home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 905 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  - The Hammers -
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad Mangler Bloggen
Det Skriftlige skal være bedre
- 5 (17,9%)
Det Grafiske skal være bedre
- 8 (28,6%)
Layoutet skal være bedre
- 13 (46,4%)
Andet. må gerne sendes en pb med forslag
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: - The Hammers -  (Læst 13900 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Julian Dicks- The Hammers.
« Svar #15: 06 Maj 2009, 17:40 »

ved ikke men skriver næsten bare altid med stort i overskrifter  Opstemt
Det kan godt ske, men det ser ikke specilet godt ud, når de så ikke er alle ordende der er med stort Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Julian Dicks- The Hammers.
« Svar #16: 06 Maj 2009, 18:48 »

Det kan godt ske, men det ser ikke specilet godt ud, når de så ikke er alle ordende der er med stort Wink


Nej, det ved jeg også godt men det er bare en gammel vane.. men tak fordi du gjorde mig opmærksom på det
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #17: 06 Maj 2009, 19:55 »



Trup gennemgang



Målmænd:

Robert Green
Jan Lastuvka

Vi har en okay Keeper i en Robert Green, men det er helt klart en af de pladser vi skal have forstærket i løbet af de næste på år.
6/10


Forsvar:

Herita Illunga
Matthew Upson
Lucas Neill
James Collins

Jesper Juelsgård
Daniel Gabbidon


På vores back pladser har vi Illunga og Neill. Neill kan godt holde sig lidt endnu, men Illunga skal vi snart have skiftet ud, også vi har jo Juelsgård som reserve, så hvem ved. Centralt har vi Collins og Upson, det er en glimrende duo vi har der, fysisk stærke, og gode defensiv, men de er jo også ved at være op i Alderen.


7/10







Midtbane:

Valon Behrami
Scott Parker
Joey Barton
Jack Collison
Mark Noble
Luis Boa Morte
Olexander Aliev
Walter Lopez

På kanterne har vi Behrami og Aliev, to meget stærke kanter som ikke behøves at blive udskiftet de næste par år. På den defensive midtbane har vi Barton, en udegribelig stærk okse, og så centralt har vi Noble, en lille teknisk stærk spiller som ikke skal broge meget plads.

8/10






Angribere:

David Di Michele
Carlton Cole
Dean Ashton
Diego Tristan

Angrebet ser jeg som vores svageste led, vi har en stærk angriber i Di Michele, men så er der god nok også kamp om den sidste plads, da jeg anser Ashton og Cole som lige stærke, dog mener jeg at Ashton har et lille forspring. Så man kan sige at angrebet er det der først skal forstærkes først.

5/10

Jeg må indrømme at midtbanen er vores klart stærkeste punkt og at angrebet er vores svageste punkt, dog mener jeg at vi har hvad der skal til for at kunne opnå forventningerne.. Derfor bliver min samlet vurdering sådan her:
6/10






Tak til Yoggidk for Topbanner


Næste Update vil være om venskabskampene
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 20:03 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #18: 06 Maj 2009, 20:36 »

Så er der oprettet en Afstemning
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #19: 06 Maj 2009, 20:51 »

Synes du roder alt for meget med teksten med masser at små fejl. Du skriver mange ord med stort begyndelsebogstav hvor det slet ikke skal være med stort og du bruger alt for store billeder.

Men hvis du retter op på det, kigger jeg lidt med da West Ham er spændende at høre om.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #20: 06 Maj 2009, 20:59 »

Synes du roder alt for meget med teksten med masser at små fejl. Du skriver mange ord med stort begyndelsebogstav hvor det slet ikke skal være med stort og du bruger alt for store billeder.

Men hvis du retter op på det, kigger jeg lidt med da West Ham er spændende at høre om.

Okay.. Som jeg vist også har sagt før så ved jeg godt det med de store bogstaver., og så har jeg også efterlyst en "grafiker" der kunne tænke sig at hjælpe mig.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #21: 06 Maj 2009, 20:59 »

Okay.. Som jeg vist også har sagt før så ved jeg godt det med de store bogstaver., og så har jeg også efterlyst en "grafiker" der kunne tænke sig at hjælpe mig.
Jeg kan godt kigge på noget..
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #22: 06 Maj 2009, 21:05 »

Jeg kan godt kigge på noget..

Det ville simpelthen være Fantastisk
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #23: 06 Maj 2009, 23:43 »

En god trup gennemgang, selvom at jeg ikke er enig i alle valgene f.eks ville jeg foretrække Luis Boa Morte og Scott Parker og ville nok også foretrække Carlton Cole frem for Dean Ashton, selvom at Cole ikke scorer ret mange mål i mit spil, men tilgengæld gør han det i virkeligheden og/men det behøver jeg jo heller ikke at være enig i, da det jo ikke er mig, som skal stille dit hold, men dig.
Der er dog flere småfejl i teksten, som folk måske overser, men de burde rettes, selvom at det ikke gør så meget, at de er der.


Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #24: 07 Maj 2009, 15:51 »



Venskabskampene



”Så skal vi i gang med venskabskampene” lød det fra Julian Dicks.
I vores første venskabskamp skulle vi op mod det engelske Coca-Cola League 2 hold, Gillingham United.

West Ham dominerede kampen fra start til slut, og hev efter en sikker 6-0 føring ved pause, en sikker 10-0 sejr hjem, grundet en pragt præstation af nyindkøbet Jesper Juelsgård.



