home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:50:28 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132686 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vil prøve kræfter som manager!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Vil prøve kræfter som manager!  (Læst 22861 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #45: 16 Jun 2011, 23:08 »

Fine updates.

Spændende at se hvordan det kommer til, at forløbe sig viderehen i forløbet. Fin grafik og opsætning, dog lidt fejl hist og her, men det ødelægger ikke helheden af din flotte blog.

KIU, og følger naturligvis din færden i 1. Division.  Smiley
Mange tak for de fine ord, vil prøve at rette dem mere igennem så de smål fejl også ryger væk Wink!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #46: 17 Jun 2011, 11:06 »

Kan lige starte med at sige, at det er utroligt flot billede af David Devdariani. Peace
Ej, rosen væk fra mig selv, (Opstemt)det er en rigtig fin blog du har gang i her. Dine updates har for det meste været korte og præcise, men kan godt lide du varierer det lidt, blandt andet ved din sidste update. Præstationerne kan man ikke sige så meget til, rigtig flotte resultater - selv med røde kort. Kør på knejt, det skal nok blive godt. Wink

Fortsæt. Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #47: 17 Jun 2011, 11:09 »

Kan lige starte med at sige, at det er utroligt flot billede af David Devdariani. Peace
Ej, rosen væk fra mig selv, (Opstemt)det er en rigtig fin blog du har gang i her. Dine updates har for det meste været korte og præcise, men kan godt lide du varierer det lidt, blandt andet ved din sidste update. Præstationerne kan man ikke sige så meget til, rigtig flotte resultater - selv med røde kort. Kør på knejt, det skal nok blive godt. Wink

Fortsæt. Thumbs Up
Tak for de rosende ord, altid dejligt at få sådan nogle kommentarer! Wink..
Og ja flotte resultater, og ikke mindst sidebanneret af David Devdariani, tak for det, hæhæ! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #48: 17 Jun 2011, 14:51 »


Triller sig videre i pokalen

GF har gjort det godt i ligaen indtil videre, og det viser de også i pokalturneringen. Deres første modstandere i pokalen, var Gentofte-Vangede der var en rigtig nem modstander på papiret. Det var dog ikke kun på papiret de var nemme, GF kørte dem nemlig over for hvert minut der gik. Kampen endte 5-0 til udeholdet, der sikkert kunne trille videre til 3 runde i pokalen. Målene blev scoret af Martin Jørgensen, Peter Graulund, David Devdariani og 2 mål fra den indskiftede angriber Sanel Kapidzic. Kapidzic har virkelig vist storform hver gang han er kommet ind, så mon ikke snart Thomas Gravesen vil prøve ham af i start elleveren, da en Peter Graulund ikke rigtig har toppet i ligaen endnu, udover et mål.

I 3 runde af pokalen trak AGF en lidt sværere modstander, nemlig superligaklubben Lyngby. Lyngby ligger i bunden af superligaen, og blev derfor en lidt nemmere modstander for GF. De endte dog også med at slå Lyngby med hele 4-1. AGF havde ikke alt spillet, og det var langt fra et GF hold der kørte Lyngby ud af banen. Det var dog bare et AGF hold der var skarpest på dagen, og straffede dem med et mål hver gang de havde en stor chance. Dan Thomassen sendte dem foran 1-0 på et hjørnespark efter 15minutter, men der gik ikke længe før Patrick Mortensen reducerede til 1-1, dette blev også pausestillingen.

Anden halvleg blev en sand målfest, dog til AGFs fordel. Først var det Kasper Povlsen derefter Mark Howard til 3-1 og sidst, men ikke mindst Peter Graulund der sluttede kampen af til 4-1, da han scorede i to minutters overtid, og sendte AGF videre til 4 runde i pokalturneringen. Desværre måtte en Sanel Kapidzic udgå med en skade, lige efter han var blevet indskiftede, dette måtte ikke have været skønt, da han var på vej ind i en god stime.  I fjerde runde har GF trukket modstanderne fra deres egen række, nemlig Viborg. Dette er en modstander de burde slå rimelig nemt, men de har jo lige stået 1-1 med dem, så alt kan ske!




|  GVI 0-5 AGF  |  AGF 4-1 Lyngby  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #49: 17 Jun 2011, 20:37 »



Første pladsen tilbage hos de hv’ie!

