home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 166158 gange)
alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #180: 15 Jun 2012, 00:24 »

Given? What? Så vi den samme kamp?

Ja, han reddede en masse, men han gav returbolde lige ud i feltet hver gang, hvoraf en af disse returbolde faktisk er skyld i Silvas mål, og så så han ikke for godt ud ved det første mål af Torres. Han var ikke banens ringeste, men bestemt heller ikke noget nævneværdigt i min optik.

Desuden var en sjov detalje, at Fabregas var den eneste spanier i feltet sammen med 7 irlændere, da han får lov til at tæmme bolden og hakke den ind.
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #181: 15 Jun 2012, 17:47 »

I må højst sandsynlig undvære dagens første kamp, da der er noget arrangement i byen, som jeg er tvunget med til.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #182: 15 Jun 2012, 22:05 »

Er først tilbage nu. I aften får i derfor en lidt anderledes version. Håber i tager godt imod den.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #183: 15 Jun 2012, 22:07 »

Ukraine-Frankrig

Kampens spiller
Yohan Cabaye; Midtbanespilleren dikterede spillet og krydrede en rigtig god indsats med en scoring og en flot afslutning på stolpen. Han blev dog taget ud i det 68. minut, men synes stadig han var dagens spiller.

Kampens skuffelse
Andrey Voronin; Puha, det var ikke meget han kom frem til i dag. Der var fuldstændig styr på ham indtil han blev hevet ud i pausen. Om han var skadet eller bare dårlig. Det må så komme frem senere!

Kampens detalje
Ja det er måske lidt en anderledes dagens detalje. Men at dommer Bjorn Kuipers vælger at fløjte kampen af pga. vejret, det fortjener et bifald.

Kampens negative detalje
Vejret!

Lagde du mærke til
At Nazarenko tog sig en lur, da Ribery var ved at skabe en kæmpe chance?
At der var en ukrainsk fan, som flere gange blev fanget for sin underlige dans?
At et par franske fans lavede bryst/ryg svømning på tribunen?
At banen utrolig hurtigt optog vandet efter flot arbejde fra værterne?

Ham glemte kommentatorerne
Mathieu Debuchy; Tror egentlig ikke han blev glemt, men han fortjener at blive nævnt.
Samir Nasri; Spillede en flot kamp for franskmændene.

Underholdning
Vejret bidrog til "underholdningen" i starten - men da kampen kom igang var der kun et hold på banen. Det udnyttede franskmændene til en sikker 2-0 sejr. Dog synes jeg ikke, at kampen var vildt underholdende i sig selv. Dertil ville Ukraine for lidt i kampen, desværre. 6!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #184: 15 Jun 2012, 22:52 »

Sverige-England

Kampens spiller
Olof Mellberg; Flere gode tacklinger og en scoring, så kan en forsvarsspiller vel ikke gøre det meget bedre end det han gjorde i dag. Selvom Sverige endte med at lukke 3 mål ind, så synes jeg stadig han stod ud som en kanon forsvarsspiller.

Kampens skuffelse
Ashley Cole; Synes han spillede en ringe kamp i dag. Ikke for alvor med offensivt - og ikke ligeså påpasselig defensivt som normalt!

Kampens detalje
Welbecks formidable scoring til 3-2 efter ligeså godt oplæg fra Theo Walcott.

Kampens negative detalje
Gerrards afslutning i overtiden!

Lagde du mærke til
At Zlatan har en VANVITTIG kropsstyrke?
At Larsson slår vanvittig gode dødbolde?
At man i det 70. minut så baglinjedommeren dømme en bold ude, trods kommentatorene sagde noget andet? (Han sagde klart OUT i mikrofonen, og dommeren viste også, at han lige skulle fange det deri først)
At Welbeck var ufarlig frem til sin scoring?
At Zlatan, efter min mening, trækker alt for langt ned i banen?
Hvor Elmander var henne?
At Walcotts indskiftning vendte kampen rundt igen?

