home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vil prøve kræfter som manager!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Vil prøve kræfter som manager!  (Læst 22639 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #75: 30 Jun 2011, 14:55 »

Fin blog, med korte og præcise updates for det meste.

Jeg ville dog nok ha valgt et lidt andet layout, men sådan er vi jo så forskellige. Der er nogle få sproglige smuttere, men de ødelægger ikke helheden.

Det jo godt at du fik indfriet forventningerne mht. oprykning, men det blir nok svært at holde dem deroppe hvis ikke der er råd til forstærkninger. Følger med når næste update kommer.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #76: 30 Jun 2011, 15:51 »

Godt med oprykningen i Århus, og jeg glæder mig til din færden i Suppen, da det bliver en svær opgave umiddelbart.

Fine updates, og flot grafik, selvom jeg foretrækker det lidt mere "stilrene" men det er jo en smagssag.

Jeg følger naturligvis, og hold det oppe!  Smiley
Tak for kommentareren, vil prøve at lave det mere stilrent, jeg variere bare lidt imellem min grafik for at prøve noget nyt engang imellem, men vil se hvad jeg kan gøre! Wink. Og ja det bliver en svær opgave i suppen!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #77: 30 Jun 2011, 15:52 »

Fin blog, med korte og præcise updates for det meste.

Jeg ville dog nok ha valgt et lidt andet layout, men sådan er vi jo så forskellige. Der er nogle få sproglige smuttere, men de ødelægger ikke helheden.

Det jo godt at du fik indfriet forventningerne mht. oprykning, men det blir nok svært at holde dem deroppe hvis ikke der er råd til forstærkninger. Følger med når næste update kommer.
Tak for den dejlig lange kommentar det er dejligt med disse kommentarer til tider! Peace
Og ja det var RIGTIG godt med oprykning selvom det var forventet, men regner med jeg kan holde dem i suppen selvom opgaven ikke er nem! Wink. Og er glad for du følger !
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #78: 30 Jun 2011, 19:24 »


Transfer – 2011/2012

Økonomien truer meget i AGF, det er også derfor at to rigtig store profiler har, måtte forlade klubben i dette transfervindue. De har dog hentet 3 spillere der kan gå ind i en start ellever, dog er det lidt tvivlsomt med den ene, men det er god bredde til truppen selvom det samlet kun er en ekstra spiller til klubben.

Thomas Gravesen har haft et svært transfervindue, da han synes det er rigtig svært at hente spillere når man ikke kan tilbyde så meget i løn og pengene virkelig ikke er der, men han synes det er gået noglelunde, og han mener at med disse handler og indkøb bliver det til endnu en sæson i suppen næste år.

IND:

Esben Hansen (fri)
Første spiller der blev hentet til nyoprykkerne fra AGF, blev midtbane fighteren Esben Hasen. Esben Hansen er en spiller der kan gå direkte ind i start elleveren, og ligefrem forstærke holdet, da han er en rigtig god spiller. Han har også erfaringer med superligaen, da han både har spillet i OB, Randers og senest Lyngby.

Esben Hansen er nu i den bedste fodbold alder, nemlig de 30 år. Han har haft 1 landskamp i hele sin karriere, og hans værdi ligger nu på 1.800.000 millioner, og hans løn ligger på DKK 72.500 pr. måned. Esben Hansens farvoritplads er defensivmidtbane, men i AGF kommer han til at spille midtbane central, som han heller ikke er dårlig til.

Michael Delura (fri)
Den anden spiller der nu har skrevet kontrakt med de hvi’e, er den offensive midtbane spiller Michael Delura. Delura er også en spiller der kommer direkte ind i start elleveren, ved siden af hans kommende angrebsmakker Peter Graulund, som er en perfekt angrebsmakker. Delura har både spillet i Schalke, Hannover, Gladbach og Bielefeld, som er nogle forholdsvis store klubber, så han har erfaring og bliver en spiller der kan holde GF i suppen.

