home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik-råd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Taktik-råd  (Læst 66219 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #45: 15 Dec 2015, 09:55 »

Ja, kan du måske godt have ret i  Grin
Har prøvet mig lidt frem og endelig fundet en taktik der skaber nogle chancer  Thumbs Up
Men tak for de små tips, de har ihvertfald hjulpet mig en del nu  Thumbs Up
Nu må jeg så se hvordan den klarer sig fremadrettet, men på nuværende tidspunkt 3 sejre og 2 nederlag, men har scoret i alle kampene  Grin
Hvilket er en klar forbedring  funny
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #46: 15 Dec 2015, 10:05 »

Jeg har efterhånden fået testet taktik delen i FM16 rigtig rigtig meget. Der er flere faktorer der går igen men én synes jeg at overskygge alle andre.

En offensiv midtbane med rollen "Skyggeangriber" fungere helt vildt i FM16. Da jeg fandt ud af dette testede jeg en taktik uden angribere men til gengæld to "skyggeangribere" og det virker rigtig rigtig effektivt, hvis man formår at benytte de rigtige spillere til positionen.

Jeg vil opfordre folk til at benytte denne rolle i deres taktikker.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #47: 15 Dec 2015, 11:55 »

Jeg har efterhånden fået testet taktik delen i FM16 rigtig rigtig meget. Der er flere faktorer der går igen men én synes jeg at overskygge alle andre.

En offensiv midtbane med rollen "Skyggeangriber" fungere helt vildt i FM16. Da jeg fandt ud af dette testede jeg en taktik uden angribere men til gengæld to "skyggeangribere" og det virker rigtig rigtig effektivt, hvis man formår at benytte de rigtige spillere til positionen.

Jeg vil opfordre folk til at benytte denne rolle i deres taktikker.
Har du også testet en skyggeangriber (OMC) bagved en eller flere angribere?
Spændende ellers, har ikke kørt med skyggeangriber før, da jeg ikke havde særlig meget succes med det i FM15.
Logged

Arsenal <3

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #48: 15 Dec 2015, 12:03 »

Har du også testet en skyggeangriber (OMC) bagved en eller flere angribere?
Spændende ellers, har ikke kørt med skyggeangriber før, da jeg ikke havde særlig meget succes med det i FM15.

Jeg er netop i gang med at teste én skyggeangriber bag enten en Fremskudt Playmaker eller en Dybdeliggende angriber.

Spændende hvad det giver af resultater Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #49: 15 Dec 2015, 12:16 »

Jeg er netop i gang med at teste én skyggeangriber bag enten en Fremskudt Playmaker eller en Dybdeliggende angriber.

Spændende hvad det giver af resultater Smiley
Meld endelig tilbage når du har testet det.
Af ren nysgerrighed. I din taktik med to skyggeangribere, spiller du der direkte eller lidt mere henholdende spil?
Logged

Arsenal <3

m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #50: 15 Dec 2015, 12:34 »

Jeg spillede for nogle dage siden en kamp mod Augsburg i mit Darmstadt-save. Jeg var bagud 0-2. Med omkring 20 minutter tilbage lavede jeg nogle ændringer så jeg spillede med en targetman på support og to skyggeangribere bag ham samt ændringer i holdinstrukserne. Kampen endte 3-2. Det ene mål efter en dødbold, mens de to skyggeangribere hver lavede et mål. Om det var kombinationen af disse tre roller alene eller et resultat af de samlede ændringer ved jeg ikke, men det kunne være interessant at teste videre.
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #51: 15 Dec 2015, 16:03 »

Har du også testet en skyggeangriber (OMC) bagved en eller flere angribere?
Spændende ellers, har ikke kørt med skyggeangriber før, da jeg ikke havde særlig meget succes med det i FM15.

Jeg har spillet med skyggeangriber bagved en komplet angriber. Det fungerer og kan anbefales Smiley Den komplette roterer meget i sit spil og skyggeangriberen deltager i det opbyggende spil og tager løb i dybden og boksen.
Bare lige for at smide et lille input Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #52: 15 Dec 2015, 16:38 »

Jeg har spillet med skyggeangriber bagved en komplet angriber. Det fungerer og kan anbefales Smiley Den komplette roterer meget i sit spil og skyggeangriberen deltager i det opbyggende spil og tager løb i dybden og boksen.
Bare lige for at smide et lille input Smiley
Tak for det.  Har i 2. Sæson problemer med min taktik med Luton.  I League 2 var jeg favorit i de fleste kampe og det er jeg ikke mere, hvilket nok er grunden til,  at jeg ikke kan spille på samme måde mere.
Så jeg overvejer at køre en 4-4-1-1 med en Skygeangriber bagved en Falsk 9'er. Tror i det ville kunne fungere også?
Logged

Arsenal <3

Chelsea_dam
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #53: 15 Dec 2015, 17:06 »

Hej,
Jeg har forsøgt mig en del med de forskellige taktikker, jeg førhen har brugt i de tidligere spil. Kan dog slet ikke få de til at fungere, syntes ellers jeg har fået opbygget en meget god trup, men den spiller bare slet ikke op til potentialet. Så tænker om der måske var nogle der havde godt råd til, hvad jeg burde gøre taktisk for at få det til at fungere. Har lige nu forsøgt mig med Westers counter taktik også gode resultater.

