home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 731 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  - The Hammers -
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad Mangler Bloggen
Det Skriftlige skal være bedre
- 5 (17,9%)
Det Grafiske skal være bedre
- 8 (28,6%)
Layoutet skal være bedre
- 13 (46,4%)
Andet. må gerne sendes en pb med forslag
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: - The Hammers -  (Læst 14151 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #30: 07 Maj 2009, 21:44 »

Jeg afskyr din skrifttype. Og så er der rigtigt mange billeder, der ikke passer ind. Og for store tomme arealer i dine updates, altså hvor du har lavet meget mellemrum/gået flere linier ned. Se det ikke som værende negativt, men som konstruktiv kritik! Smiley

Derudover, skal det selvfølgelig siges, at jeg er glad for at du har valgt West Ham, da jeg altid har haft "The Hammers" som et af mine favorithold. Du skriver også udemærket, med forholdsvis få fejl. Jeg håber at du lytter til mine råd, men det er jo selvfølgelig din blog!

- Held og lykke med The Hammers. Jeg kigger ind engang i mellem, og læser dine updates. Jeg skal da også nok kommentere et par gange fremover Thumbs Up

Jeg skal da nok prøve at finde en anden skrifttype, og så ved jeg godt at mit layout STINKER, og jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal fikse det.

Tak, tak. og så prøver jeg også at lytte til alles råd.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #31: 08 Maj 2009, 22:20 »




Debut kampen på Upton Park


De første Kampe



           
Joey Barton - Først helt, så skurk


I den første kamp skulle vi op imod rivalerne fra Tottenham, det startede godt ud for West Ham, da Joey Barton efter blot 3 minutter bragte os foran på et udemærket mål efter et godt opspil af Aliev i venstre kanten der lægger den tilbage til Barton, der sætter den køligt ind forbi Gomes.
Men så skulle det heller ikke gå godt for os mere, da først Corluka scorede på hovedstød efter et frispark, og sidenhen var det Modric der scorede på et meget tvivlsomt straffespark, hvor Barton fik matchorder efter sit andet gule kort. lige inden kampen sluttede reelt afgjorde Keane det med sit frisparks mål. Men i i døende minutter efter et hjørnespark, sparket af Modric, headede Roman Palvychenko på mål, Robert Green fumler lidt, og formår at lave et meget klodset selvmål


Den kedlige kamp på Upton Park

Efter et skuffende nederlag i sidste uge, skulle West Ham prøve at rette op på det,
da de hjemme tog imod Fulham.
Trods kæmpe overtag hvad angår boldbesiddelse,
formåede Fulham aldrig at tage de tre point med hjem til Craven Cottage,
da det blev til en kedelig 0-0 kamp.

Liga Cuppen
Så skulle West Ham også gøre deres entre i Liga Cuppen,
det skulle de da de skulle møde Donchaster,
det var ingen sag for West Ham der tog en sikker 2-0 sejr, efter mål af Jack Collison og Mark Noble med tilbage til London.
I næste runde skal The Hammers møde Cardiff City


Oprejsningen
Så var det tid til den tredje kamp i ligaen, der stod Manchester United på Old Trafford på menuen,
West Ham har tidligere drillet United og de havde da også tænkt sig at gøre det igen

I første halveg var det Manchester der var tættest på at bringe sig foran, da Michael Carrick
ramte overlæggeren på et frispark.
Anden halveg startede stille og roligt, men efter godt og vel 65 minutter bragte Dean Ashton The Hammers foran,
da han flugtede et indlæg fra Valon Behrami ind, og udplaserede Van Der Sar,
og så 20 minutter senere var det Mark Noble der fuldførte udmygelsen af Manchester United.

Kan de forsætte

Efter triumfen mod Manchester United i sidste uge, skulle West Ham se om de kunne forsætte det gode spil ude mod Sunderland. Det startede godet for London holdet, da Dean Ashton scorede til 1-0 efter blot 6 minutter, endnu bedre blev det for West Ham, da Sunderland kom en mand i undertal, da Tal Ben-Haim blev udvist, da han sendte en albue i hovedet på Jesper Juelsgård, der måtte udgå med en brækket næse.
Efter 55 minutter scorede Dean Ashton så endnu engang, da han sendte et indlæg fra Aliev ind i kassen til 2-0.




