home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2739 2740 [2741] 2742 2743 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3601599 gange)
Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41100: 20 Jan 2015, 09:47 »

I følge rygterne har vi meldt os ind i kampen om Krohn-Dehli. Villarreal fører dog kampen, da de eftersigende vil fordoble hans løn.

Nogen der ved hvor gamle hans børn er? Tænker mere på skole og om Krohn-Dehli vil ha' dem i dansk skole.
Hvad jeg kan researche mig frem til har han en søn på 4-5 år og hans kæreste/kone er hollænder Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41101: 22 Jan 2015, 16:08 »

Så er foråret ligesom gået i gang.

Vanvittigt bundniveau når Agger ikke er med.

Nederlag er fair nok til et hold som ligger nummer 7 i Bundesligaen, og de har første kamp om en uge, men hold kæft det er pinligt at blive kørt midt over.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41102: 22 Jan 2015, 18:39 »

Ja, den gjorde sgu ondt...
7-0... Av, av, av!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41103: 25 Jan 2015, 21:38 »



Godt at se, at gamle, sure mænd med for meget magt gør hvad de kan, for at stoppe bøller som X, Nove og VK. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41104: 26 Jan 2015, 12:11 »



Godt at se, at gamle, sure mænd med for meget magt gør hvad de kan, for at stoppe bøller som X, Nove og VK. Thumbs Up

fcks awaykort er et glimrende bevis på at det bare fungerer! Smiley
Derfor kan vi stadig lave ballade selvom vi registreres. Kom med det!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41105: 27 Jan 2015, 15:09 »

fcks awaykort er et glimrende bevis på at det bare fungerer! Smiley
Derfor kan vi stadig lave ballade selvom vi registreres. Kom med det!

Nove pls. Med awaykortet er der ingen ballade, kun eksemplariske fans.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article4004625.ece
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41106: 28 Jan 2015, 06:28 »

Alle tåbelige fans burde have en unik fodlænke på, dna testes og registreres - tillægges en straf skat på 5 % for de ødelæggelser de alle naturligvis deltager I på den måde kan vi alle fans leve i et frit og dejlig demokratisk Danmark og måske endda nyde at se Fodboldv Wink Overvågning giver jo os bare dejlig tryghed  Wink hmmm måske en anelse ironisk

Fan kulturen er en ramme omkring professionel fodbold, forsvinder den så er vi tilbage til min ungdom hvor man kunne se Ikast FS spille 1. division og efter vilde 30 minutter brød jublen ud i en spontan klapsalve eneste undtagelse var når AGF var på besøg de kunne ligefrem finde på at synge slagsange og havde flag med.... det var bestemt ikke en total oplevelse at gå til fodbold dengang.... ikke alt var fedt i gamle dage  Wink

Regler skaber nødvendigvis modtryk især hvis de opleves som urimelige, urimelige og umenneskelige regler skaber oprør og aktiv modstand, dialog med repræsentanterne for fan fraktionerne er den eneste holdbare løsning og så må vi sgu i DK lære at leve med at livet bliver lidt sjovere hvis det er lidt farligt - husker ikke ligefrem at fans bliver dræbt til hver kamp mellem Hobro og Randers.... lad retssystemet tage sig af lovovertræderne - men lad være med at betragte alle fans som kriminelle psykopatiske afvigere - vi vil have plads til at kunne bevare det anderledes som f.eks. Christania og vi vil have plads til at have fan kultur.

Kære politikere vi vil ikke acceptere et overvågnings samfund værn om vores frihed og lad så dialogen komme igang og straf så de kriminelle når og hvis de begår kriminalitet Peace
Logged

YNWA

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41107: 28 Jan 2015, 18:05 »

Regler skaber nødvendigvis modtryk især hvis de opleves som urimelige, urimelige og umenneskelige regler skaber oprør og aktiv modstand

Vi så jo hvordan det var, at derbierne var for nogle år, da der var en masse skøre påfund for udeholdet fans - fingeraftryk, bustur fra eget stadion osv. Der var restiktionsaftalen for godt tre år siden, der nærmest kom ud af blå, og som heller ikke gavnede noget som helst og forsvandt hurtigt igen.
Klubberne (spillerne) og medierne er de reelle tabere for disse tosserier, da stemningen og opbakningen vil forsvinde, hvilket ingen vel ønsker? Helt enig i dit indlæg.

In other news, Johan Larsson rygtes på vej.
https://twitter.com/MichaelQureshi/status/560477456269078528
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41108: 28 Jan 2015, 18:39 »

Lyder fint. Anfører og over 100 kampe for Elfsborg.
Lyder som en fornuftig type.

Så sender vi Holst op på 6'er positionen som har været meningen siden han mistede overskægget.
Tilføj så lige en solid centerforsvarer. Bum.

Så skal vi bare lige have en som kan lære vores kanter at være farlige.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41109: 28 Jan 2015, 22:06 »

Lyder fint. Anfører og over 100 kampe for Elfsborg.
Lyder som en fornuftig type.

Så sender vi Holst op på 6'er positionen som har været meningen siden han mistede overskægget.
Tilføj så lige en solid centerforsvarer. Bum.

+ Torjäger typen. Ørnen i midterforsvaret.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41110: 28 Jan 2015, 22:50 »

Torjäger-typen har vi i Pukki.

Han skal bare ligge på den top. Thomas Frank nosser op i det at smide ham på kanten eller offensiv midt. På toppen med ham. Det er der han scorede i flere kampe i træk.

Ørnen i midterforsvaret er jeg ikke ligefrem høj på. Vil hellere have en man slår sig på end en som mest af alt ser forvirret ud.
Han er dog bedre i centerforsvaret, hvor han har al spillet foran sig.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41111: 28 Jan 2015, 23:18 »

Lyder fint. Anfører og over 100 kampe for Elfsborg.
Lyder som en fornuftig type.

Så sender vi Holst op på 6'er positionen som har været meningen siden han mistede overskægget.
Tilføj så lige en solid centerforsvarer. Bum.

Så skal vi bare lige have en som kan lære vores kanter at være farlige.

Jeg så begge kampe da Elfsborg mødte FCN i Europa League-kval og Johan Larsson var med afstand den bedste spiller i de kampe. Om det er de to bedste kampe han nogensinde har spillet, skal jeg ikke kunne sige, men en klar forstærkning efter min mening.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41112: 29 Jan 2015, 15:20 »

Torjäger-typen har vi i Pukki.

Mente nu, at Larsson var torjäger typen, sin position i mente. Men ja, Pukki og Nunez op foran. Det kan vi li'.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41113: 31 Jan 2015, 19:22 »

http://brondby.com/nyhed/2015/01/31/almeback-udlejes-til-esbjerg-fb
One down, two to go. Og så gør det mig ikke store, at vi misser Hamad. Ikke just den type, vi står og mangler.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41114: 02 Feb 2015, 08:52 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/2015-02-02-transfer-bombe-hobro-henter-broendby-ikon Jamen Godmorgen o.O mig der har levet under en stor sten, var vi ude og arbejde på at skille os af med Thyge?? o.O
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 2739 2740 [2741] 2742 2743 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010