home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mansfield Town FC - Videregivende spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Mansfield Town FC - Videregivende spil  (Læst 21261 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #60: 11 Feb 2013, 16:50 »

Fedt nok det trænger vi også til hvis vi skal kunne følge med de andre på den front også. STadion må da også snart være udvidet med de små 3000 pladser de blev enige med sig selv om at tage et lån til.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #61: 11 Feb 2013, 16:54 »

Fedt nok det trænger vi også til hvis vi skal kunne følge med de andre på den front også. STadion må da også snart være udvidet med de små 3000 pladser de blev enige med sig selv om at tage et lån til.

Det er blevet færdig Wink
Men det er også et sted vi så sandelig kunne bruge en større udvidelse af ! Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #62: 11 Feb 2013, 16:55 »

Jo det.. Men vi må jo bare satse på overlevelse i den her række i nogle sæsoner også se hvad fremtiden bringer for vores lille klub. Det bliver spændende at følge.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #63: 11 Feb 2013, 17:00 »

Jo det.. Men vi må jo bare satse på overlevelse i den her række i nogle sæsoner også se hvad fremtiden bringer for vores lille klub. Det bliver spændende at følge.

Det gør det bestemt.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #64: 14 Feb 2013, 00:06 »



Mansfield Town FC - Fællesspil


Transfers

3. februar siger datoen nu i spillet og vi har netop overstået januar transfersvinduet. Der er sket nogle få ændringer i truppen siden sæsonstart. Jeg har hentet en enkelt ny spiller ind i januar.

Den kun 19 år gamle Wayne Berry, som er højre back. Dette køb betød at vi nu havde fået endnu en forsvarspiller til vores ellers i forvejen store trup hvad angår forsvarspillere.

Derfor valgte jeg at sælge Alex Grant og Kieron Freeman for i alt ca. 10 mio. kr.

Jeg ved godt at jeg ikke skal have spillet i næste sæson, og derfor havde jeg inden jeg modtog spillet heller ikke nogle intentioner om at hente spillere, hvis kontrakt udløb til sommers.

Men ikke destro mindre har jeg alligevel valgt at gøre dette hele tre gange, da jeg simpelthen følte at vi ikke måtte lade disse spillere smutte forbi os.

De tre spillere er Kenan Akkaya (20 år, venstre midt), Maxime Carpentier (22 år, off midt/central midt) og Jonathan Viera (27 år, off midt).

Ligaen

32 runder er der blevet spillet i ligaen indtil nu, og jeg må sige at vi har spillet noget helt igennem fantastisk fodbold indtil videre. På nuværende tidspunkt ligger vi på en flot 5. plads, hvilket vi sige at hvis vi kan holde denne position i tabellen skal vi spillet slutspil om den sidste oprykningsplads til Premier League i vores allerførste sæson i den næstbedste række.

Økonomi

Vi har på nuværende tidspunkt omkring +15 mio. kr. på kontoen. Desuden er bestyrelsen gået i gang med at planlægge både nye træningsfaciliteter og ungdomsfaciliteter, hvilket vi i den grad også har brug for. Vi har også i denne sæson fået udbygget vores stadion, så der nu kan være ’’hele’’ 10226 tilskueren på Field Mill.
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #65: 14 Feb 2013, 11:08 »

Spændende indkøb der kommer der til sommer Smiley Bliver spændende om vi kan klare os til oprykning til den bedste række!
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #66: 15 Feb 2013, 04:51 »

Det ser jo godt ud på alle fronter.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #67: 17 Feb 2013, 19:04 »



Mansfield Town FC - Fællesspil


Fantastisk sæson

Inden sæsonen var vores kære Mansfield Town sat til at skulle ende på en 24. plads i ligaen. Men hele sæsonen igennem har været et stort eventyr.

Vi endte på en flot 4. plads, hvilket betød at vi skulle ud og spille slutspil om en omrykningsplads til Premier League. I et sådan slutspil kan alting ske, og helt utroligt endte vi med at vinde slutspillet, hvilket betyder at vi skal spille Premier League i næste sæson!

