nogen talenter man kan arbejde med.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #185: 15 Jan 2015, 12:50 »

Hej jeg søger et hold uden for alle de store ligaer, men hvilket skal det være? Gerne et hold der har nogen talenter man kan arbejde med.

Hvad med at drage til Serbien og prøve med Røde Stjerne Beograd ?

De har en rimelig ungt hold. Det er relativt let i den hjemmelige liga men stor udfordring at føre holdet frem i Europa.

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #186: 15 Jan 2015, 12:58 »

Hvad med at drage til Serbien og prøve med Røde Stjerne Beograd ?

De har en rimelig ungt hold. Det er relativt let i den hjemmelige liga men stor udfordring at føre holdet frem i Europa.
Det kunne sagtens være et forsøg. Prøver lige at tage et kig på dem, tager også gerne imod flere forslag.

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Herlev
Challenge Mester 2016

« Svar #187: 15 Jan 2015, 13:20 »

MK Dons fra League One i England.

De har virkelig mange talenter, her i blandt et wonderkid og så har klubben en fed historie Smiley

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #188: 15 Jan 2015, 13:57 »

De har virkelig mange talenter, her i blandt et wonderkid og så har klubben en fed historie Smiley
Ja men gider ikke spille i england.

[quote=Mongolia FC]

Taget fra vman

Bubbles
Førsteholdsspiller

« Svar #189: 15 Jan 2015, 13:59 »

Det kunne sagtens være et forsøg. Prøver lige at tage et kig på dem, tager også gerne imod flere forslag.

Der er også den tidligere stor klub AEK Athen, som spiller i næstbedste række i Grækenland.

De har et par talenter og et stort stadion.

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nelzpn
Reserveholdsspiller

« Svar #190: 15 Jan 2015, 19:10 »

Jeg har en barca lige nu men jeg vil gerne lave en  ny hvor der er tildeles "meget" udfordring i, jeg tænker økonomisk, så jeg er nødtil at leje spiller og købe billige spiller, eller fri transfer. Det skal også være en klub i en lav liga, så jeg skal kæmpe mig op igennem rækkerne Smiley

Tænker i England, Danmark, Italien, Tyskland, eller Spanien Smiley

Nogen med nogle gode forslag eller nogen som har nogle erfaringer med klubber?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 15 Jan 2015, 19:35 »

Jeg har en barca lige nu men jeg vil gerne lave en  ny hvor der er tildeles "meget" udfordring i, jeg tænker økonomisk, så jeg er nødtil at leje spiller og købe billige spiller, eller fri transfer. Det skal også være en klub i en lav liga, så jeg skal kæmpe mig op igennem rækkerne Smiley

Hmm 2 engelske hold fra league 1 kan jeg anbefale:

Crewe:
Du har under en million til handle for så det handler om leje spillere og Signe gratis spillere.

Medierne forventer at man ender nummer 24!! Så det en god udfordring, men man har et par talenter så man kan komme langt på et par sæsoner.

Er lige ved at starte med dem også Smiley

2)

Sheffield United:

De har lidt flere penge og det vil være lettere at få dem fremad men stadig svært Smiley

Den "lette" Sheffield United
Den svære crewe

Make you choice

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #192: 15 Jan 2015, 19:36 »

MK Dons med talentet Dele Alli, også fra League 1.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst

« Svar #193: 16 Jan 2015, 00:00 »

En fed historie, der går hele 10 år tilbage  Grin

Svartovich
Gæst

« Svar #194: 16 Jan 2015, 00:04 »

En fed historie, der går hele 10 år tilbage  Grin
Tænkte det samme. Og det er da på ingen måde en fed historie, de har da en virkelig dårlig historie. Tunge

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010