Ham glemte kommentatorerne
Martin Olsson; Var langt overlegen på backen ift. Glen Johnson

Underholdning
Super fed kamp med helt andre ingredienser end man forventede. 5 mål, en kamp som vente rundt flere gange - og bare generelt en god kamp, hvor England sad på hele første halvleg inden Sverige vendte det på hovedet i anden halvleg før England igen vendte det på hovedet med en lidt heldig Walcott scoring og senere et oplæg fra samme Theo. 10!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #185: 15 Jun 2012, 22:54 »

Kan slet ikke følge dig i at de glemte Olsson, med mindre du har set kampen på en anden kanal end TV2.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #186: 15 Jun 2012, 22:55 »

Kan slet ikke følge dig i at de glemte Olsson, med mindre du har set kampen på en anden kanal end TV2.

De glemte ham ikke nødvendigvis, men han fortjente lige at blive nævnt Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #187: 15 Jun 2012, 22:56 »

De glemte ham ikke nødvendigvis, men han fortjente lige at blive nævnt Wink

Det så en anden ting, for synes de nævnte ham 15 min i streg nærmest. Men han spillede også godt.  Smiley
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #188: 15 Jun 2012, 22:58 »

Hvilken begivenhedsrig aften! Den oprindelig plan lød således:

1. halvleg af Frankrig-Ukraine
Et hurtigt smut op i byen, hvor der var arrangement, og min mor skulle synge i kor
Hjem, spise og se højdepunkter fra aftenens kamp
Se hele Sverige-England kampen
___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______

Disse planer blev dog hurtigt forpurret, da et kraftigt uvejr ramte Donetsk. Jeg måtte slukøret konstatere at jeg nok ikke fik set Frankrig folde sig ud for alvor. Derfor gik turen op i den lokale hal, hvor arrangementet var flyttet hen, da vejret ikke tillod at det skulle holdes i byskoven. Operasang, gamle mennesker og en tvunget tjans i baren. Ja, det lyder jo alt sammen meget godt, men tro om igen. Jeg ville hjem. Det kom jeg først ved 22-tiden. Jeg var gået glip af de første 45 minutter. Irriterende. Og det var ikke en glad dreng der satte sig ned for at se fodbold. I stedet for de planlagte 135 minutters bold, måtte han nøjes med 45.

Jeg nåede lige at se Carrolls mål på TV2. Fantastisk kasse. Og på P3 havde de sagt at svenskerne var svage i luften. Det ville de fortryde. 2. halvleg var ikke mange minutter gammel før Mellberg fik skovlet bolden forbi Joe Hart, så klodsede Glen Johnson, kunne sende bolden i eget net. Så var der atter spænding i den kamp. Der skulle ikke gå lang tid før P3 skulle æde sine ord. Tre svenskere stod nærmest i kø for at heade bolden ind. Det blev den tidligere anfører, Olof Mellberg, der satte hovedet på. Så kogte det for alvor.

James Milner blev skiftet ud og ind kom Theo Walcott. Straks skete der noget. Den hurtige kantspiller prøvede lykken udefra, og der var gevinst. Isaksson, der kort forinden havde haft en fantastisk redning, så rigtig, rigtig skidt ud. Så var det helt lige igen.

Herefter fulgte en lige periode hvor Sverige var tættest på. Men lige pludselig brød Walcott igennem på højresiden og lagde et indlæg til første stolpe, som United-angriberen, Danny Welbeck, smukt dirigerede ind med hælet. Det fortjente en gentagelse, i slowmotion, og det fik vi. Flot, flot, flot.

I overtiden var vores ven, Walcott, igen på spil. Spænede fra alt og alle og spillede Gerrard heeeelt fri, men kaptajnen brændte på det skammeligste. På baggrund af den halve time han fik, vil jeg gerne udnævne ham til kampen spiller. Roy Hodgson får dermed endnu et hovedbrud, når Rooney også er til rådighed til den sidste kamp. 2-3, Sverige ude – England med alle muligheder for videre avancement.

2. halvleg var måske slutrundens bedste. Chancer over alt, fire mål og et lækkert mål. Hvad mere kan jeg forlange? Jeg fik set 45 minutter, og hvilke 45 minutter.

