home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 662 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 45104 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #45: 07 Aug 2008, 20:20 »

Det er godt sat op, men der er mange fejl. Valdez staves med "C" i "Victor".


" Han havde det svært i sin første sÆson" du har skrevet søson.

"Her har han gjort det gpodt" Her MÅ du bare kunne se fejlen

"balndt verdens bedste keepere ser noget ikke forkert ud her?
Han hedder Valdés med S - Det er jeg ret sikker på! Wink

Resten er nok bare slåfejl, så dem må du godt lige kigge på fc-hansen. Derudover er Diego Lopéz faktisk mest kendt for at være frenragende i luften, hvilket dog også er naturligt med den højde. Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #46: 07 Aug 2008, 20:20 »

Det er godt sat op, men der er mange fejl. Valdez staves med "C" i "Victor".


" Han havde det svært i sin første sÆson" du har skrevet søson.

"Her har han gjort det gpodt" Her MÅ du bare kunne se fejlen

"balndt verdens bedste keepere ser noget ikke forkert ud her?
er rettet Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #47: 07 Aug 2008, 20:27 »

Jeg mener at Valdes burde være højre oppe, da han stod en rigtigt godt i sidste sæson, hvor at jeg ikke kan komme i tanke om nogle drops, så var barca også et af de hold der lukkede færest mål ind, som jeg mener de i høj grad kan takke Valdes for, da forsvaret til tider så noget usikkert ud.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #48: 07 Aug 2008, 20:27 »

Han hedder Valdés med S - Det er jeg ret sikker på! Wink

Resten er nok bare slåfejl, så dem må du godt lige kigge på fc-hansen. Derudover er Diego Lopéz faktisk mest kendt for at være frenragende i luften, hvilket dog også er naturligt med den højde. Wink
Har jeg ikke skrevet han er stærk i luften? Hmm det må jeg have glemt så, og ja det er hans største styrke Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #49: 07 Aug 2008, 20:29 »

Jeg mener at Valdes burde være højre oppe, da han stod en rigtigt godt i sidste sæson, hvor at jeg ikke kan komme i tanke om nogle drops, så var barca også et af de hold der lukkede færest mål ind, som jeg mener de i høj grad kan takke Valdes for, da forsvaret til tider så noget usikkert ud.
Målmanden er ikke bedre end forsvaret plajer man ikke at sige det? Smiley Ej jeg har smidt Valdes nederst, da jeg mener han er meget svingende og usikker, og ja stod en god sæson, men jeg mener de andre er bedre Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #50: 07 Aug 2008, 20:32 »

Målmanden er ikke bedre end forsvaret plajer man ikke at sige det? Smiley Ej jeg har smidt Valdes nederst, da jeg mener han er meget svingende og usikker, og ja stod en god sæson, men jeg mener de andre er bedre Smiley

han var da ikke svingende sidste sæson, jeg tror at mange undervudere Valdes fordi at han nogen gange laver de fejl, men det er efterhånden ret sjældent han laver dem.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #51: 07 Aug 2008, 20:33 »

han var da ikke svingende sidste sæson, jeg tror at mange undervudere Valdes fordi at han nogen gange laver de fejl, men det er efterhånden ret sjældent han laver dem.
hmmm.... jeg syntes han er svingende, og stabilitet er meget vigtigt for en keeper, så derfor er han havnet der Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Andreas93
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #52: 07 Aug 2008, 20:42 »

hmmm.... jeg syntes han er svingende, og stabilitet er meget vigtigt for en keeper, så derfor er han havnet der Smiley

Jeg synes at han har smidt meget af det "svingende" fra sit spil, men alle har ret til deres egen menning og på dette punkt har vi to en forskelig, det er jo også det tråden gerne skulle, at skabe debat.
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #53: 07 Aug 2008, 20:44 »

Savner sku Atleti på den liste Græder
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #54: 07 Aug 2008, 20:46 »

Jeg synes at han har smidt meget af det "svingende" fra sit spil, men alle har ret til deres egen menning og på dette punkt har vi to en forskelig, det er jo også det tråden gerne skulle, at skabe debat.
Nemlig det kun dejligtmed debat Smiley
Savner sku Atleti på den liste Græder
Hehe det stod mellem Atletico, Valencia og Villarreal. Der var to pladser, hvorfra jeg valgte de to andre. Valencia, fordi det pr. tradiotion er et tophold, og et stort hold. Villarreal, grundet sidste sæsons præstation
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Ali
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #55: 07 Aug 2008, 22:17 »

Selv den mest blinde Barca-fan bør kunne se, at Valdes er en dårligere keeper end Hildebrand, Casillas og Lopez. Jeg håber sidstnævnte en dag joiner Barca tbh.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #56: 07 Aug 2008, 22:35 »




Hos Real Madrid har man, i mine øjne, La ligas stærkeste defensive akse, i form af Pepe og Cannavaro. De to stoppere har store kvaliteter, da ingen af dem er dårlige med bold, og samtidig meget stærke i duelspillet. Cannavaro er meget stærk i luften, på trods af hans 1,76, da han er udstyret med en sublim springkræft, hvor Pepe med sine 1,87 er højt oppe i forvejen. Pepe var med til Em for Portugal, og gjorde det rigtig godt, med sine spillemæssige kvaliteter, hans gode fysik, og stærke hovedspil, satte han mange af Europas topangribere til vægs. Cannavaro skulle have spillet for Italien, men en skade under træningen holdt ham ude. Men disse to er de stærkeste centerforsvare, og dermed 4 point til dem.

