home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vi maler byen KONGEBLÅ!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Vi maler byen KONGEBLÅ!  (Læst 13828 gange)
Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #15: 01 Aug 2012, 20:35 »

Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #16: 01 Aug 2012, 23:33 »








Jeg var ved at skide grønne grise efter de fire første kampe. Jeg har ganske vist proklameret, at jeg er en skod manager, men at jeg kom så dårligt fra start havde jeg ikke regnet med. Jeg troede at den hellige gral var velforvaret, da jeg lammetævede HB Køge i tredje runde. Det var en sær kamp, hvor alle mine mål faldt efter dødboldssituationer - Derudover var det mine to midterforsvarerer der scorede alle kasserne. Christian Traoré stod for tre, mens Helstrup nuppede to. Den præstation kunne vi langt fra følge op på, da vi blev storbanket af SønderjyskE runden efter.

Det er som om, at holdet har fundet sig til rette efter den afklapsning. Vi spillede os sikkert videre i de to første runder af pokalturneringen. Det var ganske vidst to kludehold der blev trukket op af hatten, men det gav jo anledning til at nogle fra ungdomsholdet kunne vise mig deres kvaliteter. Ingolfur Sigorusson greb faktisk chancen, og han er nu blevet en fast bestandel af min trup. Derudover har jeg også hevet Nicolai Johannesen op fra U19-holdet for at styrke bredden i bagkæden.

Emil Larsen er nu på vej tilbage i topform! Han fik det sidste kvarter i den seneste kamp mod Herlev, hvilket uden tvivl vil styrke holdet abnormt. Anders Christiansen er en af de profiler, der endnu ikke har været i aktion, men han er umiddelbart også klar indenfor den nærmeste fremtid. Og det er dælme vigtigt!

Jeg runder af med en kommentar angående mit italienske indkøb. Ringere målmandspræstation er sjældent set. Han fik de fire første kampe, og her lukkede han hele 11 mål ind. Efter SønderjyskE-afklapsningen blev han kylet ud på den iskolde bænk, og unge Fernandes blev kastet for løverne. Siden da har vi faktisk ikke tabt.

Wops, og lige en sidste bemærkning; Christian Traoré har fået debut for Guineas landshold - Det må skyldes de latterligt mange mål han trods alt har fået scoret allerede... Min hjørnesparkstaktik sparker røv - Åbenbart...
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #17: 01 Aug 2012, 23:41 »

Fin update, nem at læse, hvilket jeg godt kan lide fordi jeg er lidt træt Smiley
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Rapskij
Gæst
 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #18: 01 Aug 2012, 23:46 »

Meget dårlig start, men du er da kommet fint efter det. Og så skriver du lige tilpas i længde og det hele. Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #19: 02 Aug 2012, 08:31 »








Har jeg pisset vor frelser Jesus op og ned ad ryggen? Nogen ovenfra må i hvert fald være skyld i de umenneskeligt mange skader, som mine spillere er rendt ind i. Jeg nævner i flæng Emil Larsen, Kim Aabech, Thomas Rasmussen, David Boysen, Nicolai Johannesen, Rajko Lekic - Ja, jeg kan faktisk blive ved med at remse spillere op, som har haft store skavanker siden sidste update. Glædeligt er det dog, at målmand Nicklas Højland i denne periode er kommet tilbage i målet, hvilket har givet en hvis stabilitet på målmandsfronten.

Jeg har egentlig fået skrabet et acceptabelt antal af point ind her i efterårssæsonen. Bunden med HB Køge og OB er blevet etableret, og de skal altså stå tidligt op, hvis de skal op og have kontakt med det store midterfelt, som jeg er en del af. Derudover har top 3 også udformet sig, og lur mig om det ikke bliver de tre hold, der skal kæmpe om guldet.

Christian Traoré fortsætter sin vanvittige målscoring. Han er oppe på 9 kasser i 19 Superliga-kampe. Det er helt uhørt, at en forsvarsspiller som ham er topscorer på et Lyngby-hold, der har så mange offensive genier. Derudover er Kim Aabech en af Superligaens helt store oplevelser. En gennemsnitsbedømmel se der nærmer sig 7,5 samt 13 oplæg og to mål - Det er det jeg vil se! Om jeg kan holde på ham er yderst tvivlsomt, da der er nogle klubber med LANGT større økonomisk råderum, der har vist deres interesse.

Jeg blev i øvrigt kylet ud af pokalturnering, da AGF nuppede mig i straffesparkskonkur rencen. Min synder var Patrick Mortensen - Han havde nok travlt med at se godt ud fremfor at koncentrere sig om at sætte lederet bag GF-keeperen. Satans!

Hvor om alting er må jeg erklære mig tilfreds med den første halvsæson. Jeg har nogle ustabile lorteperioder, men det er hvad man kan forvente, når man spiller med så ungt et mandskab. Derudover er jeg MEGET tilfreds med, at jeg har integreret to af 'mine egne', Ryan Laursen og Frederik Helstrup, i bagkæden - De er blevet en fast bestandel dernede, og jeg håber, at den erfaring de høster, kan komme dem til gode senere i karrieren.

Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #20: 02 Aug 2012, 10:39 »

Kan da se at du ikke er så dårlig som du ellers gav udtryk for, jeg havde ligget nummer chok med 8 point eller lignende. Men man kan jo heller ikke prale af at være bedre end mig Smiley
« Seneste Redigering: 02 Aug 2012, 10:45 af Stimorol » Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #21: 02 Aug 2012, 12:15 »

Dette er en topblog!
Korte og præcise updates, med et flydende og ganske underholdene sprog. Ikke så meget udenomssnak, men fuld fokus på FM, og hvad der sker i Lyngby. Håber du kan holde ved og eventuelt få dit mandskab op og kæmpe med om EL-pladserne.