Så har 1.division nu rundet de 14 kampe, og AGF har lagt sig suverænt i spidsen. HB Køge kan ikke længere følge trop med AGF der har slået et hul på 10 point ned til andenpladsen, som lige pt. er HB Køge. AGFs angrebsduo er virkelig også ustoppelige. I starten af sæsonen havde de rigtig svært ved at komme i gang, men efter et par kampe skal jeg da lige love for at de får scoret mål på skift!

GF har endnu ikke tabt i denne sæson endnu, og det sker så heller ikke de næste 4 kampe, hvor de tager alle point med sejre i alle kampene. Første kamp var imod Skive, hvor de hentede en sikker 3-0 sejr på udebane. Graulund puttede to i nettet, og angrebsmakker Søren Berg lavede også selv en basse. Næste kamp skulle vise sig at blive lige så nem, da de sejrede med 3-1 på hjemmebane imod Kolding. Midtbane motoren Martin Jørgensen bombede to ind uden for felt og en Jerry Lucena scorede også en sikker kasse foran et frit mål.

De næste to kampe var imod Roskilde og Vejle. Roskilde var en kamp der burde være en sikker sejr, og det blev det også efter de endnu engang vandt 3-0. Først scorede Hjalte, hvorefter David Devdariani udbyggede føring, og til sidst blev kampen lukket af bomberen Søren Berg. Næste kamp var imod Vejle, som er en bedre modstander, og det hold GF skulle passe på, men det så nemt ud da GF spillede dem rundt næsten hele kampen. 2-0 blev resultat på mål fra duoen på toppen, da først Graulund scorede og derefter Søren Berg, de er virkelig på vej tilbage i ligaen!

Nu kom en af de større kampe så, hvor AB ventede på udebane, men efter sejren mod Vejle måtte de virkelig have været tændte, for AB fik næsten ikke lov til at røre bolden, og man kunne virkelig ikke se at det var to tophold der var i kamp. Først var det Graulund, og derefter en Søren Berg til 2-0. En halv time efter dette mål til 2-0, scorede den unge midtbanespiller Casper Sloth der gjorde føring endnu større, nemlig til 3-0. Det skulle dog vise sig ikke at være slut endnu, Først en Søren Berg der scorede til 4-0 med hans anden scoring, og til sidst lukkede Graulund kampen af med sin anden scoring også til 5-0. Det var et AGF hold der virkelig var i mål humør, så man skal virkelig passe på et AGF hold når de rammer dagen.

GF har nu haft 2 ”topkampe” i træk, og den tredje skal da også lige med, inden bundholdene igen står for tur. Denne kamp var imod andenpladsen HB Køge, der med en sejr over AGF kunne hente vigtige point til kampen om førstepladsen. HB Køge formåede dog ikke at overraske og måtte tage hjem med et 3-1 nederlag. David Devdariani scorede 2 kasser i kampen og et mål fra Søren Berg, der er i topform for tiden.

Efter tre topkampe i rap, så det ud til at GF skulle møde et hold de burde slå med lethed, nemlig FC Fyn, men man skal jo ikke tage nogle kampe for let, og det må jeg love for en spiller som Graulund heller ikke gjorde. Han lagde nemlig ud med at score hattrick inden for 27 minutter, og sendte hurtigt Fyn bagud med 0-3, og så havde de rigtig lang vej hjem. Med 5 minutter tilbage af kampen satte Stephan Petersen prikken over i’et med sin scoring til 0-4, og satte føringen i toppen med 10 point ned til anden pladsen.




