home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 761 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 166471 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #150: 13 Jun 2012, 21:00 »

Christian Eriksen ringeste spiller.

Han løb over 12km så han prøvede da i det mindste og havde da også nogle få gode aktioner,
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #151: 13 Jun 2012, 21:07 »

Og 10 fejlafleveringer (overdrevet ja, men han var fanmde ringe).
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #152: 13 Jun 2012, 21:12 »

Han løb over 12km så han prøvede da i det mindste og havde da også nogle få gode aktioner,

Hvad fanden kan vi bruge det til, at han løber 12 kilometer når han nærmest ingenting får ud af det?
Logged


Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #153: 13 Jun 2012, 21:33 »

Kampens spiller
Tobias Mikkelsen, Sikke da et indhop og nu ligner Rommedahl pludselig en færdig mand på det danske landshold. Skaber utroligt meget, løber de rigtige løb og er nutiden og fremtiden på højre kanten.

Kampens skuffelse
Der er mange, Simon Poulsen, Christian Eriksen, Dennis Rommedahl - Vælg selv.

Ham glemte kommentatorerne
Lars Jacobsen, den mand ligner på ingen måde en på 32 og han er vel tæt på at være det 3 sikreste kort på Olsens taktikbræt. 1 - Bendtner, 2 - Agger.

Underholdning
5 kasser, rigeligt med chancer og genrelt en rigtig fornuftig fodboldkamp. 7 med pil op.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #154: 13 Jun 2012, 21:58 »

Simon Poulsen var virkelig ringe defensivt, og havde heller ikke alverden at byde ind med offensivt. Hver gang Portugal kom over vores venstre side, blev det farligt, fordi Poulsen slet ikke havde styr på det defensive. Christian Eriksen var igen langt under niveau, og bør virkelig frygte for sin plads til næste kamp. Og så må vi nok desværre bare erkende, at Brøndby har ødelagt Rommedahl, han var helt væk fra vinduet. De tre kan konkurrere med Zimlings skade, og måske også Kvists fodboldkiggeri, om kampens skuffelse.

Kampens detalje må vist være Krohn-Dehlis loppede hovedstødsafleverin g til Bendtner.

Kampens spiller kunne vel egentlig godt, for en gangs skyld, være Bendtner, ellers er det nok en Portugiser.

Kampens negative detalje, må vel næsten være Meireles' "redning" med hånden, som burde have givet rødt, da han fratog Krohn-Dehli en oplagt scoringsmulighed.

Enig med MarkAndersen i, at det må være Lars Jacobsen, som kommentatorerne glemte.

Hvad underholdning angår, så manglede der vel ikke andet, end at det havde været sjovere, hvis det var det andet hold der vandt  Smiley Danskerne havde bolden meget mere end Portugiserne, men Portugiserne var til gengæld bedre til at udnytte den smule tid de havde på bolden.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #155: 13 Jun 2012, 22:00 »

Danmark-Portugal

Kampens spiller
Nicklas Bendtner; Han formår at holde fast i bolden i flere situationer og kroner sin indsats med to scoringer. Synes det var en indsats helt i top i dag. Skulle det være en portugiser, så kunne Nani være et oplagt emne. Ham fik Simon Poulsen ALDRIG fat i.

Kampens skuffelse
Cristiano Ronaldo; Ja Eriksen kunne være et bud, men synes Ronaldo var helt ved siden af sig selv i dag. Brænder to 100% chancer og sender et par afslutninger langt over mål. En kamp langt under niveau fra Ronaldo. En Simon Poulsen kunne bestemt også have fået den i dag!

Kampens detalje
Godt nok førte det ikke til mål, men afslutningen fra William Kvist kandidere kraftigt til kampens detalje - omend det gik lige forbi. Men den går dog til Krohn-Dehli for det sublime overblik ved Bendtners 2-1 reducering.

Kampens negative detalje
Pepes piveri. Hvor er det dog irriterende at se på. Han er en klasse spiller, men smider sig alt for meget! Og så kan vi tage Meireles "håndboldredning" med, som vel burde have givet et rødt kort?

Lagde du mærke til
At Simon Poulsen gør sig så lille som muligt, i stedet for bred?
At Ronaldo allerede fra start havde et skidt attitude?
At Pepe havde et blåt øje?
At Bendtner reklamerede for Paddy Power ved sin scoring?
Om Rommedahl var med?

Ham glemte kommentatorerne
Lars Jacobsen; Han lukkede fuldstændig Ronaldo ud af kampen. Kan ikke klandres for, at han fik to 100% chancer.

Underholdning
God kamp der bølgede begge veje. Desværre uden point til DK til sidst. 7!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #156: 13 Jun 2012, 22:30 »

Rigtig god analyse Smiley Er helt enig på alle punkter. Græmmede mig over Simon Poulsen ved det sidste mål. Helt som du er inde på vælger han at samle benene og derudover gøre sig utrolig smal. En skolet forsvarer ville være kommet fremad og havde forsøgt en mere målmandsagtig blokade med benene.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #157: 13 Jun 2012, 22:35 »

Det er vel bare tydeligt, at Simon Poulsen spiller venstreback, fordi det er sidste stop før bænken, mere end fordi han er en god venstreback.