Well done Jharn  Thumbs Up
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #22: 02 Aug 2012, 14:52 »





Jeg var meget tilfreds, da jeg før sæsonen hentede Matteo Sereni ind som førstekeeper idet Nicklas Højlund sad ude med en langtidsskade. Sereni viste sig dog at være en katastrofe, og allerede efter fire kampe droppede jeg ham, og lod i stedet unge Lukas Fernandas vogte buret, indtil Nicklas Højlund kom tilbage. Sereni hev en urimelig høj løn, og derfor var vinterpausens ultimative mål at få skaffet den gamle si af vejen. Det lykkedes - Verona fra Serie B valgte at kaste 10.000 kroner efter ham - Så blev den ged barberet! Derudover skifter Ayoub Sørensen på en fri transfer til en sekundær hollandsk klub. Jeg brugte ikke Ayoub en eneste gang, og derfor er han ikke et tab.

Der blev ikke hentet nye spillere, men til gengæld forlængede jeg kontrakterne med Morten Bertolt, Bror Blume og Alexander Jakobsen så de er i klubben til henholdsvis 2015, 2015 og 2014. Blume og Jakobsen er store midtbanetalenter, der endnu ikke er at finde i min trup, men mon ikke det kommer.

Nu ved jeg i øvrigt ikke hvem der stiller 'Årets hold i Danmark', men vedkommende må være yderst inkompetent. Emil Larsen blev nemlig valgt som venstre fløj til netop dette, hvilket må siges at være en joke, som end ikke Anders Matthesen kunne ha' skrevet. Emil har været skadet i store dele af efterårssæsonen. Han har fået 13 kampe og lavet tre mål. Hans gennemsnitsbedømmel se ligger ganske vidst på 7.18, men at det er nok til at komme i selvskab med Nicklas Bendtner og Christian Eriksen, det havde jeg ikke troet.

Rajko Lekic og Bajram Fetai fik også noget hæder at varme sig på i løbet af den lange vinterpause. De blev nemlig henholdsvis nummer 1 og 2 i 'Årets mål i Superligaen'. Det kan vi ikke bruge til en fløjtende fis, men lad os da håbe, at de derved tanker lidt selvtillid, så vi kan bevæge os lidt op ad i tabellen i den forestående forårssæson!
Logged

Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #23: 02 Aug 2012, 17:18 »

Rigtig god blog! Jeg følger helt klart! Smiley
Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #24: 02 Aug 2012, 21:51 »

Fantastisk du valgte min ultimative favoritklub Lyngby Boldklub. Så selvfølgelig følger jeg. Har selv haft mange saves med Lyngby de seneste par år, så bliver spændende om jeg kan hente noget inspiration.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #25: 03 Aug 2012, 21:36 »

Jeg er beæret over at så mange læser med! Det fedt!
Tak!  Thumbs Up
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #26: 03 Aug 2012, 21:58 »

Så nupper du bare de 5 ekstra point op til 5.pladsen, også er der europæisk Wink

EDIT: Er meget tilfreds med at Aab ligger i toppen, da det er mit danske favorithold Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #27: 03 Aug 2012, 23:38 »








Jamen, det går jo fantastisk! Der resterer stadig syv runder, men allerede nu har vi meldt os ud af nedrykningskampen. Holdet spiller f*cking godt, og vi scorer satme mange mål! Rajko Lekic har omsider fået gang i målscoringen, og Kim Aabech fortsætter med at være Superligens ukronede assist-konge. 18 oplæg i 22 kampe - For fanden det er flot!

Pludselig er der kun to point op til en Europa-plads, men det bliver svært. Vi mangler bl.a. at møde de tre tophold, og selvom vi har haft godt fat i både AaB og Midtjylland, så bliver de kampe meget vanskelige. Jeg har holdt fast i den 4-2-3-1 taktik, som jeg kørte med fra start, og det er det, der har givet pote. Spillerne ved hvad de skal, og der er blevet længere mellem de hjernedødt ringe præstationer.

En masse af de langtidskadede er i øvrigt kommet tilbage. Blandt dem er gode gamle Peter Madsen, som jeg godt nok ikke ser det store lys i, men hvem ved; Han kunne blive en afgørende brik i kampen om europæisk kvalifikation.

Jeg er meget spændt på de kommende runder! Og gudskelov for at det nu er weekend - Der skal games røven ud af bukserne! KOM SÅ LYNGBY!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #28: 03 Aug 2012, 23:55 »

Dejligt at se blog fra din side igen Jharn!  Smiley
Og man kan jo kun sige, at du gør det fremragende i Lyngby! Desuden så er OB og Brøndby jo i bunden, hvilket jo bare er ekstra godt! Smiley

Jeg følger med, og ser frem til en masse updates!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #29: 04 Aug 2012, 00:47 »

TAK!

God og enkel blog! Som jeg nyder at følge med i. Jeg har dog et lille spørgsmål til dig. Jeg spiller selv meget med at have det til at være så realistisk som muligt. Hvordan forholder du dig til at Uffe Bech, Emil Larsen og Patrick Mortensen er eftertragtede?

I en realistisk verden ville du helt sikkert ende med at skulle sælge disse, hvis der kommer bud, fordi Lyngby som klub ikke har råd til at beholde disse spillere, men hvis der nu kommer bud, sælger du så ?
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010