home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 164536 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #210: 16 Jun 2012, 23:11 »

De interne opgør har vel altid talt først ? eller hvad
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #211: 16 Jun 2012, 23:16 »

I de regler jeg har set, har de interne opgør kun talt først, hvis der var mere end to hold, der sluttede á point. Derfor bliver jeg lidt overrasket over at Grækerne går videre, på trods af en dårligere målscore end Russerne.

Men omvendt, så er det stadig ikke lige lykkedes mig at finde de regler som rent faktisk gælder ved denne slutrunde. Det er åbenbart noget gammelt bras UEFA har til at ligge på deres hjemmeside (ifølge dem, kan Danmark også godt gå videre, hvis de taber).

Edit:
Never mind, jeg fandt det, det står i en tilføjelse med ændringer bagest i UEFA's regelkompendie for Europamesterskabern e i Polen og Ukraine... Ændringen går blandt andet på at der nu også kigges først på interne opgør, når det kun er to hold, der slutter med samme pointantal.

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/competitions/Regulations/91/48/36/914836_DOWNLOAD.pdf

Edit 2:
Som skrevet nedenfor, så er formuleringen i punkt a, også det samme inde i kompendiet, det var mine øjne den var gal med  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 16 Jun 2012, 23:43 af DNE » Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #212: 16 Jun 2012, 23:21 »

Citat
POINT SYSTEM :
Three points for a win, one point for a draw, and no points for defeat.

TIE-BREAKER RULES :
If two or more teams finish equal on points after all the group matches have been played, the following criteria will be applied to determine the ranking :

   
   (a)   Greater number of points obtained in the matches between the teams in question.   
   (b)   Goal difference resulting from the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
   (c)   Greater number of goals scored in the matches between the teams in question (if more than two teams finish equal).   
   (d)   Goal difference in all the group matches.   
   (e)   Greater number of goals scored in all the group matches.   
   (f)   Higher position in the UEFA national team coefficient ranking.   
   (g)   Fair Play conduct of the teams (final tournament).   
   (h)   A drawing of lots by the Organising Committee.

Kopieret fra Livescore.com, ved dog godt det ikke er fra UEFA som du måske ledte efter
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #213: 16 Jun 2012, 23:21 »

If two or more teams are equal on points on completion of the group matches, the
following criteria are applied, in the order given; to determine the rankings:
a) higher number of points obtained in the matches among the teams in question;
b) superior goal difference in the matches among the teams in question (if more
than two teams finish equal on points);
c) higher number of goals scored in the matches among the teams in question (if
more than two teams finish equal on points);
d) superior goal difference in all the group matches;
e) higher number of goals scored in all the group matches;
f) position in the UEFA national team coefficient ranking system (see Annex I,
paragraph 1.2.2);
g) fair play conduct of the teams (final tournament);
h) drawing of lots.


http://www.uefa.com/multimediafiles/download/competitions/euro/91/87/57/918757_download.pdf

Den er nu ellers det første der kommer op hvis man søger på uefa euro 2012 regulation på google Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #214: 16 Jun 2012, 23:41 »

Aarh, jeg læste den som totalt antal point i gruppespillet i punkt a (er næsten sikker på, at det var det der stod, i de første regler jeg fandt, og har jeg nok stirret mig blind på det, i de senere...)  Forlegen

Og så kom punkt b og c, som jo ikke gælder, hvis der kun er to hold, der slutter á point. Så jeg var ved punkt d. Men jo, det er selvfølgelig afgjort på punkt a.

Jeg må vist hellere gå i seng  Rullende Øjne
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #215: 17 Jun 2012, 22:36 »

Danmark-Tyskland

Kampens spiller
Mats Hummels tager den nok engang. Hvor er han dog bare god. Ham skal

Kampens skuffelse
Christian Eriksen, Simon Poulsen eller bare hele det danske hold. Vi blev til tider spillet langt under græstæppet. Det var simpelthen en ynk at se på.

Kampens detalje
Manuel Neuer drible en dansker langt uden for feltet, lækre driblinger Wink

Kampens negative detalje
Danmarks elendige spil, hold kæft hvor var vi dårlige.. pinligt.

Lagde du mærke til
Tilskuernes jubel da Holland kom foran?
Danskernes jubel på facebook? (Den var nød til at komme med, selvom den intet havde med selve kampen på banen at gøre)
Liniger sejle fuldstændig omkring de tyske navne? (Det er latterligt en kommentator ikke har styr på det..)