West Ham 1-3 Tottenham             West Ham 0-0 Fulham                            Donchaster 0-2 West Ham
3 min. 1-0 Joey Barton                 56 min. 0-0 Aaron Hughes (udvist)        3 min. 0-1 Jack Collison                    29 min. 1-1 Vedran Corluka                                                                   16 min. 0-2 Mark Noble                   
46 min. 1-1 Joey Barton (udvist)
47 min. 1-2 Luka Modric (str.)
88 min. 1-3 Robbie Keane
90+4 min. 1-4 Robert Green (selvmål)

Manchester United 0-2 West Ham               Sunderland 0-2 West Ham
66 min. 0-1 Dean Ashton                            6 min. Dean Ashton                                                       
86 min. 0-2 Mark Noble                              56 min. Dean Ashton

Næste Update: Flere Premier League Kampe


Tak til Yoggidk for topbanner
                               
« Seneste Redigering: 08 Maj 2009, 22:33 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

sindsygt
Gæst
 
Sv: - The Hammers -
« Svar #32: 08 Maj 2009, 22:26 »




Debut kampen på Upton Park


De første Kampe



           
Joey Barton - Først helt, så skurk


I den første kamp skulle vi op imod rivalerne fra Tottenham, det startede godt ud for West Ham, da Joey Barton efter blot 3 minutter bragte os foran på et udemærket mål efter et godt opspil af Aliev i venstre kanten der lægger den tilbage til Barton, der sætter den køligt ind forbi Gomes.
Men så skulle det heller ikke gå godt for os mere, da først Corluka scorede på hovedstød efter et frispark, og sidenhen var det Modric der scorede på et meget tvivlsomt straffespark, hvor Barton fik matchorder efter sit andet gule kort. lige inden kampen sluttede reelt afgjorde Keane det med sit frisparks mål. Men i i døende minutter efter et hjørnespark, sparket af Modric, headede Roman Palvychenko på mål, Robert Green fumler lidt, og formår at lave et meget klodset selvmål


Den kedlige kamp på Upton Park

Efter et skuffende nederlag i sidste uge, skulle West Ham prøve at rette op på det,
da de hjemme tog imod Fulham.
Trods kæmpe overtag hvad angår boldbesiddelse,
formåede Fulham aldrig at tage de tre point med hjem til Craven Cottage,
da det blev til en kedelig 0-0 kamp.

Liga Cuppen
Så skulle West Ham også gøre deres entre i Liga Cuppen,
det skulle de da de skulle møde Donchaster,
det var ingen sag for West Ham der tog en sikker 2-0 sejr, efter mål af Jack Collison og Mark Noble med tilbage til London.
I næste runde skal The Hammers møde Cardiff City


Oprejsningen
Så var det tid til den tredje kamp i ligaen, der stod Manchester United på Old Trafford på menuen,
West Ham har tidligere drillet United og de havde da også tænkt sig at gøre det igen

I første halveg var det Manchester der var tættest på at bringe sig foran, da Michael Carrick
ramte overlæggeren på et frispark.
Anden halveg startede stille og roligt, men efter godt og vel 65 minutter bragte Dean Ashton The Gunners foran,
da han flugtede et indlæg fra Valon Behrami ind, og udplaserede Van Der Sar,
og så 20 minutter senere var det Mark Noble der fuldførte udmygelsen af Manchester United.

Kan de forsætte

Efter triumfen mod Manchester United i sidste uge, skulle West Ham se om de kunne forsætte det gode spil ude mod Sunderland. Det startede godet for London holdet, da Dean Ashton scorede til 1-0 efter blot 6 minutter, endnu bedre blev det for West Ham, da Sunderland kom en mand i undertal, da Tal Ben-Haim blev udvist, da han sendte en albue i hovedet på Jesper Juelsgård, der måtte udgå med en brækket næse.
Efter 55 minutter scorede Dean Ashton så endnu engang, da han sendte et indlæg fra Aliev ind i kassen til 2-0.




