home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vil prøve kræfter som manager!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Vil prøve kræfter som manager!  (Læst 22635 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #60: 22 Jun 2011, 14:27 »


Første nederlag, men alligevel nummer 1

De fleste hold i ligaen har nu spillet 21 kampe, der er dog nogle stykker endnu der kun har spillet de 20 kampe, og i blandt dem er AGF som stadig ligger nummer 1. Det ser ud til at AGF næsten er sikre på oprykning, det skal i hvert fald gå rigtig galt hvis de skal smide det væk nu. De er 12 point foran HB Køge og GF har endda en kamp mindre, så det ser godt ud for de hvi’e. De har dog tabt deres første kamp, men dette resultat ændrer ikke meget på stillingen.

GF har ikke mærket til modstand i rigtig lang tid, men de mærker det nu endelig, da de nu skal en tur til Næstved. Næstved ligger godt nok til nedrykning, men de formåede at presse GF rigtig godt, og GF endte kun med en sejr på 0-1. Målet blev scoret af David Devdariani efter 55 minutter, som også blev kampenes eneste.

De næste tre kampe gik strygende med 3 sejre i rap, hvor de første vandt 3-1 over topholdet Brønshøj, hvor dødboldene sejrede, da både Dan Thomassen og Mark Howard scorede. Næste kamp blev Fredericia rundbarberet af GF, da de vandt med hele 4-0, hvor en Peter Graulund var flyvende. Han scorede nemlig kampens første 3 mål og lavede endnu et hattrick, kampens sidste mål blev scoret af Mark Howard på endnu en dødbold.

Sidste sejr i denne runde blev over Hvidovre på hjemmebane, hvor sejren lød på 1-0 til hjemmeholdet. Hvidovre havde ET sølle skud på mål, imens GF havde 31 målforsøg, så man må sige at Hvidovre blev presset fuldstændigt i bund, men GF formåede ikke at score på alle de store chancer de havde.  Kampen blev derfor afgjort på straffe da Hjalte Nørregaard scorede på straffe til 1-0 efter 58 minutter, og hentede endnu engang 3 point til toppen.

Så kom det nederlag til GF som alle havde ventet på, det første hold der skulle besejre topholdet var FC Vestsjælland. Det var en kamp der kunne have gået til begge sider, men da Frederik Krabbe fik rødt kort efter 52 minutter, gik det desværre til Vestsjællands vej. Sladan Peric scorede kampens eneste mål til 1-0 efter 80 minutter. Dette blev så AGFs første nederlag, men dette tager ikke humøret fra GF spillerne der stadig fører ligaen suverænt!


1.Division




|  Næstved 0-1 AGF  |  AGF 3-1 Brønshøj  |  AGF 4-0 FC Fredericia  |  AGF 1-0 Hvidovre  |  FC Vestsjælland 1-0 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #61: 22 Jun 2011, 14:32 »

God update. Dejligt nemt og læse Lasse Wink
Ærgeligt med nederlaget til FC Vestsjælland, men du er jo så godt som i superligaen! Wink

KIU!
Logged

Supra Societatem Nemo

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #62: 22 Jun 2011, 14:44 »

God update. Dejligt nemt og læse Lasse Wink
Ærgeligt med nederlaget til FC Vestsjælland, men du er jo så godt som i superligaen! Wink

KIU!
Tak for kommentaren!;) Og ja, vil være skidt hvis jeg ikke kommer i superligaen! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #63: 22 Jun 2011, 18:40 »


GF oprykning er en realitet!

Der er nu spillet 25 kampe i 1.division, og der er allerede fundet en af de to oprykkere til superligaen, nemlig topklubben AGF. Der er stadig 5 kampe tilbage, så det må være en lettelse for AGF allerede at have sikret sig oprykning, de har dog endnu ikke sikret sig at vinde 1.division, og det er nok og det de går efter. Det ser dog heller ikke ud til at et hold som HB Køge kan true AGF lige pt.

