home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:05:32 warmon Blogkonkur... [21] Journeyman - Dece...
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 937 Gæster Online.

Indlæg: 1132765 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hooliganregister
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ja, helt enkelt. Med dit kendskab til sagen, hvilken holdning indtager du så til forslaget?
Et skridt i den rigtige retning, men der skal gøres endnu mere.
- 59 (36,9%)
Et godt tiltag, dette burde kunne gøre det i kampen mod fodbold volden.
- 28 (17,5%)
Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal synes om det.
- 25 (15,6%)
Jeg synes forslaget er rigtig dårligt.
- 48 (30%)
Antal Stemmer: 160

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Hooliganregister  (Læst 63569 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #255: 04 Sep 2008, 15:23 »

1) Nej, du aner ikke om jeg er imod en ændring af loven eller ej, så lad venligst være med at udtale dig om det. Jeg er imod at loven brydes.

2) SAS Arena - der kan folk godt finde ud af at gå til bold uden at have romerlys med.
Logged



andersfa123
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #256: 04 Sep 2008, 15:24 »

1. du er med loven ergo er du i mod det.. Punktum, færdig slut!!

2. Ja men det er igen det jeg sagde... Det siger en som ikke er interesseret i det...

Og hvilket stadion er det... Det er næppe faxe, for så var din holdning nok lidt anderledes crazy
Der er ik noget stadion der hedder faxe?  Wink
Men det er jo ikke ALLE på faxe som der går med på romerlys?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #257: 04 Sep 2008, 15:24 »

Og hvilke diskussioner blander jeg sammen... Jeg snakker om romerlys og ik andet...

Første diskussion: Om man mener det bør være lovligt eller ej at tage romerlys med på stadion. Den er den diskussion som du ihærdigt prøver at pådutte mig.

Anden diskussion: Om loven skal overholdes nu når den er der. Det er det eneste jeg har udtalt mig om.
Logged



Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #258: 04 Sep 2008, 15:24 »

1. du er med loven ergo er du i mod det.. Punktum, færdig slut!!

2. Ja men det er igen det jeg sagde... Det siger en som ikke er interesseret i det...

Og hvilket stadion er det... Det er næppe faxe, for så var din holdning nok lidt anderledes crazy

Bare fordi man respekterer loven, så er det ikke ensbetydende med at man er imod det loven omhandler.
Det er jo ikke pga. at folk er imod visuelle oplevelser på stadion, men så længe loven siger at man ikke må have romerlys med ind på stadion, så skal folk overholde det. Jeg synes også selv det ser godt ud med romerlys på stadion, men så længe loven siger at man ikke må have det med ind på stadion, så tager jeg ikke med ind på stadion.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #259: 04 Sep 2008, 15:26 »

Helt seriøst fuck det hooligan register - Er træt af lorte stemning på de danske tribuner.. Der er intet hooliganism iforhold til i England og stemningen ovre i England på stadion er skide fedt.. I Danmark sucks det bare for det meste .. Hva kan jeg sige.??! Det hjælper ikke med et hooliganregister hvor de lidt mere fanatiske tilskuer bliver udelukket.. Som sagt så længe det ik skader andre er det vel fint nok .. !
Romerlys er med til at skabe en meget bedre stemning !! Kan ikke diskuteres !!
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #260: 04 Sep 2008, 15:27 »

Romerlys er med til at skabe en meget bedre stemning !! Kan ikke diskuteres !!

Det er der heller ingen der diskuterer her - udover verdenskrig.
Logged



Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #261: 04 Sep 2008, 15:29 »

Helt seriøst fuck det hooligan register - Er træt af lorte stemning på de danske tribuner.. Der er intet hooliganism iforhold til i England og stemningen ovre i England på stadion er skide fedt.. I Danmark sucks det bare for det meste .. Hva kan jeg sige.??! Det hjælper ikke med et hooliganregister hvor de lidt mere fanatiske tilskuer bliver udelukket.. Som sagt så længe det ik skader andre er det vel fint nok .. !
Romerlys er med til at skabe en meget bedre stemning !! Kan ikke diskuteres !!

Sammenligner du Manchester United med Aab, Chelsea med FCM, Arsenal med FCK og Liverpool med OB? Det er jo nogle helt andre størrelses forhold de har i England så det skulle også gerne være mere volume på stadions derover. Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #262: 04 Sep 2008, 15:31 »

I øvrigt synes jeg at det da kun kan være en god ting at få registreret ballademagerne. Det er forhåbentlig ikke kun dem der skaber stemning på stadion - i så fald er det da bare sørgeligt.
Logged



andersfa123
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #263: 04 Sep 2008, 15:34 »

I øvrigt synes jeg at det da kun kan være en god ting at få registreret ballademagerne. Det er forhåbentlig ikke kun dem der skaber stemning på stadion - i så fald er det da bare sørgeligt.
Jeg vil da mere eller mindre mene at det er de uoff. (dem som folk kalder 'ballademagere) som laver al stemningen...
Altså, hvis man høre på FCM, FCN er der jo næsten ik stemning da der så hvidt jeg ved ikk er nogle uoff.....

Smaaaart  crazy
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #264: 04 Sep 2008, 15:40 »

Nu er det vel ikke alle "uofficielle" der er ballademagere...

Der er skam fin stemning på SAS Arena - der er bare ikke afbrænding af romerlys osv, men det er vel heller ikke eneste kriterie for stemning.
Logged



Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #265: 04 Sep 2008, 15:40 »

Se lige på antal tilhængere - FCN kom først i superligaen i 01/02, FCM blev stiftet i 1999, hvorimod Brøndby og FCK har været med fra starten og derved fået en til flere tilhængere.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

andersfa123
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #266: 04 Sep 2008, 15:44 »

@g00n

Jeg høre da mange folk sige at rigtig mange uofficielle er ballademagere. Men når jeg se FCM i tv høre jeg dem aldrig, men måske der ik kan høre..

@Cencur

Den uoff. scene startede først i ca. 2003 hos FCK så det er kun 5 år.. FCK blev stiftet i 1992, 7 år før FCM, stor forskel Rullende Øjne
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #267: 04 Sep 2008, 15:47 »

Jeg tror det forholder sig sådan at mange af ballademagerne er uofficielle, men jeg tror absolut ikke at man kan pådutte alle de uofficielle at de er ballademagere.

Man kan i hvert fald godt høre FCM's tilhængere når man er på stadion (i modsætning til hjemmeholdets fans på fx Randers Stadion Tunge), jeg lægger egentlig ikke så meget mærke til det når jeg ser en kamp på tv.
Logged



JKJ
Gæst
 
Sv: Hooliganregister
« Svar #268: 04 Sep 2008, 15:48 »

Se lige på antal tilhængere - FCN kom først i superligaen i 01/02, FCM blev stiftet i 1999, hvorimod Brøndby og FCK har været med fra starten og derved fået en til flere tilhængere.

Det kan du så ikke helt sammenligne... FCN hed før Farum og har hentet deres tilhængere derfra...

FCM er en sammenlægning af Ikast og Herning og har hentet deres mange tilhængere fra netop de 2 klubber plus en masse som ikke har haft et ståsted i forhold til en klub...

Desuden har der jo i snart mange år været en tradition for ikke ret mange tilskuere i de nordsjællandske superliga klubber, Farum/FC, Lyngby og AB...
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hooliganregister
« Svar #269: 04 Sep 2008, 15:49 »

Alligevel må man vel formode at der på et stadion med 15-20.000 fans hver gang nok kan samles flere stemningsskabere end på et stadion med 5-8.000 tilskuere Smiley
Logged



Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010