Ham glemte kommentatorerne
Schweinsteiger: Fantastisk indsats på midten af banen. Han er tilbage som en af verdens bedste på den plads. Kreativ og arbejdsom!

Underholdning
Første halvleg 7, anden halvleg 4, pga. at danskerne er ude, og at jeg slipper for at se på vores ret så håbløse hold, får kampen 6.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #216: 17 Jun 2012, 22:50 »

Kampens negative detalje
Kunne sagtens være givet til Simon Poulsen, hold da op hvor han spiller dårligt idag!
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #217: 17 Jun 2012, 22:51 »

Jeg kunne ikke være mere uenig, men fair nok Smiley Som jeg så kampen leverede vi en udmærket indsats mod overmagten. Jeg har bestemt set værre landskampe fra vores side.

Christian Eriksen var skuffende ja, og for min skyld måtte vi også godt smide hele Poulsen-banden ud. Men bortset fra dem synes jeg vi har vores momenter, og det er vel et spørgsmål om tilfældigheder der gør, at vi ikke ligeså godt kunne have stået med 1 eller 3 point. Tyskland kunne naturligvis også have vundet større, men jeg vælger alligevel at tage de rød-hvide briller på.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #218: 17 Jun 2012, 22:55 »

MBJ: Kommer der også en gennemgang af Portugal-Holland, hvis du har set den altså Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #219: 17 Jun 2012, 23:01 »

Kampens negative detalje: Morten Olsens beslutning om at starte med Jakob og Simon Poulsen
Logged

Build Me Up Buttercup!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #220: 17 Jun 2012, 23:05 »

Danmark-Tyskland

Kampens spiller
Mats Hummels tager den nok engang. Hvor er han dog bare god. Ham skal

Med danskernes få offensive detaljer, så ser jeg ikke rigtig Hummels kan få den. Jeg mener, at Schweinsteiger eller Agger var kampens spiller i dag.

Citat
Kampens skuffelse
Christian Eriksen, Simon Poulsen eller bare hele det danske hold. Vi blev til tider spillet langt under græstæppet. Det var simpelthen en ynk at se på.


Tja, synes Simon Poulsen var eneste danske spiller, som for alvor faldt igennem. Samtidig skuffede Özil mig rigtig meget på et hold, hvor han ellers kunne/burde skabe en masse.

Citat
Kampens detalje
Manuel Neuer drible en dansker langt uden for feltet, lækre driblinger Wink

Du mener der hvor han stort set snublede i bolden. Jeg mener faktisk, at kampens detalje var vores scoring til 1-1. Kanon indstuderet hjørnesparkskombina tion. Stephan Andersens redning i de første minutter kunne bestemt også blive nævnt her.

Citat
Kampens negative detalje
Danmarks elendige spil, hold kæft hvor var vi dårlige.. pinligt.

Hvad forventede du mod et af verdens bedste landshold? Synes nu ikke vi var elendige, men vi var meget lidt på bolden mod en overmagt, som vi alligevel gav meget god kamp til stregen.

Citat
Underholdning
Første halvleg 7, anden halvleg 4, pga. at danskerne er ude, og at jeg slipper for at se på vores ret så håbløse hold, får kampen 6.

Fatter ikke man kan håbe på, at DK ryger ud. Ja vi er ikke det mest sprudlende hold ved EM, men man håber sgu altid på sit eget hjemland. Latterlig holdning, men nok om det...
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #221: 17 Jun 2012, 23:08 »

Spot on N17!
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #222: 17 Jun 2012, 23:12 »

Meget meget spot on John, udover måske lige en.. jeg synes altså ikke Ozil spillede så dårligt som du mener.. Jeg synes han lavede mange lækre detaljer, ved afleveringer osv. i dybden.. Han legede jo med det danske hold som det passede ham nærmest.. Flotte vendinger osv.. Jeg synes han gjorde det godt.. Måske ikke super godt, men bestemt ikke den dårligste Smiley
Logged


PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #223: 17 Jun 2012, 23:15 »

Jeg ville faktisk måske endda have sat en Gomez som dårligste spiller Smiley hvis, man kigger væk fra Eriksen og SP ...
Logged


Enged
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #224: 17 Jun 2012, 23:21 »

Danmark-Tyskland
Underholdning
Første halvleg 7, anden halvleg 4, pga. at danskerne er ude, og at jeg slipper for at se på vores ret så håbløse hold, får kampen 6.

Det er da nok det bedste landshold vi har haft i mange år. Du kan vel knap huske, at vi har været bedre.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010