home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:35 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  1 Bruger, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132684 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Mansfield Town FC - Videregivende spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Mansfield Town FC - Videregivende spil  (Læst 21260 gange)
Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Mansfield Town FC - Videregivende spil
« : 11 Jan 2013, 12:40 »




Mansfield Town FC



Jeg har nu kørt spillet frem til 1. september. Derfor vil jeg give jer en update om hvordan det går. Vi kan starte på transferfonden, hvor det hurtigt stod klart, at kun få spillere i truppen havde det rette niveau. Derfor bød transfervinduet på markante ændring. 8 spillere kom til holdet og 6 forlod os. Men på trods af dette, er jeg tilfreds med holdets bredde og styrke. Faktisk vil jeg gå så langt, som at give os den ene plads i slutspillet når sæsonen slutter. Men holdet fik købt 4 nye spillere og lejet 4. Jeg kan tage dem hver for sig.

Alex Rodman (LW)

Klubben manglede nogle wings som kunne afgøre kampene på egen hånd. De wings som var i klubben i forvejen var næsten en joke! Derfor blev markedet hurtigt undersøgt, og der fandt jeg Alex. Alex var sat til salg i Aldershot. Derfor kunne jeg hente ham for den nette sum af 240.000. Alex fik i sin kontrakt lovet rollen som førsteholds spiller.

Adam Dodd (LB)

Jeg så hurtigt, at der var et kæmpe hul på venstrebacken. Der var ingen i klubben som viste sig frem, eller på nogen måde havde evnerne til venstreback pladsen. Derfor gik jeg hurtigt på udkig efter en ny venstre back. Der var flere jeg holdte øje med, men Adam var den der imponerede mig mest. Derfor var det også helt naturligt, at det blev ham som skulle være vores venstreback. Adam er i øvrigt hentet i Blackpool på en et års lejeaftale, med en købs klausul på 2.400.000 kroner.

Rob Lainton (GK)

Den tidligere første målmand Alan Marriott var for meget plaget af skader, og imponerede mig ikke ligefrem med hans attitude, da jeg holdte mit første holdmøde. Derfor gik jeg på udkig efter en ny målmand. Det fandt jeg i Rob. Rob må betegnes som ligaens bedste målmands statsmæssigt, men han mangler stadigt at bevise sit værd. Dog har han leveret et par gode redninger, som også har haft påvirkning på hans kamp bedømmelser. Jeg har også fra starten lagt et stort pres på ham, da han er en af dem der skal lede holdet i denne sæson. Rob blev købt for 350.000 kroner i Bolton.

Nathan Tompson (RB)

Holdet manglede både en højreback og et backup på højre kanten. Derfor skulle der ledes efter en spiller, som besidder evnerne til begge positioner. Det var ikke nogen let og hurtig søgning! Efter flere dages søgning, bad jeg sportsdirektøren finde en egnet spiller. Jeg var noget skeptisk, men det endte med at han fandt Nathan på transferlister i Swindon. Vi tøvede ikke et sekund, og kunne 2 dage senere underskrive lejeaftalen med ham på et år. Desværre uden købsklausul, som jeg godt kunne tænke mig.

Craig Forsyth (LW)

Craig må beregnes som den bedste spiller af alle i klubben og nok også i ligaen. Som sagt tidligere, manglede vi nogle klassespillere på kanterne. Det må sige at Craig har. Det var heller ikke uden dramtik at Craig blev hentet. Godt nok var vi den første klub som bød på ham, men vi skulle hurtigt få kamp til stregen af blandt andre. Crystal Palace, Leeds United og Burnley. Men på mest utrolig vis valgt han Mainsfield og den 5. bedste engelske række. Craig blev hentet på en lejeaftale, dog uden købsklausul. Men der betales til gengæld ikke nogen løn til ham. Craig blev hentet fra Watford.

