home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 226 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vil prøve kræfter som manager!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Vil prøve kræfter som manager!  (Læst 22641 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #15: 10 Jun 2011, 17:04 »

Glæder mig også til at læse mere, men du burde næsten have valgt Vejle som måske kommende arbejdsgiver. Wink




Ja burde jeg næsten have gjort, men håber alligevel bloggen kommer til at køre ! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #16: 10 Jun 2011, 17:07 »

Ja burde jeg næsten have gjort, men håber alligevel bloggen kommer til at køre ! Wink

Det skal den nok uanset, hvilket hold du vælger Smiley

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #17: 10 Jun 2011, 17:17 »

Første møde overstået!

Jeg kørte i min nyindkøbte Audi der rullede som den bedste bil på vejen, jeg var på toppen i dag og næste ustoppelig. Solen skinner fuglene synger, hvad mere kan man ønske sig en skøn søndag morgen. Ja det skulle da lige være et managermøde, og det er lige hvad man er på vej til. En enkelt bajer på vejen i bilen er knappet op, og skummet syder og bobler og duften er bedre end sommer. En slurk og næsten halvdelen var væk, det er virkelig at leve sommer livet.

Efter en halv lang køretur, kan jeg nu ane Lyngby stadion ude i horisonten, det begynder at summe i maven af glæde, så min fod automatisk trykker hårdere på speederen, så Audien spinder af glæde og farer derud af. Nøglen drejes rundt og motoren larmer mindre og mindre, jeg stiger ud af bilen og går over mod det lille, men flotte stadion, jeg bliver taget imod med næsten åbne arme af den smilende Formand Torben Røsler.

Jeg kom ind i det halvkolde mødelokale, hvor jeg satte mig på stolen overfor de tre førende i klubben, papir og kuglepen lagde på bordet klar til at blive skrevet under på. Vi snakkede i timevis, og de kom med nogle rigtig gode tilbud til mig, jeg sagde til dem at jeg nok får flere tilbud i løbet af måneden og jeg nok skulle kontakte dem når jeg fandt ud af noget.  

Mødet var afsluttet, vejret skinnede stadig, så jeg besluttede mig for at drøne en tur ned til havnen i Lyngby for at få en ordentlig isvaffel. Efter en rigtig lang, da begyndte skyerne at komme frem og solen begyndte at sænke sig bag de mange bjerge. Jeg trillede stille ind i indkørslen, hvorefter jeg blev mødt af en konen der ville høre historien, men udmattelsen tvang mig i seng, hvorefter historien måtte komme ud næste dag!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #18: 10 Jun 2011, 17:28 »

Spændende start, følger helt sikkert med Wink
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #19: 10 Jun 2011, 17:36 »

Spændende start, følger helt sikkert med Wink
Er jeg glad for, glæder mig til at komme videre med bloggen! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #20: 13 Jun 2011, 12:29 »

Turen går til Spanien!    

Kræfterne bruges hurtigt når man laver noget næsten hele tiden, manager livet bliver hårdt kan jeg mærke, men spændende. Flyet går om fem minutter, jeg skal skynde mig, jeg løber halvluntende hen til gaten for at tjekke mig ind, hvor flyet går til Spanien. Suset kom i maven da flyet lettede med sådan en fart, jeg er spændt, rigtig spændt!

Flyet landede efter en lang tur, benene syrede helt så trætte som de var. Nu går turen så til Almería stadion, hvor bestyrelsen venter på et møde med mig om fremtidens job. Bilen holdt udenfor stadion, jeg turde næsten ikke stå ud af bilen, jeg tog et skridt ad gangen, og til sidst stod jeg foran den store indgang. Solen bagede som aldrig før på den store sorte dør, som var knald var fra solens stråler.

Døren blev åbnet, og inde bag døren sad 5 mænd iklædt jakkesæt. Jeg satte mig til rette i den store stol for enden af bordet, hvor jeg var placeret som midtpunktet. Tiden fløj af sted da mødet gik godt, dog var jeg ikke den bedste til spansk, men efter årene i Real Madrid, har jeg dog lært sproget rimelig godt. Efter mødet takkede vi af, og jeg sagde: ”Te llamaré de nuevo!”, som betyder ”jeg ringer tilbage!”.

Dette blev så de sidste ord fra mødet i Spanien, jeg drog derefter hjemad, til det helt store middagsbord, som konen havde stillet an efter min lange hjemrejse. Kærligheden strålede ud af hende da jeg trådte ind ad døren, og det er et syn man aldrig bliver træt af, da det ikke er mange kvinder man finder, som stadig er overlykkelige når manden er til bold næsten hele tiden!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #21: 13 Jun 2011, 17:13 »

Rejsen til Italiens største industrihavn - Genoa

Tredje møde inden for ingen tid, det er en ren maskine der tapper en for kræfter, det er hårdt. Jeg har haft nogle fabelagtige møder i de forskellige klubber, og nu går turen til Italien, hvor det er Genoa der står for døren. Jeg har altid beundret holdet Genoa for deres ungdom, så det er da bestemt en klub jeg tager op til overvejelse, men nu må vi se hvad dagen den bringer.