Han gjorde det godt mod Holland, den ros skal han have, men han var håbløs i dag. Silberbauer havde været et bedre valg, og bør måske også starte inde mod Tyskland. Det er jo ikke første gang Simon Poulsen har leveret sådan en indsats.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #158: 13 Jun 2012, 23:54 »

Tyskland - Holland

Kampens spiller
Mario Gomez; Den mand er bare ekstremt farlig. Puha, han bliver en mundfuld for det danske forsvar, når de står overfor ham på søndag!

Kampens skuffelse
Joris Mathijsen; Han skulle være styrmanden i Hollands forsvar - og de kæmpede derfor for at få ham med, men det viste sig hurtigt, at han ikke var den store forstærkning. Blev overløbet flere gange og virkede generelt usikker. Spillede sig dog op i anden halvleg.

Kampens detalje
Mario Gomez' scoring til 2-0. For satan det var lækkert sat ind. En afslutning fra næsten samme sted som Schöne, denne her blev bare banket over i modsatte hjørne.

Kampens negative detalje
Ved faktisk ikke helt hvad den negative detalje er. Måske Van Persie, som igen var uskarp på sine afslutninger, selvom han satte en scoring ind i anden halvleg, trods alt!

Lagde du mærke til
At den svenske dommer faktisk gjorde en god figur?
At Boateng fik et gult kort for tidstræk og dermed er ude i sidste runde?
At Badstuber brændte en af slutrundens største chancer?
At Matt Hummels fejlede stort på Van Persies mål?

Ham glemte kommentatorerne
Philip Lahm; Han kunne godt have fået mere ros for gang på gang at lukke af for sin holdkammerat, Robben, som aldrig kom frem til noget. Flere gange pillede Lahm nemt bolden fra kantspilleren.

Underholdning
Lidt skuffende kamp, hvor Holland, efter en god start, faldt for meget i kadence og dermed overgav initiativ til Tyskland. Nu er Holland meget pressede inden sidste runde, mens Tyskland, stort set, er videre. Men generelt er alt åben i en spændende gruppe B. Karakter; 6
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #159: 14 Jun 2012, 00:01 »

I øvrigt laver jeg ikke indlæggene FOR MBJ, men for at give mine bud. Regner bestemt med, at MBJ selv kommer med sine forslag Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #160: 14 Jun 2012, 00:03 »

Tror faktisk at det var meningen at Boateng skulle have gult ... Lidt ligesom set før, hvor de så får en karantæne dag, og så er de klar i kvartfinalen igen... Rettere sagt genialt, og så får han ikke gult der og misser eventuelt semifinale..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #161: 14 Jun 2012, 00:19 »

Er faktisk rimelig sikker på, at de gule kort slettes efter gruppespillet Smiley

EDIT: Det slettes først efter kvartfinalen!
« Seneste Redigering: 14 Jun 2012, 00:21 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #162: 14 Jun 2012, 00:46 »

Dagens negative deltalje: Bommel giver Özil en albue i ryggen
Logged


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #163: 14 Jun 2012, 09:35 »

Jeg undskylder de manglende indlæg igår. Jeg nåede først hjem ved 23-tiden.

Fremragende arbejde, igen, af N17, som jeg faktisk er fuldstændig enig med.

Tror Danmark lavede slutrundens flotteste mål igår, hold op hvor var det flot gennemspillet!!
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #164: 14 Jun 2012, 20:27 »

Italien-Kroatien

Vil lige starte med at sige at jeg kun så 2. halvleg, grundet fodboldtræning.

Kampens spiller
Enig med Thomas Rasmussen at Strinic spillede en god kamp. Det jeg så af  kampen, var han blandt de bedste. Jeg vil dig også fremhæve måltyven, Mandzukic

Kampens skuffelse
Det vil jeg ikke kommentere på.

Kampens detalje
Mandzukic tæmme bolden inden han scorer, i stedet for banke til den første gang. Sikkert og blæret!
Rakitic´ tackling og efterfølgende træk forbi en italiener skal dog ikke nævnes.

Kampens negative detalje
Fyrværkeri. Det hører ikke hjemme ved EM. Få det nu væk!

Lagde du mærke til
Slaven Bilic brokke sig højlydt over den voldsomme tackling Srna lavede på Motta?
Howard Webb blinke med øjet i slowmotion?
Pibekoncerten ved Balotellis udskiftning?

Ham glemte kommentatorerne
Det kan jeg heller ikke svare på.

Underholdning
Der skete ikke det helt store i anden halvleg. Dog trækker tilskuerne karakteren op – eller de kroatiske gør. Giver anden halvleg 5½.
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010