Der var lagt op til topkamp på AGF stadion, da Viborg kom på besøg. Det blev også en kamp, hvor Viborg var med i kampen det meste af tiden, de kom dog hurtigt bagud. Der skulle ikke gå andet end 2 minutter før den rutinerede angriber Peter Graulund, kunne nettet til stillingen 1-0. Lasse Ankjær fik dog hurtigt balance i regnskabet, da han reducerede til 1-1 efter 23 minutters spil. GF har i mange kampe scoret til sidst i kampen, og det gjorde de også i dag. David Devdariani scorede nemlig 2-1 målet med 11 minutter igen, og kunne derfor køre sejren sikkert hjem til de hvi’e.

De næste tre kampe, burde være tre kampe med 9 sikre point, men man kan jo aldrig bide sig sikker i en sejr selvom man er seedet som favoritter. Dog hev AGF 3 sikre sejre hjem. Første kamp var imod Kolding, hvor de hev en sikker 3-0 sejr hjem, og endnu engang var dødboldshelten Dan Thomassen på pletten, da han nettede 2 gange i 3-0 sejren. Næste kamp var endnu en udebane kamp, og denne gang imod sidstepladsen Hobro. Det blev til endnu et mål af Dan Thomassen, og 2 kasser af indskifteren Sanel Kapidzic. I samme kamp blev en Kasper Povlsen skadet.

Næste kamp skulle også have været en sikker sejr hjemme imod Skive, men en Thomas Dalgaard drillede AGF mandskabet lidt. Thomas Dalgaard bragte nemlig gæsterne foran med 0-1 efter 32 minutter. Dog gik der kun 6 minutter før Graulund reducerede til 1-1, og han var også manden bag det næste mål, da han scorede til 2-1 efter 57 minutter. Spændingen var dog slet ikke ovre i denne kamp, Thomas Dalgaard fik Skive tilbage i kampen med blot 6 minutter igen, og på det tidspunkt så det ud til at Skive ville få point med hjem, men ikke. Kasper Povlsen var nemlig lige blev skiftet ind, og hev dermed sejren hjem med sit mål til 3-2, og jublen brød ud på GF stadion!

Dermed har de nu hentet 4 sejre i træk, og hvis de skal have 5 på stribe skal de i dag sejre imod topholdet Vejle. Det så dog heller ikke ud til at blive det store problem, da de vandt 1-3 i Vejle. Målene blev scoret af Stephan Petersen, Søren Berg og sidst, men ikke mindst Sanel Kapidzic. GF har nu sikret sig oprykning til landets bedste række, og der var jubel i GF lejren efter denne sejr!


1.Division



|  AGF 2-1 Viborg  |  Kolding FC 0-3 AGF  |  Hobro 1-3 AGF  |  AGF 3-2 Skive  |  Vejle 3-1 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #64: 22 Jun 2011, 22:20 »


Pokaldrømmen bristede

GF har været rigtig opsatte på at vinde pokalturneringen også, men i dag ramte de virkelig muren. De var åbenbart ikke forberedt på at møde et formstærkt superligahold, da FCN kom med fuld skrald, da de skulle møde GF på NRGi Park. GF har nok været vant til det lidt nemmere program i 1.division, men hvis de skal være klar til superligaen, skal de kunne spille op med hold så FC Nordsjælland.

Det så skidt ud for GF, da Morten Nordstrand kunne skulle bruge 5 minutter på at sende gæsterne i front med føringen 0-1. Blot efter 9 minutter var Jacob Egeris på pletten, da han udbyggede føringen, og sendte AGF i en rigtig dårlig position, da de nok var nød til at gå offensive for at få scoret nogle mål. Det hjalp så heller ikke så meget for GF at deres back Frederik Krabbe skulle have rødt. Det så rigtig svært ud for hjemmeholdet, og anden halvleg blev bestemt ikke bedre.

