home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  MBJs Corner
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: MBJs Corner  (Læst 166513 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #135: 12 Jun 2012, 22:49 »


Kampens skuffelse
Jeg synes ikke der var nogen der faldt igennem. Så her vil jeg gerne have input fra jer!

Synes ikke dert var en decideret spiller som faldt igennem, men nej hvor var Rusland dog skræmmende tandløse i anden halvleg. Det gik SÅ langsomt, og jeg er skuffet over at et hold med så mange klassespillere bare stiller sig tilfreds med en uafgjort her. Specielt fordi Polen i lange perioder gav dem bolden og sagde " Værsgod prøv at skab noget, så spiller vi omstillinger"

Arshavin kunne måske få den. Specielt bedømt ud fra anden halvleg, så sænkende han tempoet med sine 9 berøringer pr. gang.

Alek@
For at kåre rundens skuffelse må man se det som en helhed. Du kan ikke bare kåre det ud fra det spillemæssige alene det giver i mine øjne ingen mening. Det er min holdning, men igen jeg synes bare det er fedt at trådstarteren har startet denne tråd, så fordi jeg er DYBT uenig med ham en gang, så ovelrever jeg nok trods alt crazy Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #136: 12 Jun 2012, 22:50 »

Tak Smiley

Jeg kan virkelig ikke se det kan være så svært at se Bave. Du havde ikke forventet en sejr på 3-0, men var skuffet over at man vandt 1-0, og måden det skete på. Men alligevel har du ikke haft travlt med at hylde Chelseas " Lad os parkere bussen og se de andre spille fodbold"..

Du af alle som jeg ved har reativt meget indsigt i fodbold, kan ikke blive overrasket over at det er svært at komme i gang i første kamp specielt når man møder en modstander som har så meget klasse på papiret som Portugal.

Jeg er enig i at tingene ikke i alle perioder af kampen fungerede som i knockoutfasen af 10. Men man rammer ikke topniveauet hver gang, og nogle gange er det bare klasse at vinde på mindre gode dage. Og vinder man første kamp så kan man sgu ikke være rundens skuffelse.. Der går min grænse Tunge
Jojo, men spillet bliver jo ikke bedre af at det var den første kamo? Det er vel næsten kun Hummels og Gomez der kunne være deres præstation bekendt - og Gomez kun fordi han fik scoret. Rundens skuffelse på spillet og ikke resultatet - synes da i hvert fald Holland spilmæssigt var langt bedre end Tyskland. Så kan man sige at Holland mødte nr. 1 i Portugals kval-gruppe, men sådan er det jo så meget. ( Wink ) Og var det ikke for mr. 'he elbows when he wants', så ville det være svært at ranke Tyskland bedre end hollænderne. Det er en spændende sammenligning med Chelsea, fordi den slet ikke giver mening - Tyskland parkerede jo ikke bussen, de var bare dårlige - så kan man sige dårlige men effektive, men meh.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #137: 12 Jun 2012, 22:51 »

Det er også helt fair, det er forskellige forudsætninger vi definerer en skuffelse på Smiley

Det eneste jeg gik efter var også bare at få dig til at trække dit argument med fortjenthed tilbage, fordi det ikke passer ind på nogen måde. Du ved, det er jo altid en fornøjelse at se dig gå ned
Logged


michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #138: 12 Jun 2012, 22:52 »

Jeg synes også det er meget fedt, at en Chelsea fan der kårer Tyskland til rundens skuffelse. De burde om nogen vide, at resultatet er det vigtigste. Her skuffer Holland især, mens spillemæssigt burde det blive England, som spillede det mest destruktive fodbold under denne slutrunde. Eller måske Tjekkiet, fordi de var så latterlig elendige i deres første kamp mod Rusland. Tyskland møder altså Portugal, som de i en tæt kamp ender med at vinde. Kan slet ikke fatte, man kan tage dem som rundens skuffelse.
Logged

Hala Madrid!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #139: 12 Jun 2012, 22:55 »

Kampens skuffelse
Kerzhakov er efter min mening, endnu engang, en skuffelse. Simpelthen utroligt så uskarp han er. Forstår ikke han starter inde!!