Vi slog i semifinalen Leicester sammenlagt 5-3 over to kampe, mens vi slog Ipswich i finalen med 4-2 efter forlænget spilletid.


KampprogramLigaen

Nu er jeg så blevet færdig med at spille min sæson i vores lille projekt og hvis vi tager et kig på vores trup og ser efter hvem der har været det bedste og de værste må jeg lige fremhæve nogle spillere, der overraskede mig positivt og negativt.

Den af vores spillere som udviklede sig mest igennem sæsonen var Mark Rhodes. Mark Rhodes havde en helt igennem fantastisk sæson, og er faktisk den spiller som endte med at have den største gennemsnitsbedømmel se efter sæsonen. Alligevel har jeg ikke valgt ham som min personlige årets spiller, men i stedet kan han da blive kåret til årets talent.

Min Personlige årets spiller går til angriberen Philip Roberts. Roberts blev vores topscorer i år med 19 mål i 46 kampe. Han var inden sæsonen tiltrængt en rolle som reserve for Waghorn og Morimoto, men da jeg blev nød til at rykke Waghorn på kanten, grundet den næste spiller jeg vil fortælle om, så endte Roberts med at blive fast mand.

Robbie Brady er klart årets skuffelse og hans tid i klubben må være over efter næste tranfersvindue. Brady har ikke været andet end skadet igennem hele sæsonen og derfor endte han kun med at spille 20 kampe, hvor hele 11 af dem var som indskifter. 

Waghorn kunne også sagtens have været årets spiller, da han som sagt blev rykket ned på en meget uvandt venstrekant for ham, men han gjorde det rigtig godt og endte faktisk med at komme på spillernes udvalgt hold i nPower Championship.
Morimoto vandt titlen Årets Bedste mål og Rod Arnold vandt ikke overraskende Årets træner.

Efter sæsonen fik vi en dejlig nyhed af vores bestyrelsesformand, som har valgt at skyde 120 mio. kr. ind i klubben. Samtidig bliver vores stadion endnu engang udvidet med 2500 pladser.

Dette har dog betydet at de planlagte udvidelser af trænings- og ungdomsfaciliteter er blevet aflyst.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #68: 17 Feb 2013, 19:15 »

Det er jo helt utrolig, men er du gal en sæson vi går i møde i PL, det bliver nok rigtig svært.
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #69: 17 Feb 2013, 19:35 »

Det er jo helt utrolig, men er du gal en sæson vi går i møde i PL, det bliver nok rigtig svært.

Det er fuldstændigt vandvittig det der skete i sæsonen.
Og jeg må sige at jeg er glad for at jeg ikke er den der skal spille næste sæson Wink
Logged

Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #70: 17 Feb 2013, 19:39 »

Waow!! Smiley
Logged

...

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #71: 17 Feb 2013, 19:48 »

Den er jeg sikker på min bror glæder sig til. Bliver spændende at se hvem han kan hente til klubben.
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #72: 17 Feb 2013, 20:05 »

Hvad med Ibrahim hvor meget er han værd nu? og er det måske ved at være på tide at få skudt ham afsted og få en stor sum penge for ham?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #73: 17 Feb 2013, 20:51 »

vildt med premier league.. det bliver nok ret svært. Jeg kigger på det imorgen når jeg kommer hjem fra arbejde.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #74: 20 Feb 2013, 20:56 »



Rod Arnold sad på sit kontor sent om aftenen d. 31 august 2017 og kiggede på sin trup. Havde han hentet de fornødne spillere til at klare sig til overlevelse i englands bedste række, Premier League? Det måtte kun tiden vise han havde hentet nye spillere til alle kæder.

TRUPGENNEMGANG


      På målmandsposten havde Arnold hentet to nye ansigter, nemlig den 18-årige Carl Henderson fra Sheffield Wednesday. Det unge talent bliver vurderet til at have fem stjerner i potentiale og kan gøre sig gældende til 1. målmandsposten i første sæson. Den anden spiller der er hentet her er 33-årige Michel Vorm der er hentet efter 6 sæsoner i Swansea. Vorm er hentet for 17 millioner DKR og skal agere første målmand i skarp konkurrence med Henderson. På samme position har vi også Jamal Blackman som 3. målmand.