Delura er blot 26 år, så han har mange år tilbage på banen endnu. Han er 1.600.000 millioner værd, og får lige pt. DKK 60.000 pr måned. Han har skrevet en 3 årig lang kontrakt med de hvi’e, og han siger selv han nok vil forsøge at score de nødvendige mål i kampene, og vil yde 100% i hver kamp, så det er et køb Gravesen også er tilfreds med.

Mikkel Bischoff (fri)
Sidst, men ikke mindst er klipperen Mikkel Bischoff der er kommet til klubben. Den centrale forsvarsspiller kommer fra Brøndby, hvor han har spillet siden 2006, men Bischoff har også spillet i en af de største klubber i England nemlig Manchester City, så man må virkelig sige de har fået en spiller med rigtig stor erfaring. Han kommer formenligt ikke ind i start elleveren lige fra starten af, men om et års tid, tror jeg nok han skal erobre en plads i AGF.

Bischoff er heller ikke en af de yngste spillere, da han nu har rundet de 29 år, men han har dog nogle gode år tilbage i fodboldens verden endnu. Spilleren er lige pt. 1.700.000 millioner værd og får DKK 55.000 pr. måned efter at være skiftet til AGF. Dog har Bischoff kun aftalt en 2 årig kontrakt med klubben.



UD:

Søren Berg (2.000.000)
Top angriberen Søren Berg er nu blevet solgt for 2.000.000 millioner til Herta Berlin, hvor han nu får 162.500 pr. måned. Søren Bergs eventyr i AGF stoppede næsten før det var begyndt. Søren Berg endte kun med at spille en enkelt sæson for AGF, hvor han spillede 30 kampe og scorede 11 mål. Han fik også et godt gennemsnit efter sine spillede kampe, da han fik det på hele 7.14.

Søren Berg er hele 35 år, og har ikke alt for mange år tilbage i fodbold verdenen, da det er en høj alder som fodboldspiller på topplan. Gravesen sagde at han valgte at sælge angriberen fordi han fik for meget i løn og var på vej op i alderen, så han kunne lige så godt få lidt ud af ham nu hvor klubben er i vanskeligheder med økonomien.

Hjalte Nørregaard (6.000.000)
Anden og sidste spiller der blev solgt i dette transfervindue for AGF, var midtbane centralen Hjalte Nørregaard, som virkelig har spillet et brag af en sæson i AGF, men hans eventyr også allerede slutter i AGF lejren, da han allerede forlader sæsonen efter blot en sæson også. Hjalte Nørregaard er nemlig nu blevet solgt til Livorno, som spiller i serie A for 6.000.000 millioner.
Hjalte Nørregaard har nu kun rundet de 30 år og er en fantastisk fodboldspiller, som har mange år på bagen endnu.
Han løn i Livorno lige pt. er helt oppe og runde de DKK 285.000 pr. måned, som er en rigtig god løn for en spiller som kommer fra AGF, og det er også en del af skylden for at han tog til Livorno.

« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 19:36 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #79: 30 Jun 2011, 19:35 »

Spændende transfers, men om de er gode nok til at holde GF i suppen er jeg lidt i tvivl om Forlegen
Kender ikke ham Delura, men håber da han kan bombe for dig, men taget i betragtning af at du ingen penge havde og har fundet alle spillere på fri transfer, synes jeg det er meget godt gået Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #80: 30 Jun 2011, 19:37 »

Spændende transfers, men om de er gode nok til at holde GF i suppen er jeg lidt i tvivl om Forlegen
Kender ikke ham Delura, men håber da han kan bombe for dig, men taget i betragtning af at du ingen penge havde og har fundet alle spillere på fri transfer, synes jeg det er meget godt gået Thumbs Up
Ja de er gode nok indkøbene, men svært at skaffe bedre med den økonomi! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #81: 05 Jul 2011, 12:42 »

Nu er det sommerferie og jeg har valgt at holde en lille pause med bloggen! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010