home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  1 Bruger, 499 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vi maler byen KONGEBLÅ!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vi maler byen KONGEBLÅ!  (Læst 13791 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Vi maler byen KONGEBLÅ!
« : 01 Aug 2012, 14:43 »




Football Manager 2012 har for mig ikke været den helt store succes. Egentlig har jeg ikke fået spillet særlig meget, og når jeg så endelig har fundet spillet frem fra gemmerne, er det blevet til nederlag efter nederlag om så holdet har heddet Real Madrid, Go Ahead Eagles eller Brann Bergen.

Nu har jeg så valgt at tage styringen i min ultimative favoritklub, Lyngby BK, og risikoen for at jeg kører klubben i sænk er stor - meget stor! Det er selvfølgelig ikke ambitionen. Jeg vil i første omgang etablere klubben i Superligaen. Jeg vil primært gøre brug af klubbens egen talentmasse, som er spækket til randen med spændende spillere. På sigt håber jeg selvfølgelig, at jeg kan bryde FC Københavns dominans. Men det er ikke realistisk - Jeg er en elendig manager!

Jeg skriver denne blog for hyggens skyld, og det grafiske vil ikke være prioriteret særlig højt. Jeg har ikke skrevet updates i forvejen, og i skrivende stund har jeg kun spillet 3 træningskampe. Det kan dermed blive til hvad som helst - Bered jer på en skuffelse af rang!

Held og lykke, Lyngby!
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #1: 01 Aug 2012, 14:44 »

Det lyder spændende Wink  Jeg er med fremover!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #2: 01 Aug 2012, 14:50 »

Altid spændende med blogs fra Danmark, så jeg følger da helt sikkert med.  Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #3: 01 Aug 2012, 15:19 »




Ak ja, der gik ikke lang tid før jeg gik i mod mit egentlige koncept. Målmandsposten er ganske enkelt elendigt besat - Nicklas Højlund er ude i 4 måneder, og Lukas Fernandes er ikke i nærheden af Superliga-klasse. Jeg har derfor valgt at hente en rutineret italiensk keeper, Matteo Sereni, der har adskillige sæsoner i Serie A på bagen. Han er dog en gammel nisse på 36, og derfor har han kun fået et enkelt år.

Til trods for det lille konceptsidespring har jeg forlænget kontrakterne med Anders Christiansen, Emil Larsen og Uffe Bech. Planen er at skyde dem afsted for en del millioner, når de er klar til at tage springet, og når jeg er klar til at lade dem forlade reden.

Derudover har jeg hentet backen Ryan Laursen og den centrale forsvarsspiller Frederik Helstrup op fra U19-holdet. Planen er at Helstrup allerede nu skal figurerer i midterforsvaret sammen med Christian Traoré på trods at sin unge alder. Ryan Laursen skal aflaste Thomas Rasmussen på venstrebacken, når hans oldgamle stænger har brug for hvile.

Jeg har i træningskampene spillet med en klassisk Lyngby-opstilling 4-2-3-1. Det er gået rimelig fint, men jeg synes nu at træningskampe er latterligt ligegyldige, og derfor skal vi ikke regne resultaterne for noget.

Superligaen står nu for døren, og vi går ind med en masse skader i bagagen. Nicklas Højlund, Frederik Krabbe, Thomas Rasmussen, Ayoub Sørensen, Rasmus Nielsen, Anders Christiansen og Emil Larsen har alle skavanker - Store som små. Det er fandens irriterende eftersom der her gemmer sig fem spillere, som på normal vis ville være at finde i min startellever.

Vi ses i Suppen!!

I siger bare til, hvis I ønsker at se nogle bestemte SS
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #4: 01 Aug 2012, 15:49 »

Følger, nu hvor du er i suppen, vil det så sige at du spiller uden updateringer?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #5: 01 Aug 2012, 15:56 »

Følger, nu hvor du er i suppen, vil det så sige at du spiller uden updateringer?

Klubben har nu været i Superligaen lige fra start af... Hvis det skulle ha gået din næse forbi, så er jeg endnu ikke startet på første sæson. Superliga-sæsonen starter i næste update Thumbs Up

Og nej, jeg spiller med den nyeste patch, hvis det er det du tænker på. Dog har jeg ikke diverse sommeropdateringer på.
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #6: 01 Aug 2012, 16:08 »

Klubben har nu været i Superligaen lige fra start af... Hvis det skulle ha gået din næse forbi, så er jeg endnu ikke startet på første sæson. Superliga-sæsonen starter i næste update Thumbs Up

Og nej, jeg spiller med den nyeste patch, hvis det er det du tænker på. Dog har jeg ikke diverse sommeropdateringer på.
Jeg tænkte på det med sommeropdateringer Smiley
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #7: 01 Aug 2012, 16:49 »

Jeg følger her. en blog om noget Dansk fodbold er altid det bedste  Wink Jeg har næsten fået helt lyst til at spille med Lyngby, da det virker som om du har en meget spændende trup at operere med  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #8: 01 Aug 2012, 17:08 »

Det glæder mig at høre, at I følger bloggen!
Tak!
Logged

Rapskij
Gæst
 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #9: 01 Aug 2012, 18:00 »

Det glæder mig at høre, at I følger bloggen!
Tak!
Jeg læser også med her. Håber at dit koncept bærer frugt.

Btw det med at du er en elendig manager er det seriøst, eller for at fange ens opmærksomhed? Grin
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #10: 01 Aug 2012, 18:14 »

Følger, hvor mange sæsoner tror du der går før din første superliga sejr? Eller Pokal'en for den sags skyld?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #11: 01 Aug 2012, 18:15 »

Jeg læser også med her. Håber at dit koncept bærer frugt.

Btw det med at du er en elendig manager er det seriøst, eller for at fange ens opmærksomhed? Grin

Jeg er en elendig manager... Det er så sandt, som det er sagt!
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #12: 01 Aug 2012, 18:15 »

Følger, hvor mange sæsoner tror du der går før din første superliga sejr? Eller Pokal'en for den sags skyld?

Det tør jeg ikke spå om... Men mon ikke det bliver et langt spil?  Hævet Øjenbryn
Logged

Rapskij
Gæst
 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #13: 01 Aug 2012, 20:26 »

Jeg er en elendig manager... Det er så sandt, som det er sagt!
Så vi to. Smiley
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #14: 01 Aug 2012, 20:28 »

Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010