Ryan Burge (CM)


Næste spiller som stod i kø på transferlisten var Ryan Burge. Ryan er central midt, hvor vi manglede en ung spiller som kunne tage kampen med rutinerede centrale midtbanespillere som allerede var i klubben. Derfor tøvede jeg ikke, og sendte hurtigt 140.000 kroner mod Port Vale. Hvilket må siges at være lidt af et røverkøb.

Jamie Devitt (RW)

Endnu en spiller der blev hentet til klubben på en lejeaftale. Jeg følte jeg bare måtte hente Jamie. Hvilken frygtindgydende offensiv vi ville få. Desværre kunne jeg heller ikke her få min vilje om en købsklausul, men mon ikke vi overlever.  Vi må bare nyde holdets styrke i denne sæson, og håbe vi kan få ham billigt næste. Dog kun hvis han imponerer!

Ibra Sekajja (ST)

Det var ikke meningen at der skulle hentes flere spillere til klubben. Men da Matt Green blev skadet i 6-8 uger i 2. kamp, måtte der handles. Forhandlingerne varede længere end vi troede var muligt. Men fik fik ham for 400,000 kroner fra Crystal Palace. Han valgt allerede at betale lidt af den pris tilbage, ved at score 2 gange i hans debut.

Derudover er der jo blevet lejet 6 spillere ud. Jeg gider ikke engang nævne dem, da det har været 2. holds spillere.

Herunder kan du se resten af de vigtige informationer.



















Logged

...

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #1: 11 Jan 2013, 12:54 »

Så kom du igang!
Super lækkert. Jeg følger helt klart med Smiley
Logged


Mallu2204
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #2: 11 Jan 2013, 13:17 »

Så kom du igang!
Super lækkert. Jeg følger helt klart med Smiley

Ja, det tog sin tid! Opstemt

Dejligt du følger Smiley
Logged

...

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #3: 11 Jan 2013, 13:45 »

følger - hvad for skin?
Logged


Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #4: 11 Jan 2013, 17:43 »

Det ser da godt ud! Imponeret med kvaliteten af spillere du har hentet til så lavt liggende en liga. Men det ser da spændende ud når jeg skal overtage Thumbs Up Ambitionerne er der da Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #5: 12 Jan 2013, 04:16 »

Spændende signings du har fået lavet så er der jo kun tilbage at håbe på det bedste så vi kan komme lidt op af i rækkerne. Hvordan ser det ud rent økonomisk? Er vi indenfor lønbudgettet?.
Logged


impervious
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #6: 12 Jan 2013, 14:50 »

skal helt sikkert følge med. bliver spænende at se hvor langt i kan drive det!!!
Logged

Brøndby IF!!!!

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #7: 13 Jan 2013, 17:39 »

Hej
Bare lige så folk ved det, jeg har overtaget spillet her fra Mallu der ikke følte han havde tid.
Han nåede at spille frem til 7 februar. Så jeg laver et update og spiller så frem til afslutningen så vi kan få gang i spillet  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 13 Jan 2013, 21:00 af Heraklit » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #8: 14 Jan 2013, 12:05 »




Mansfield Town FC


Som sagt før har jeg overtaget spillet, fra og med den 9. februar 2013.
Jeg gik straks igang med at evaluere truppen, og jeg er både positivt overrasket og lidt forurolig.
Truppen råder over nogle rigtig dygtige offensive spillere, samt en klasse målmand. De 3 bedste kan ses her:
Lainton (GK)
Wagstaff (MR)
Obika (ST)
Andre nævneværdier spillere er Craig Forsyth (som vi har lånt fra Watford og derfor jeg ikke viser ham) og Ibra Sekalja.