      På venstreback er der også kommet et nyt ansigt, i form af italienske Luca Barlocco. 22-årige Barlocco er hentet ind på en lejeaftale fra Atalanta og tiltænkt som fast mand i skarp konkurrence med Isaac Arthur.
      I midter forsvaret er der hentet tre nye ansigter. Den første er canadiske Joe Anderson, som er 22 år og vurderet til 5 stjerner i potentiale. Anderson er hentet ind som fast mand i forsvaret. Udover ham er to brasilianske spillere tilstødt truppen. Nemlig 25-årige Gérson som skal bruges som kan spiller her og på midtbanen som boldvidende midtbane. Den sidste spiller er et 19-årigt talent Pavãozinho, som har potentialet til at blive 4½.  Han skal indgå i rotation med Mark Rhodes, Johnny Kelly og Ash Taylor. Sidstnævnte er også bliver brugt meget oppe på midtbanen.
      På højreback er der ikke sket ændringer siden sidste år da vi stadig har de to 20-årige talenter Wayne Berry og Martin Thornton til at dele pladsen.

     På venstre fløj er der sket meget henover sommeren. Scott Malone er blevet hentet på fri transfer fra Millwall. Han er 26 år og hentet ind til at bidrage med erfaring og bredde da han også kan spille venstre back, skulle den værste skades krise ramme. Ellers er Kenan Akkaya, Ramiro og sidst men ikke mindst Liverpool talentet Suso blevet hentet. Alle 3 er blevet hentet ind på fri transfer. Ramiro og Kenan Akkayaer tiltænkt en rolle på ventre fløj, mens Suso nok bliver smidt rundt på hele midtbanen efter behov.
     Til den opryddende del af midtbanen er det tidligere så store talent Jack Rodwell hentet på fri transfer. Jack Rodwell fik aldrig chancen for et egentligt gennembrud i City. Hvilket 22 kampe over 5 sæsoner vidner meget godt om. Her kommer han til at kæmpe om pladsen med tidligere nævnt Ash Taylor og Abdi Ibrahim.
På den offensive del af midtbanen kommer Abdi Ibrahim til at få lidt ny konkurrence da der er kommet to nye spillere til nemlig 25-årige Gary Gardner, som kommer fra Aston Villa for sølle 14 millioner og en anden 25-årig spiller nemlig Jonathan Veira. Vi råder også over Tom Taiwo og Marc Zetzmann
     På højrefløj er der blevet hentet to nye ansigter til, begge på lejeaftaler gældende for hele sæsonen. Den første er Raheem Sterling, som var blevet sat på reserveholdet i Liverpool og vi tilbød ham spilletid tøvede han ikke. Den anden er 30-årige Stefan Aigner som er blevet lånt i tyske frankfurt. De to kommer til at kæmpe om pladsen med Scott Wagstaff som var i klubben i forvejen. Wagstaff skal nok ikke regne med mange minutter når vi har fået to gode spillere til pladsen.

   I angrebet er der sket meget. Vi råder nu over hele syv spillere til to positioner, hvilket er alt for meget. Steven Davies er første nye ansigt i truppen. Den 29-årige englænder skal bidrage med erfaring og bredde. Han skal nok kun regne med meget lidt spilletid. Anden nye spiller er 17-årige José Manuel som er blevet lejet Sporting Lissabon. Endnu en lejeaftale er det blevet til da vi fik tilbudt Connor Wickham fuldstændig gratis kunne vi da ikke sige nej. Vi har tilmed også fået en klausul i aftalen der gør at vi kan købe ham fri for 5 millioner DKR. Endnu et nyt ansigt er kommet til klubben i form af et 19-årigt fransk talent som er vurderet til 5 stjerner i potentiale. Navnet er Ilyes Larbi. Derudover råder vi stadig over Jonathan Obika, Phillip Roberts og Martyn Waghorn.

Taktikken er stadig 4-4-2. Den eneste ændring er at den dybdeliggende playmaker på midtbanen er blevet lavet om til en bolderobrende spiller.


Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010