home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:38:32 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
I går kl. 21:49:39 warmon Blogkonkur... [28] Journeyman - Det ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  0 Brugere, 452 Gæster Online.

Indlæg: 1132787 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2740 2741 [2742] 2743 2744 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3603119 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41115: 02 Feb 2015, 14:46 »

Sørgeligt...  Kunne vi ikke have beholdt Thyge, og solgt Ørnen i stedet...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41116: 02 Feb 2015, 15:13 »


Siden i går har det været åbenlyst.
Igennem længere tid har den ligget til højrebenet. Forlængelsen i sommer var også mere en gentleman-thing.

Nå, men Larsson er hentet! JA TAK.
Han er jo som bekendt back, men med den aggresivitet, så kunne han snildt sættes til at passe højre wing.
Jeg håber dog vi starter med Hasani (og han forlænges), da han har noget arbejdsraseri, fysik og hjælper godt med defensivt.
Szy skal bare blive på bænken så længe han er så meget væk, som han har været i et års tid nu.



For at vende tilbage til Thygesen, så er det fantastisk at vi slipper de spildte lønkroner på ham. Ørnskov har spillet godt (i denne sæson) kontra Thygesen som bare er en klods om benet.
Kan dog godt se ham få succes i Hobro. Han skal bare tilbage i sit gamle gear, men han har ALDRIG passet ind i det passing-play som Thomas Frank vil praktisere.

edit: lad os så hente en forsvarsspiller. Bengtsson (det er snart helt Lindgren med ham) blev nævnt blandet de sædvanlige sjove twitterprofiler, vil være en super spiller at få ind. Har været anfører i Twente og har lige det vi skal bruge.
Jansson (tidligere MFF) har der også været skrevet om, han har et alt for stort niveau, så kan ikke se ham tage til DK.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 15:17 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41117: 02 Feb 2015, 15:23 »

Johan Larsson til Brøndby

Er spændt på at se om Holst skal op og spille DMC nu.
Det håber jeg så vi slipper for at se på Ørnskov.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 15:32 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41118: 02 Feb 2015, 17:18 »

Er spændt på at se om Holst skal op og spille DMC nu.
Rygterne går på han måske skal udlejes.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41119: 02 Feb 2015, 17:20 »

Rygterne går på han måske skal udlejes.
Jeg er ikke BIF fan, men går der også rygter på, hvor han såfremt skal hen  Peace?
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41120: 02 Feb 2015, 17:21 »

Hvilke rygter?
Alt hvad Rud har udtalt at 3 HBs er én for meget.

Jeg kan kun se at man beholder Holst og spiller ham i 6'er/8'er backup positionen og backup som back.
Han skal nok få rigeligt med spilletid. Han skal bare vise at det er ham som de skal bruge i stedet for Ørnskov, Nørgaard osv.
Crone tager vel til 1. division og høster spilleminutter.

En mulighed er jo også at man dropper den centralforsvarsspil ler - rykker Ørnskov "permanent" (lala) ned på den plads. Så forsøger man sig med Holst på 6'eren.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41121: 02 Feb 2015, 17:27 »

Det rygte Per Rud selv har sat igang.

Citat
- Med Larsson inde betyder det måske også, at vi har mulighed for at udleje en af de to andre. Det må tiden vise, siger Rud til bold.dk.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41122: 02 Feb 2015, 17:28 »

Jeg er ikke BIF fan, men går der også rygter på, hvor han såfremt skal hen  Peace?

Jeg er bestemt heller ikke BIF-fan, og rygtet er kun baseret på en enkelt linje fra bold.dk. Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41123: 02 Feb 2015, 17:37 »

Det rygte Per Rud selv har sat igang.
Citat
- Med Larsson inde betyder det måske også, at vi har mulighed for at udleje en af de to andre. Det må tiden vise, siger Rud til bold.dk.

Hvilke rygter?
Alt hvad Rud har udtalt at 3 HBs er én for meget.

Så fordi Rud siger 3 hb's, så ligger den til højrebenet at det er Holst?

Idioti at udleje en mand som har leveret stabilt i et halvt år (og har en hel del kampe før det) i stedet for en som knap nok har siddet på bænken. Bliver Larsson slemt skadet (nr. 13 og blond hår), så har man en helt uprøvet spiller til at tage over.
Med Holst får man langt mere fleksibilitet end Crone kommer med.