Det er en lang køretur, men når man kører i sin nye Audi går det nærmest som en leg. Et par stop på vejen hjælper dog også på det, den gyldne måge vinkede til mig, og jeg kunne ikke lade være med at aflægge et visit. Maden er som den plejer, god og nærringsfuldt.

Efter denne dejlige appetitvækker gik turen videre til Genoa, hvor mødet står for døren.  Kilometertælleren kan næsten ikke følge med, man bliver nærmest grebet af farten, og med et snuptag, står man udenfor det berygtede Luigi Ferraris stadion i Genoa. Stadionet kan rumme hele 36.000 tilskuere, så det er noget af en stemning man hurtig kan blive vant til!

Mødet var over stået hurtigt, næsten som om man ikke havde været der. Kontrakten lød på en gevaldig pengesum, men det er nu ikke kun det jeg vil gå efter, jeg vil også kunne føle mig hjemme i klubben, og have en hvis plads i klubben, klubben skal indgraveres i hjertet!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #22: 13 Jun 2011, 23:59 »

Fint her i opstartsfasen, Lasse.

Jeg glæder mig til at se, hvad det kan udvikle sig til, og hvilken klub du først og fremmest havner i.

KIU! Peace
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #23: 14 Jun 2011, 00:05 »

Fint her i opstartsfasen, Lasse.

Jeg glæder mig til at se, hvad det kan udvikle sig til, og hvilken klub du først og fremmest havner i.

KIU! Peace
Mange tak for det, og ja nu må vi se hvad klub jeg ender i! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #24: 14 Jun 2011, 15:30 »

Sidst, men ikke mindst.

4 møder på en uge, og ikke langt før det endelig valg skal tages. Det bliver hårdt, men alligevel godt at få det hele på plads. Sidste stoppested hedder Aarhus, det er en 1.division klub med ambitioner om superliga allerede efter denne sæson, så det ville blive en hård udfordring at tage denne op.

Turen til Aarhus gik som en leg, intet fly, ingen tid, man var der jo nærmest bare med det samme. Aarhus stadion ligger et rigtig flot sted, og er nok det flotteste stadion i Danmark, det er et sted man hurtigt kan vende sig til at være. Solen skinner ned og stadion og ingen blæst i miles omkreds, man har næsten lyst til bare at gå direkte ind på grønsværen og lægge sig midt i det hele, og bare nyde den dejlige sommersol i Danmark.

Jeg valgte dog i stedet at sætte mig ind i deres cafeteria og snakke om job. Pengene er selvfølgelig ikke så vilde som i storklubberne i udlandet, men det er en god sum penge, og nok til det daglige liv. Bestyrelsen lyder til at være rar, og ikke en der kun taler med en for at finde en manager til klubben, men de virker rigtig interesserede i at få mig til klubben.

Jeg forlod mødet med et smil og en god fornemmelse i maven, i morgen bliver en god, men svær dag, det er nemlig den dag hvor valget skal træffes. Beslutningen bliver svær, men jeg er sikker på det er den rette beslutning jeg tager. Jeg glæder mig allerede til at offentliggøre hvilken klub jeg skal stå i spidsen for, og glæder mig allerede nu til min første arbejdsdag! 

« Seneste Redigering: 14 Jun 2011, 15:45 af Lassenolesen » Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #25: 14 Jun 2011, 15:34 »

5 møder på en uge, og ikke langt før det endelig valg skal tages.
5?
Dit møde i Lyngby var det første, derefter Spaninen og Italien, men hvor kommer det 4, hvis AGF skal være det 5?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #26: 14 Jun 2011, 15:45 »

5?
Dit møde i Lyngby var det første, derefter Spaninen og Italien, men hvor kommer det 4, hvis AGF skal være det 5?
Det var en fejl, tak fordi du skrev det Wink!
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #27: 14 Jun 2011, 15:52 »

Det var en fejl, tak fordi du skrev det Wink!
Så lidt, glæder mig til at se hvor han havner KIU!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #28: 14 Jun 2011, 16:07 »

Så lidt, glæder mig til at se hvor han havner KIU!
Lyder godt, og nu må vi se hvornår jeg smider min næste update ind  Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #29: 14 Jun 2011, 17:22 »

Nice, når jeg laver en manager er det som regel enten Gravesen eller Max Motor Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010