home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:51:59 warmon Blogkonkur... [27] Journeyman - Asia...
I går kl. 23:07:16 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:17:54 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
I går kl. 18:04:54 szukizek Blogkonkur... 7# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23307
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132783 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: bellaallen9090
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Vi maler byen KONGEBLÅ!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Vi maler byen KONGEBLÅ!  (Læst 13853 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #45: 06 Aug 2012, 14:57 »

Lækker update, feet med Emil go ærgeligt med AC. Smid endelig et ss af din unge islænding.

Jo tak!  Thumbs Up

Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #46: 06 Aug 2012, 15:48 »

Havde selv tænkt på at min første blog skulle handle om Lyngby, men den bliver så udskudt. Starter nok en med et landshold istedet så.
Virkelig god blog du har gang i!
Følger!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #47: 06 Aug 2012, 16:04 »

Jo tak!  Thumbs Up


Han ser da ganske god ud!
Logged

welbz is dat guy

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #48: 06 Aug 2012, 19:42 »








Så ramte vi vinterpausen, og det går jo fantastisk! Vi overvintre kun fem point fra en andenplads, og med en god forårssæson, hvad kan det så ikke blive til? Rajko Lekic, Kim Aabech og Ingolfur Sigurosson er de helt store offensive oplevelser, mens Frederik Krabbe imponerer defensivt. Derudover har unge Nicolai Johannesen spillet sig ind som fast på venstrebacken - Et kæmpe talent, som jeg har givet en kontrakt med udløb i 2017.

Derudover scorer vi et hav af mål. Kun FC København har scoret flere end os! Og det er satme noget der i høj grad huer mig! Især Lekic er meget træfsikker - Hans kontrakt udløber til sommer - Det kunne være at man skulle grave dybt i pengepungen for at holde på ham?!

Vi har også spillet os videre i pokalturneringen. I semifinalen skal vi møde Brøndby, og her er jeg meget fortrøstningsfuld, da jeg endnu ikke har tabt til dem i den halvanden sæson spillet har været i gang.

Emil Larsen er for andet år i træk blevet udtaget til 'Årets hold i Danmark', og Kim Aabech blev valgt som Danmarks tredjebedste fodboldspiller - Kun overgået af Christian Eriksen og William Kvist. Og det må siges at være et skulderklap af de helt store! Kong Aabech af Lyngby - En betegnelse der nok ikke er helt ved siden af!

Jeg har ikke planer om at foretage mig noget i transfervinduet. Hvis der kommer bud på mine spillere, vil jeg selvfølgelig spidse øre, men jeg forventer ikke at hente spillere ind til truppen med mindre jeg får muligheden for at gøre et decideret kup.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #49: 08 Aug 2012, 21:55 »

SÅ er jeg tilbage efter et par sommerhusdage, hvor tiden ikke er blevet brugt på FM! Abstinenserne har dog sneget sig ind, og nu skal de befries!
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #50: 08 Aug 2012, 22:43 »

Hamrende god blog  - godt sprog! Smiley
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #51: 09 Aug 2012, 12:22 »








Et ligegyldigt jobtilbud fra hollandske Heerenveen var vinterpausens højdepunkt, så den hopper vi let og elegant over. Vi ligger stadig utrolig godt til i medaljeræset. For få runder siden var jeg oppe og vende på andenpladsen, og jeg må indrømme, at jeg er begejstret! Jeg har aldrig udrettet noget stort som manager, men det her tyder på, at det snart kan komme!

Udover en afklapsning af FC København har vi gjort det fremragende i forårssæsonen, og FCK er heller ikke et hold vi skal måle os med på nuværende tidspunkt, da de er så meget bedre end resten af ligaen. AaB ligger stadig og roder nede i bunden - Katastrofalt at man som forsvarende mestre ikke har mere at byde på.

Skader til mine nøglespillere er stadig noget der forfølger mig. Rajko Lekic er ude resten af sæsonen, og da han er min klart bedste angriber, så er det et problem. I de to seneste kampe har jeg forsøgt mig med Uffe deroppe, og han har faktisk garnet i begge kampe, så der er håb! Derudover vil jeg igen nævne Ingolfur Sigurosson. Han udvikler sig med ekstrem fart, og han er på rekordtid blevet en af mine absolutte nøglespillere.

Fjernbetjeningen fik sig vitterligt noget af en lufttur, da vi i pokalturneringens semifinale røg ud til Brøndby. Vi spillede 0-0 i Lyngby, og da vi gik ind i dommerens tillægstid i returopgøret, lå vi til at gå videre på udebanemål idet den stod 1-1. Men så scorer de brækgule i det 91. minut - og skuffelsen var total. For satan da...
Logged

Underdogen
Gæst
 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #52: 15 Aug 2012, 20:48 »

Savner en opdatering Græder
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Vi maler byen KONGEBLÅ!
« Svar #53: 19 Aug 2012, 13:21 »

Kan vi snart se frem til en update, til denne dejlige blog?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010