Crone er helt sikkert spændende og leverede - eftersigende - en god præstation i lørdags. Jeg så dog ikke selv kampen, så jeg kan ikke komme med min egen vurdering. Men at han skal være klar til at overtage og udleje en habil spiller - det giver INGEN mening.

Jeg er træt af Rud - for alvor, hvis de udlejer Holst.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41124: 02 Feb 2015, 17:44 »



Så fordi Rud siger 3 hb's, så ligger den til højrebenet at det er Holst?

Idioti at udleje en mand som har leveret stabilt i et halvt år (og har en hel del kampe før det) i stedet for en som knap nok har siddet på bænken. Bliver Larsson slemt skadet (nr. 13 og blond hår), så har man en helt uprøvet spiller til at tage over.
Med Holst får man langt mere fleksibilitet end Crone kommer med.

Crone er helt sikkert spændende og leverede - eftersigende - en god præstation i lørdags. Jeg så dog ikke selv kampen, så jeg kan ikke komme med min egen vurdering. Men at han skal være klar til at overtage og udleje en habil spiller - det giver INGEN mening.

Jeg er træt af Rud - for alvor, hvis de udlejer Holst.
Han siger jo, at de overvejer at udleje en af de to. Så ja, det lægger til højrebenet at det enten er Holst eller Crone. Hvis det var udelukket af udeleje Holst, kunne han jo ligeså godt nøjes med at nævne Crone.

Hvis nu Holst ikke er set som en del af start 11'eren, kan det jo være de vil leje ham ud, så han ikke går i stå med sin udvikling. Crone er nok "nemmere" at have på bænken.

Men ja, det mest sandsynlige er jo stadig, at Crone bliver udlejet til en mindre klub. Det andet er bare stadig en mulighed.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41125: 02 Feb 2015, 17:45 »

Det rygte Per Rud selv har sat igang.


Ja men så bliver det Crone, ville være idioti at udlejet Holst der kan spille FH, FC, DMC, MC, så det kommer ikke til at ske tror jeg.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41126: 02 Feb 2015, 17:47 »

Ja men så bliver det Crone, ville være idioti at udlejet Holst der kan spille FH, FC, DMC, MC, så det kommer ikke til at ske tror jeg.
Jeg er enig i, at det ikke ville være smart at udleje Holst. Ikke desto mindre nævner Rud det jo selv som en mulighed, så kan ikke se hvorfor det virker så usandsynligt igen.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41127: 02 Feb 2015, 18:04 »

Jeg er enig i, at det ikke ville være smart at udleje Holst. Ikke desto mindre nævner Rud det jo selv som en mulighed, så kan ikke se hvorfor det virker så usandsynligt igen.
Han bær vel nævne begge, ville være sært kun at nævne en, så kan han lige så godt sige vi ønsker ikke denne spiller i truppen. Ved at nævne begge så kan du fokusere mere på vi har en spiller for meget, end fokusere på en bestemt spiller i pressen.

Siger dog ikke at Holst ikke bliver udlejet, for kan jo være Brøndby har en plan med det hvis det er, er bare klogere mener jeg at tale generelt om pladsen, frem for specifikt om en spiller.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 18:09 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41128: 02 Feb 2015, 18:09 »

Det ville da ikke være sært kun at nævne Crone, da han uden tvivl er bag Holst i køen om spilletid, og det er Crone jo selv klar over.

Derudover er det jo ikke fordi Crone ikke er ønsket, men derimod fordi han skal udvikle sig, hvis han bliver udlejet.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41129: 02 Feb 2015, 18:14 »

Det ville da ikke være sært kun at nævne Crone, da han uden tvivl er bag Holst i køen om spilletid, og det er Crone jo selv klar over.

Derudover er det jo ikke fordi Crone ikke er ønsket, men derimod fordi han skal udvikle sig, hvis han bliver udlejet.

Hvis Larsson har en 4 årig kontrakt og Holst står før i køen end Crone, så er han vel nået til at punkt nu hvor han er uønsket, da han jo så er 3 valg. Men vi ved jo selvfølgelig heller ikke hvad planen er med Holst.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Sider: 1 ... 2740 2741 [2742] 2743 2744 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010