I øvrigt bør Malafeevs frygtløse redning i det 50. minut nævnes. For satan han ofrede sig der Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #140: 12 Jun 2012, 22:56 »

Tyskland er blevet runden skuffelse, fordi de slet ikke levede op til de skyhøje forventninger jeg havde til dem. Åbningskamp eller ej.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #141: 12 Jun 2012, 22:57 »

Kerzhakov er efter min mening, endnu engang, en skuffelse. Simpelthen utroligt så uskarp han er. Forstår ikke han starter inde!!

I øvrigt bør Malafeevs frygtløse redning i det 50. minut nævnes. For satan han ofrede sig der Smiley

Kerzhakov var igen, igen uskarp.. Og ham havde jeg så høje forventninger til........... Smiley

Malafeevs redning var frygtløs og fortjente at blive nævnt, det er den så blevet nu.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #142: 12 Jun 2012, 22:58 »

Den kære MBJ kan jo ikke se alt eller have samme meninger som jer alle.  Wink

Men en kanon debat som bliver skabt i denne tråd  Thumbs Up
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #143: 12 Jun 2012, 23:00 »

Jojo, men spillet bliver jo ikke bedre af at det var den første kamo? Det er vel næsten kun Hummels og Gomez der kunne være deres præstation bekendt - og Gomez kun fordi han fik scoret. Rundens skuffelse på spillet og ikke resultatet - synes da i hvert fald Holland spilmæssigt var langt bedre end Tyskland. Så kan man sige at Holland mødte nr. 1 i Portugals kval-gruppe, men sådan er det jo så meget. ( Wink ) Og var det ikke for mr. 'he elbows when he wants', så ville det være svært at ranke Tyskland bedre end hollænderne. Det er en spændende sammenligning med Chelsea, fordi den slet ikke giver mening - Tyskland parkerede jo ikke bussen, de var bare dårlige - så kan man sige dårlige men effektive, men meh.
Det siger jeg heller ikke? Jeg siger bare at første kamp ofte kan være svær at komme i gang med. Portugal spiller jo også med, og har gode spillere.
Som jeg netop også skriver her og i Tyskland tråden så var jeg heller IKKE helt tilfreds med hva jeg så. Der er plads til forbedringer, men man skabte stadig chancer, og holdt hvis vi ser bort fra kampens sidste 15 min hvor Tyskland stiller sig ned ( uforståeligt i øvrigt, da man har holdet til at spille sig ud af tingene) I første halvleg skaber Portugal en chance efter en dødbold, og det er hva der kan ske for alle hold. Tysklands havde her flere hele og halve chancer.  

Som jeg skrev til Alek, så er det ikke det at folk ikke helt fik hva de forventede jeg anfægter, men at man kalder dem rundens skuffelse. Det var de i mine øjne hverken spillemæssigt eller resultatmæssigt.

I øvrigt giver min Chelsea sammenligning fin mening, eftersom du der hylder et hold som nægter at spille fodbold og bare lader sig tryne for at være effektive - mens du kritiserer et hold som prøver at præge en kamp men som ikke rammer dagen for så alligevel at vinde. Det har ingen sammenhæng overhoved, men det ved jeg jo kan ske med dig Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #144: 12 Jun 2012, 23:03 »

Den kære MBJ kan jo ikke se alt eller have samme meninger som jer alle.  Wink

Men en kanon debat som bliver skabt i denne tråd  Thumbs Up

Det er der heller ingen som kræver - Men meningen er vel netop at vi skal diskutere hans oplæg frem og tilbage. Fed fed tråd  Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #145: 12 Jun 2012, 23:11 »

Der rammer du hovedet på sømmet, VK! Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: MBJs Corner
« Svar #146: 12 Jun 2012, 23:19 »

Det er der heller ingen som kræver - Men meningen er vel netop at vi skal diskutere hans oplæg frem og tilbage. Fed fed tråd  Smiley

Vi er helt enige igen VK, men det er vi jo også omkring det halve af vores hjerter  crazy  (Liverpool  Cool )
« Seneste Redigering: 12 Jun 2012, 23:22 af HansenLFC » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #147: 12 Jun 2012, 23:34 »

Vi er helt enige igen VK, men det er vi jo også omkring det halve af vores hjerter  crazy  (Liverpool  Cool )

Wink Kys
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: MBJs Corner
« Svar #148: 13 Jun 2012, 20:14 »

Bliver lidt forsinket, da jeg ikke er hjemme! I byder bare ind Smiley
Logged

AkinfenwaPace
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: MBJs Corner
« Svar #149: 13 Jun 2012, 20:39 »

Christian Eriksen ringeste spiller.
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010