En aften der startede forfærdeligt, sluttede helt fantastisk. Hvilken begivenhedsrig aften det blev.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #189: 15 Jun 2012, 23:00 »

Underholdning
Super fed kamp med helt andre ingredienser end man forventede. 5 mål, en kamp som vente rundt flere gange - og bare generelt en god kamp, hvor England sad på hele første halvleg inden Sverige vendte det på hovedet i anden halvleg før England igen vendte det på hovedet med en lidt heldig Walcott scoring og senere et oplæg fra samme Theo. 10!

Hvis første halvleg bare var nogenlunde, kan dit 10-tal forsvares, for hold da helt op hvor var de sidste 45 minutter fantastiske!! Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #190: 15 Jun 2012, 23:01 »

Det var en formidabel fodboldkamp, og jeg synes det er fuld fortjent at Sverige er ude. Hold op, hvor spiller de uinspirerende og har slet ingen folk at kunne spille i dybden eller gøre noget ved, da deres spillere er gamle og afdankede. Zlatan er fantastisk, og det er fint han trækker ned i banen, men at han står i midtercirklen, er simpelthen alt for grotesk. Han er slet ikke så farlig som i Milan, hvor han også trækker ned i banen, men det er 30 meter væk fra mål han trækker ned - ikke 90 meter!!! Samtidig skal han sætte tempoet ned hver eneste gang han har bolden, da han ikke har nogen at aflevere bolden til. Han bliver brugt helt forkert på landsholdet, men trods det viser han hvorfor han er en af verdens bedste fodboldspillere. Tog de engelske spillere overhovedet bolden fra ham?? Det er sindssygt så god han er!! Han har jo den mest voldsomme fysik og teknik blandet sammen til et perfekt mix. Jeg synes virkelig han er en oplevelse hver eneste gang, men ærgerligt at han konstant måtte vente på støtte fra medspillerne.

Som Arsenalmand var det fantastisk at se indskiftningen af Walcott vendte kampen. Jeg sagde til min far med det samme, "hold kæft en dum indskiftning. Walcott er forfærdelig mod hold med bagkæden lavt!" Men pga. hans lucky punch, som Isakson havde taget hvis han ikke lige havde hoppet inden - måtte Sverige jo trække bagkæden frem igen. Han spillede en helt fantastisk kamp - og jeg tror han er med fra start i den kommende kamp!

Mellberg spillede en super kamp, og den tackling han lavede på Welbeck er jo en af de bedste tacklinger nogensinde. Hold op, hvor var det fantastisk timet!! Nu vi er ved Welbeck, så skal han også lige have en thumps up hvor den detalje ved målet! Det var godt nok et fedt mål, som jeg tror bliver kåret til turneringens mål, selvom der er lang vej endnu.

En formidabel kamp, som hvert fald underholdt mig meget!
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #191: 15 Jun 2012, 23:23 »

Det var en formidabel fodboldkamp, og jeg synes det er fuld fortjent at Sverige er ude. Hold op, hvor spiller de uinspirerende og har slet ingen folk at kunne spille i dybden eller gøre noget ved, da deres spillere er gamle og afdankede. Zlatan er fantastisk, og det er fint han trækker ned i banen, men at han står i midtercirklen, er simpelthen alt for grotesk. Han er slet ikke så farlig som i Milan, hvor han også trækker ned i banen, men det er 30 meter væk fra mål han trækker ned - ikke 90 meter!!! Samtidig skal han sætte tempoet ned hver eneste gang han har bolden, da han ikke har nogen at aflevere bolden til. Han bliver brugt helt forkert på landsholdet, men trods det viser han hvorfor han er en af verdens bedste fodboldspillere. Tog de engelske spillere overhovedet bolden fra ham?? Det er sindssygt så god han er!! Han har jo den mest voldsomme fysik og teknik blandet sammen til et perfekt mix. Jeg synes virkelig han er en oplevelse hver eneste gang, men ærgerligt at han konstant måtte vente på støtte fra medspillerne.