Lille spilleren Emil Lyng, som er udlejet til FCN gjorde det hårde ved GF. Han startede nemlig anden halvleg på samme måde som første halvleg, to hurtige scoringer fra ham og GF fra dybt nede i den sorte kulkælder. Bagud 0-4 på hjemmebane, tilskuerne begyndte allerede at gå med 20 minutter tilbage af kampen, GF var neden, de var rigtig nede. Fansene var rimelig frustreret, da de jo har været vant til sejr efter sejr, også være bagud HELE 0-4 PÅ HJEMMEBANE, det var jo en katastrofe. Heldigt for GF var dog at kampen endte 0-4, og ikke mere og GF kunne derefter tage hjem og gruble over dette nederlag!



Det var nu GF tur til at tage en tur til Nordsjælland, for at prøve på at rette op 0-4 nederlaget på hjemmebane. Det bliver svært at få vendt et 0-4 nederlag til noget godt, men GF kæmpede flot på Farum Park. Det var også dem der satte gang i kampen, da David Devdariani scorede til 0-1 efter 13 minutter og gav et lille håb i GF lejren. Dog fik Morten Nordstrand hurtigt slukket flammen igen, da han scorede efter 29 minutter til stillingen 1-1. Lige inden slutfløjtet, scorede den flyvende Dan Thomassen til halvleg stillingen 1-2 til gæsterne fra AGF.

Anden halvleg blev uden mål, og dermed vandt AGF 1-2 på Farum Park. Det var desværre ikke nok for dem, og dermed røg FC Nordsjælland videre til finalen i pokalen.  Alle AGF spillerne lagde sig ned på græsset med det samme kampen blev fløjtet af, de var virkelig nede over dette exit i pokalen. Ingen af spillerne havde nogle kommentarer efter kampen, de skulle virkelig lige sluge dette nederlag inden de kom videre.




|  AGF 0-4 FC Nordsjælland  |  FC Nordsjælland 1-2 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Thomashald
Gæst
 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #65: 23 Jun 2011, 14:56 »

Rigtig flot blog KIU !
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #66: 23 Jun 2011, 16:02 »

Rigtig flot blog KIU !
Tak for det, jeg vil prøve! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #67: 23 Jun 2011, 21:50 »


GF er vindere af 1.division!

Så blev de 30 kampe rundet i 1.division, og AGF kan endelig hylde sig selv som vindere af 1.division endnu engang. Oprykkerne sammen med AGF blev HB Køge, da Viborg klodsede i den ved ikke at vinde, da HB Køge tabte til AGF og kunne have kommet op og snuse til oprykning. Man må bare sige at Viborg ikke havde niveauet til at rykke op, og det er nok også de to bedste hold der er endt med at rykke op.

I blandt de sidste 5 kampe, endte AGF også med at tabte sin anden kamp i hele deres sæson i ligaen. Det var ikke engang et tophold de tabte imod, de tabte nemlig ude imod Roskilde. Dan Thomassen har virkelig haft en vanvittig sæson med rigtig mange mål og næsten ikke lukket nogle ind i forsvaret, og han bliver også belønnet for det ene må i Roskilde i 2-1 nederlaget.

Udover dette nederlag må man tage hatten af for AGF, der sluttede ligaen af med bravur. De startede nemlig med at slå AB 4-0 på hjemmebane, hvor en Graulund fik endnu et hattrick i 1.division. Derefter slog din andenpladsen HB Købe med hele 0-3 på ubane. Peter Graulund og David Devdariani scorede de to første mål, og Dan Thomassen sluttede kampen med et flot hovedstødsmål til slutresultatet 0-3.

De sidste to kampe blev sluttet af med det samme resultat, hvor de tog to sikre sejre på 2-0. Først slog de FC Fyn hjemme med 2-0 og derefter kunne de løfte pokalen på Brønshøj stadion, da de blev mestre. Kampen i Brønshøj endte også 2-0, hvor målscorerne blev Mark Howard og David Devdariani. Der  var jubel og glade dage på Brønshøj stadion, og det var nok heller ikke her de sluttede deres aften!


