home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:55:04 warmon Blogkonkur... [14] Journeyman - Play...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 301 Gæster Online.

Indlæg: 1132741 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2741 2742 [2743] 2744 2745 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3599298 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41130: 02 Feb 2015, 18:17 »

Hvis Larsson har en 4 årig kontrakt og Holst står før i køen end Crone, så er han vel nået til at punkt nu hvor han er uønsket, da han jo så er 3 valg.
Det kommer vel an på, hvor lang tid han vil sidde på bænken/være udlejet. Hvis Holst nu bliver solgt om ½ til et helt år, kan det jo godt være at Crone får en rolle i truppen til den tid. Så længe han får en lille løn, og fortsætter sin udvikling, kan jeg ikke se hvorfor BIF skulle ville af med ham.

Men det kan godt være han ikke er ønsket, det ved jeg jo reelt ikke noget om.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41131: 02 Feb 2015, 18:21 »

Det kommer vel an på, hvor lang tid han vil sidde på bænken/være udlejet. Hvis Holst nu bliver solgt om ½ til et helt år, kan det jo godt være at Crone får en rolle i truppen til den tid. Så længe han får en lille løn, og fortsætter sin udvikling, kan jeg ikke se hvorfor BIF skulle ville af med ham.

Men det kan godt være han ikke er ønsket, det ved jeg jo reelt ikke noget om.
Det kan du have ret i. Håber dog det bliver Holst der bliver som får Ørnskov's plads og så Crone kan udvikle sig i f.eks AB, Lyngby eller Hvidovre, klubber hvor udvikling af talenter prioteres meget højt.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41132: 02 Feb 2015, 18:42 »

Rygtet går på at Dumic skifter til Astana. Vi skal ikke sælge alle vores midterforsvarer.
Logged

Vi skal alle være her.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41133: 02 Feb 2015, 18:44 »

Rygtet går på at Dumic skifter til Astana. Vi skal ikke sælge alle vores midterforsvarer.
Men var det ikke noget med, at Brøndby havde afvist henvendelsen?
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41134: 02 Feb 2015, 18:45 »

Men var det ikke noget med, at Brøndby havde afvist henvendelsen?
det ved jeg ikke men hvorfor sige nej til at tjene kassen? Smiley
Logged

Vi skal alle være her.

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41135: 02 Feb 2015, 18:46 »

Det var bare noget jeg læste på BT's hjemmeside:

Citat
Astana har hele tiden arbejdet ud fra en målsætning om, de gerne engagerer minimum to danske spillere, og i den proces har de rettet henvendelse til Brøndby IF.

Her har de spurgt på muligheden for at købe stopperen Dario Dumic med henblik på at etablere et rent dansk centerforsvar, men Astana er blevet mødt med et nej tak på forespørgslen, erfarer BT.

Men jeg aner intet om det ellers. Har du en idé om hvor meget de har tilbudt, siden du siger hvorfor de skulle sige nej til at "tjene kassen"? Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41136: 02 Feb 2015, 18:48 »

Det var bare noget jeg læste på BT's hjemmeside:

Men jeg aner intet om det ellers. Har du en idé om hvor meget de har tilbudt, siden du siger hvorfor de skulle sige nej til at "tjene kassen"? Smiley
okay Smiley men ville også være dumt hvis de sender alle afsted.
Logged

Vi skal alle være her.

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41137: 02 Feb 2015, 18:49 »

Rygtet går på at Dumic skifter til Astana. Vi skal ikke sælge alle vores midterforsvarer.
Vil være vanvittigt hvis vi både skal af med Semb-Berge og Dumic, ved ikke hvad de har gang i derude så.
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41138: 02 Feb 2015, 19:24 »

THYGE!!!
Græder Græder Græder Græder
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41139: 02 Feb 2015, 23:12 »

Svenn Crone udlejer til Brønshøj

http://www.bold.dk/nyt/hvepsene-lejer-broendby-back
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41140: 02 Feb 2015, 23:14 »

Ganske som forventet blev det ham.

Holst skulle dog være tilbudt SønderjyskE. Kan ikke se logikken og ikke sikkert det er korrekt. Kan vel ligeså godt være deres request.

Spændende om vi når vores sidste handel eller om de ikke bliver enige.
Sikkert er det dog, at det ikke Patrick Olsen.