Som Arsenalmand var det fantastisk at se indskiftningen af Walcott vendte kampen. Jeg sagde til min far med det samme, "hold kæft en dum indskiftning. Walcott er forfærdelig mod hold med bagkæden lavt!" Men pga. hans lucky punch, som Isakson havde taget hvis han ikke lige havde hoppet inden - måtte Sverige jo trække bagkæden frem igen. Han spillede en helt fantastisk kamp - og jeg tror han er med fra start i den kommende kamp!

Mellberg spillede en super kamp, og den tackling han lavede på Welbeck er jo en af de bedste tacklinger nogensinde. Hold op, hvor var det fantastisk timet!! Nu vi er ved Welbeck, så skal han også lige have en thumps up hvor den detalje ved målet! Det var godt nok et fedt mål, som jeg tror bliver kåret til turneringens mål, selvom der er lang vej endnu.

En formidabel kamp, som hvert fald underholdt mig meget!

Jeg er stort set enig med dig i det hele. Jeg forstår dog ikke, hvordan du kunne mene Walcott kunne være en dårlig indskiftning. Det er selvfølgelig nemt at sidde og sige her bagefter, men jeg synes det var på tide Walcott kom på banen. Englands hold består jo stort set kun af ægte britiske arbejdsheste, men der mangler jo noget dynamik. Så kan det godt være Walcott er bedst på kontra, men oplægget til 2-1 målet viser jo netop, hvorfor han er så vigtig. Forsvarskæden står rimelig dybt der, men han tager udfordringen og får bolden ind i boksen. Ellers er spillet jo alt for forudsigeligt fra Englands side. Det er jo kun med et lucky punch som ved Carrolls mål, at de kunne skabe noget. Desuden fantastisk mål!

Men en fantastisk kamp. Jeg har sgu lidt ondt af Zlatan. Han er simpelthen genial at se på. Han kan alt med bolden, men samtidig skubber han snildt John Terry og Joleon Le Scott væk. Ærgerligt han er ude af turneringen. Jeg tror stadig England får store problemer mod Ukraine. Jeg er overhovedet ikke vild med deres engelske hold, men jeg synes også de viser, at de jo sagtens kan, hvis de endelig tør spille lidt fodbold. Jeg tror dog de prøver at fedte en uafgjort hjem mod Ukraine, og det kan måske godt komme til at koste dem billetten til kvartfinalen i sidste ende.
Logged

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #192: 16 Jun 2012, 10:20 »

Jeg er stort set enig med dig i det hele. Jeg forstår dog ikke, hvordan du kunne mene Walcott kunne være en dårlig indskiftning. Det er selvfølgelig nemt at sidde og sige her bagefter, men jeg synes det var på tide Walcott kom på banen. Englands hold består jo stort set kun af ægte britiske arbejdsheste, men der mangler jo noget dynamik. Så kan det godt være Walcott er bedst på kontra, men oplægget til 2-1 målet viser jo netop, hvorfor han er så vigtig. Forsvarskæden står rimelig dybt der, men han tager udfordringen og får bolden ind i boksen. Ellers er spillet jo alt for forudsigeligt fra Englands side. Det er jo kun med et lucky punch som ved Carrolls mål, at de kunne skabe noget. Desuden fantastisk mål!

Jeg ved ikke hvor meget Arsenal du ser. Jeg ser alle kampene. Walcott er ikke en ret god Arsenal spiller, udover mod de hold vis bagkæde står meget højt oppe. Derfor man næsten altid ser ham spille gode kampe mod Barcelona og andre storhold. Mod de mindre hold, som vi må antage at Sverige er mod England, plus de var foran, trækker sig meget langt tilbage på banen. I og med, han også først rigtig kom til udtryk da kampen stod uafgjort underbygger også min påstand. Han spillede en fantastisk kamp, og jeg er virkelig glad for Theos vegne - men jeg ville hellere have sat en spiller som Oxlade-Chamberlain ind. Champo er en dribler, mens Walcott er en løber. Men det er som sagt da indskiftningen faldt - hvis han ikke havde scoret med det samme, tror ikke at han havde spillet en brandkamp. Men det er jo kun gætterier.