1.Division




|  Skive 0-3 AGF  |  AGF 3-1 Kolding FC  |  AGF 3-0 FC Roskilde  |  AGF 2-0 Vejle  | AB 0-5 AGF  |
|  AGF 3-1 HB Køge  |  FC Fyn 0-4 AGF  |
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #50: 17 Jun 2011, 21:18 »

Fine updates! Wink Du siger du spiller over kanterne ikke? Hvilke roller har dine to angribere så? Smiley
Logged

FC Barcelona

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #51: 17 Jun 2011, 22:16 »

Fine updates! Wink Du siger du spiller over kanterne ikke? Hvilke roller har dine to angribere så? Smiley
Mine to angribere har rollerne "skarpretter" og Targetman" Peace! Og tak!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #52: 18 Jun 2011, 10:07 »

God blog- Grafikken er helt i top. Ser frem til at se om du kan få styr på økonomien i galehuset.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #53: 18 Jun 2011, 11:20 »

God blog- Grafikken er helt i top. Ser frem til at se om du kan få styr på økonomien i galehuset.


Tak for det, er jeg glad for at høre! Wink Håber også selv økonomien kan blive bare LIDT bedre end den er nu! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #54: 19 Jun 2011, 14:43 »



Casper Sloth fremtidens spiller

Casper Sloth er blot 18 år gammel, og er allerede i fansenes hjerter, og har allerede erobret en plads i start elleveren. Han har spillet 13 kampe for klubben og har en gennemsnits bedømmelse på 7.23, hvad er en rigtig god bedømmelse. Casper Sloth har nu en værdi på 3.750.000 og stiger kun i værdien for tiden. Sloth har fået 1 U-landskamp og han regner ikke med det bliver den sidste. 

Han har udviklet sig rigtig meget på det sidste, og Gravesen tror ikke han kan beholde ham i særlig lang tid, hvis han fortsætter sin udvikling så meget som han udvikler sig lige nu. Sloth startede sin professionelle fodboldkarriere allerede som 15 årig, hvor han startede i AGF. De tilbød ham nemlig kontrakt allerede i 2007, hvor han accepterede og har spillet der lige siden. 

Sloth har udtalt til pressen, at han er glad for at have valgt AGF som sin klub allerede som 15 årig, da han mener han ikke var blevet så god hvis han ikke havde valgt netop denne klub. Han siger at de har lært ham næsten alt i sine barndomsår. Han håber også han kommer til udlandet engang, men lige pt. vil han bruge alle sine kræfter på at blive i start elleveren i GF.

Casper Sloth spiller normalt offensiv midtbane, men kan dog også godt spille central midtbane, men hans nye manager Thomas Gravesen har valgt at prøve at omskole ham til en højre kant, hvad en Sloth kun er glad for, da han elsker nye udfordringer. Dette er også den plads han har fået på holdet, og det har vist sig at gå rigtig godt, og ikke mange kan stoppe ham ude på kanten, hvor han også har scoret et mål.

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #55: 19 Jun 2011, 18:25 »


Halvsæsonen sluttet af med manere!

Både FC København, Brøndby, OB og FCM er slået ud i pokalturneringen, så det ser ud til AGF sagtens kan gå hen og vinde pokalen, hvad vil være en stor lettelse i AGF lejren, hvis de både går hen og vinder ligaen og pokalen, det vil lige give klubben en ekstra tand i den rigtige retning. AGF har spillet to pokal kampe siden sidst, hvor de har mødt Viborg først og efterfølgende superligaklubben Silkeborg.

AGF havde kæmpet sig hele vejen til 4. runde i pokalen, hvor de var så heldige at trække Viborg. Turen til Viborg var ikke den længste de havde prøvet, men de kom ikke til Viborg for at hente en sikker sejr, de fik kamp til stregen, da Viborg også formåede at få rigtig mange chancer.

Dog var der en mand der forhindrede Viborg i at gå videre til kvartfinalerne, og hvem andre end Peter Graulund skulle sikre AGF videre kvalifikation. Han scorede først til 0-1 efter 26 minutter, hvorefter han lukkede og slukkede kampen med et kvarter igen, med målet til 0-2. Dermed sendte han hurtigt AGF videre til kvartfinalerne, hvor Silkeborg ventede.