Klubben råder altså over gode offensive kræfter og det er også dem der har båret os op i Tabellen

Vores forsvar er mere kritisk, og eftersom jeg overtog efter transfervinduet lukkede er der ikke så meget at gøre. Dog prøver jeg at leje en centerforsvar spiller til at styrke et noget svagt og smalt forsvar.
Vores holdopstilling kommer til at se sådan ud: Mansfield FC
Med den her opstilling håber jeg at kunne fastholde vores plads i toppen, og forhåbentlig rykke op. De sidste 14 kampe byder skam også på ligaens nummer 1, 4 og 5. Men mon ikke vi kan kæmpe os igennem til oprykning med det forhenværende Kampprogram

Mere generelt om klubben kan jeg fortælle at Økonomien ser fin ud. Jeg har bedt bestyrelsen om at lede efter en moderklub til os, så vi kan låne spillere i fremtiden. Jeg har taget hånd om træningen, og prøver at se om jeg kan forbedre vores træner stab lidt.
Mansfield virker som en klub i fremskridt Thumbs Up

PS:
Jeg beklager den lidt rodede fremstilling, det er lidt forvirrende at overtage en klub midt i en sæson. Det kan være jeg lige kommer med en lidt opfølgende indslag efter jeg har spillet en måneds tid og fået lidt mere styr på holdet.

PPS:
Hvis der er noget i gerne vil se, eller have forklaret i lidt bedre detalje siger i bare til Smiley
« Seneste Redigering: 14 Jan 2013, 12:11 af Heraklit » Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #9: 14 Jan 2013, 20:02 »

Lige en lille update:
Jeg har lejet Chris Barker, tidligere forsvarsspiller fra blandt andet Cardiff og Q.P.R. 33-årig forsvarsspiller der er kommet ind på holdet og været en stor forbedring. Angrebsstjernen Obika blev skadet i 6 måneder i min første kamp med holdet, det har dog givet plads til Nick Wright, der har scoret 8 mål i 6 kampe. De seneste 6 kampe har i alt ledt til 4 sejre og 2 uafgjorte, så holdet ligger nu på en tredje plads med kun 1 point op til første og anden pladsen.

Af andre nyheder, kan jeg fortælle at Mansfield har indledt et samarbejde med MK Dons der ligger i midten af Npower league 1.
Derudover har Mansfield startet et projekt for at få forbedret Ungdoms faciliteterne. De nye ungdoms faciliteter skulle være klar slutningen af året 2013.

Det var alt for denne gang, beklager de manglende screen-shots hvis der er noget i absolut gerne vil se skriver i bare Smiley
Ellers vil jeg kommer med det allersidste update fra min side, når jeg har fået spillet de sidste kampe Peace
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #10: 15 Jan 2013, 21:49 »

Glæder mig til at overtage Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Skipper
Gæst
 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #11: 16 Jan 2013, 17:19 »




Mansfield Town FC


Oprykning
Det er nu officielt Mansfield skal næste sæson spille npower league 2. På trods af en medieprognose på en 7. plads, så lykkedes det Mansfield at trække en sejr i land i playoff finalen, takket været et solidt forsvar. På trods af en mindre god periode så fasthold Mansfield en tredje plads der kvalificerede dem til playoff kampene. Kampene og ligaplaceringen kan ses her:
Fixtures
Ligaplacering

Fansene har valgt årets spiller, og set ud på mængden af kampe og rating er det rigtig nok valgt. Valget er faldet på kaptajnen Pilkington som har været en solid forsvarspiller i et ellers skrantende forsvar.

Klubben er altså på vej mod en lysere fremtid, økonomien ser solid ud og med et stort stadion og fornuftige træningsanlæg er der håb for at Mansfield kan sikre sig en placering i en højere liga.

Jeg simulere spillet frem til 1 Juni og sender spillet til TheBarber
« Seneste Redigering: 16 Jan 2013, 17:21 af Heraklit » Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #12: 16 Jan 2013, 19:04 »

Spændende hvordan det kommer til at gå i den nye sæson.
Logged


chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #13: 16 Jan 2013, 19:13 »

Glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå i næste sæson og de næste mange, inden jeg skal overtage Opstemt
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mansfield Town FC - Videregivende spil
« Svar #14: 16 Jan 2013, 21:06 »

Lækkert, jeg kommer dog først til at starte imorgen, da jeg har nogen lektier jeg lige skal være færdige med Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010