Men Walcott gjorde det fremragende i går, og jeg er rigtig glad for det!! Fedt at han får succes, og jeg tror han er med i næste kamp fra start af. Håber Arsenal kan skrive en ny kontrakt med ham, da han har alderen på sin side, og kun vil blive klogere og mere erfaren og time sine løb meget bedre med tiden!

Er dog enig i at han tog et fremragende træk til Welbeck's mål! Du kan dog heller ikke sige noget til at han løber fra Mellberg og J. Olsson. Det er måske det mest langsomme forsvar på nær hvis man satte Mertesacker ind. ;-)
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #193: 16 Jun 2012, 12:07 »

Jeg ved ikke hvor meget Arsenal du ser. Jeg ser alle kampene. Walcott er ikke en ret god Arsenal spiller, udover mod de hold vis bagkæde står meget højt oppe. Derfor man næsten altid ser ham spille gode kampe mod Barcelona og andre storhold. Mod de mindre hold, som vi må antage at Sverige er mod England, plus de var foran, trækker sig meget langt tilbage på banen. I og med, han også først rigtig kom til udtryk da kampen stod uafgjort underbygger også min påstand. Han spillede en fantastisk kamp, og jeg er virkelig glad for Theos vegne - men jeg ville hellere have sat en spiller som Oxlade-Chamberlain ind. Champo er en dribler, mens Walcott er en løber. Men det er som sagt da indskiftningen faldt - hvis han ikke havde scoret med det samme, tror ikke at han havde spillet en brandkamp. Men det er jo kun gætterier.

Men Walcott gjorde det fremragende i går, og jeg er rigtig glad for det!! Fedt at han får succes, og jeg tror han er med i næste kamp fra start af. Håber Arsenal kan skrive en ny kontrakt med ham, da han har alderen på sin side, og kun vil blive klogere og mere erfaren og time sine løb meget bedre med tiden!

Er dog enig i at han tog et fremragende træk til Welbeck's mål! Du kan dog heller ikke sige noget til at han løber fra Mellberg og J. Olsson. Det er måske det mest langsomme forsvar på nær hvis man satte Mertesacker ind. ;-)

Jeg synes bestemt heller ikke Walcott er nogen fantastisk spiller. Jeg synes dog, at han er en spiller der kan levere det uventede. Det sker nogle gange, som det fx skete igår. Der var måske større chance for, at han ville komme ind og være anonym. Englands hold er bare så forudsigeligt, at jeg synes Walcott var en glimrende indskiftning, for at få noget andet på banen. Man kan dog også sagtens sige, at Chamberlain måske havde været bedre at sætte det ind i det givne situation, men ellers havde jeg godt nok ikke set andre englændere der havde taget bolden og løbet ind igennem Mellberg og Olsson, omend de ikke er specielt hurtige.  Smiley
Logged

Hala Madrid!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #194: 16 Jun 2012, 12:12 »

Jeg synes bestemt heller ikke Walcott er nogen fantastisk spiller. Jeg synes dog, at han er en spiller der kan levere det uventede. Det sker nogle gange, som det fx skete igår. Der var måske større chance for, at han ville komme ind og være anonym. Englands hold er bare så forudsigeligt, at jeg synes Walcott var en glimrende indskiftning, for at få noget andet på banen. Man kan dog også sagtens sige, at Chamberlain måske havde været bedre at sætte det ind i det givne situation, men ellers havde jeg godt nok ikke set andre englændere der havde taget bolden og løbet ind igennem Mellberg og Olsson, omend de ikke er specielt hurtige.  Smiley

Vi virker til at være enige. ;-)

Men han er en spiller der kan lave det uventede - det lykkedes bare sjældent! Som du skriver: Jeg synes dog, at han er en spiller der kan levere det uventede. Det sker nogle gange, som det fx skete igår. Der var måske større chance for, at han ville komme ind og være anonym.

 ^ Det er jeg helt enig i! ;-)

Ha' en pragtfuld lørdag!
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010