home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2738 2739 [2740] 2741 2742 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3577560 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41085: 06 Jan 2015, 20:18 »

Har svært ved at se at nogen af de spillere ville kunne forstærke os mærkbart på nær MKD og Falk. Men mon ikke det, som du siger, bliver stille og roligt måske med et ungt talent eller to. Vi får Nunez tilbage til vinter, og så ser det nogenlunde fornuftigt ud synes jeg.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41086: 06 Jan 2015, 22:05 »

Såfremt Ørnskov er udset en plads i midterforsvaret, kunne jeg godt se en central midtbanespiller allerede i dette vindue, ellers næppe noget umiddelbart. Gad dog godt se AC ved siden af Kalle, faktisk mere end Krohn tbh.

https://twitter.com/NorwayStats/status/552568838395805696
Semb tilsyneladende på vej til Rosenborg.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41087: 06 Jan 2015, 22:16 »

Såfremt Ørnskov er udset en plads i midterforsvaret, kunne jeg godt se en central midtbanespiller allerede i dette vindue, ellers næppe noget umiddelbart. Gad dog godt se AC ved siden af Kalle, faktisk mere end Krohn tbh.

https://twitter.com/NorwayStats/status/552568838395805696
Semb tilsyneladende på vej til Rosenborg.

Personligt syntes jeg vi har spillere som vi skulle forsøge at komme af med medmindre de slår igennem i foråret.

Alme og Albrechtsen kunne jeg godt tænke mig at vi solgte og at vi istedet kiggede på en ny dc

Af hjemlige spillere kunne jeg godt se Rasmus Falk i den gule trøje - men han hører altså ikke til de mest stabile og han vil ikke være billig.

Hvis vi har nogle unge udviklingsspillere så var det måske en ide at få dem give nogle kampe og så håber jeg at vi kan holde på Pukki og at han viser sin styrke igen her i foråret.
Logged

YNWA

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41088: 07 Jan 2015, 11:00 »

Jeg synes desperat vi mangler en fysisk og defensiv stærk def. midt i stedet for Ørnen, der til stadighed bringer såvel min puls som mit temperament til usunde højder når jeg ser ham spille !

Kan ik lige pt namedroppe hvem det skulle være, men gerne en så det kan forsvares at spille Phiri og Kalle på den centrale hvorfra de kan tillades at tage de offensive løb !
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41089: 07 Jan 2015, 12:09 »

DeBuur Pukki ender i AaB, eller det er da ihf. ønsketænkning fra min side.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41090: 07 Jan 2015, 13:11 »

Alle de twitterkonti bringer blot spillere som alle dage har været snakket om i BIF.
AC har man været kåd over siden Lyngby tiden. Blev snakket om - før skiftet til fcn - at være Mike's backup og senere erstatning.

Zimling har man jagtet/været interesseret i siden han blomstrede i Esbjerg. En aftale blev sågar blokeret af EfB.

Krohn-Dehli er selvfølgelig også en man holder øje med. Kan stadig gøre sig på en kant, men har også udvidet sit spil til at kunne deltage i central midtbanerolle. En enormt fleksibel spiller. Jeg tror dog mere at han vil ende i Holland end han ryger til DK. Men måske trækker Kahlenberg og Agger.

May Mahlangu vender også tilbage. Har lige været igennem en lang skade og ikke en spiller jeg vil gamble med. Var også mere aktuel, da vi havde Ole Bjur.

Elm er ny. Spændende spiller, men jeg tror ikke han kan lande hos os. Lander i en klub i et større land eller helt hjem til Sverige for at starte fra start af. fck kunne også være en mulighed pga. deres pæne deltagelse i europæisk fodbold.

Jeg er dog ikke sikker på at det nødvendigvis er en 6'er vi SKAL have. Ørnskov har virkelig spillet sig op i denne sæson. Han skal bare fungere mere som skraldemand end en som skal sætte spillet i gang. Dette har man også fået Agger, som er sublim til det.

Semb Berge er fin som reserve. Men jeg vil sige Dumic skal foretrækkes lige nu. Semb er ikke den der fysiske spiller der tackler igennem. Han var tiltænkt rollen som Agger har nu. Vi skal have fat i en ny, som kan gå til stålet og gerne er en leder når Agger ikke lige er der.

