home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 318 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vil prøve kræfter som manager!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Vil prøve kræfter som manager!  (Læst 22912 gange)
Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #30: 14 Jun 2011, 17:26 »

Nice, når jeg laver en manager er det som regel enten Gravesen eller Max Motor Smiley
Hehe, lyder godt ! Wink
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #31: 14 Jun 2011, 21:27 »



Gravesen tager styringen i AGF!

Det kom som en kæmpe overraskelse, men alligevel ikke. Bestyrelsen i Aarhus Gymnastik Forening har offentliggjort ansættelsen af den ny manager Thomas Gravesen, som skal føre klubben tilbage i landets bedste række. Gravesen offentliggjorde jo tidligt at han var mest opsat på et job i Danmark, og det ser også ud til at det er det han har taget udgangspunktet fra!

En halv time efter de havde forhandlet kontrakt, mødet vi Gravesen på Aarhus stadion, hvor vi fik ham overtalt til et pressemøde, inden han fortsatte hjemad med den gode nyhed:


Bold.dk: ”Nu er du kommet tilbage til fodboldverdenen og står i spidsen for din første klub, er du klar på den store udfordring?”
Gravesen:” Jeg har overvejet længe at komme tilbage til fodboldverdenen, og nu står jeg har endelig så jeg er parat til at prøve nye ting i livet. Nu hvor jeg har været så mange år inden for fodboldverdenen, mener jeg også er jeg er parat til at være manager for en klub!"

EkstraBladet:” Hvad er bestyrelsen forventninger til dig i første sæson?”
Gravesen:” Deres forventninger er at jeg selvfølgelig vinder 1.division, som GF også er seedet til. Ellers har de ikke andre forventninger mht. pokalen, da de mener jeg først og fremmest skal koncentrere mig om den oprykning til landets bedste række."

B.T:” Kan vi forvente at se dig på transfermarkedet?”
Gravesen:” Pengene rækker desværre kun til 0 i år, da de mener truppen er stærk nok til en oprykning, men man tjekker vel altid om der skulle være nogle på fri transfer der kunne gå hen og forstærke truppen, så kan man jo altid snakke med bestyrelsen om det.”


Det var alt vi kunne få ud af Gravesen denne dag. Gravesen starter allerede på sit nye job fra i morgen af, hvor første træning står for døren med De Hvi’e.  
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Svart
Gæst
 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #32: 14 Jun 2011, 21:36 »

Det skriftlige er lækkert, og kan også godt til dels lidt dit layout. Når det så er sagt synes jeg at AGF er et valg som på ingen måder passer til Thomas Gravesen. Slet ikke som første klub. Et mere oplagt valg ville være Vejle, HSV etc.

Men nok om det, jeg læser med her.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #33: 14 Jun 2011, 21:47 »

Det skriftlige er lækkert, og kan også godt til dels lidt dit layout. Når det så er sagt synes jeg at AGF er et valg som på ingen måder passer til Thomas Gravesen. Slet ikke som første klub. Et mere oplagt valg ville være Vejle, HSV etc.

Men nok om det, jeg læser med her.
Lyder godt du læser med, og ved godt det ikke passer til Gravesen, men Gravesen er jo en mand man aldrig rigtig kan regne med, så han kan jo finde på hvad som helst! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Svart
Gæst
 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #34: 14 Jun 2011, 21:48 »

Lyder godt du læser med, og ved godt det ikke passer til Gravesen, men Gravesen er jo en mand man aldrig rigtig kan regne med, så han kan jo finde på hvad som helst! Thumbs Up
Hehe, sandt. Smiley
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #35: 14 Jun 2011, 21:51 »

Spændende klubvalg Smiley

Du er jo storfavorit til at rykke op, så jeg forventer ikke andet end en oprykning - Held og lykke med det Thumbs Up

Fortsæt Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #36: 14 Jun 2011, 21:59 »

Følger. Godt skriftligt, dog har jeg set et par enkelte småfejl, men ellers ikke andet at pointere herfra.
Logged

19-18 nuff' said.