Silkeborg skabte langt større problemer end Viborg, da de pressede på med både mål og chancer. Det var dog Viborg der kom først foran, på en dødbold der blev headet i kassen af midterforsvareren Dan Thomassen efter blot 17 minutter. Det så dog rigtig godt ud for AGF i starten der også scorede målet til 2-0, der blev scoret af Stephan Petersen efter 24 minutter. AGF skulle dog også have en scoring i første halvlegs overtid, hvor Peter Graulund sendte Silkeborg til halvleg med et 3-0 resultat til de hvi’e.

 Det så sort ud for Silkeborg, men de kom stærkt igen.  Først var det Rajko Lekic der bragte dem tilbage med 3-1, og derefter var det midtertromlen Christian Holst, der sendte AGF i en træls situation med stillingen 3-2. Dog formåede AGF at holde resultatet hjem, og kvalificerede sig dermed til semifinalerne med en 3-2 sejr over Silkeborg.

Kampens spiller blev David Devdariani, med en bedømmelse på hele 9.0 hvad er en rigtig flot karakter, og han blev endda skiftet ud efter 70 minutter, så klapsalve skal han da have. I semifinalerne trak AGF superligaklubben FC Nordsjælland, som selvfølgelig er en svær opgave, men de kunne dog have fået sværere opgaver, så intet brok fra deres lejr.





GF gik videre i pokalen efter en hæsblæsende kamp imod Silkeborg, og har nu spillet sin sidste kamp i 1.division, i denne halvsæson. Sidste modstander var klubben fra jylland, FC Hjørring. GF var på hjemmebane, og hentede sikkert de sidste 3 point i denne halvsæson. Dan Thomassen sendte AGF foran 1-0 på endnu en dødbold, og derefter scorede først Søren Berg til 2-0 og et selvmål af Jesper Andersen blev det sidste mål i kampen. GF har virkelig været suveræne i første halvsæson og ligger derfor også nummer 1, med 12 point ned til andenpladsen, som lige pt. er Viborg som har overhalet HB Køge på målscoreren.

1.Division




|  Viborg 0-2 AGF  |  AGF 3-2 Silkeborg  |  AGF 3-0 FC Hjørring  |
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #56: 20 Jun 2011, 17:39 »


Ændringer og lykønskninger!

Det klingede i hovedet, søvnen sad stadig i øjenkrogen. Jeg kiggede over på vækkeuret der stadig stod og klingede, klokken var 07.30 om morgenen. Jeg skulle ikke på arbejde i dag, så jeg har hele dagen til at gruble over forskellige ting. Jeg var på vej i bag, men inden jeg tog det første skridt ind i bruseren, gik jeg ud i køkkenet for at sætte kaffekanden over, det er nemlig en morgenlig rutine jeg har levet med i lang tid.

Efter det dejlig lange bad, satte jeg mig ved bordet og begyndte at drikke min kaffe, hvorefter jeg slog op på første side i dagens avis. Jeg valgte selvfølgelig at starte inde i midten af avisen, hvor sporten altid er. Der var ikke rigtig sket noget nyt i superligaen, da tanken pludselig strejfede mig. Jeg glæder mig virkelig til at bringe AGF op i Danmarks bedste række igen, og jeg er næsten 100 på at det bliver i denne sæson.

Dog skal truppen forstærkes rigtig meget, hvis vi skal have forhåbninger om en top i superligaen igen engang, og forstærkningerne skal ske i starten af året hvor det hedder superliga hos de hvi’e. Budgettet hos os er rigtig kritisk, og der skal snart ske drastiske ændringer, og det første kunne f.eks. være at vi vandt pokalen og rykker op i suppen!

Jeg kom ud fra tanken igen, og bladrede videre til næste side, hvor der dukkede et stort billede op af vores angrebsstjerne Søren Berg. Overskriften hed ”Berg kåret som årets spiller”, jeg hoppede op af stolen og kom til at vælte en potteplante der stod på bordet, jeg var rigtig glad på hans vegne og ikke mindst på klubbens. Jeg tænkte at jeg hellere måtte tage et smut fordi profilen og ønske ham tillykke. Audien trillede ud af indkørslen og GPS’en var indstillet til Søren Bergs adresse.     

