home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 879 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik-råd
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Taktik-råd  (Læst 66790 gange)
Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #60: 18 Dec 2015, 01:53 »

Jeg kan ikke forstørre billedet stort nok, så jeg kan ikke se dine roller
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #61: 18 Dec 2015, 12:05 »

Jeg kan ikke forstørre billedet stort nok, så jeg kan ikke se dine roller

MM
FB(s) CB CB WB(s)
           DM(F)
        FP(a) DP(s)
W(s)                  IA(a)
              CF(s)

Sådan ser rollerne ud
Logged

H A L A   M A D R I D!

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #62: 18 Dec 2015, 15:41 »

MM
FB(s) CB CB WB(s)
           DM(F)
        FP(a) DP(s)
W(s)                  IA(a)
              CF(s)

Sådan ser rollerne ud

prøv og smid din angriber og kanter på en offensiv rolle istedet for support Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #63: 18 Dec 2015, 16:12 »

prøv og smid din angriber og kanter på en offensiv rolle istedet for support Smiley

bliver den så ikke for offensiv?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #64: 18 Dec 2015, 16:37 »

Kig evt. også denne tråd: http://community.sigames.com/showthread.php/445500-The-Art-of-Possession-Football

Har prøvet taktikken og selv rettet lidt til, så jeg spiller med to offensive backs og en trequartista.. Virker udmærket. :-)
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #65: 18 Dec 2015, 16:59 »

Kig evt. også denne tråd: http://community.sigames.com/showthread.php/445500-The-Art-of-Possession-Football

Har prøvet taktikken og selv rettet lidt til, så jeg spiller med to offensive backs og en trequartista.. Virker udmærket. :-)

Har aldrig rigtig fået en 4-1-2-3 til at fungere optimalt. Måske jeg bare skulle holde mig til mine favoritter 4-4-2 Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #66: 18 Dec 2015, 18:29 »

Har aldrig rigtig fået en 4-1-2-3 til at fungere optimalt. Måske jeg bare skulle holde mig til mine favoritter 4-4-2 Smiley

Som tidligere skrevet, så har jeg i de seneste spil haft meget svært ved at få OMV og OMH til at fungere. Men det gør de for en gang skyld for mig i ved denne taktik. Har prøvet den med Arsenal, hvor jeg har Özil og Sanchez på kanterne.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #67: 18 Dec 2015, 20:53 »

Som tidligere skrevet, så har jeg i de seneste spil haft meget svært ved at få OMV og OMH til at fungere. Men det gør de for en gang skyld for mig i ved denne taktik. Har prøvet den med Arsenal, hvor jeg har Özil og Sanchez på kanterne.

Spiller du så med to invendige angribere? Det har jeg ikke fået til at fungere, synes det ødelægger balancen på holdet, hvis begge er IA's. Ved ikke, om det bare er mig? Førhen kunne mit OCD ikke klare, at begge sider ikke havde samme rolle! Haha
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #68: 20 Dec 2015, 15:06 »

Spiller du så med to invendige angribere? Det har jeg ikke fået til at fungere, synes det ødelægger balancen på holdet, hvis begge er IA's. Ved ikke, om det bare er mig? Førhen kunne mit OCD ikke klare, at begge sider ikke havde samme rolle! Haha

Nej, den venstre er IA. Den anden er Advanced playmaker support.
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #69: 20 Dec 2015, 16:32 »

Hvis folk har lyst til at prøve min taktik, så er i velkommen til det!

https://www.sendspace.com/file/dpexey

Brugt med Arsenal. Er i aug 2019 og har vundet 21 trofæer.

Good luck  Tunge
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #70: 21 Dec 2015, 17:32 »

jeg har nu i 5 kampe i træk tabt efter at have været foran 1-0. Alle kampe er tabt 1-2 og jeg har lukket det afgørende mål ind til 1-2 i minutterne 85 - 90+. Er det bare fordi mine spiller er helt flade til sidst eller skal jeg lave noget om i mentaliteten til sidst? Smiley

Jeg er btw Bordeaux

håber nogle kan svare det er temmelig frustrerende at tabe alle sine kampe i slut minutterne!
Smiley
Logged

No Totti No Party

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #71: 21 Dec 2015, 19:10 »

jeg har nu i 5 kampe i træk tabt efter at have været foran 1-0. Alle kampe er tabt 1-2 og jeg har lukket det afgørende mål ind til 1-2 i minutterne 85 - 90+. Er det bare fordi mine spiller er helt flade til sidst eller skal jeg lave noget om i mentaliteten til sidst? Smiley

Jeg er btw Bordeaux

håber nogle kan svare det er temmelig frustrerende at tabe alle sine kampe i slut minutterne!
Smiley

Jeg ændrer altid mentaliteten til mere defensiv, disciplineret og trækker tempoet meget langt ned.
Logged

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #72: 21 Dec 2015, 20:16 »

Jeg søger en taktik, eller generelt gode råd til LLM. Kegler rundt med FC United i første sæson. Har prøvet meget forskelligt, men kan ikke få noget til, at virke lige pt.
Logged

sebbews
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #73: 21 Dec 2015, 23:56 »

Jeg ændrer altid mentaliteten til mere defensiv, disciplineret og trækker tempoet meget langt ned.

hvornår i kampen gør du det? lige efter føring eller bare 75 minutter?
Logged

No Totti No Party

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #74: 22 Dec 2015, 08:47 »

nu gider jeg snart ikke dette LORTE spil!!! jeg er pænt rasende over et save, jeg har med to venner!! liverpool, juventus og mit chelsea!!! juventus ligger nr. 1 (normalt) men liverfool ligger også nr. 1 mens jeg er nr.6 og på randen til min 2. fyring!!!!!! den er helt og fuldstændig gal! HJÆLP! jeg blir sindsyg, af dette save!!! jeg vil gerne tage et sceenshot, og vise jer mit hold, så i kan komme med indput, men ved ikke lige hvordan jeg gør.. taktikken fungere tydeligvis ikke, eller også har spillet bare set sig sur på mit elskede chelsea hold! for synes det er lige meget, hvilken taktik jeg spiller så taber jeg med mange mål!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010