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #37: 14 Jun 2011, 22:06 »

Følger. Godt skriftligt, dog har jeg set et par enkelte småfejl, men ellers ikke andet at pointere herfra.
Lyder godt, et par småfejl hører vel altid hjemme, nogle kan man bare ikke se, hehe! Thumbs Up
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #38: 14 Jun 2011, 22:29 »

Spændende klubvalg Smiley

Du er jo storfavorit til at rykke op, så jeg forventer ikke andet end en oprykning - Held og lykke med det Thumbs Up

Fortsæt Peace
Tak for ordene, og ja jeg regner bestemt også med oprykning, holdet er i hvert fald til det! Opstemt
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #39: 15 Jun 2011, 11:36 »



Informationer om klubben – AGF

Aarhus Gymnastik Forening er en professionel dansk klub, som blev grundlagt i 1880. Klubben spiller for tiden i Danmarks anden bedste række 1.division. Klubben spiller sine hjemmekampe på NRGi Park, som er et flot stadion der ligger i centrum af Aarhus, det ligger inde imellem nogle træer og har en dejlig atmosfære. Klubbens stadion kan rumme op til 20.032 tilskuere.

Klubben kaldes De Hvi’e og har en intens rivalisering med Brøndby IF og Randers FC. I klubben har de både middelmådigt træningsanlæg og ungdomsfaciliteter.

Fodboldklubben er en af de mest succesfulde danske klubber, med 5 danske mesterskaber og 9 pokaltitler, hvilket faktisk er rekord. Den professionelle del af klubben blev stiftet i 1978.

AGF’s økonomi ser skidt ud, da de har et underskud på hele 39 millioner kroner, som ikke er godt til en klub der ligger og roder rundt i 1.division. Dette regnskab skal snart rettes op på, og det ville dog også ændre sig med en oprykning til landets bedste række. De har dog også en gæld på 2.1 millioner danske kroner.

I AGF har de hele 11 samarbejdsklubber, som de arbejer godt sammen med, den største klub er Aarhus Fremad som de fleste kender. 
 
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #40: 15 Jun 2011, 21:02 »


Stille transfer i GF lejren

Spillere ind:
Ingen spillere er kommet til klubben i dette transfervindue, manageren Thomas Gravesen, udtalte sig at han synes truppen er god nok til at rykke op uden forstærkninger. Det er jo ikke just en bred trup i GF, så de må ikke få særlig mange skader i klubben, så kan det hurtigt gå galt med at stille tophold i hver spillerunde. Gravesen udtalte også at han ikke rigtigt kunne finde spillere der var gode nok til klubben på fri transfer, og at klubben ikke tilbød så mange penge til at kunne give de gode spillere løn nok.

Han har derfor valgt ikke at kigge så meget på transfervinduet denne gang, men hvis han stadig er i klubben og de rykker op, skal vi nok forvente at se ham i aktion til næste års transfer. Han har dog valgt at skille sig af med en af spillerne i førsteholdstruppen, da han ikke gad forlænge, så de lige så godt kunne få nogle penge ud af ham.


Spillere ud:
En spiller har forladt klubben, og denne spiller er Benny Feilhaber, som blev solgt for hele 8 millioner kroner. Han blev vidst mest trukket af pengene, da han tog til Al-Ittihad, som tilbød ham 137.500 kroner om ugen, hvad er en rigtig god løn til en klub i Saudi Arabien.

Feilhaber havde spillet i GF i 3 år, og har nu valgt at forlade klubben til fordel for en klub i Saudi Arabien. GF fik Feilhaber på fri i 2008, hvorefter de nu har tjent 8 millioner kroner på ham, dette er en god sum penge for en klub i 1.division, og det giver også lidt penge til deres gæld og underskud.

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #41: 16 Jun 2011, 13:51 »


Trup gennemgang

Truppen & taktik
Der er ikke meget der er ændret i AGF truppen, en enkelt spiller har sagt farvel til truppen og ingen forstærkninger. AGF har valgt at spille med en helt normal 4-4-2, med offensive kanter og lidt mere defensive backs.

Målmænd
Steffen Rasmussen – Anders Rasmussen

I buret hos GF har man målmanden Steffen Rasmussen, som har været førstevalg i buret i rigtig mange år. Steffen Rasmussen er en rigtig GF mand og har altid spillet i Aarhus. Han har spillet rigtig mange kampe på førsteholdet og har spillet to U-landskampe. De har en reservekeeper i Anders Rasmussen, som ikke er den bedste keeper mere, da han er blevet 34år og har toppet som målmand, så det er et sted der kan forstærkes.