Jeg kom gående op ad indkørslen, og inden jeg fik banket på, kunne jeg høre en stemme i baggrunden. Søren kom gående op ad indkørslen, sammen med hans kone. Han lød lidt overrasket i stemmen, da han sagde ”hej Thomas”. Jeg sagde hej Søren og ønskede ham hjertelig tillykke med prisen, men han vidste ikke helt hvad jeg snakkede om, da han ikke han læst avisen, og ikke rigtig havde snakket med nogen.

Han inviterede mig indenfor og jeg viste ham avisen. Vi fik en lang snak over et dejligt kaffebord, han var rigtig tilfreds med prisen, og gav mig en stor del af æren, men alt kunne jeg godt nok ikke tage på mig, da han virkelig har imponeret i denne halvsæson, sammen med Graulund oppe på toppen. Resten af dagen gik med snak ved Søren, hvor han inviterede mig og min kone over på mad, så det endte med en god skefuld mad på deres solrige terrasse.

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #57: 20 Jun 2011, 20:18 »

Gode updates Lasse. Spændende valg af Thomas Gravesen Wink
Billederne er gode, teksten er fin og opsætningen fejler heller ikke noget.

Resultaterne siger jo sig selv, du er godt på vej tilbage i superligaen!

KIU! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #58: 20 Jun 2011, 20:50 »

Gode updates Lasse. Spændende valg af Thomas Gravesen Wink
Billederne er gode, teksten er fin og opsætningen fejler heller ikke noget.

Resultaterne siger jo sig selv, du er godt på vej tilbage i superligaen!

KIU! Wink
Mange tak for det! Wink
Og ja resultaterne fejler bestemt ikke noget lige nu! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #59: 20 Jun 2011, 21:48 »


Venskabskampe og transfer

Transfer blev endnu engang til nul indkøb, hvis man ser i GF lejren. GF har nemlig stadig ingen penge at bruge for, så derfor kan de hverken tilbyde nogle kontrakt eller købe nogen til klubben, så derfor fik de ikke handlet nogen forstærkninger ind.

De fik dog heller ikke solgt nogle spillere, hvad nok er godt, da de jo har en rigtig smal trup i forvejen, så tyndes ud i truppen skal der vidst ikke. Så man kan vel kalde det et okay transfer, da de kunne holde på alle spillerne, og fik forlænget med en del spillere, som f.eks. indgår en Martin Jørgensen der har forlænget endnu et år. Mande har nu rundet de 35 år og spiller stadig professionel fodbold i AGF. 



AGF fik arrangeret 7 venskabskampe, hvad er en god sjat. Resultaterne svingede meget fra kamp til kamp, da de aldrig fik stillet med det rigtige førstehold. Thomas Gravesen rokerede nemlig rundt i HVER eneste kamp, og fik derfor afprøvet en masse spillere fra ungdomsholdende og anden holdet. De vandt alligevel 4 ud af de 7 kampe, hvad er acceptabelt nok. Dernæst tabte de 2 og stod en uafgjort, så venskabskampe er vel accepteret.

De tabte til Malmö FF og Lillestrøm, også stod de 3-3 med Odd der virkelig kæmpede for det, mod et rent U-19 hold, der spillede en flot kamp. Odd er et hold AGFs førstehold burde køre over, men Gravesen giver plads til de yngre og mindre rutinerede spillere, hvad er godt for holdet. Gravesen har set nogle spillere der måske kan have potentiale til førsteholdet på længere sigt!




|  Næsby 1-4 AGF  |  AGF 2-4 Malmö FF  |  AGF 0-1 Lillestrøm  |  Brommapojkarna 1-4 AGF  |
|  AGF  3-3 Odd  |  AGF 1-0 Viking  |  Ljungskile 0-4 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010