Men nyeste skud på stammen skulle være en Patrick Olsen som vender hjem. En sand primadonna som forhåbentlig er faldet lidt ned igen. Kender ham ikke nok til at han skulle være 6'er. Ligner for mig mere 8'eren. En rolle som bl.a. Phiri og Nørgaard passer fint ind på.

Skal vi have en defensiv midtbane ind, så passer Guira egentlig meget godt rollemæssigt til hvad jeg ønsker vores defensiv skal indeholde. Så må de andre stå for pasningerne. Han skal udelukkende stå for at lukke dem som kommer i hans område, ned.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41091: 07 Jan 2015, 17:51 »

Men måske trækker Kahlenberg og Agger.

Han har selv luftet idéen, så ikke utænkeligt. Dog ikke just den type, vi står og mangler. Han vil være mere være en afløser for Thyge eller Hasani, som jeg håber man forlænger med, såfremt det skulle ske. Der er trods alt interesse fra spanske og engelske klubber bl.a.

May Mahlangu vender også tilbage. Har lige været igennem en lang skade og ikke en spiller jeg vil gamble med. Var også mere aktuel, da vi havde Ole Bjur.

Elm er ny.

Ifølge vores alles yndlings scouting hjemmeside, transfermarkt, har Mahlangu ikke døjet med noget nævneværdigt. Elm har til gengæld har været syg det sidste års tid. Vi ser nok intet til dem heller.
http://www.transfermarkt.co.uk/may-mahlangu/verletzungen/spieler/123639

Alme og Albrechtsen kunne jeg godt tænke mig at vi solgte og at vi istedet kiggede på en ny dc
Hvis vi har nogle unge udviklingsspillere så var det måske en ide at få dem give nogle kampe

Almebäck kan vel kun være et spørgsmål tid. Albrechtsen er væk til sommer, kan godt se Malthe Johansen afløse ham i truppen, såfremt Porto ikke henter ham permanent.
Corlu, Stückler og Laursen skal nok få deres chance, men om kampene i foråret er de rette, er svært at sige.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41092: 07 Jan 2015, 21:53 »

Ifølge vores alles yndlings scouting hjemmeside, transfermarkt, har Mahlangu ikke døjet med noget nævneværdigt. Elm har til gengæld har været syg det sidste års tid. Vi ser nok intet til dem heller.
http://www.transfermarkt.co.uk/may-mahlangu/verletzungen/spieler/123639

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-emne-ude-i-et-halvt-aar (Netop skadet, 22/7-13)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandinavien/mahlangus-fremtid-er-nu-paa-plads (Tilbage fra skade om 3-4 uger, 4/3-14)

Selvfølgelig er det noget tid siden, men Thygesen har ikke just genfundet sit niveau f.eks.

Jeg er desuden enig i forlængelse til Hasani. Thygesen skulle eftersigende være super god til træning og i omklædningsrummet.. . kan han ikke bare blive træner i klubben? Spillemæssigt er han ikke 25 øre værd.

Alme bør være væk inden vinduet. Albrechtsen skal man beholde sæsonen ud frem til kontraktudløb.

Tror ikke Porto henter Malte permanent. Han har ikke rigtigt været med dernede grundet sin skade. Tror han kommer tilbage.
Mads Nielsen er jo nok også fortid. Som jeg ser det, så SKAL vi ud og have en centerforsvarer. I hvert fald bare en enkelt.
Så har man Agger, Dumic, Semb Berge og *nyindkøb*. På den måde har man stadig plads til en ung knægt eller 2.

Corlu og Laursen er kun 16/17 år. De skal køres ind uden at de skal have et kolosalt forventningspres. De skal nok få muligheden inden vi skriver 2016.
Stückler er nok tættere på, da han var lidt mere på i sidste sæson.

En helt fjerde er Daniel Holm. Han skal vel bare lejes ud eller ophæves. Så lidt som vi har set til ham, så kan han ikke være mulig at se en fremtid i.

Anyways! Indendørsfodbold på søndag, feeeeeeeest!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41093: 08 Jan 2015, 08:08 »


Anyways! Indendørsfodbold på søndag, feeeeeeeest!