Forsvar
Dan ThomassenMark HowardAdam Eckersley – Jens Gjesing – Anders Kure – Frederik Krabbe

GFs forsvar er et stabilt forsvar, hvis de ikke bliver ramt af for mange skader, og det er de allerede ramt af fra starten af sæsonen, hvor deres højre back Frederik Krabbe er skadet. De har ingen til at tage over på deres backs, hvis de bliver skadet, så der kunne de også godt skaffe forstærkninger til i løbet af årene. Dog er midterforsvaret rigtig stærkt og bliver svært at komme forbi. En spiller som Mark Howard er en mand der kommer til at sprudle af selvtillid i denne sæson sammen med en Dan Thomassen i midterforsvaret.


Midtbane
Stephan PetersenMartin JørgensenHjalte NørregaardDavid Devdariani – Casper Sloth – Kasper Povlsen -Jerry Lucena

Midtbanen er klar den stærkeste hos de Hvi’e, hele midtbanen har potentiale til superliga, så derfor kommer det til at give pote hos GF i løbet af denne sæson. De to midt midt, Martin Jørgensen og Hjalte Nørregaard er to med rigtig god erfaring og kommer til at styre denne midtbane hele sæsonen igennem, hvis de ikke bliver ramt af skade, bliver det svært at hamle om med denne midtbane i GF. Også kanterne kommer til at gøre det godt i offensiven og kommer uden tvivl til at score mål.  Dog mangler de igen bredde, hvis de skulle blive ramt af for mange skader.


Angreb
Søren BergPeter Graulund – Sanel Kapidzic

Angrebet er også rigtig rutineret med Søren Berg og Peter Graulund på toppen, dette bliver et rigtig godt angrebs par. Det burde være et angreb der kommer til at score mål, og det blive nogle der supplere hinanden rigtig godt, hvis nu den ene ikke har en god dag har den anden nok. Men også en Sanel Kapidzic kan komme ind og gøre det lige så godt, så angrebet fejler ikke så meget i 1.division, men endnu engang mangler bredden, og hvis de rykker op skal der gøres noget ved angrebet også. 


Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #42: 16 Jun 2011, 15:24 »


Træningskampe

Så er venskabskampene rundet af, og det blev gjort med manere. 4 ud af 5 kampe blevet fløjtet til en AGF sejr, når kampen havde rundet de 90 minutter. Man må sige at Gravesen har fået en god start for De Hvi’e, da det ikke kun er lavere rangerede hold de har spillet imod, de har også spillet imod hold som AaB og FCM, som begge spiller i den bedste række i Danmark.

Den første kamp de spillede, var imod deres andet hold AGF ll, hvor de hentede en sikker sejr på 3-1. Søren Berg spillede en god kamp, som også blev belønnet med 2 mål. Den anden målscorer blev David Devdariani, som sluttede kampen af til 3-1.

Næste kamp var ude imod superligaholdet AaB, hvor de hentede en overraskende 0-2 sejr. Målene blev scoret af den rutinerede angriber Peter Graulund, og et selvmål fra AaBs side. Selvom Peter Graulund senere i kampen fik rødt kort, hentede de alligevel en 0-2 sejr hjem til hulen. De næste 2 kampe var imod Brabrand og B 1909, hvor det blev til to sejre, først en sejr på 2-0 og derefter en sejr på 3-1.

Sidst, men ikke mindst skulle de en tur på udebane, hvor ulvene stod på rov. Denne opgave kunne de dog ikke klare, da de måtte tage hjem med et 1-0 nederlag i bagagen. Målet blev scoret af Morten Nielsen i et minuts overtid, så helt fortjent var det ikke, da AGF også var med i store dele af kampen.