Gillingham United 0-10 West Ham
0-1 - Valon Behrami
0-2 Jesper Juelsgård (str.)
0-3 Dean Ashton
0-4 Jesper Juelsgård
0-5 Valon Behrami
0-6 Charlton Cole

-pause
0-7 Jesper Juelsgård
0-8 Luis Boa Morte
0-9 Scott Parker (str.)
0-10 Mark Noble 




Næste kamp var mod et lidt stærkere hold, i form af Inverness CT. Det var en kamp hvor vi specielt skulle passe på deres højre kant, nemlig Filipe Morais.
"Jeg mener vi har en god chance for at vinde kampen her i Scotland, men vi skal bare undgå skader, her i efterårets venskabskampe" lød det fra Dicks inden kampen gik i gang.

Efter en kedelig første halvleg, hvor det stod 1-0 til West Ham, trådte Mark Noble virkelig til i anden halvleg, da han først scorede til 2-0 på et straffespark, som blev begået mod Luis Boa Morte, og siden hen scorede han på et drømmehuk lige ude fra 30 meteren, men ikke nok med det så lavede han en assist til det fjerde og sidste mål som blev sat ind af Jack Collison, hvilket vil sige at kampen endte 4-0 til West Ham.

Inverness CT 0-4 West Ham
0-1 David Di Michele
-pause
0-2 Mark Noble (str.)
0-3 Mark Noble
0-4 Jack Collison




Så gik turen til Scunthorpe, hvor West Ham skulle spille mod Scunthorpe United, der normalt spiller i den fjerde bedste række i England.

Det blev til en ”walkover” for West Ham der kunne forlade stadionet i Scunthorpe med en sejr på 4-1 i bagagen.
Selv om Scunthorpe United kom foran 1-0 efter 15 minutters spil, kom West Ham tilbage i kampen, på mål af Di Michele x2 Scott Parker og Matthew Upson


Scunthorpe 1-4 West Ham
1-0 Paul Hayes
1-1 David Di Michele

-pause
1-2 Scott Parker
1-3 David Di Michele
1-4 Matthew Upson




Blot 4 dage senere skulle The Hammers lægge bane til et rival opgør i øst London, nemlig, West Ham vs. Millwall.


Kampen begyndte stille og rolig, og i den første halve time skete der ikke så meget, men pludselig får nyindkøbet Olexander Aliev muligheden for at hamre bolden i kassen lige uden for feltet og tager imod den med åbne arme.
Alievs mål skulle da også vise sig at være kampens eneste, i et ellers intenst rivalopgør.

West Ham 1-0 Millwall
1-0 Olexander Aliev



I forårets sidste venskabskamp fik West Ham besøg fra Italien, det var Fiorentina der skulle til London for at prøve kræfter mod The Hammers.
Fiorentina var på forhånd storfavoritter i kampen mod holdet fra øst London.

West Ham formåede da at få 1-1 i en hektisk og spændende kamp, hvor Fiorentina ellers styrede begivenhederne, og havde også flest skud på mål.

West Ham 1-1 Fiorentina
0-1Ricardo Montolivo
1-1 Jesper Juelsgård (str.)




Alt i alt har det da været en god opvarmning til den nye Premier League sæson, med 4 sejre og 1 uafgjort i 5 kampe.

Topscorer i venskabskampene:
1: Jesper Juelsgård - 4 mål
2: David Di Michele - 3 mål
3: Mark Noble - 3 Mål







Tak til Yoggidk for topbanner


Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #25: 07 Maj 2009, 16:10 »

Fornuftig preseason.

Jeg forstaar ikke, du kun vurderer Green til vaerende 6/10. Jeg tror, du bliver klogere. Han er en stabil keeper.

Derudover kunne det vaere spaendende med en gennemgang af din taktik, saaledes man faar et indblik i, om du spiller med korte eller lange afleveringer, hoejt eller lavt tempo osv.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #26: 07 Maj 2009, 19:05 »

Fornuftig preseason.

Jeg forstaar ikke, du kun vurderer Green til vaerende 6/10. Jeg tror, du bliver klogere. Han er en stabil keeper.

Derudover kunne det vaere spaendende med en gennemgang af din taktik, saaledes man faar et indblik i, om du spiller med korte eller lange afleveringer, hoejt eller lavt tempo osv.

Tak, men jeg syntes ikke han har statsen til højrere vurdering. Nu må vi jo se.

Har også tænkt over det, men nu må vi jo se.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Yoggidk
Gæst
 
Sv: - The Hammers -
« Svar #27: 07 Maj 2009, 19:19 »

"Fin" gennemgang med holdet, men mener du har skudt forkert et par stedet, desværre... Synes også det er ret vildt at Juelsgaard er din topscorer, alt for nice, bare fortsæt, det bliver godt!
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #28: 07 Maj 2009, 21:21 »

"Fin" gennemgang med holdet, men mener du har skudt forkert et par stedet, desværre... Synes også det er ret vildt at Juelsgaard er din topscorer, alt for nice, bare fortsæt, det bliver godt!

Tak. Har hørt det med Holdopstillingen, et par gange.. blev også selv meget overasket, men efter kampen mod Gillingham, viste jeg det tegnede godt.. Tak Tak
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #29: 07 Maj 2009, 21:32 »

Jeg afskyr din skrifttype. Og så er der rigtigt mange billeder, der ikke passer ind. Og for store tomme arealer i dine updates, altså hvor du har lavet meget mellemrum/gået flere linier ned. Se det ikke som værende negativt, men som konstruktiv kritik! Smiley

Derudover, skal det selvfølgelig siges, at jeg er glad for at du har valgt West Ham, da jeg altid har haft "The Hammers" som et af mine favorithold. Du skriver også udemærket, med forholdsvis få fejl. Jeg håber at du lytter til mine råd, men det er jo selvfølgelig din blog!

- Held og lykke med The Hammers. Jeg kigger ind engang i mellem, og læser dine updates. Jeg skal da også nok kommentere et par gange fremover Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010