For at finde nummer to på listen, skal vi til ærkerivalen Barcelona. Der udgør Puyol og Pique en meget stærk akse. Sidste sæson var Milito fast mand ved siden af Puyol, men mange skader og ankomsten af Pique har sendt ham på bænken. Disse to stoppere er begge rigtig gode med fødderne, samtidig med at de er godt med fysisk, en rigtig stærk duo for at sige det ligeud. Dog mangler de lidt for at nå op på Pepe Cannavaros standarder, så de får 3 point.

På tredjepladsen finder vi Valencias duo med Albiol og Marchena. Begge var med i Spaniens EM trup, og de er et meget stærkt par, som kan lidt af hvert. Marchena er en meget rutineret stopper, som har været meget loyal overfor Valencia, mens Albiol er den unge spiller, som har speeden i fødderne til en evt. løbeduel med Henry fra Barcelona. Dog mener jeg stadig at de to andre duoer er bedre, så 2 point til Valencia.

Sidstepladsen indtages denne gang af Villarreal. Deres centerforsvar består af Argentinske Gonzalo Rodriguez, og Godin. To stoppere, som begge to er dygtige, men der er set bedre. Godin er en hurtig forsvarspiller, som i vendingerne er stærk, hvor han dog mangler lidt i fysik og hovedspil. Gonzalo er også en lille forsvarspiller, som er god med bolden, og kan føre den frem i banen, men igen kan han godt komme til kort, når boldene ligger til hans hoved. De indtager sidstepladsen, og får dermed 1 point. 



 
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Niko
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #57: 07 Aug 2008, 22:44 »

Med alt respekt for ham som har lavet det nederst billede i dine update, så kan jeg virkelig ikke fordrage det. De streger giver mig en lyst til at knalde mig hoved ind i væggen, og hvorfor skal Real Madrid lige være i baggrunden? Men fuck det, det betyder jo intet.

Jeg er lige glad med om du har fejl i din tekst, for det vigtigste er at du får dine tanker sendt ud, og det synes jeg du gør. Selvom du har en del fejl, så synes jeg dit sprog har overrasket mig meget, men det er jo heller ikke det vi skal snakke om.

Jeg er meget enig i at Real Madrid har det allerbedste forsvar, og på målmandsposten ville det være en skandale, hvis de ikke vandt. Men det gjorde de, og indtil videre kan jeg ikke erklære mig uenig i noget. Måske mangler du en Atletico Madrid og Sevilla i denne gennemgang, mest Atletico. De har rigtig gode muligheder synes jeg, og især nu hvor deres forsvar er blevet skræmmende. Det kan desværre ikke blive ændret nu, men det lever jeg med.

Glæder mig til at se om jeg er enig i de kommende ting du laver.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #58: 07 Aug 2008, 22:53 »

God gennemgang jeg er stort set enig, men jeg tror selv at Cáceres til at spille frem for Pique.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #59: 07 Aug 2008, 22:56 »

Med alt respekt for ham som har lavet det nederst billede i dine update, så kan jeg virkelig ikke fordrage det. De streger giver mig en lyst til at knalde mig hoved ind i væggen, og hvorfor skal Real Madrid lige være i baggrunden? Men fuck det, det betyder jo intet.

Jeg er lige glad med om du har fejl i din tekst, for det vigtigste er at du får dine tanker sendt ud, og det synes jeg du gør. Selvom du har en del fejl, så synes jeg dit sprog har overrasket mig meget, men det er jo heller ikke det vi skal snakke om.

Jeg er meget enig i at Real Madrid har det allerbedste forsvar, og på målmandsposten ville det være en skandale, hvis de ikke vandt. Men det gjorde de, og indtil videre kan jeg ikke erklære mig uenig i noget. Måske mangler du en Atletico Madrid og Sevilla i denne gennemgang, mest Atletico. De har rigtig gode muligheder synes jeg, og især nu hvor deres forsvar er blevet skræmmende. Det kan desværre ikke blive ændret nu, men det lever jeg med.

Glæder mig til at se om jeg er enig i de kommende ting du laver.
Tak skal du have Cesc Smiley

Vil også lige smide en kommentar i din Smiley Mht. atletico, så har jeg kommenteret hvorfor jeg valgte de to andre Smiley

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010