1.Division




|  Roskilde 2-1 AGF  |  AGF 4-0 AB  |  HB Køge 0-3 AGF  |  AGF 2-0 FC Fyn  |  Brønshøj 0-2 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #68: 25 Jun 2011, 17:27 »

Graulund ikke tilfreds uden titel

af ekstrabladet:
Efter AGF nu har vundet 1.division, er der blandede følelser ved angriberen Peter Graulund. Han var selvfølgelig rigtig glad for at have vundet 1.division, og det var også det vigtigste i denne sæson, men han er rigtigt skuffet over at han ikke vandt prisen som topscoreren i ligaen efter denne sæson.  Peter Graulund er en mand der ikke altid er tilfreds med sine præstationer, selvom han endte med at score 18 mål i 1.division, kun 1 mål efter topscoreren Jude Nworuh. Vi fik fat i Graulund til et par kommentarere efter sidste sæsonkamp.

Ekstrabladet: ”Er du tilfreds med oprykningen?”
Graulund: ”Jeg er overlykkelig for oprykningen, og det var da også det vi gik efter inden sæsonen startede, så jeg er RIGTIG tilfreds med dette resultat. Dog er jeg rigtig nede over jeg ikke fik scoret de mål ekstra der kunne have gjort mig topscorer!”

Ekstrabladet: ”Føler du selv du kunne have ydet mere, for at have scoret de sidste par mål?”
Graulund: ”Jeg giver udelukkende mig selv skylden for at jeg ikke selv bliver topscorer, for det første hvis jeg ikke havde fået karantæne i den anden sidste kamp, havde jeg også scoret mål i den kamp, og det er jeg sikker på, så det er min egen skyld, og det ved jeg!”

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #69: 27 Jun 2011, 19:34 »

Hvaa, får vi ikke snart en update fra din side? Opstemt
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #70: 27 Jun 2011, 19:40 »

Hvaa, får vi ikke snart en update fra din side? Opstemt
Regner MEGET snart med en update, er dog blevet ramt lidt af sommerferien! Wink Også ryger lysten også lidt pga. læsere og kommentarer! Opstemt Men renger snart med en update!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #71: 29 Jun 2011, 22:48 »


Forventninger – sæson 2011/2012

Bestyrelsen har ikke de største forventninger til klubben, men de forventer dog mere end bare at undgå nedrykning. De forventer at de ender i midten af tabellen når sæsonen er forbi, og det er også noget Thomas Gravesen regner med, hvis ikke højere. I pokalturneringen er håbene rigtig høje, da man jo ikke kan regne med at gå nemt igennem turneringen, som de gjorde sidste gang. Deres forventninger til pokalen er nemlig minimum en kvartfinale, men dette er Thomas Gravesen ikke helt enig i, da han ikke er sikker på at kunne sejre, hvis de f.eks. trak FCK allerede i 2.runde, og det giver bestyrelsen ham til dels ret i.

Harmonien i AGF lejren er rigtig god, og holdet har et rigtig godt sammenhold og har det godt med hinanden, dog synes bestyrelsen ikke at økonomien er så god mht. til lønbudget. Der er nemlig ikke meget forskel på hvad de gir, og hvad de kan give. Dog går det til den rigtige side, så det ligger ikke i minus, men stadigvæk ikke godt nok. Balance ligger også stadig rigtig skidt, da de har et minus på 49 millioner kroner, så det er også noget der snart skal laves om på!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #72: 29 Jun 2011, 22:54 »

Det bliver spændende at se hvordan Graver og GF klare sig i suppen, følger helt klart med!
Gode updates lasse, og lækker grafik! bare klø på! Thumbs Up
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #73: 29 Jun 2011, 22:56 »

Det bliver spændende at se hvordan Graver og GF klare sig i suppen, følger helt klart med!
Gode updates lasse, og lækker grafik! bare klø på! Thumbs Up
Tak for den lækre kommentar, og skal prøve at klø på! Wink
Men nu må vi lige se hvor mange updates der kommer i sommerferien! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #74: 30 Jun 2011, 00:45 »

Godt med oprykningen i Århus, og jeg glæder mig til din færden i Suppen, da det bliver en svær opgave umiddelbart.

Fine updates, og flot grafik, selvom jeg foretrækker det lidt mere "stilrene" men det er jo en smagssag.

Jeg følger naturligvis, og hold det oppe!  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010