West Ham 1-3 Tottenham             West Ham 0-0 Fulham                            Donchaster 0-2 West Ham
3 min. 1-0 Joey Barton                 56 min. 0-0 Aaron Hughes (udvist)        3 min. 0-1 Jack Collison                    29 min. 1-1 Vedran Corluka                                                                   16 min. 0-2 Mark Noble                   
46 min. 1-1 Joey Barton (udvist)
47 min. 1-2 Luka Modric (str.)
88 min. 1-3 Robbie Keane
90+4 min. 1-4 Robert Green (selvmål)

Manchester United 0-2 West Ham               Sunderland 0-2 West Ham
66 min. 0-1 Dean Ashton                            6 min. Dean Ashton                                                       
86 min. 0-2 Mark Noble                              56 min. Dean Ashton

Næste Update: Flere Premier League Kampe


Tak til Yoggidk for topbanner
                               
Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #33: 08 Maj 2009, 22:27 »

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #34: 08 Maj 2009, 22:31 »

Det her skærer i mine øjne:

"Anden halveg startede stille og roligt, men efter godt og vel 65 minutter bragte Dean Ashton The Gunners foran,"

THE GUNNERS?Huh?

ARGH!!!!!!!!!!
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #35: 08 Maj 2009, 22:32 »

Det her skærer i mine øjne:

"Anden halveg startede stille og roligt, men efter godt og vel 65 minutter bragte Dean Ashton The Gunners foran,"

THE GUNNERS?Huh?

ARGH!!!!!!!!!!

Min Fejl
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #36: 08 Maj 2009, 22:34 »

Jeg synes det er et super spændende hold du har valgt til din blog.


.... men, men, men ... den sidste update var en lille smule rodet. Måske kan i fremtiden bryde en sådan update over ti to eller tre dele, så der ikke er så mange informationer på en gang.

Kun et lille råd, men fortsæt endelig med bloggen
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #37: 08 Maj 2009, 22:43 »

Jeg synes det er et super spændende hold du har valgt til din blog.


.... men, men, men ... den sidste update var en lille smule rodet. Måske kan i fremtiden bryde en sådan update over ti to eller tre dele, så der ikke er så mange informationer på en gang.

Kun et lille råd, men fortsæt endelig med bloggen

Tak.

Mener du den jeg lige har lavet, eller den med venskabskampene.

Tak.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #38: 08 Maj 2009, 22:48 »

Tak.

Mener du den jeg lige har lavet, eller den med venskabskampene.

Tak.

Den seneste update  Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #39: 08 Maj 2009, 22:54 »

Den seneste update  Smiley

Okay.. skal nok prøve at huske det til næste Update  Thumbs Up
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #40: 08 Maj 2009, 23:37 »

Altså til at starte med må jeg sige at det er et fedt hold du har valgt at starte en blog med. Men jeg kan virkelig, virkelig ikke lide den måde du har stilt dit layout op på. Det ser virkelig grimt og rodet ud. Jeg vil råde dig til at kigge Cesc eller SirToby's blogs ud, lade dig inspirere af deres enkle men flotte blogs.

Men ellers er det god læsning, der er et par små fejl, men det er hvad det er. KIU, og jeg vil læse med. Peace

BTW. sindsygt var der nogen grund til at citere hele hans update. Det er altså træls Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #41: 09 Maj 2009, 21:44 »




Tre i træk


De første Kampe


           
Mark Nobles show mod Hull


West Ham skulle nu op mod Hull, og på papiret var West Ham favoritter, men Hull var inde i en god stime, og ville derfor gøre alt for at få point med tilbage til Hull.
Kampen var ikke særlig gammel da Mark Noble efter blot 57 sekunder bragte West Ham foran på et skud fra 25 meters afstand. Og blot et kvarter senere var det James Collins tur til at brillere, da han med et placeret skud bragte The Hammers foran med 2-0.
Så skulle vi hen efter pausen for at finde det næste højdepunkt, nemlig West Hams mål, til 3-0 sat ind af Dean Ashton, der scorede på et placeret frispark, lige uden for feltet.

Cardiff slået ud

Efter sejren over Donchaster i sidste runde, skulle West Ham forsøge at slå Coca-Cola Championship holdet Cardiff ud.
Det startede da også godt for The Hammers da det lykkedes Walter Lopez scorer til 1-0 efter 17 minutter, på en friløber, som Robert Green fik en assist noteret for. Selv samme Green fik en hovedrolle blot 5 minutter senere reddede et straffespark fra Michael Chopra.
Midt i anden halvleg, scorede Walter Lopez sit andet mål, og derfor også afgjorde kampen, og sendte West Ham videre til næste runde, hvor The Hammers skal op mod rivalerne som vi fik tæsk af i første spillerunde, nemlig Tottenham, kampen vil blive spillet på White Hart Lane