Edit: den fik man så ikke på plads.
Kan stadig ske noget ud. Vel bare Semb Berge.
Har det lidt sådan at han bare burde få en chance ved siden af Agger. Kan jo være det bliver en succes.
Sindssygt dårligt scoutet en 'ønskespiller' og sende videre efter 6 måneder.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2015, 00:09 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41141: 03 Feb 2015, 08:26 »

Han fik chancen Dumic slog ham af ? vil han spille så må han jo så slå Dumic og Martin A først.
Logged

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41142: 04 Feb 2015, 15:13 »

Sådan lyder en spiller der er igang med at grave sin egen grav, har svært ved at se ham i Brøndby næste sæson.
Det jo umådelig dumt at ytre sig på denne måde, inden ligaen overhoved er kommet igen.
Stop med at tud og tag kampen op og vis du den bedste på din plads. Hvis du virkelig havde været fantastisk, så var der nok ikke blevet hentet en ny højreback.

Forstår ikke man nærmest på forhånd kan beklage sig over manglende spilletid, når han hverken har talt med Thomas Frank om hans planer og der slet ikke er spillet nogen kampe endnu, det virkelig en sær udtalelse.

Personligt kan jeg virkelig godt lide Holst og tror han kan kan have en kæmpe fremtid i klubben, måske dog mere som DMC eller en deffensiv MC nu vi har en ny højreback, men tuderi som dette til pressen klæder ham ikke, tvært imod kan det gå hen og skade hans videre færd i Brøndby.

Frederik Holst

Citat
- Det er pisse irriterende, må jeg være ærlig at sige. Jeg ved jo godt, at når klubben henter en spiller ind med sådan et CV, så betyder det, at jeg skal sidde på bænken.

- Jeg har ikke fået snakket med Thomas Frank om det, efter han blev hentet. Men jeg kan da godt selv regne ud, at når en spiller som ham hentes ind, står han foran i køen, siger Holst til bold.dk.

Frederik Holst undrer sig over situationen, da han føler, han gjorde det godt i efteråret.

- Jeg har ikke haft indtryk af, at der har været utilfredshed med mine præstationer. Hvis der var det, havde jeg vel heller ikke spillet så mange kampe i efteråret.

- Det er mit indtryk, der har været fin tilfredshed med mig, men det har åbenbart ikke været godt nok. Jeg synes selv, efteråret er gået godt. Men det har åbenbart ikke været godt nok i nogens øjne, og det er selvfølgelig irriterende, siger Holst.

Frederik Holst blev ganske kort i efteråret brugt på en anden plads på Brøndby-holdet, og det vil han ikke afvise at gøre igen, hvis det er eneste måde at få spilletid på.

- Jeg er primært højre back, men nu hvor jeg skal sidde på bænken, vil jeg da ikke afvise at blive skiftet ind på andre positioner. Jeg tror, man tager, hvad man kan få, hvis man sidder på bænken.

- Jeg gider ikke sidde på bænken, det er ikke sjovt. Men jeg har ikke tænkt så meget over fremtiden endnu. Jeg tænker, at hele holdet skal godt igennem denne halvsæson, og så må jeg gøre det så godt, jeg kan, når jeg får chancen.

Holst har været fast mand omkring U21-landsholdet, som til sommer skal spille EM. Han frygter for sin plads på holdet, men spekulerer ikke yderligere over det her og nu.

- Det er jo lidt svært med det EM, når man ikke skal spille så meget, men jeg kan ikke begynde at tænke på det nu. Jeg synes bare, det er pisse irriterende, jeg ikke kommer til at spille. Men jeg vil gøre, som jeg har gjort hele tiden til træning. Jeg vil ikke lave det om.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2015, 15:23 af southside » Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41143: 05 Feb 2015, 22:26 »

http://brondby.com/nyhed/2015/02/05/ariel-nunez-har-forstuvet-anklen
ffs! Skuffet

Anyways, Søren Sorgenfri har skrevet lidt på Twitter de sidste par dage, at han kan godt at se os hente en ind, der går klubløs pt. Dog ingen navne nævnt, dog er PO udelukket.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #41144: 10 Feb 2015, 15:19 »

Semb næsten officiel i Molde. Fatter jeg ikke.

Hvem så IFK-kampen?
Hvordan gjorde Phiri i 6'er positionen? Det sporadiske jeg har støvet op siger at det var til UG - hvorimod Ørn fik høvl.

Vi SKAL hente en dc som skal erstatte, medmindre man satser på Phri/Nørgaard (skadeshelvedet) i 6'eren og Ørnskov som dc.
Mener jeg så Håvard Nilsen, tidligere Valengerå (?), som skulle være transferfri - men jeg kan ikke huske hvor jeg så den liste. Måske var det på BT.
Jeg kan desværre bare ikke se den.

Men han kom da gerne glad til Vestegnen!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 2741 2742 [2743] 2744 2745 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010