home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  30' FCK uden Ståle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint
Forfatter Emne: 30' FCK uden Ståle  (Læst 35422 gange)
guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #120: 16 Jul 2009, 22:21 »

god blog og dejligt at du tænker meget på fremtiden med de mange unge talenter du henter til din nye update ser det godt med teksten og layoutet men tabte du til nordvest go vestsjælland:?
Logged

PSN: Guldfck

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #121: 16 Jul 2009, 22:37 »

Meget spændene indkøb, Janus Sørensen ser meget spændene, skal dog blive bedre til at beherske feltet (en krav jeg stille til mine målmænd) men han er jo meget ung, så det kan nemt nå at blive bedre. Derudover synes jeg også at Dalibor Veselinovic ser ekstrem spændende, og glæder mig til at følge, hvordan han vil klare sig under dig. 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #122: 16 Jul 2009, 22:40 »

god blog og dejligt at du tænker meget på fremtiden med de mange unge talenter du henter til din nye update ser det godt med teksten og layoutet men tabte du til nordvest go vestsjælland:?

Nej, dem besejrede jeg. Tak for opmærksomheden, og det er hermed rettet i updaten. Smiley

Meget spændene indkøb, Janus Sørensen ser meget spændene, skal dog blive bedre til at beherske feltet (en krav jeg stille til mine målmænd) men han er jo meget ung, så det kan nemt nå at blive bedre. Derudover synes jeg også at Dalibor Veselinovic ser ekstrem spændende, og glæder mig til at følge, hvordan han vil klare sig under dig. 

Ja, han har selvfølgelig det minus, at han ikke er så god til det, men jeg håber på, at han kan udvikle sig rigtig meget i løbet af få år, men han har jo rigtig mange år foran sig, så det lover godt.

Jeg glæder mig også mig meget til at se Veselinovic. Nu har jeg både ham, N'Doye og Lewandowski, der kan tage kampen op med modstandernes forsvarsspillere. Thumbs Up
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #123: 17 Jul 2009, 00:40 »

Jeg kan rigtig godt lide din måde at skrive på. Thumbs up !

Kan du ikke smide et SS op af holdet og transfers gennem tiden ? Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #124: 17 Jul 2009, 00:45 »

Jeg kan rigtig godt lide din måde at skrive på. Thumbs up !

Kan du ikke smide et SS op af holdet og transfers gennem tiden ? Smiley

Jeg takker.

Der skulle meget gerne være et SS af truppen i den seneste update nederst. Du kan få SS af mine transfers gennem tiden i morgen, når jeg har spillet åbent igen. Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 20' FCK uden Ståle
« Svar #125: 17 Jul 2009, 18:45 »



Slutningen af februar 2010
- så starter sæsonen igen


UEFA Cup
FC København - Atlético Madrid 1-2
0-1 Florent Sinama-Pongolle (8)
0-2 Diego Forlán (35)
1-2 Pablo, selvmål (88)

UEFA Cup
Atlético Madrid - FC København 2-2
0-1 Robert Lewandowski (12)
1-1 Antonio López (22)
2-1 Marcos Senna (57)
2-2 Robert Lewandowski (60)

SAS Ligaen
FC København  - OB 0-0

Evaluering af februar

- SAS Ligaen
Meget SAS Liga-bold var der ikke på programmet i denne måned, hvor vi kun skulle lægge græs til kampen mod OB. Denne kamp er der sådan set ikke meget at sige til, da det blev til et skuffende 0-0-resultat i en kamp, vi burde have vundet.

- UEFA Cuppen
I UEFA Cuppen var der til gengæld to kamp i denne måned, da det skulle afgøres, om vi skulle videre fra første runde, hvor vi skulle starte hjemme mod spanske Atlético Madrid. En kamp, som jeg ikke forventede det store af, og de var da også favoritter til at gå videre fra dette dansk-spanske opgør.

Den første kamp i PARKEN blev tabt med 2-1, hvor vi slet ikke fandt tilbage til vores gamle spil efter den lange vinterpause. Returkampen var til gengæld meget anderledes, og vi fik sat vores aftryk på kampen i Spanien, der endte med 2-2, og dermed måtte vi pakke vores tasker og sige farvel til europæisk fodbold i denne omgang efter nederlaget på 4-3 samlet. Et rimelig godkendt resultat, og jeg havde forventet, at vi havde tabt større samlet over de to kampe.



- Nyt om mig
I denne måned fik jeg også et meget overraskende jobtilbud fra Nigeria, der havde fyret deres træner af en eller anden grund. Jeg takkede selvfølgelig ja uden betænkningstid, og jeg ser meget frem til udfordringen som landstræner. Den første opgave for mig bliver til VM, hvor vi er kommet i pulje med Schweiz, Iran og Holland.






Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 21' FCK uden Ståle
« Svar #126: 17 Jul 2009, 18:50 »

God update. Held og lykke med Nigeria Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 21' FCK uden Ståle
« Svar #127: 17 Jul 2009, 22:17 »



Marts 2009
- vi nærmer os


SAS Ligaen
Viborg - FC København 0-2
0-1 Børre Steenslid (67)
0-2 Robert Lewandowski (79)

SAS Ligaen
FC København - Vejle 3-0
1-0 Martin Vingaard (10)
2-0 Morten Nordstrand (87)
3-0 Morten Nordstrand (90+4)

SAS Ligaen
Lyngby - FC København 1-4
0-1 Morten Nordstrand (14)
1-1 Lasse Qvist (26)
1-2 Robert Lewandowski (37)
1-3 Dame N‘Doye (68)
1-4 Dalibor Veselinovic (80)

SAS Ligaen
Esbjerg fB - FC København 0-2
0-1 Marek Sapara (82)
0-2 Robert Lewandowski (85)

SAS Ligaen
FC København - FC Midtjylland 1-1
0-1 Zheng Zhi (56)
1-1 Morten Nordstrand (72)

SAS Ligaen
Brøndby IF - FC København 0-0

Evaluering af marts

- SAS Ligaen
Marts måned bød på seks SAS Liga-kampe, hvor en af dem skilte sig mere ud end de andre; hjemmekampen mod FC Midtjylland, der har ligget i spidsen af ligaen i en lang periode efterhånden.

Måneden har været rigtig god for os, da vi hentede fire sejre i de første fire kampe, hvor Morten Nordstrand fik slået sit navn fast, og han er kommet mere og mere ind på holdet siden, hvor Martin Bernburg er den angriber, der er længst fra holdet efter N'Doye, Lewandowski, Nordstrand og nyindkøbet Veselinovic, der stadig mangler at bevise, hvorfor vi gav over 30 millioner kroner for ham i Lens.

Tilbage til FC Midtjylland-kampen, hvor en sejr til os ville sende os op på ligaens førsteplads, men kampen var ikke en særlig velspillet en, og vi fik aldrig vores spil til at køre optimalt, og det var også fortjent, at midtjyderne kom foran efter et flot opspil. Vi fik dog heldigvis kæmpet os tilbage, og den genopstandne Nordstrand fik udlignet til stor forløsning for ikke blot mig, men også de mangevis af tilskuere.

Det sidste opgør var "The New Firm" på Brøndby Stadion. Brøndby er langt fra tidligere tiders store styrke, og de er langt fra medaljerne i denne sæson, men i disse derbyopgør lægger man sig ikke ned, og det viste Brøndby, der med en enorm fightervilje holdt os fra at score, og det er en stor skuffelse for os. Vi havde virkelig chancerne til at vinde den kamp, og vi var også tæt på at levere målet på flere hjørnespark, der blev sparket knivskarpt af Oscar Wendt hver gang i den kamp.

Udover SAS Liga-kampene så har der ikke været megen aktivitet i klubben, hvilket er meget normalt på dette tidspunkt lige efter transfervinduet.




SAS Ligaen
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #128: 17 Jul 2009, 22:31 »

Surt med Midtjylland kampen Smiley og ærgerligt med slaget om Sjælland
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #129: 17 Jul 2009, 22:38 »

Det var så den sidste update fra mig af i denne omgang. Jeg tager på ferie i morgen, og jeg kommer først hjem næste lørdag. Så i må sgu vente til der med at få den næste update. Smiley
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #130: 17 Jul 2009, 22:41 »

Det var så den sidste update fra mig af i denne omgang. Jeg tager på ferie i morgen, og jeg kommer først hjem næste lørdag. Så i må sgu vente til der med at få den næste update. Smiley

Okay god ferie Djævel
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #131: 17 Jul 2009, 22:48 »

Sådan god start på foråret, der går ikke lang tid før du ligger nummer 1  Thumbs Up men indtil da må du have en god ferie.

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #132: 26 Jul 2009, 11:47 »

I går morges vendte jeg så tilbage fra ferie, og jeg vil selvfølgelig holde min blog kørende. Derfor skal i regne med updates i dag, så vi kan få gang i den igen. Smiley
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #133: 26 Jul 2009, 11:49 »

dejligt at høre! Smiley
Logged

Skanse
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 22' FCK uden Ståle
« Svar #134: 26 Jul 2009, 12:39 »

Fine updates, men ikke just imponerende med dine resultater.

KIU Thumbs Up
Logged

Fodboldspilleres IQ står på ryggen!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010