Truppen: http://file:///Users/andreasdam/Desktop/Sk%C3%A6rmbillede%202015-12-15%20kl.%2017.03.05.png

Taktik: http://file:///Users/andreasdam/Desktop/Sk%C3%A6rmbillede%202015-12-15%20kl.%2017.04.35.png
« Seneste Redigering: 15 Dec 2015, 17:08 af Chelsea_dam » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #54: 15 Dec 2015, 17:28 »

Tak for det.  Har i 2. Sæson problemer med min taktik med Luton.  I League 2 var jeg favorit i de fleste kampe og det er jeg ikke mere, hvilket nok er grunden til,  at jeg ikke kan spille på samme måde mere.
Så jeg overvejer at køre en 4-4-1-1 med en Skygeangriber bagved en Falsk 9'er. Tror i det ville kunne fungere også?

I princippet kunne jeg sagtens se det fungere. i og med en flask 9'er vil falde ned i banen og være deltagende i spillet hvor skyggeangriberen så vil være mere målsøgende. Dog vil jeg nok anbefale at smide dine kanter på offensiv så, da det ellers måske kun vil være skyggeangriberen, der reelt "angriber" Smiley

Og hvis de ikke skal blive for offensive, altså kanterne, kan du give dem bevægelsesfrihed, for at de ikke kun hænger på banens sidste tredjedel.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #55: 15 Dec 2015, 18:48 »

I princippet kunne jeg sagtens se det fungere. i og med en flask 9'er vil falde ned i banen og være deltagende i spillet hvor skyggeangriberen så vil være mere målsøgende. Dog vil jeg nok anbefale at smide dine kanter på offensiv så, da det ellers måske kun vil være skyggeangriberen, der reelt "angriber" Smiley

Og hvis de ikke skal blive for offensive, altså kanterne, kan du give dem bevægelsesfrihed, for at de ikke kun hænger på banens sidste tredjedel.
Tak for rådet.
Jeg er nu også begyndt at lukke ufattelig mange mål ind fra kanterne igen.. Har sat mine backs til fullbacks defensiv nu, samt "Skærm mindre af" og "Markér tættere." Men det ser heller ikke ud til at virke..

Hvad gør i andre, eller er jeg den eneste med det problem? Modstanderen over kanten og ind i boksen og mål.
Logged

Arsenal <3

Husted6950
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #56: 15 Dec 2015, 23:57 »

Tak for rådet.
Jeg er nu også begyndt at lukke ufattelig mange mål ind fra kanterne igen.. Har sat mine backs til fullbacks defensiv nu, samt "Skærm mindre af" og "Markér tættere." Men det ser heller ikke ud til at virke..

Hvad gør i andre, eller er jeg den eneste med det problem? Modstanderen over kanten og ind i boksen og mål.

det har været et stort problem for mig i dette FM at løber ud på kanterne og rammer angriberne med den vildste præcision og score det virker som om mit forsvar slet ikke dækker af for indlæg
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #57: 16 Dec 2015, 12:01 »

Sjovt det er så forskelligt jeg oplever slet ikke de problemer og spiller ellers med wingbacks
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktik-råd
« Svar #58: 16 Dec 2015, 12:19 »

Sjovt det er så forskelligt jeg oplever slet ikke de problemer og spiller ellers med wingbacks
Kan det evt. have noget at gøre med hvilke hold man er?

Jeg havde ikke problemer i første sæson med Luton i League 2, hvor jeg nok var favorit i størstedelene af kampene.
Her i 2. sæson i League 1 er det helt anerledes, og jeg er outsider i hvert opgør stort set, og indkassere mål på samlebånd fra kanterne igen..

Kan slet ikke dæmme op for det overhovedet...
Logged

Arsenal <3

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik-råd
« Svar #59: 17 Dec 2015, 23:20 »

Hej folkens. Smiley

Vil lige hører om nogle kunne hjælpe mig med at se hvad der er galt med denne taktik. Mine spillere kan slet ikke scorer. Føler den er fin rent defensivt, men angrebet fungere ikke rigtig.

På forhånd tak.

Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010