Dermed blev alle træningskampene afrundet, og GF stillede dog ikke med førstehold i alle kampene, for at kunne vurdere nogle af anden holds spillerne og U-19 spillerne. Efter denne start, ser det ud til GF er klar til allerede at spille i suppen igen til næste sæson.
 



|  AGF 3-1 AGF ll  |  AaB 0-2 AGF  |   Brabrand 0-2 AGF  |  B 1909 1-3 AGF  |  FC Midtjylland 1-0 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #43: 16 Jun 2011, 19:53 »



1.division skydes i gang

1.division er gået i gang med et brag, hvor AGF fører 1.division sammen med HB Køge, som forventet. Der er nu spillet 7 kampe i 1.division og stillingen forklarer allerede godt nu, hvem der kommer til at kæmpe om oprykning og hvem der skal kæmpe om at blive i ligaen. GF ligger under HB Køge da de har en dårligere målscorer, men ingen pointforskel på de to hold. Både Køge og AGF har 17 point, og den nærmeste forfølger er Vejle der har 13 point.

Første kamp for GF var en tur ude imod Hjørring, hvor de helst skulle hive en sikker sejr hjem. Det blev dog ikke så let, som det burde være. Kampen skulle helt hen i det 78 minut, før det første mål blev scoret, og dette mål blev sat ind af AGF spilleren Jens Gjesing der sendte Hjørring til tælling med målet til 0-1. Kampen endte ud med et AGF hold der spillede den rundt i egne rækker for at trække tiden ud, og det gav pote, hvorefter de kunne være tilfredse med de 3 point i første kamp.

GF fik rettet bedre op på tingene i anden kamp, hvor Næstved gæstede NRGi Park. De havde alt spillet i denne kamp, og Næstved kom næsten ikke til en chance i hele kampen. Der skulle dog gå lang tid før GF kunne prikke bolden ind til en føring. Der skulle igen gå over 70 minutter før der blev scoret i kampen, og denne scoring stod Dan Thomassen for, da han headede GF foran med 1-0, og blot 6 minutter efter scorede David Devdariani yderligere til stillingen 2-0. Efter dette så det rigtig sort ud for Næstved, men de fik dog reduceret lidt på resultatet, da Karsten Jensen scorede til 2-1 med 7 minutter igen. Det var dog ikke nok for Næstved der måtte se sig slået af et bedre hold.

GFs gode stime fortsatte de næste 3 kampe, hvor de først vandt 2-0 ude imod Hvidovre, hvor de endnu engang spillede en flot kamp. Næste kamp var så hjemme imod Hobro, hvor Hobro virkelig ingenting kunne stille op med det stærke AGF hold, der kørte dem over med hele 4-0. Kampens mål blev scoret af 4 forskellige. Efter den sikre sejr til GF over Hobro, tog de lidt for nemt på den næste opgave, hvor Vestsjælland var modstanderen på NRGi Park. Karsten Johansen brændte straffe i kampen, men scorede senere til 0-1 til udeholdet. Det fik GFs angriber Søren Berg til at vågne op, der scorede 2 mål og gav AGF de 3 point i en rigtig dårlig kamp fra deres side. Dette sender dem op på en Førsteplads foran Køge og Vejle.

GF klarede de første 5 kampe uden problemer, men nu kom der så nogle lidt sværere modstandere, hvor Fredericia og Viborg ventede på udebane, og dette var en opgave GF ikke kunne klare med de fulde 6 point, nej de missede nemlig i begge kampe, hvor de stod 2-2 mod Fredericia og 1-1 imod Viborg. I første kamp imod Fredericia skulle de vidst være heldige med 2-2, da Hjalte Nørregaard fik rødt kort allerede efter 53 minutter, og efter dette fik Fredericia spillet. Endnu engang skulle et rødt kort så smide 2 point væk fra AGF, da Jens Gjesing fik rødt kort allerede efter 27 minutter, så AGF måtte forlade hovederne hængende nede mellem knæene i begge kampe, der dermed smed førstepladsen væk på målscoreren.




1.Division


|  FC Hjørring 0-1 AGF  |  AGF 2-1 Næstved  |  Hvidovre 0-2 AGF  |  AGF 4-0 Hobro  |  AGF 2-1 FC Vestsjælland  | 
|  FC Fredericia 2-2 AGF  |  Viborg 1-1 AGF  |

Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vil prøve kræfter som manager!
« Svar #44: 16 Jun 2011, 23:04 »

Fine updates.

Spændende at se hvordan det kommer til, at forløbe sig viderehen i forløbet. Fin grafik og opsætning, dog lidt fejl hist og her, men det ødelægger ikke helheden af din flotte blog.

KIU, og følger naturligvis din færden i 1. Division.  Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010