Overtiden redede os

Så skulle West Ham tage turen fra London til Newcastle, da de skulle spille deres kamp nummer 6 i ligaen.
Det startede bedst for West Ham da Joey Barton efter 6 minutter havde en afslutning på overlæggeren. Først i overtiden af første halvleg bragte West Ham sig foran, da Mark Noble sparkede en dårlig tilbagelægning af Coloccini, op i hjørnet og en chanceløs Steve Harper, og gjorde det til 1-0.
Anden halvleg var meget begivenhedsløs indtil fire minutter inde i dommerens tillægstid, hvor den indskiftede Carlton Cole blev fældet inde i feltet af Cacapa, der bliver udvist, og Coloccini får match order i det han får sit andet gule kort for brok. Scott Parker sparkede bolden op i nettaget og gør det til 2-0, som også blev det kampen endte.







Tak til Yoggidk for topbanner
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #42: 09 Maj 2009, 23:09 »

Ny Afstemning !! Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #43: 10 Maj 2009, 20:43 »




Kan de forsætte


Det hårde program


           
Den svære kamp mod Everton


West Ham var på forhånd udråbt som underdogs forud for kampen mod Everton, dog var klubben fra London optimistiske, og troede på at de havde en chance mod holdet fra Liverpool.
Kampen startede bedst for Everton der havde 2 skud på træværket på blot 5 minutter. Da 25 minutter var spillet af kampen begår Lucas Neill et klodset straffespark da han bruger hånden til at få bolden væk efter et hjørnespark. Yakubu udnytter chancen fra 11 meter pletten og scorer sikkert til 0-1. Men blot 5 minutter senere udlignede Dean Ashton til 1-1 for West Ham, da han sparkede en god stikning fra Scott Parker fladt og hårdt ind bag Tim Howard.
Cirka 45 minutter senere finder Jesper Juelsgård, Olexander Aliev inde i feltet der resolut header West Ham foran med 2-1, hvilket også bliver kampens resultat.



Endestationen

Efter syv kampe i streg uden nederlag, skulle West Ham have Aston Villa på besøg, og da de fleste bookmakere havde Aston Villa som favoritter, skulle West Ham ud og bevise noget.
Kampen startede dog bedst for Aston Villa, der efter 6 minutter bragte sig foran 0-1, da Nicky Shorey, lige uden for feltet, bankede bolden op i hjørnet. Og det skulle blive værre for West Ham, da der er spillet 36 minutter, bragte James Milner, Aston Villa yderligere foran på et placeret skud, fra straffesparksplette n.
West Ham fik dog pyntet lidt på resultatet da Mark Noble, reducere efter 67 minutter.



Tilbage på hammeren
Så skulle West Ham på besøg på JJB Stadium hvor Wigan Athletic venter, men denne gang var det West Hams tur til at være udråbt til favoritter.
Allerede efter 4 minutter bragte Mark Noble West Ham foran, da han headede et hjørnespark fra Valon Behrami ind i nettet, og blot 5 minutter senere var det Behrami selv der kunne score, et sjældent set mål fra hans side, der kommer en bold flyvende og Behrami flugter bare til den, og den flyver ligeså fint hen over Wigans målmand Chris Kirkland.
Efter pausen stod der Carlton Cole på det meste. Han gjorde sig først bemærket da han scorede til 3-0, direkte på frispark, og senere da igen scorede og gjorde det til kampens slut-resultat 4-0 ti West Ham.







Tak til Yoggidk for topbanner
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #44: 10 Maj 2009, 21:36 »

Et par udemærkede updates, dog med nogle småfejl, som andre også har påpeget og du har stadig ikke rettet det med The Gunners, det står der endnu, få det rettet hurtigst muligt tak(på forhånd) og så spiller West Ham ikke på  Upton Park, som jeg også har påpeget før, men på Boleyn Ground, som ligger i området, som/der hedder Upton park og det er rigtigt at det i folkemunde bliver kaldt (for) Upton Park af fans og andre, som/der fejlagtigt tror at det hedder Upton Park, men officielt hedder det som sagt Boleyn Ground.
På trods af de fejl, læser jeg stadig med i bloggen og vil blive ved med at følge den og jeg ser frem til og jeg glæder mig til næste update og de næste updates, som/der følger Opstemt Grin Cool Thumbs Up, men få lige rettet de fejl og gerne snart, for så er det ellers en rigtig god blog, som/der fortjener opmærsomhed Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 10 Maj 2009, 21:42 af Blackstone » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010