VOR VILJE ER BESTEMT, VOR STORHED ER FORTJENT, MESTERSKABET DET SKAL HJEM IGEEEEEEEEEN!!!!  Djævel
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41094: 09 Jan 2015, 17:51 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/broendby-emne-ude-i-et-halvt-aar (Netop skadet, 22/7-13)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/skandinavien/mahlangus-fremtid-er-nu-paa-plads (Tilbage fra skade om 3-4 uger, 4/3-14)

Selvfølgelig er det noget tid siden, men Thygesen har ikke just genfundet sit niveau f.eks.

Udfra titlen på den første artikel kunne det være én skade blot, det passer også fint med at han spillede stort set hele sidste sæson i Göteborg.

*nyindkøb*.

Kunne man forestille sig Ørnen dernede? Det vil kunne åbne for en bedre spillende type ved siden af Kalle og/eller mere spilletid til Lebo eller Nørgaard.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41095: 09 Jan 2015, 18:13 »

Kunne man forestille sig Ørnen dernede? Det vil kunne åbne for en bedre spillende type ved siden af Kalle og/eller mere spilletid til Lebo eller Nørgaard.

Jeg kan kun se Ørnskov dernede når Agger ikke spiller. Ørnskov er i hvert fald ikke den type som jeg ser som makker.
De 2 kan sagtens gøre det sammen mod svagere offensive som Silkeborg og SønderjyskE, men jeg kan ikke se ham matche fcks angribere eller AaBs for den sags skyld.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41096: 11 Jan 2015, 17:30 »

Fesent med en 3. Plads men føj hvor var vi også ringe.
Eneste gode minutter er i første kamp mod Vejle. Der har vi 4-5 gode slutminutter hvor vi burde have hentet sejr.

Men hallo.. Zone og VK. Gem jeres røgbomber til udenfor. Det var helt umuligt det der. Grin
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41097: 11 Jan 2015, 20:59 »

Jeg kan kun se Ørnskov dernede når Agger ikke spiller. Ørnskov er i hvert fald ikke den type som jeg ser som makker.
De 2 kan sagtens gøre det sammen mod svagere offensive som Silkeborg og SønderjyskE, men jeg kan ikke se ham matche fcks angribere eller AaBs for den sags skyld.

Det var også lidt det, jeg tænkte, da jeg overvejede at rykke ham derned. Men han har spillet der ved et par lejligheder, så det er ikke helt utænkeligt. Måske?

Men hallo.. Zone og VK. Gem jeres røgbomber til udenfor. Det var helt umuligt det der. Grin

I do what i want!
Men ja, halvfesen indsats i dag. Havde ellers kaldt en triumf efter sejren mod Lyngby, havde været en ren kopi af sidste års udgave.

Edit: Nørgaard siger det meget godt.
« Seneste Redigering: 11 Jan 2015, 22:22 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41098: 15 Jan 2015, 11:16 »

http://brondby.com/nyhed/2015/01/15/broendby-masterclass-henter-forsvarstalent-i-hb-koege

Kalder den lige - Den Nye Agger.
Får jeg ret, så hyld mig.
Får jeg ikke ret, så sletter jeg selvfølgelig indlægget Kys

Kender ham slet ikke, men ud fra de ord han får med på vejen, så er der grundlag for at han spillemæssigt kan være den samme som Agger.

"I Christian Enemark, der fylder 16 år i næste uge, får Brøndby Masterclass tilført en midterforsvarer, som både kan forsvare, føre bolden frem og optræde som leder i defensiven."
"- Christian er dygtig i duellerne, som han kommer godt og rettidigt ind i på grund af evnen til at læse både spil og modstander. Derudover er han god og rolig med bolden. Det betyder, at han formår at spille sig ud af modstanderens pres og deltage i opspillet. Når man tilsætter Christians evne til at tage ansvar, dirigere og træde i karakter på banen, så giver det et spændende talent, som vi glæder os til at videreudvikle, tilføjer Per Rud."
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41099: 20 Jan 2015, 09:42 »

I følge rygterne har vi meldt os ind i kampen om Krohn-Dehli. Villarreal fører dog kampen, da de eftersigende vil fordoble hans løn.

Nogen der ved hvor gamle hans børn er? Tænker mere på skole og om Krohn-Dehli vil ha' dem i dansk skole.
Logged

Sider: 1 ... 2738 2739 [2740] 2741 2742 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010